Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=конструювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 238
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


Цікаві статті :
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики (стр.3-10.)
Балик Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті/ Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер (стр.10-15.)
Івлієва О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики/ О. М. Івлієва (стр.15-20.)
Кононец Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу/ Н. В. Кононец (стр.20-25.)
Бєлоконєва Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики/ Н. О. Бєлоконєва (стр.28-33.)
Костерна Л. В. Програмування в середовищі Scratch/ Л. В. Костерна (стр.25-28.)
Філончук О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі/ О. М. Філончук (стр.33-39.)
Корнієнко В. О. Мобільні технології в освітній діяльності/ В. О. Корнієнко (стр.39-43.)
Ткачук Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton/ Г. В. Ткачук (стр.43-47.)
Кіт І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами"/ І. В. Кіт, О. Г. Кіт (стр.47-49.)
Мисак Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році/ Д. П. Мисак, О. Б. Рудик (стр.49-56.)
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) (стр.56.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Troitska O., Popravko O., Shcherbakova N.
Назва : Aspects of the "carnivalization" of contemporary cultural practices
Паралельн. назви :Аспекти "карнавалізації" сучасних культурних практик
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 82-86. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологія--діалог культур--карнавалізація--карнавальна поведінка--карнавальний світогляд--криза культури--культурні практики--культурні смисли
Анотація: Актуальність статті обумовлена необхідністю осмислення нового культурного феномена, який презентує культурні практики сучасного хронотопу. Проаналізовано філософсько-культурологічні концепції стану культури та виявлено тенденції, які відображають нестійкість (перехідність), невизначеність, амбівалентність культурних практик і карнавалізацію усіх сфер буття. Філософська рефлексія сутності, характеру, ознак карнавалізації уможливила експлікацію феномена "карнавал" через його світоглядний і поведінковий компоненти. У контексті діалогу середньовічної та сучасної культури розкрито сутність карнавалізації як феномена культури та як особливого способу відновлення цілісності світосприйняття, світорозуміння, світовідношення і актуалізовано проблему орієнтації і спрямування культурних практик на їх ціннісно-смислове (аксіологічне) піднесення. Досліджено природу й сутність таких категорій, як "карнавальний сміх", "карнавальна свобода", "карнавальна поведінка", "амбівалентність", виявлено характерні ознаки карнавалізації та доведено, що її можна розглядати як спосіб моделювання і конструювання сучасної культурної дійсності. Обгрунтовано положення про те, що сучасний культурний простір створює умови не тільки для функціонування карнавалізації у межах першочергової функції - оновлення, становлення нового життєвого світу, але й нового світорозуміння та смислотворення. Визначено конструктивну роль діалогу культур у процесі праксеологічного зростання суб'єктів карнавалізації і показано, що концепція карнавалізації Михайла Бахтіна залишається актуальною на сучасному етапі розвитку культури. Розкриття карнавалізації як певного сигналу кризи культури і способу виходу з неї дає підстави розглядати карнавалізацію як чинник самоорганізації культури, як складноорганізованої системи
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Kvasova O. G.
Назва : Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 40-47 (Шифр І368505/2015/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--конструювання тестових завдань--валідація тестових завдань
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Buryak, Lapysa [Лариса Іванівна]
Назва : Construction of the image of Taras Shevchenko as a part of national memory [Конструювання образу Тараса Шевченка як складової національної пам’яті]
Місце публікування : Культура і сучасність. - Київ: Міленіум, 2015. - № 2. - С. 3-9 (Шифр К484478478/2015/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шевченкознавство--національна пам'ять--образ тараса шевченка
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкарупа, Єлизавета
Назва : LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємо
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2021. - № 2. - С. 26-29 (Шифр В353859/2021/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конструювання--освітні завдання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezprozvanna T.
Назва : Monetary identification of a person as a product of dissemination of values of Western Civilization
Паралельн. назви :Грошова ідентифікація людини як продукт поширення цінностей західної цивілізації
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 9/10. - С. 13-20. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/9/10). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): грошова ідентифікація--ідентичність--криза ідентичності--капіталізм--гроші--грошові цінності--західна цивілізація
Анотація: Стаття присвячена проблемі грошової ідентичності, яка в контексті трансформаційних процесів сучасного світу потребує детального вивчення. Актуальність дослідження полягає в тому, що ідентичність сучасної людини стає хиткою. В пошуках орієнтирів для конструювання власного «я» людина опиняється на роздоріжжі. Вона втрачає ідентичність, якою володіла від народження, як член традиційного суспільства, і вимушена вибудовувати її самостійно. В рамках статі розкриваються передумови виникнення кризи ідентичності в контексті розвитку капіталізму та формуванні економічного типу людини. Мета статі полягає у визначенні особливостей формування грошової ідентичності, що стала по суті побічним продуктом поширення цінностей Заходу. Для досягнення цієї мети здійснюється структурно-функціональний аналіз соціальних взаємодій суб’єктів ідентифікації, а також використовуються загальнонаукові методи синтезу і узагальнення матеріалів, аналізу, порівняння, дедуктивний, індуктивний методи та ін. Основні риси грошової ідентичності полягають в тому, що людина починає керуватися власними егоїстичними началами, а гроші стають головною цінністю для людини, постають як універсальна цінність, що є еквівалентом усіх інших матеріальних цінностей. Грошова ідентичність в рамках сучасного світу постає як глобальна та нестійка, вона формується штучно і слугує сучасному ринку для отримання прибутку в рамках суспільства споживання. Зроблено висновок, що у сучасному світі гроші слугують не лише покращенню об’єктивних обставин життя, а і стають засобом досягнення суспільного визнання. Проблема грошової ідентичності виявляється особливо актуальною і для України, як для країни, що орієнтується на західний тип господарювання з його досягненнями, цінностями і водночас проблемами, а тому потребує подальших досліджень
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : STEM-освіта - шлях до майбутнього
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 17. - С. 20-23 (Шифр Т893832/2017/17)
Предметні рубрики: Освіта-- нові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма навчання--напрям освіти--урок--науково-технічна компетентність--високі технології--практичні навички та уміння--конструювання пристроїв--успішне працевлаштування
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.091.214-048/S88-616370181
373.2.091.214-048.58:159.955 /S88
Назва : STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт : альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників . -2-ге вид. виправлене
Вихідні дані : Запоріжжя: ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2019
Кільк.характеристики :146 с
ISBN, Ціна 978-966-191-229-7: 90.00 грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.091.214-048.58:159.955 + 159.955
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Програми для дошкільної освіти і виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні засади--програма stream-освіти--інтеграція--інтегрований підхід--методичні засади--види дитячої діяльності--пізнавальна інформація
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко Ірина
Назва : STREAM-освіта: техніка+мистецтво
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 14-17. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Інтегрована освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конструювання--творче мислення--stream-освіта
Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. У статті розглянуто один із напрямів роботи з дітьми у STREAM-освіті - конструювання, заняття з якого доцільно проводити починаючи з раннього та молодшого дошкільного віку. Представлено цикл занять з конструювання для дітей молодшої групи.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sherman M., Samchynska Y., Kuzhelyuk N.
Назва : Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine
Паралельн. назви :Веб-ресурс з вивчення платформи arduino для програмних інженів у вищій освіті України
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 69-77. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа arduino --навчальний веб-ресурс--програмний інженер
Анотація: Процес навчання в закладах вищої освіти перетворюється з системи передачі знань на систему їх самостійного здобування слухачами, пошук шляхів розв’язання проблем через дослідницьку діяльність, притаманну моделі навчання рівня вищої освіти «магістр». Розвитку професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів в умовах сучасного університету властиві такі суперечності, як: недостатнє врахування у змісті навчальних дисциплін потреб напрямку, за яким здійснюється підготовка магістрів зі спеціальностей 121 «Комп’ютерні науки» та 122 «Інженерія програмного забезпечення»; реалізація у процесі викладання цих дисциплін лише загальнорозвивальної функції, при цьому покращення навичок проектування та розробки програмних продуктів в підготовці майбутніх ІТ-фахівців залишається другорядною задачею; недостатньо чітко виявлена мотивація для науково-дослідницької та творчої діяльності студентів, що проходять навчання в рамках магістерської програми. Стаття присвячена проектуванню освітнього веб-ресурсу з вивчення платформи для аматорського конструювання Arduino як комп’ютерного засобу формування професійної компетентності студентів спеціальності 121 «Комп’ютерні науки», 122 «Інженерія програмного забезпечення». Моделювання даного веб-ресурсу орієнтовано на систематизацію знань та розвиток практичних навичок конструювання в умовах апаратної обчислювальної платформи Arduino при вивченні магістрантами навчальних дисциплін «Управління якістю електронних освітніх ресурсів» та «Управління інформаційними технологіями». В ході проектування студенти визначають мету та задачі навчання за допомогою електронних освітніх ресурсів, аналізують існуючі аналоги сайтів по вивченню Arduino, виділяють основні групи вимог, проектують інформаційну архітектуру, представляють діаграму прецендентів щодо ролей, характерних для веб-сайту навчального призначення. Застосування даної теми у навчально-виховному процесі Херсонського державного університету спрямоване на розвиток професійних компетенцій майбутніх програмістів завдяки активному впровадженню нових освітніх технологій, використанню можливостей інформаційного простору, а також партнерству педагога й слухача.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)