Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=креативне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Омельченко, Ю. В.
    Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) [Текст] / Ю. В. Омельченко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 8. - С. 40-44

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- креативне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


   
    Мозковий штурм: організація та проведення [Текст] // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2016. - № 7. - С. 52-55

Кл.слова (ненормовані):
рішення -- креативне мислення -- критерії вибору

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Голик, Олена.
    Образ Івана Котляревського у творчості Тараса Шевченка: поетичній, прозовій, малярській [Текст] / О. Голик // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
образ Івана Котляревського -- літературна спадщина творчості Тараса Шевченка -- креативне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Любчак, С. С.
    Майстер своєї справи. Педагогічний портрет. Дидяк Б. Я. [Текст] / С. С. Любчак // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 3. - С. 16-20

Кл.слова (ненормовані):
витвір мистецтва -- креативне мислення -- метод роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
7
М 65


    Білаш, Ольга Сергіївна.
    Танець як форма розвитку творчої обдарованості дітей та підлітків [Текст] / О. С. Білаш // Мистецтвознавчі записки : зібрання наукових праць / Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 352-357. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
творча обдарованість -- креативне мислення -- педагогіка -- культура танцю -- хореографічне виховання
Дод.точки доступу:
Шульгіна, В. Д. \ред.\
Романенкова, Ю. В. \ред.\
Редя, В. Я. \ред.\
Бітаєва, В. А. \ред.\
Денисюк, О. Ю. \ред.\
Міністерство культури і туризму України
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (15.07.2013р. Інв.18520 - 22.00 грн.) (вільний)
Ф2 (15.03.2013р. Інв.19022 - 22.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Гаращенко, Л.
    Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 63-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти дошкільного віку -- книжка-картинка -- методика складання розповіді -- креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Паламар, С.
    Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі [Електронний ресурс] / С. Паламар, Л. Нежива. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 34. - С. 6-13, DOI 10.28925/2311-2409.2020.34.1 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- креативне мислення -- методична модель
Анотація: У статті проаналізовано особливості видань художніх творів українських і зарубіжних письмен- ників у супроводі з AR-додатками. Автори обґрунтували доречність і окреслили перспективи використання книжок з доповненою реальністю в мовно-літературній галузі початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нежива, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Бобруйко, Наталя
    Квіти для мами : заняття з малювання для дітей старшої групи / Наталя Бобруйко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- малюнок видуванням через соломинку -- аерографія
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи. Мета заняття - закріплювати вміння дітей створювати зображення в нетрадиційній техніці - аерографії (видування через соломинку); учити поєднувати в малюнку кілька художніх матеріалів (воскові олівці, акварель); розташовувати композицію на аркуші; формувати здатність до зорового контролю за діями рук, естетичне сприйняття навколишнього світу; заохочувати до проявів творчості; розвивати творчу уяву, увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати самостійність, охайність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Винничук, Роксолана.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі / Р. Винничук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- креативний процес -- креативна активність -- креативний лідер

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Глушко, Тетяна.
    Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 1. - С. 22-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- критичне мислення -- креативне мислення -- аналітика -- економічна стратегія -- криза класичних освітніх програм

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)