Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=концепція Національної освітньої електронної платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zhenchenko M.
Назва : Specificity of editorial and publishing training of electronic textbooks for the New Ukrainian School
Паралельн. назви :Специфіка редакційно-видавничої підготовки електронних підручників для Нової української школи
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 42-46 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимедійний інтерактивний підручник--електронний підручник--концепція національної освітньої електронної платформи--мультимедійний контент
Анотація: У статті на основі аналізу десяти електронних підручників для 1 класу закладів Нової української школи, поданих видавцями на конкурс і представлених в електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти (чотири підручники «Я досліджую світ», три підручники з мистецтва, два – з математики і один електронний підручник «Українська мова. Буквар. Частини 1 та 2») визначено та описано дві моделі редакційно-видавничої підготовки проєктів мультимедійних інтерактивних електронних підручників: 1) «аутсорсингова модель»: залучення до створення електронних підручників технологічної компанії або мультимедійного видавництва на умовах аутсорсингу; 2) «автономна модель»: самостійне створення мультимедійних електронних підручників фахівцями традиційного видавництва за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення сторонніх розробників. Зроблено висновок, що подальший розвиток ринку інтерактивних мультимедійних електронних підручників може відбуватися у кількох напрямах: вихід на ринок більшої кількості видавців друкованих підручників (за умови наявності доступних для українських видавництв за критерієм «ціна – якість» технологічних платформ, програмного забезпечення для розроблення мультимедійних інтерактивних навчальних видань) або ж заняття цієї ринкової ніші технологічними компаніями та цифровими мультимедійними видавництвами (яскравий приклад – мультимедійне видавництво «Розумники»).
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)