Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (13)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концептуальні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 305
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37:001.32](477)Мороз
М 80


    Мороз, Петро Володимирович.
    Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school / П. В. Мороз, І. В. Мороз // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 102-115 : кольор. фотогр. - текст англ. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Всесвітня історія--методика викладання--старша школа

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- дослідницькі вміння -- компетентнісний підхід -- навчання всесвітньої історії
Анотація: Автори статті розкривають концептуальні засади дослідної діяльності в процесі навчання всесвітньої історії в основній школі. На думку авторів, головна особливість такого навчання полягає в активізації навчальної роботи дітей з наданням їй дослідницького характеру, і таким чином поступового переданні учням ініціативи в організації їхньої пізнавальної діяльності.
Дод.точки доступу:
Мороз, Ірина Володимирівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Frotveit, M.
    Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany = Концептуальні засади дослідження проблем адаптації та інтеграції біженок-мусульманок у Німеччині / M. Frotveit, A. Shkodych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 3/4. - P31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- біженки-мусульманки -- гендерна нерівність -- жінки-біженки -- інтеграція -- Німеччина -- пандемія -- притулок
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблем біженок-мусульманок до Німеччини. Автори розглядають процес біженства мусульманських жінок до Німеччини в умовах підвищеного рівня конфліктності в державах їх походження як окремий вид біженства. Зроблена спроба охарактеризувати психосоціальний стан жінок-біженок, які прибули до Німеччини, та визначити їх якісні та кількісні характеристики. Акцентовано увагу на факторах, які впливають на участь мусульманських жінок-біженок у суспільному житті. Наше дослідження доводить, що біженці є окремою складовою німецького суспільства, оскільки вони безпосередньо впливають на демографічну та соціально-економічну ситуацію в Німеччині. Забезпечення стабільного та ефективного соціально-економічного розвитку Німеччини із залученням усіх категорій населення безпосередньо пов’язано з реалізацією державної політики. Дослідження гендерних аспектів біженства допоможе визначити ключові проблеми, вирішення яких сприятиме швидкій адаптації та інтеграції мусульманських біженок до німецького суспільства, а в перспективі – активно залучати їх до розвитку німецького суспільства. Результати дослідження допомогли в аналізі процесів інтеграції та адаптації мусульманських біженців як окремої частини біженців. Біженки є найбільш вразливою категорією біженців, тому ними легко маніпулювати та зловживати їх довірою. Виявлення проблем під час інтеграції допоможе вдосконалити механізми захисту біженців та шукачів притулку. Окремо автори зосередились на впливі пандемії COVID19 на прийом та адаптацію біженок, а також на встановленні нових правил для задоволення основних потреб біженців у притулках, проблемою яких є антисанітарія та неможливість соціального дистанціювання. Пандемія COVID-19 змінила процес прийняття рішень та процедури прийому біженців, тому аналіз викликів вказує на слабкі місця в механізмах прав біженців
Дод.точки доступу:
Shkodych, A.
Анна Шкодич
Марина Фротвейт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Shelefontiuk, A.
    Digital journalism as a new type of media activity = Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності / A. Shelefontiuk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- диджиталізація -- диджитальні медіа -- аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шелефонтюк Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Zaskaleta, S.
    Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P68-72, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- interdisciplinary connections -- інтеграційні класи -- integration classes -- професійна підготовка -- interdisciplinary integration -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Ilchuk, O.
    Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache [Текст] = Концептуальні та лексичні метонімічні моделі похідних суфіксальних іменників / O. Ilchuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
концептуальна модель -- метонімічна модель -- локальна метонімія -- похідні одиниці -- німецька мова
Анотація: Запропонована стаття присвячена зіставленню концептуальних та лексичних метонімічних моделей похідних суфіксальних іменників сучасної німецької мови з власне німецькими суфіксами. Здійснено порівняльний аналіз типології концептуальних та лексичних метонімічних моделей загалом, а також на прикладі вужчої групи локального типу метонімії.
Дод.точки доступу:
Ільчук О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Pappas, G.
    Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P86-92, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критична теорія освіти -- стратегічні документи ЄС -- якість освіти -- ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2019/12
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 12
Зміст:
Zhabotynska, S. The study of language: linguistic paradigms / S. Zhabotynska. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Калита, А. Методология моделирования когнитивных процессов речемышления и мыследействия человека / А. Калита. - С.13-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, О. Типологія альтернативних світів в аспекті міфосеміотики / О. Колесник. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток / Р. Махачашвілі, А. Сидоркіна. - С.38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Andronova, M. Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft / M. Andronova, Y. Torhovets. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Пареміологічна італомовна картина світу (міфологічна домінанта / М. Гольцева. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Ilchuk, O. Konzeptuelle und lexikalische metonymische modelle der abgeleiteten suffixalen substantive der modernen deutschen sprache / O. Ilchuk. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулиева, А. Полисемия в авиационной терминологии / А. Кулиева. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Білоруська лексикографічна кодифікація першої половини ХХ ст. та "Словарь української мови" за ред. Б. Грінченка: специфіка ескриптивних методів / О. Скопненко. - С.64-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Русаченко, Н. Лемківський говір: проблема статусу / Н. Русаченко, С. Коханчик. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорнобай, Ю. Мінітекст англомовного плаката періоду громадянської війни у США (1861–1865 рр.) / Ю. Чорнобай. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Марущак, Н. Наративна перспектива у поетиці Едгара По: лінгвістичний аспект / Н. Марущак. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Яник, О. Структурно-когнітивні особливості англійських загадок / О. Яник. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, І. Типологія синтаксичного зв’язку в простому реченні, ускладненому конкретизувальними одиницями в українській мові / І. Аксьонова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кідалова, В. Ігрове пародіювання жанрових традицій у романі-триптиху "Три листки за вікном" Валерія Шевчука / В. Кідалова. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Скопненко, О. Борис Грінченко та Микола Лукаш: перегук поколінь / О. Скопненко, Т. Цимбалюк-Скопненко. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Д. Подорож углиб себе задля пошуку гендерної рівноваги у романі С. Плат "Під скляним ковпаком" / Д. Павленко. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Sushko, S. Intertextual pallette in William Howard Gass’s "The tunnel": Rainer Maria Rilke’s literary parallels in the novel / S. Sushko. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Horban, O.
    The main approaches to the study of the city phenomenon as a social system = Основні підходи до дослідження феномену міста як соціальної системи / O. Horban, A. Nesterovskyi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P25-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феномен міста -- місто як соціальна система -- теоретичний досвід дослідження міського простору -- концептуальні підходи до вивчення міста
Анотація: У статті розглядаються актуальні для сучасної соціальної філософії питання, що стосуються теоретичних підходів до дослідження феномену міського простору. Автори показують, яким чином соціальна феноменологія міста вивчається в межах соціально-економічного, соціокультурного, соціальноекологічного та урбаністичного підходів. Аналіз робіт представників названих підходів дозволив виділити кілька вимірів міста як соціального феномена і трендову проблематику відповідних наукових досліджень. Так, в рамках посторового виміру місто має вивчатися як взаємодія фізичного та соціального простору, що дає різні конфігурації культурно-духовного рівня життя людей; політико-адміністративний вимір націлює дослідника на вивчення діяльності і взаємодії формальних організацій і адміністративних структур в частині задоволення широкого кола людських потреб. Економічний вимір міста дозволяє розглядати його як місце концентрації постійно діючих ринків, що призводять до зростання споживання і розвитку споживчої культури соціальних спільнот і груп; комунікаційний – як синергетичну систему пересічних потоків інформації, під впливом і на основі яких здійснюється комплексна взаємодія соціальних індивідів, соціальних інститутів і груп з метою виробництва, використання та розподілу матеріальних і духовних благ. У соціокультурному ракурсі місто постає як символічний рівень існування колективних уявлень, цінностей, соціальних, культурних кодів і особливе значення тут має так званий «міський міф».
Дод.точки доступу:
Nesterovskyi, A.
Антон Нестеровський
Олександр Горбань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
373.3.016
T44


   
    The New Ukrainian School. Conceptual principles of Secondary school reform [Текст] / Ministry of Education and Science of Ukraine ; edited by M. Gryschenko. - Kyiv : [s. n.], 2016. - 34 p. - 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Нова українська школа--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
НУШ -- нова українська школа
Анотація: Посібник містить концептуальні засади реформування загальноосвітньої школи та кроки для досягнення поставлених цілей.
Дод.точки доступу:
Gryschenko, M. \edited by.\
Ministry of Education and Science of Ukraine


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.


    Родименко, І.
    Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні [Текст] / І. Родименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 17-26

Кл.слова (ненормовані):
компаративний аналіз -- концептуальні підходи -- інклюзія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)