Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=креативність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 144
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
1.
005:07(075)
A74


    Aris, Annet.
    Managing Media Companies: harnessing Creative Value [Текст] / A. Aris, J. Bughin. - Chichester : John Wiley & Sons, Ltd., 2005. - 427 p. - ISBN 978-0-470-01563-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління медіакомпаніями--Навчальні видання

   Креативність


Кл.слова (ненормовані):
медіа -- інноваційний контент -- мас-маркет -- маркетингові стратегії -- B2B -- цифрові медіа -- управління персоналом -- медіа-кампанія -- трансформаційний менеджмент
Дод.точки доступу:
Bughin, Jaques


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Buniyatova, I.
    The linguistic philosophy of noam chomsky [Текст] = Лінгвістична філософія Ноама Хомського / I. Buniyatova // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
хомськіанська революція -- гіпотеза вродженості мовних структур -- мовна здібність людини -- лінгвальна креативність -- генеративний процедурний апарат
Анотація: Лекція пропонує попередній огляд хомськіанської революції у мовознавстві з особливим акцентом на його антропологічній концепції. Висвітлено ключові ідеї мовної здібності людини як складової пізнавальної функції розуму, творчий аспект мовної діяльності, що випливає із засадничих основ філософського раціоналізму; генеративний процедурний апарат та місію сучасної лінгвістики в цілому.
Дод.точки доступу:
Буніятова І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


   
    Development of creativity of future specialists at foreign Language classes: conditions and opportunities. Subjective well-being [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - P52-59, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.6 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- суб’єктивне благополуччя -- можливості розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Durdas, A.
    Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P49-53, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- креативність -- професійний розвиток -- самоосвіта -- рефлексія
Анотація: У статті розглядаються питання розвитку креативності та компетентностей викладачів іноземних мов в університеті. Креативність викладача та ефективність викладання визначено як два важливі елементи навчання; зазначено вимоги до розвитку особистості викладача іноземних мов в університеті: уміння орієнтуватися в нових, часто невизначених ситуаціях, уміння самостійно приймати рішення та визначати найближчі та перспективні цілі, бути соціально активним, творчим та успішним. У статті зауважено, що професійні компетентності ї викладачів іноземних мов можна розвивати як у формальний спосіб – через участь у пропозиціях стосовно підвищення кваліфікації від різних установ, так і у неформальний спосіб – через читання літератури, пов’язаної зі сферою викладання, або зустрічі з іншими викладачами іноземної мови для обміну досвідом. Широку доступність Інтернету зазначено як можливість перенесення в мережу значної частини викладацької діяльності в рамках професійного розвитку, а також як можливість брати участь у тренінгах, майстер-класах, дистанційних курсах та ін. Підкреслено роль самоосвіти – як можливості професійного розвитку викладача іноземної мови в університеті; при цьому самоспостереження та рефлексія означено як важливі чинники самоосвіти. Як один із способів професійного розвитку викладача іноземної мови запропоновано співпрацю з іншими викладачами, зокрема, участь у показових заняттях або у заняттях, які проводяться в рамках педагогічної практики та підвищення кваліфікації. Охарактеризовано інноваційну компетентність викладача як здатність впроваджувати в освітню практику такі зміни, метою яких є покращення результатів педагогічної діяльності в певній галузі, що передбачає готовність викладача до інноваційної діяльності та залежить від його знань, індивідуальних особливостей його особистості, рівня креативності та мотивації до педагогічної діяльності. Запропоновано техніку STRIDE, яка веде викладача через процес рефлексії з використанням шестиетапного цілеспрямованого аналізу, в результаті якого викладачі усвідомлюють свої сильні сторони так проблемні моменти, а також спонукає до відкриття потенційних шляхів досягнення поставлених цілей
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Kosharna, N.
    Modern European experience of practical teacher training [Електронний ресурс] = Сучасний європейський досвід практичної підготовки вчителів / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський досвід -- партнерська школа -- педагогічні спеціальності -- практична підготовка -- знання технологій
Анотація: Стаття присвячена питанню необхідності вивчення сучасного європейського досвіду практичної підготовки вчителів. Дослідження наукових робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників показує, що ефективність підготовки майбутніх учителів до їх практичної діяльності безпосередньо залежить від всіх рівнів, а саме: освітньої політики і підтримки держави, законодавчої основи у сфері педагогічної підготовки, сучасних програм базової підготовки вчителів, внутрішньої мотивації стати вчителем. Вказано на необхідність застосування комплексного підходу до формування готовності студентів до педагогічної професії. Оскільки ми говоримо про європейський досвід, особливу увагу приділено вивченню та аналізу нормативної законодавчої європейської бази, що допомагає визначити нові стратегії розвитку системи практичної підготовки вчителів, вибудовує рекомендації щодо ефективності впровадження інноваційних методів та технологій в процес підготовки вчителів. У процесі практичної підготовки особливу роль відіграє партнерська школа як практична база підготовки вчителів. Засвоєні студентами теоретичні знання мають бути практично і системно застосовані у партнерській школі, що забезпечить практичну професійну підготовку майбутнього педагога. Доведено, що на педагогічну практику покладають ключові завдання у підготовці педагогів. Аналізуючи досвід окремих країн у питанні практичної підготовки, варто взяти до уваги соціальний та педагогічний виміри, які регламентують діяльність педагога. Соціальний вимір регламентує відповідальність педагога перед суспільством за виховання кожної конкретно взятої дитини, виконання першочергово завдання вчителя – здійснення турботи про учнів. Педагогічний вимір регламентує дидактичну діяльність педагога, у межах якої відбувається реалізація цілей освіти. Організація практичної підготовки майбутніх педагогів з урахуванням зазначених вище вимірів обумовлює її значущість як вагомого чинника формування фахівця для всіх ланок освіти. Окрім того, важливим маркером є необхідність формування якостей, необхідних для практичної підготовки майбутнього вчителя. Студентів навчають розвивати такі педагогічні характеристики як гнучкість, рефлексивність, педагогічна професійна комунікація, здатність приймати альтернативні рішення, і, крім того, студентам допомагають сформувати такі риси особистості як товариськість, креативність, мобільність, незалежність, відповідальність за свою поведінку. особистий вибір, рішення і результати діяльності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Kostiuk, T.
    Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm [Електронний ресурс] / T. Kostiuk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P18-28, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
соціальна відповідальність -- вища освіта -- сталий розвиток -- штучний інтелект -- цілі сталого розвитку
Анотація: Стаття присвячена перегляду доктринальних основ і цінностей у сфері вищої освіти з урахуванням впливу соціальних змін. Для досягнення мети дослідження проаналізовано стратегічні документи таких спеціальних інститутів, як ЮНЕСКО, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EUA), Асоціація університетів Співдружності (ACU), Обсерваторія Великої Хартії (Observatory of the Magna Charta) тощо. Наголошено, що відповідні документи серед основних ціннісних і доктринальних основ сучасної вищої освіти наголошують академічну свободу, інституційну автономію та соціальну відповідальність; підвищення ролі вищої освіти в досягненні цілей сталого розвитку; орієнтацію освіти на потреби ринку праці і розвиток м’яких навичок, зокрема критичного мислення, вміння приймати рішення, адаптивності та емоційного інтелекту. Важливими тенденціями розвитку вищої освіти є також цифровізація і використання штучного інтелекту. І якщо цифровізація вже є обов’язковою після обмежень пандемії COVID-19 та масового розвитку вищої освіти в умовах глобалізації, то ставлення до поширення штучного інтелекту досить неоднозначне. Відзначаючи, що перевагами використання штучного інтелекту у вищій освіті є його здатність адаптуватися до індивідуальних стилів навчання і звільняти час від рутинних завдань, науковці попереджають, що надмірне використання цього інструменту, може перешкоджати розвитку таких основних навичок, як робота в команді, лідерство, емпатія, креативність, критичний аналіз і навички незалежного мислення, які мають вирішальне значення для майбутніх ринків праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Kulish, A.
    Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) [Текст] = Мовленнєва особистість: комунікативний аспект (аналіз мовленнєвих актів у мовленні Шелдона Лі Купера у ТБ серіалі «Теорія великого вибуху») / A. Kulish // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва особистість -- мовні особливості -- мовленнєвий акт -- комунікативна компетентність -- комунікативна лінгвістика -- сильна мовленнєва особистість
Анотація: У статті розглядається мовленнєва особистість Шелдона Лі Купера в комунікативному аспекті. Метою статті є виявлення лінгвістичних особливостей мовлення Шелдона Лі Купера на основі класифікації, що здійснюється за параметром рівня володіння комунікативною компетенцією і поділяється на сильну, посередню та слабку мовленнєві особистості. Предметом цього дослідження є типологія мовленнєвих актів у висловлюваннях Шелдона Лі Купера. Відповідно, об’єктом є локуція висловлювань, що вказує на мовленнєву особистість Шелдона Лі Купера. Визначення рівня комунікативної компетенції Шелдона Лі Купера реалізується за наступними параметрами: креативність, рівень текстобудування будь-якої тематичної та жанрово-стилістичної оформленості; великий об’єм активного словника; володіння усіма функціонально-стильовими різновидами літературної мови; поєднання різностильових елементів мовлення, адекватне цілям і задачам спілкування; вільне володіння як усною так і письмовою формою мовлення та безпомилковий вибір форми мовлення у залежності від комунікативних цілей. Аналіз лексико-граматичних шарів мовлення Шелдона Лі Купера дає підстави віднести його мовленнєву особистість до певного типу (сильна, посередня (середня) чи слабка). Для реалізації мети були використані такі методи: описовий та структурний методи для характеристики типологічних ознак класифікації за рівнем комунікативної компетентності; контекстуальний аналіз та аналіз мовленнєвого акту для виявлення комунікативних намірів Шелдона Купера та його ставлення до розмови; метод лінгвістичного моделювання для визначення рівня комунікативної компетентності мовленнєвої особистості Шелдона Лі Купера.
Дод.точки доступу:
Куліш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Żmudzka, M.
    Managing self-development (self-creation) by the teacher = Управління саморозвитком (самостворенням) вчителя / M. Żmudzka // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P89-99, DOI 10.28925/2518-7635.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- автономія -- саморефлексія -- компетенції саморозвитку -- формування себе -- самоформування -- проступок -- креативність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Змудзька Мірослава


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

12.


    Ігнатенко, Тетяна.
    Асертивність як основна якість керівника ДНЗ. Тренінгове заняття для керівників [Текст] / Т. Ігнатенко // Психолог дошкілля. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 9. - С. 18-23

Кл.слова (ненормовані):
комунікативність -- стресостійкість -- креативність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.


   
    Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : простір для професійного зростання педагогів! // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 9/10. - С. 2-3

Рубрики: Педагогіка--педагогічний журнал

Кл.слова (ненормовані):
видавнича група -- креативність -- досвід -- сучасні методичні напрями -- сучасна українська школа

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: Б222100/2023/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2
Зміст:
Москаленко, Олександра Олександрівна. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України / О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні інформаційні ресурси, електронний каталог, повнотекстові бази даних
Ржеуський, Антоній Валентинович. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України / А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець. - С.11-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційні сервіси, електронні інформаційні ресурси, месенджери
Жалко, Тетяна Йосипівна. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, самоуправління навчанням, освітня послуга
Куліш, Юлія Олександрівна. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності / Ю. О. Куліш. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська бібліотека, відеостримінг, відеоконтент
Анісімова, Ольга Миколаївна. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини / О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечне краєзнавство, формування культурної свідомості, краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова, Олена Євгенівна. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів / О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стандарт, електронні ресурси, інформаційні технології
Тур, Оксана Миколаївн. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я / О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: системи охорони здоров’я, інформаційні технології, мобільні застосунки
Яворська, Тетяна Михайлівна. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації / Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотеки, документні ресурси, дерусифікація
Ржечицька, Сніжана Анатоліївна. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України / С. А. Ржечицька. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, нормативно-правова база
Карпенко, Олена Олексіївна. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі / О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інституційний репозитарій, заклад вищої освіти, канали комунікації
Горбань, Юрій Іванович. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів / Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вебсайт, дистанційне обслуговування, інформаційний простір
Філіна, Тетяна Вікторівна. Креативний менеджмент у системі популяризації читання / Т. В. Філіна, Я. В. Костельна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, креативний менеджмент, популяризація читання
Івашкевич, Ольга Валеріївна. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України / О. В. Івашкевич. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інноваційні технології, елементи штучного інтелекту, виклики впровадження ШІ
Бондар, Ігор Віталійович. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики / І. В. Бондар. - С.102-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрові ресурси, бібліотечне середовище, інтеграція технологій
Мудроха, Валентина Олександрівна. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. О. Мудроха. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, професійна підготовка, дистанційне навчання
Політова, Олена Аркадіївна. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / О. А. Політова. - С.115-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетинг, архіви, заклад вищої освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
373.2.036.5(477)
Б 11


    Біла, І.
    Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--розвиток творчості--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- розвиток -- творчість -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал
Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Басняк, Тетяна.
    Креативність полеміки Грегора фон Реццорі з антропологічною доктриною Зигмунда Фрейда [Текст] / Т. Басняк // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2010. - № 7. - С. 91-99


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Безвершук, Жанна.
    Про парадокс єднання культури і цивілізації / Ж. Безвершук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 11. - С. 97-105 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
культурна епоха -- культурогенез -- пасіонарна напруга -- прогрес -- цивілізація -- креативність -- скептицизм -- урбанізованість міського побуту

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Бережанська, Л.
    Розвиваємо креативність [Текст] : Практичне заняття для підлітків / Л. Бережанська // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 3/4. - С. 31-33


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
005-026.15(075)
Б 76


    Божидарнік, Т. В.
    Креативний менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Т. В. Божидарнік, Н. М. Василик. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2014. - 496 с. - ISBN 978-966-289-022-8 : 180.00 грн., 324.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творче мислення -- менеджер креативного типу -- креативне середовище -- управління креативністю -- творче суспільство
Дод.точки доступу:
Василик, Н. М.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

20.


    Бондар, Олена.
    Тренінг міжособистісної взаємодії старшокласників [Текст] : Програма / О. Бондар // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - № 3. - 1-22 (вкладка)

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні компетенції -- самоменеджмент -- креативність
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

21.


    Буковська, Оксана.
    Розвиток креативного мислення учнів на уроках математики / О. Буковська // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 9. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
математика -- творчий потенціал -- креативність -- креативне мислення -- сучасний урок

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.
Шифр: В890024/2018/2
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2018р. N 2
Зміст:
Сенченко, Микола. Аксіоматична теорія соціальних систем / М. Сенченко. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аксіоматика, людина, креативність
Косачова, Ольга. Проблема актуалізації книги в контексті теорії журналістики / О. Косачова. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: книгознавство, бібліотечна журналістика, соціальні мережі
Сенченко, Оксана. Актуальні аспекти книги як атрибута "м’якої сили" у глобальному історичному процесі / О. Сенченко. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історична книга, кольорові революції, інформаційно-мереживі війни
Головащук, Антоніна. Бібліографічне відображення банківської справи в Україні / А. Головащук. - С.25-27
Маркова, Вікторія. Від реклами видання - до реклами читання / В. Маркова. - С.27-28
Кононенко, Валентина. Персональна бібліографія - складова частина науково-бібліографічної діяльності Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого / В. Кононенко, О. Кордюкова. - С.29-32
Кл.слова: бібліографія, персональна бібліографія, бібліографічний посібник
Коваль, Наталя. Упровадження Універсальної десяткової класифікації у бібліотеці ВНЗ / Н. Коваль, І. Благірєва. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: перехід на УДК, документні класифікації, індексування
Медведєва, Валентина. Інформаційна діяльність бібліотечних установ у середовищі соціальних мереж / В. Медведєва. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, бібліотечна установа, інформаційне суспільство
Муравйова, Велентина. Школа систематизатора. Загальні та спеціальні визначники: їх застосування / В. Муравйова, Ю. Набхан. - С.37-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Ольга. Книговидавнича справа в губерніях України у роки визвольних змагань (1917-1920 рр.): тенденції розвитку / О. Васьківська. - С.38-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: регіони держави, мовна політика, видавничі осередки
Солонська, Наталя. Українське зарубіжжя у вітчизняних наукових виданнях: проблема генерації інформації / Н. Солонська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зарубіжна україніка, наукова преса України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
Шифр: В794185/2018/12
   Журнал

Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті [Текст]/ Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти. - Харків : Факт, 2005 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 12
Зміст:
Ніч проти Різдва. Світовий клас або Як розбудувати шкільну систему XXI сторіччя. - С.2-3
Вакуленко, Т. С. Загальна характеристика першого циклу моніторингового дослідження якості початкової освіти 2018 року "Стан сформованості читацької та математичної компетентності випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти" та ресурсне забезпечення його проведення / Т. С. Вакуленко [и др.]. - С.4-17
Інші автори: Бичко Г. О., Горох В. П., Ломакович С. В., Раков С. А., Терещенко В. М.
Чи дозволяє система використання ваучерів на навчання (спеціальна програма відшкодування вартості навчання в школі) створити рівні можливості для всіх учнів?. - С.18-21
Чи мають сучасні 15-річні підлітки почуття відповідальності за стан довкілля?. - С.22-25
Як навчаються учні-іммігранти в школах із несприятливими передумовами для навчання. - С.26-28
Чим бажають займатися учні після закінчення середньої школи?. - С.29-31
Стадний, Єгор. Рух абітурієнток та абітурієнтів між областями України: порівняння 2017 та 2018 років / Є. Стадний. - С.32-42
Робінсон, Кен. Чи вбивають школи креативність? / К. Робінсон. - С.43-46
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
Шифр: В901257/2018/3
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 3
Зміст:
2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще. - С.2-3
Кл.слова: вчитель (методична робота), інтернет-марафон (освіта), освіта (інтернет-марафон)
Водяницька, Н. М. Формуємо компетентного читача й мовця : система самостійних робіт з української літератури та мови / Н. М. Водяницька. - С.4-10
Кл.слова: українська література (самостійна робота), український фольклор, самостійна робота (українська мова та література)
Скробала, Т. Г. Василь Королів-Старий "Хуха-Моховинка" : 5 клас / Т. Г. Скробала. - С.11-14
Кл.слова: українська література (5 клас), 5 клас (українська література), український письменник
Меншикова, Л. М. Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. Вимова звуків, що позначають літерами "Ґ" і "г" / Л. М. Меншикова. - С.15-16
Кл.слова: українська мова (5 клас), 5 клас (українська мова), фонетика (українська мова)
Шевчук, А. В. Іван Франко "Захар Беркут". Проблема вибору людини у вирішальній ситуації : урок з елементами біоадекватної технології: 7 клас / А. В. Шевчук. - С.17-19
Кл.слова: українська література (7 клас), 7 клас (українська література), біоадекватна технологія (українська література)
Сембрак, Л. Б. "Слово, що дає крила" : підсумковий урок з української літератури: 11 клас / Л. Б. Сембрак. - С.20-24. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), підсумковий урок (українська література; 11 клас)
Гараздюк, О. І. "Люблю людей землі моєї, бо я землі моєї син" : усний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему: 9 клас / О. І. Гараздюк. - С.25-27
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), усний твір (українська мова)
Демкович, Т. О. Завдання міського конкурсу знавців української мови "Філолог-ерудит" / Т. О. Демкович. - С.28-32
Кл.слова: українська мова (міський конкурс), міський конкурс (українська мова), завдання для конкурсу (українська мова)
Поплавська, Л. М. Творчість Анатолія Кичинського - поета Херсонщини / Л. М. Поплавська. - С.33-36
Кл.слова: українська література в школі, література рідного краю, український поет
Стасевський, Ю. С. Креативність у творчому розвитку учнів: від поняття до пізнавальної діяльності / Ю. С. Стасевський. - С.37-39. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська мова та література (креативність), креативність (розвиток учнів), творчий розвиток учнів (креативність)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.


    Винничук, Роксолана.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі / Р. Винничук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативне мислення -- креативний процес -- креативна активність -- креативний лідер

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.
Шифр: В353859/2022/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Дитячі фантазії, або Як розвивати креативність дошкільників / Н. Гавриш. - С.4-6
Кл.слова: розвиток особистості, проєктна діяльність
Байєр, Ольга. Особистісний розвиток дитини: які компетентності врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.7-12
Кл.слова: рухова компетентність, здоров’язбережувальна компетентність, особистісна компетентність
Вишинська, Наталія. Як правильно хвалити дитину, або Що не так зі словом «молодець» / Н. Вишинська. - С.13-16
Кл.слова: взаємодія з дітьми, похвала, розвиток дитини
Брежнєва, Олена. Навчаємо дітей логічних операцій під час роботи з природним матеріалом / О. Брежнєва. - С.17-19
Кл.слова: природна наочність, логіко-математичний розвиток
Літіченко, Олена. Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок / О. Літіченко. - С.20-23
Кл.слова: данмала, творчий процес, осінні візерунки
План реалізації річного завдання з розвитку ігрової діяльності дошкільників. - С.24-25
Розвиваємо уяву дошкільників: два прийоми. - С.26-27
Бадер, Світлана. Правило кола: опановуємо техніку командної взаємодії / С. Бадер. - С.28-33
Кл.слова: командна взаємодія
Самоосвіта педагога: що й коли робити. - С.34-35
Рагозіна, Вікторія. Як ознайомлювати малюків із декоративно-ужитковим мистецтвом / В. Рагозіна, С. Бідна. - С.36-40
Кл.слова: декоративно-ужиткове мистецтво
Рагозіна, Вікторія. Артгалерея на склі — новий формат презентації дитячих робіт / В. Рагозіна ; 41-43
Кл.слова: художньо-естетичний розвиток
Сварковська, Ліна. Зроби глибокий вдих, або Опановуємо з дітьми основи дихальної гімнастики / Л. Сварковська. - С.44-48
Кл.слова: дихальна гімнастика
Стаєнна, Олена. Як зробити сайт дитячого садка цікавим та інформативним / О. Стаєнна. - С.49-52
Кл.слова: сайт дитячого садка, застосовуємо ІКТ
Савінова, Наталія. Дистанційка не вдається: аналізуємо помилки / Н. Савінова. - С.53-55
Кл.слова: дистанційна робота, застосовуємо ІКТ
Що вам заважає ефективно працювати дистанційно. - С.56-57
Кл.слова: анкета, застосовуємо ІКТ
Сім правил безконфліктного спілкування в чаті. - С.58-59
Кл.слова: взаємодія з батьками
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань. - С.60-61
Кл.слова: буклет, спілкуємося з батьками
Що відзначити в листопаді. - С.62
Кл.слова: цікаві події, свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.
   373.2.015.3(072)
   В 54


   
    Виховуємо базові якості старшого дошкільника в умовах ДНЗ : методичний посібник / Г. В. Бєлєнька [та ін.] ; редактор Н. В. Гавриш ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Харків : Друкарня Мадрид, 2015. - 219 с. - Бібліогр.: с. 213-218. - ISBN 978-617-7294-22-0 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Виховання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
спрстережливість -- допитливість -- відповідальність -- самостійність -- міжособистісна злагода -- справедливість -- чуйність -- міжособистісне партнерство -- шанобливість -- креативність
Анотація: У посібнику на основі наукового обгрунтування процесу виховання у дошкільників базових особистісних якостей розкрито їх психологічну природу, представлено методичні аспекти їх формування в освітньому процесі ДНЗ.
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Ганна Володимирівна
Гавриш, Наталія Василівна
Маршицька, Вікторія В'ячеславівна
Васильєва, С. А.
Нечай, С. П.
Гавриш, Наталія Василівна \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут проблем виховання


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

28.
Шифр: В730231/2016/1
   Журнал

Вища школа [Текст] : науково-практичне видання/ МОН України. - Київ : Знання, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Шинкарук, О. Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького - флагман відомчої системи підготовки кадрів / О. Шинкарук. - С.7-10
Національна академія державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - С.11-15
Андрушко, О. Сучасні завдання правового виховання майбутніх офіцерів-прикордонників / О. Андрушко, Н. Логінова. - С.16-25. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв.
Рабійчук, Л. Структура та зміст комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника / Л. Рабійчук, О. Бабіч. - С.26-36
Осташевський, С. Експертне оцінювання ефективності службової діяльності випускника вищого військового навчального закладу як інструмент оцінки якості освіти / С. Осташевський, А. Башинський. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
Ганаба, С. Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв.
Катеринчук, І. Інформаційні телекомунікаційні системи як об'єкт системних досліджень в інтересах охорони державного кордону / І. Катеринчук. - С.53-58
Петреченко, С. Застосування сучасних освітніх методик у підготовці майбутніх правників у Національній академії ДПСУ імені Богдана Хмельницького / С. Петреченко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв.
Купрієнко, Д. Методичні основи концептуального проектування системи підготовки кадрів у сфері інтегрованого управління кордонами / Д. Купрієнко, Я. Варга, В. Соляр. - С.65-78
Дем'янюк, К. Формування технічної уяви у курсантів-прикордонників із застосуванням системи автоматизованого проектування Solid Works / К. Дем'янюк, В. Шевчук. - С.79-87
Діденко, О. Креативність у структурі професійної готовності офіцера-прикордонника: суперечливий характер, компонентний склад і зміст / О. Діденко. - С.88-98. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.
Дем'янюк, Ю. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький. - С.99-112. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв.
Гончаренко, О. Феномен Казимира Твардовського в історії польської вищої школи / О. Гончаренко. - С.113-124. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
Є примірники у відділах:
Ф3 (11.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (12.01.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.


    Власенко, Олена.
    Навчальна успішність школярів: чим вимірювати й що на неї впливає? / О. Власенко // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2018. - № 4. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- успішність -- самооцінка -- популярність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Гавриш, Наталія
    Прості речі для розвитку малечі : природні та побутові матеріали в життєдіяльності дітей / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 9-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- ігрова дільність -- розвиток креативності -- фізичний розвиток -- розвиток критичного мислення -- інтелектуальний розвиток -- соціально-економічний розвиток
Анотація: "Як активізувати дитячу креативність, збагатити ігрову діяльність і розширити освітній простір без зайвих витрат? Радимо скористатися досвідом американських колег, які успішно використовують теорію "вільних матеріалів" для різнобічного розвитку малюків."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-144 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)