Пошуковий запит: (<.>K=копінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 19. - 2013
|
>2.
| Цибулько І. О. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/І. О. Цибулько // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. т.№ 19.-С.104-109
|
>3.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 2 (14). - 2010
|
>4.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>5.
| Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі/А. І. Лучінкіна, К. Г. Мілютіна, Т. А. Яншина. - 2014
|
>6.
| Чала О. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/О. Чала // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. т.№ 2 (14).-С.95-98
|
>7.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2015г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Карпенко З. С. Суб’єктні механізми аксіогенезу особистості/З. С. Карпенко, Є. В. Карпенко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 3/4.-С.5-10
|
>9.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>10.
| Даценко Т. О. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку /Т. О. Даценко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 1.-С.50-54
|
|
|