Пошуковий запит: (<.>K=критичне мислення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 10 найважливіших навичок успішного працівника XXI сторіччя // Логопед. -Київ:Основа, 2018,N № 5.-С.46-47
|
>2.
| Um Collaborative Learning in Music. String Quartet Expirience for Beginners/Jiyoung Um. - 2020
|
>3.
| Competences for democratic culture // Іноземні мови. -Київ, 2016,N № 2.-С.61-62
|
>4.
| Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/G. Pappas // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.1-14
|
>5.
| Прокопчук М. Let’s start with Buddy! 1 клас/М. Прокопчук. - 2021
|
>6.
| Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school/V. Bilous // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.23-28
|
>7.
| Budak V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)/V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.41-45
|
>8.
| Крутій Катерина STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення/Катерина Крутій, Таїсія Грицишина // Дошкільне виховання, 2016,N № 1.-С.3-7
|
>9.
| Kosharna N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language"/N. Kosharna // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.14-25
|
>10.
| Sholihati A. The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking/A. Sholihati, W. Wuri // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.47-51
|
>11.
| Reva N. The role of Logic in Critical Thinking/N. Reva // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2020,N № 5.-С.49-53
|
>12.
| Амерханян С. «Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн…» (Урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» з елементами критичного мислення) (8 клас)/С. Амерханян // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2020,N N 9.-С.21-25
|
>13.
| Дмитренко К. А. Інноваційні методи викладання зарубіжної літератури/К. А. Дмитренко, М. В. Коновалова. - 2018
|
>14.
| Софій Н. З. Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання/Н. З. Софій. - 2008
|
>15.
| Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі/К. О. Баханов. - 2004
|
>16.
| Іноземні мови - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>17.
| Інтернет орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті/Ю. О. Жук [та ін.] ; редактор Ю. О. Жук. - 2014
|
>18.
| "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти"/Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX). - 2021
|
>19.
| Мерзлякова О. Інформаційна грамотність. Профілактика деструктивного впливу мас-медіа/О. Мерзлякова. - 2017
|
>20.
| Гузь О. О. Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо/О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2016,N № 4.-С.54
|
|
|