Пошуковий запит: (<.>K=креативність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Шрагіна Л. І. Технологія розвитку креативності/Л. І. Шрагіна. - 2010
|
>2.
| Поліщук С. А. Методичний довідник з психодіагностики/С. А. Поліщук. - 2009
|
>3.
| Джміль - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Джміль - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Магістерські дослідження/Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - 2011
|
>6.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>7.
| Слово і час - 2010г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>8.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості/С. О. Сисоєва ; рецензент: В. І. Бондар, І. А. Зязюн, В. О. Моляко. - 2006
|
>10.
| Психологическая диагностика/редактор: М. К. Акимова, К. М. Гуревич. - 2005
|
>11.
| Джміль - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>12.
| Платонова Н.М. Инновации в социальной работе/Н. М. Платонова, М. Ю. Платонов. - 2012
|
>13.
| Психологическая диагностика детей и подростков/под ред. К. М. Гуревича, Е. М. Борисовой. - 1995
|
>14.
| Развитие и диагностика способностей/Л. Г. Алексеева, А. Н. Воронин, Т. В. Галкина. - 1991
|
>15.
| Дружинин В. Н. Психология общих способностей/В. Н. Дружинин. - 1999
|
>16.
| Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань)/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2014
|
>17.
| Синергетика і творчість/Інститут обдарованої дитини НАПН України. - 2014
|
>18.
| Синергетика і освіта/Інститут обдарованої дитини НАПН України. - 2014
|
>19.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 23. - 2015
|
>20.
| Козак Л. В. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 2.-С.88-97
|
>21.
| Зербіно Д. Наукова школа : лідер і учні (нова концепція)/Д. Зербіно. - 2001
|
>22.
| Павленко В. В. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток/В. В. Павленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.15-21
|
>23.
| Кривопишина О. А. Творчість як предмет наукового дослідження на мультипарадигмальному етапірозвитку психології/О. А. Кривопишина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.88-93
|
>24.
| Вища школа - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>25.
| Божидарнік Т. В. Креативний менеджмент/Т. В. Божидарнік, Н. М. Василик. - 2014
|
>26.
| Дитячий садок. Управління - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>27.
| Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - 2016
|
>28.
| Діденко О. Креативність у структурі професійної готовності офіцера-прикордонника: суперечливий характер, компонентний склад і зміст/О. Діденко // Вища школа. -Київ:Т-во "Знання", 2016,N № 1.-С.88-98
|
>29.
| Швай Р. Психологія та педагогіка творчості/Р. Швай. - 2014
|
>30.
| Дитячий садок. Управління - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|
|