Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (13)Наукові періодичні видання Університету (40)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концептуальні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 305
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Мороз П. В. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school/П. В. Мороз, І. В. Мороз // Український педагогічний журнал . -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України, 2015,N № 3.-С.102-115
2.

Frotveit M. Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany/M. Frotveit, A. Shkodych // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 3/4.-С.31-37
3.

Shelefontiuk A. Digital journalism as a new type of media activity/A. Shelefontiuk // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 2.-С.70-76
4.

Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.68-72
5.

Ilchuk O. Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache/O. Ilchuk // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2019,N Вип. 12.-С.56-59
6.

Pappas G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.86-92
7.

Studia Philologica - 2019г.,N 12 (Введено оглавление)
8.

Horban O. The main approaches to the study of the city phenomenon as a social system/O. Horban, A. Nesterovskyi // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2021,N № 1.-С.25-30
9.

The New Ukrainian School. Conceptual principles of Secondary school reform/Ministry of Education and Science of Ukraine. - 2016
10.

Родименко І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні/І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 4.-С.17-26
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)