Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=координати<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Bessalov, Anatoliy.
    Рандомізація алгоритму CSIDH на квадратичних та скручених кривих Едварда / A. V. Bessalov, L. V. Kovalchuk, S. V. Abramov // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 128-144, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.128144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненому вигляді Едвардса -- повна крива Едвардса -- скручена крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- точковий порядок -- ізоморфізм -- ізогенія -- рандомізація -- w-координати -- квадрат -- неквадрат
Анотація: Розглянуто властивості квадратичних і кручених суперсингулярних кривих Едвардса, які утворюють пари квадратичних кручень з порядком над простим полем. Розглянуто модифікацію алгоритму CSIDH на основі ізогеній непарного ступеня цих кривих. Побудовано просту модель для реалізації алгоритму CSIDH у 3 мінімальних непарних ступенях ізогенії 3, 5, 7, з простим модулем поля та порядком суперсингулярних кривих. На етапі випадання розраховуються та зводяться в таблицю параметри ізогенних ланцюгів усіх ступенів для цих двох класів суперсингулярних кривих Едвардса. Наведено приклад реалізації алгоритму CSIDH як неінтерактивної схеми обміну секретами на основі секретного та відкритого ключів Аліси та Боба. Запропоновано новий рандомізований алгоритм CSIDH з випадковим рівноімовірним вибором однієї з кривих цих двох класів на кожному кроці ланцюга ізогенії. Вибір ступеня кожної ізогенії є випадковим. Проілюстровано роботу рандомізованого алгоритму на прикладі. Цей алгоритм розглядається як можлива альтернатива "CSIDH з постійним часом". Комбінація двох підходів можлива для протидії атакам на бокових каналах. Наведено оцінки ймовірності успішної атаки побічного каналу в рандомізованому алгоритмі. Зазначається, що всі обчислення в алгоритмі CSIDH, необхідні для обчислення загального секрету, зводяться лише до обчислення параметра ізогенної кривої та виконуються за допомогою польових і групових операцій, зокрема, множення скалярних точок і подвоєння точок ядра ізогенії. У новому алгоритмі ми пропонуємо відмовитися від обчислення ізогенної функції випадкової точки , що значно прискорює роботу алгоритму
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, Ludmila
Abramov, Sergey


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Голован, Юрій Миронович.
    Інформаційні технології комплексного моніторингу довкілля на основі даних аерокосмічних і наземних досліджень / Ю. М. Голован, А. В. Курило // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 187-197, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.187197. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
екологічний моніторинг -- цифрові моделі -- космічні знімки -- картографування -- екосистеми -- спектральний діапазон
Анотація: В статті розглянуто можливості,застосування геоінформаційних систем та систем дистанційного зондування земель при виявленні розвиткудеградаційних процесів ґрунтового покриву. Використання супутникових технологій виявлення деградації ґрунтового покриву і своєчасного реагування на ці процеси вимагає своєчасної інформації та наявності бази даних. Система екологічної безпеки має на меті прогнозування та попередження надзвичайних ситуацій техногенно-екологічного характеру. Вона включає розробку моделей та алгоритмів прогнозування, а також розподілу ресурсів для вжиття невідкладних заходів у разі виникнення таких ситуацій, а також інформацію про потенційні небезпеки, ризики та можливі наслідки. З використанням геодезичного знімання та комп'ютерної обробки результатів знімання отримано координати планів земельних ділянок. Супутникові знімки використані для отримання даних про зміни в ґрунтовому покриві на великій площі і великому масштабі. Аерофотознімки виявляють дрібні зміни у структурі ґрунту, вказувати на ознаки ерозії або інших процесів деградації. Цифрові електронні карти місцевості надають географічну інформацію про територію, включаючи геологічні та геоморфологічні характеристики. Вони використовуються для сполучення інших даних, таких як супутникові знімки або аерофотознімки, та створення комплексного образу стану ґрунту. Вдосконалено метод фізико-хімічного аналізу проб ґрунтів і визначено залежності між станом забруднення ґрунтів окремими хімічними елементами та їх генезисом. Створення комп'ютерної бази даних і використання космічних знімків у поєднанні з іншими геоінформаційними технологіями дійсно дозволяє забезпечити ефективний моніторинг та аналіз деградації ґрунтового покриву та інших аграрних об'єктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Курило, Анатолій Васильович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Белей, Олександр Ігорович.
    Розробка алгоритму для шифрування повідомлень у сенсорних безпровідних мережах / О. І. Белей, О. Р. Сватюк // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 9. - С. 69-84, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.6984. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
атака -- система виявлення атак -- безпека -- безпровідні сенсорні мережі -- алгоритм шифрування -- інформація -- контроль -- хаотичне відображення -- динамічний хаос
Анотація: Здійснено аналіз фізичних характеристик вузла, на який може бути здійснена атака зловмисника. Запропоновано метод виявлення ушкодженого вузла з порушенням фізичних характеристик мережевого вузла, який базується на використанні ймовірнісних функцій, обчисленні довірчого інтервалу та ймовірності відхилення поточних показників від довірчого інтервалу. Його новизна полягає у можливості виявлення ушкодленого вузла шляхом оцінки потрапляння поточного значення функції в довірчий інтервал, при цьому не здійснюється порівняння функції розподілу поточного вузла з еталонним розподілом. Проведено аналіз фізичних параметрів мережевих вузлів для виявлення зловмисника на відміну від існуючих системи виявлення атак, що дозволяють виконати тільки аналіз мережевого трафіку. На основі розробленого алгоритму шляхом моделювання передачі хаотичних сигналів в безпровідній сенсорній мережі визначено ефективність виявлення атак через аналіз параметрів залишкової енергії та перевантаженості вузла, розширення діапазону атак, яким мережа здатна протидіяти порівняно з аналогами системи.Під час моделювання поведінки безпровідної енсорної мережі визначено, що процеси передачі даних носять хаотичний характер. Тому для підсилення безпеки передачі даних в хаотичним режимі нами запропонованоалгоритм шифрування з використанням динамічного хаосу, методів затримки координати та сингулярного спектрального аналізу. Здійснено порівняльний аналіз параметрів вхідної та вихідної послідовностей розробленого алгоритму шифрування на основі динамічного хаосу з стандартними алгоритмами шифрування даних. Встановлено, що параметри шифрування, які характерні для вихідних послідовностей алгоритму шифрування з використанням динамічного хаосу, не гірші за параметри шифрування, отримані для вихідних послідовностей стандартних алгоритмів шифрування.Оцінка навантаження вузлів за допомогою порогового аналізу їх поточних значень у довірчому інтервалі використовується для виявлення мережевих відхилень під час кібератаки. Розроблений алгоритм дозволяє здійснювати діагностику атак типу «Відмова в обслуговуванні» та «Сивілли» на початку їх появи та визначити можливі напрямки їх уникнення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сватюк, Оксана Робертівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par


Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.


    Шабельник, Тетяна Володимирівна.
    Система автоматичного пілотування безпілотних летальних апаратів вумовах відсутності радіозв'язку / Т. В. Шабельник, С. В. Крівенко, О. І. Конєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 9. - С. 93-103, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.93103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
безпілотний літальний апарат -- технічний зір -- навігація
Анотація: У статті розглядається одна з найбільш актуальних проблем пілотування безпілотних летальних апаратів (БПЛА) в умовах відсутності радіозв'язку. Тому метою статті є розробка алгоритму та способу автоматичного пілотування БПЛА в умовах втрати сигналу радіоуправління з використанням методів технічного зору. Найбільш ефективні методи відстеження, ідентифікації і детектування наземних орієнтирів основані на порівнянні еталонної інформації (база даних відомих навігаційних об'єктів) зі спостережною сценою в реальному масштабі часу. Розроблено працездатну систему автоматичного пілотування БПЛА в умовах втрати радіо сигналу управління або GPS-навігації. Апаратне та програмне забезпечення БПЛА забезпечує повноцінне автоматичне управління. Програмування системи складається з двох етапів: планування польотного завдання і розрахунок траєкторії руху БПЛА в польоті. Планування польотного завдання здійснюється заданням орієнтирів топооснови і параметрів польоту щодо них. На цьому етапі складаються критерії генералізації різних компонентів ландшафту і їх поділ по градаціях. Цю роботупоєднують з упізнанням точок, що мають висотні позначки, і фіксуванням висот горизонтальних поверхонь, наявних у районі. Всі горизонтальні поверхні прив'язують найкоротшими знімальними ходами не менше ніж до трьох точок з висотними відмітками. Процес виділення об'єктів на топооснові безпосередньо пов'язаний з її сегментацією, результати якої значно впливають на подальший процес аналізу зображення і управління БПЛА. Під час запуску БПЛА відбувається калібрування початкової точки маршруту. Протягом усієї траєкторії руху система управління автоматично відстежує по топооснові розташування БПЛА щодо заздалегідь зазначених орієнтирів. У процесі польоту зіставляються структуровані кадри місцевості і топооснови. Алгоритм, заснований на зіставленні геометричних параметрів орієнтирів. Такими параметрами прийнято координати геометричногоцентруО(х, у) та площа S. Відповідністьсегментованих відеокадру і кадру топооснови має забезпечуватись виконанням умови мінімального відхилення координат (хк, ук) орієнтирів, а також їх площ Sк. Вперше методом найменших квадратів визначають сигнал управління в трьох осях ОХ, ОY і OZ в залежності від значень розрахованих коефіцієнтів вихідних рівнянь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Крівенко, Сергій Вікторович
Конєва, Олена Ігорівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: Д357007/2019/12
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 12
Зміст:
Шамрай, Світлана. Письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі / С. Шамрай. - С.2-4
Шваєвська, Оксана. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей. За поезіями станіслава Чернілевського 6 клас / О. Шваєвська. - С.5-8
Мельник, Наталія. Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому / Н. Мельник. - С.9-12
Беценко, Тетяна. Походження жанру і мови народних дум / Т. Беценко. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Підопригора, Світлана. Українська експериментальна проза XX - початку XXI століть: художні координати / С. Підопригора. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашкін, Василь. Пантелеймон Куліш як визначна постать історико-літературного процесу XIX століття / В. Івашкін. - С.33-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Насмінчук, Галина. "Слово, стою у підніжжі твоєму...": творчість Галини Тарасюк у реаліях українського часопростору / Г. Насмінчук. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Америка - світові: читайте Павличка!. - С.54-57
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Гринько, С. В.
    Градусна сітка Землі. Географічні координати : 6 кл. / С. В. Гринько // Географія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - 2019. - N 17/18. - С. 2-4

Рубрики: Географія в школі--урок географії у 6 класі--тема уроку "Градусна сітка Землі. Географічні координати"

   Урок географії--тема уроку "Градусна сітка Землі. Географічні координати"--географія в школі (6 клас)


Кл.слова (ненормовані):
географія в школі (6 клас) -- урок географії у 6 класі -- географічні координати (урок географії)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Підопригора, Світлана.
    Українська експериментальна проза XX - початку XXI століть: художні координати [Текст] / С. Підопригора // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 12. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній експеримент -- експерементальна проза -- андеграундова проза -- трансгресивна проза -- медіакомбінація -- візуальна література -- комікс -- графічний роман -- артбук -- цифрова література

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: М021125/2019/19/21
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 19/21
Зміст:
Білокопита, О. С. Розвиток логічного, критичного і творчого мислення на уроках математики / О. С. Білокопита. - С.2-8. - урок математики
Кл.слова: розвиток логічного мислення, розвиток творчого мислення
Бас, В. М. Тема "Відсотки" в шкільному курсі математики : особливості викладання / В. М. Бас, С. В. Бас. - С.9-23
Кл.слова: шкільний курс математики, відсотки, особливості викладання
Добровольська, О. М. Методичні підходи до розв"язування ірраціональних рівнянь / О. М. Добровольська. - С.24-29. - Бібліогр.: 11 назв
Кл.слова: ірраціональні рівняння, меодичні підходи, квадратний корінь
Свєтлова, Т. В. Формування математичної грамотності учнів / Т. В. Свєтлова, Л. М. Шерстюк. - С.30-32. - Бібліорг.: 4 назви
Кл.слова: математична грамотність, учні, правильність наголошування математичних виразів
Богачова, Н. В. Метапредметний підхід в освіті / Н. В. Богачова, О. І. Дахова. - С.33-36
Кл.слова: міжпредметні технології, соціальна атмосфера, вчитель-предметник
Глущенко, Л. І. Задачі на переливання / Л. І. Глущенко. - С.36-30. - Бібліогр.:5 назв
Кл.слова: задачі на переливання, варіанти перелмвання, текст задачі
Панченко, Г. В. Розв"язування геометричних задач векторним методом / Г. В. Панченко, І. А. Маскаєва. - С.41-46
Кл.слова: геометрична задача, векториний метод, тип задачі
Кузьмук, І. В. Координати середини відрізка : 9 клас / І. В. Кузьмук. - С.47-51
Кл.слова: урок математики, координат середини відрізка, 9 клас
Дудар, Г. М. Математична логічна драбинка : урок-гра. 5 клас / Г. М. Дудар. - С.51-55
Кл.слова: математична логічна драбинка, урок-гра, 5 клас
Ахромєєва, С. Д. Застосування формул скороченого множення : 7 клас / С. Д. Ахромєєва. - С.55-58
Кл.слова: формула скороченого множення, 7 клас, урок математики
Бегерська, А. В. Навчальний проект "Відсрткові розрахунки на кожен день" : 9 клас / А. В. Бегерська. - С.58-66
Кл.слова: відсоткові розрахунки, навчальний проект, 9 клас
Біда, С. В. Декілька позакласних заходів / С. В. Біда. - С.67-79
Кл.слова: позакласний захід, математичний конкурс, 5 клас
Олійник, Я. В. Математичне шоу "Де логіка?" / Я. В. Олійник. - С.80-84
Кл.слова: математичне шоу, логіка, хід гри
Василенко, Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / О. Василенко. - С.85-95
Кл.слова: геоматрична теорія точок, теорія класів, крайова задача
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: М021125/2019/22/24
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 22/24
Зміст:
Кононенко, Л. М. Ще раз про культуру обчислень у природничій освіті школярів : (про єдиний обчислювальний режим у школі) / Л. М. Кононенко [и др.]. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв
Інші автори: Тертична Ю. О., Ятвецька Л. І., Ятвецький В. М.
Кл.слова: культура обчислень, природнича освіта, обчислювальний режим
Бродський, Я. С. Про конструювання системи задач / Я. С. Бродський. - С.12-28. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова: система задач, конструювання, математична освіта
Бас, В. М. Пропедевтика вивчення геометрії в 5 та 6 класах / В. М. Бас, С. В. Бас, М. Пугач. - С.29-33
Кл.слова: геометрія, 5 клас, 6 клас
Прохоров, В. Б. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення алгебри і початків аналізу, геометрії в 11 класі на 2019/2020 н. р. : рівень стандарту / В. Б. Прохоров. - С.33-39
Кл.слова: планування, алгебра, початки аналізу
ІПрохоров, В. Б. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення алгебри і початків аналізу, геометрії в 11 класі на 2019/20 н. р. : профільний рівень / В. Б. ІПрохоров. - С.39-52
Кл.слова: календарно-тематичний план, алгебра, геометрія
Шишко, І. М. Вибрані питання математики : навчальна програма факультативного курсу. 7 клас / І. М. Шишко. - С.52-55
Кл.слова: навчальна програма, питання математики, факультатив
Євтушок, М. П. Дії зі звичайними дробами : розв"язання вправ. 6 клас / М. П. Євтушок. - С.55-58
Кл.слова: урок математики, звичайні дроби, 6 клас
Данилюк, М. М. Відрізки : самостійна робота. 7 клас / М. М. Данилюк. - С.59-60
Кл.слова: самостійна робота, відрізки, 7 клас
Коцюруба, Н. П. Розв"язування вправ та задач на всі дії зі звичайними дробами : 6 клас / Н. П. Коцюруба. - С.61-64
Кл.слова: урок математики, звичайні дроби, задача
Бондаренко, Г. Б. Трапеція. Види і властивості трапеції : 8 клас / Г. Б. Бондаренко. - С.64-68
Кл.слова: урок математики, трапеція, вдастивість трапеції
Берін, В. в. Координати середини відрізка : 9 клас / В. в. Берін. - С.69-72
Кл.слова: 69-71, відрізок, урок математики
Сирнікова, О. О. Властивості множення раціональних чисел. Перестановна і сполучна властивситі : 7 клас / О. О. Сирнікова. - С.72-74
Кл.слова: множення, урок математики, перестановна властивість
Балан, Н. К. Чотирикутники а їх властивості : 8 клас / Н. К. Балан. - С.75-76
Кл.слова: задача, чотирикутник, 8 клас
Бондар, С. М. Логарифмічна функція, її властивостіта графік : 11 клас / С. М. Бондар. - С.77-84
Кл.слова: логарифмічна функція, властиврсті функції, графік
Красножон, К. В. Натуральні числа. Число нуль : урок-казка. 5 клас / К. В. Красножон. - С.85-88
Кл.слова: урок математики, натуральні числа, 5 клас
Нестеренко, В. А. Дії зі звичайними дробами : математика та українська література. 6 клас / В. А. Нестеренко. - С.88-91
Кл.слова: урок математики, звичайні дроби, математика
Красножон, К. В. Пряма. Промінь. Відрізок. Вимірювання відрізків : урок-казка. 7 клас / К. В. Красножон. - С.92-93
Кл.слова: пряма, урок математики, промінь
Семенова, Т. О. Правильні многогранники : математика та хімія. 11 клас / Т. О. Семенова, І. В. Дзюба. - С.94-96
Кл.слова: урок математики, правильні многогранники, математика
Титова, Н. Б. Логарифми та їх властивості : алгебра та астрономія. 11 клас / Н. Б. Титова. - С.97-102
Кл.слова: урок математики, логарифми, алгебра
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.102-110
Кл.слова: математика ДавньоїРусі, математична логіка, діаграми
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)