Пошуковий запит: (<.>K=корпоративна культура<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шмідт Е. Google. Як працює Google/Е. Шмідт, Дж. Розенберг, за участі А. Ігла ; з передмовою Л. Пейджа. - 2018
|
>2.
| Шмідт Е. Google. Як працює Google/Е. Шмідт, Дж. Розенберг, за участі А. Ігла ; з передмовою Л. Пейджа. - 2016
|
>3.
| Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури - 2016г.,N 37 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>5.
| Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки - 2014г.,N 30 (Введено оглавление)
|
>6.
| Конюкова І. Я. Етикет як засіб виразу соціально-ритуальної комунікації/І. Я. Конюкова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 37.-С.96-103
|
>7.
| Труш М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури/М. С. Труш // Економіка. Менеджмент. Бізнес. -Київ:Державний університет телекомунікації, 2019,N № 2.-С.109-114
|
>8.
| Варцаба Н.В. Комунікативні технології у процесі іміджмейкінгу та особливості їх застосування у сфері корпорації/Н. В. Варцаба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2018,N № 4.-С.102-109
|
>9.
| Косенчук О. Корпоратив як інструмент управлінця. Як організувати й оцінити корпоративне свято в організації/О. Косенчук // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 2.-С.52-58
|
>10.
| Студінська Г. Я. Корпоративна культура бек-офісу бренду ВНЗ/Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 11.-С.58-66
|
|
|