Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критичне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091/Б 30
Автор(и) : Баханов К. О.
Назва : Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : монографія
Вихідні дані : Київ: Просвіт, 2004
Кільк.характеристики :326 с
ISBN, Ціна 966-7362-89-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.091 + 94
Предметні рубрики: Педагогіка-- методика навчання історії
Методи, форми і засоби навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація навчання--групова робота--критичне мислення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016/З-41
Назва : Збірник навчальних програм для учнів 1-9 класів основної школи та 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму старшої школи : збірник. Ч. 3
Вихідні дані : Б.м., 2010
Кільк.характеристики :87 с
Примітки : Назва на обкл.: Збірник навчальних програм курсів за вибором для учнів 10-11 класів суспільно-гуманітарного напрямку.
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.016
Предметні рубрики: Предметне навчання-- Програми-- 10-11 класи
Анотація: У виданні вміщено програми курсів за вибором з історії України та правознавства для учнів 8-11 класів.
Примірники : всього : Ф1(3), Ф2(3), Ф3(6), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(3), Ф2(3), Ф3(6), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98:378.147/П 84
Автор(и) : Бондар В. І., Боброва Л. Г.
Назва : Професійна підготовка практичного психолога: теорія і практика : збірник наукових статей. Випуск 1
Вихідні дані : Київ: Видавництво Національного університету ім. М. П. Драгоманова, 2011
Кільк.характеристики :116 с
Ціна : 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 159.98:378.147
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--психотерапія--конфлікти--національна свідомість
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Е 64
Назва : Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: Основа, 2012
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Золота педагогічна скарбниця
ISBN, Ціна 978-611-00-0031-4: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.07 + 14.25
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Методи та прийоми навчання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/І-18
Автор(и) : Іванишин, Петро
Назва : Критика і метакритика як осмислення літературності : монографія
Вихідні дані : Київ: Академія, 2012
Кільк.характеристики :288 с
ISBN, Ціна 978-966-580-385-0: 45.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Теорія літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--метакритичне мислення--тлумачення твору
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Радченко В. Т. Г. Шевченко - поет, художник, патріот (Урок-проект з позакласного читання для 4 класу)/ В. Радченко (стр.1-2) Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості (продовження)/ І. Бех (стр.3-5) Кл.слова: насмішка,допомога,прикрість
Бондаренко О. Формування читацької компетентності молодших школярів/ О. Бондаренко (стр.6-8) Кл.слова: початкова школа,читання,виразне читання
Майборода В. Робота з дитячою книжкою у 1 класі за навчальним комплектом "Читаю сам"/ В. Майборода (стр.8-11) Кл.слова: читання,читацькі навички,дитяча книжка
Гиренко Т. Активізація мислення учнів початкових класів через застосування інноваційних освітніх технологій (З досвіду роботи вчителя)/ Т. Гиренко (стр.11-14) Кл.слова: розвиток особистості,критичне мислення,різноманітні методики
Чистякова В. Малюємо словом весну (Інтегровані уроки для 3 класу)/ В. Чистякова (стр.14-18) Кл.слова: читання,художня праця,Я і Україна
Мироновська Л. Методика роботи з простими видами задач у початковому курсі математики/ Л. Мироновська, Г. Борщ (стр.19-23) Кл.слова: професійна компетентність педагога,навчальні функції задач,прості задачі
Чорна Н. Уроки мислення серед природи (закінчення)/ Н. Чорна (стр.24-28) Кл.слова: сонце,екскурсії ,спостереження
Андрусенко І. Формування екологічних умінь в учнів 1-2 класів на "Уроках для стійкого розвитку. Школа друзів планети" / І. Андрусенко (стр.28-31) Кл.слова: екологічна освіта,курс "Школа друзів планети"
Данилейко К. У гостях у Нептуна. Малюємо морське дно (Урок з образотворчого мистецтва, 3 клас)/ К. Данилейко (стр.31-32) Кл.слова: образотворчі вміння,малювання
Лобова О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі/ О. Лобова (стр.33-36) Кл.слова: пісня,танець,марш
Веремійчик І. Орієнтовний календарний план з трудового навчання, 3 клас (35 годин на тиждень)/ І. Веремійчик (стр.37-38)
Корнієнко С. Щасливий той, хто щасливий вдома (Батьківські збори-практикум з елементами дискусії)/ С. Корнієнко (стр.39-40) Кл.слова: сімейні традиції,виховання
Мартиненко С. Як зберегти психічне здоров'я дитини (Поради вчителям і батькам)/ С. Мартиненко ; 41-43 Кл.слова: молодші школярі,фізична активність,спілкування
Калошин В. Ф. Створюємо собі настрій (Практичні поради педагогові з психічної саморегуляції)/ В. Ф. Калошин (стр.44-46) Кл.слова: педагогічна діяльність,емоційне виснаження
Лященко М. Українська мова за професійним спрямуванням як складова лінгвістичної освіти майбутніх учителів початкових класів/ М. Лященко (стр.47-49) Кл.слова: майбутній вчитель,термінологічний словник,професійна комунікація
Кропивка В. Запрошення до шкои/ В. Кропивка (стр.50-51) Кл.слова: дошкільнята,ознайомлення зі школою
Коліщук С. Роль української козацької духовності у формуванні здорового способу життя школярів/ С. Коліщук (стр.52-53) Кл.слова: формування особистості,козацька система виховання,козацька педагогіка
Снігірьова М. За творчими учнями - майбутнє/ М. Снігірьова (стр.57) Кл.слова: першокласники,творчі можливості
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Денисюк О. Г. Мій рідний край - Шепетівка/ О. Г. Денисюк (стр.2-3) Кл.слова: літературна творчість учителів,оповідь,краєзнавство
Курилович Н. П. Вишиванки цвітуть, вишиванки/ Н. П. Курилович (стр.3) Кл.слова: літературна творчість учителів,вишиванки,подільські вишивки
Васильєва Л. А. Підсумковий урок за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня у прозі”/ Л. А. Васильєва (стр.4-9) Кл.слова: план-конспект уроку,національні традиції,святкування Різдва
Простяк Л. М. Поема Вергілія Енеїда як літературна обробка римської легенди про троянця Енея/ Л. М. Простяк (стр.9-15) Кл.слова: модуль уроку,метод проектів,золота доба римської культури
Демиденко В. В. Штрихи до портрета поета: яким же був насправді Михайло Лермонтов? / В. В. Демиденко, О. Л. Бондаренко (стр.16-17) Кл.слова: Лермонтов Михайло,автобіографія,особистість
Завгородня Л. І. Михайло Лермонтов та Варвара Лопухіна: “Я вас никак забыть не мог…"/ Л. І. Завгородня (стр.17-18) Кл.слова: Лермонтов Михайло,кохання поета,Лопухіна Варенька
Ткаченко Л. В. Трагічна дуель М. Лермонтова з М. Мартиновим: сучасний погляд/ Л. В. Ткаченко (стр.18-19) Кл.слова: Лермонтов Михайло,трагічна смерть,версії дуелі
Гетьман О. Г. Розкодувати знаки Патріка Модіано/ О. Г. Гетьман (стр.20-21) Кл.слова: Модіано Патрік,Нобелівська премія з літератури, 2014 р.
Богосвятська А. І. Особливості вивчення теоретико-літературних понять/ А. І. Богосвятська (стр.22-28) Кл.слова: теорія літератури,жанри творів,авторський задум
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №19-27/ О. О. Гузь (стр.29-41) Кл.слова: Стівенсон Роберт,Діккенс Чарлз,планування уроків
Ткач І. Дослідження тексту на уроках у 6 класі/ І. Ткач (стр.42-45) Кл.слова: план-конспект уроку,кохання,народні звичаї
Дудник І. В. Вивчаємо оповідання Е. Сетона-Томпсона ”Лобо”/ І. В. Дудник (стр.46-48) Кл.слова: світ природи,захист тварин,захист птахів
Журило I. М. Вивчаємо роман Чарльза Діккенса ”Пригоди Олівера Твіста”/ I. М. Журило (стр.48-51) Кл.слова: особистісні якості героя,рефлексія,знедолені діти
Ніколенко К. Нові переклади Гейне/ К. Ніколенко, О. Ніколенко (стр.52-53) Кл.слова: поезія,переклад,текст
Котова І. С. Навчальний тренінг для класних керівників/ І. С. Котова (стр.54-58) Кл.слова: виховна робота,критичне мислення,психологічний простір
Карпенкіна Л. Г. Різдвяне свято. Літературно-театральне дійство для учнів 6 класів/ Л. Г. Карпенкіна (стр.59-61) Кл.слова: атрибути Різдва,Різдвяні страви,традиції Різдва
Кошло О. Я. ”Господь Бог Предвічний нині нам явився”. Театралізована вистава/ О. Я. Кошло (стр.62-64) Кл.слова: новорічні свята,дитяча Біблія,християнська етика
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Остапенко Г. На гостині у вітрів. Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,природа,фантазія
Джемула Г. Родичі слова "вітер"/ Г. Джемула (стр.3-6) Кл.слова: художнє слово,країнознавство
Алексеєва О. Де працює вітер/ О. Алексеєва (стр.7-9) Кл.слова: пізнаваьний розвиток,українознавство,допитливість
Довбик А. Вітер дме та не вщухає, гру веселу починає/ А. Довбик (стр.10-11) Кл.слова: комунікативна компетентність,ігрова діяльнвсть,взаємодія у групі
Янчевська Н. Піна, фарби й соломинка намалюють нам картинку!/ Н. Янчевська (стр.12-13) Кл.слова: нетрадиційна техніка образотворчості,творче мислення,уява
Афанасенко М. Експерементуємо з повітрям/ М. Афанасенко ; 14-15 Кл.слова: пізнавальний розвиток,винахідливість,дослідницька діяльність
Мазур Ю. Повітряно-солодка казка. Бесіда за картиною Денніса Левана/ Ю. Мазур (стр.16-17) Кл.слова: світовий жиивопис,художньо-естетичний розвиток,спостережливість
Коломієць Т. Розмова у саду/ Т. Коломієць (стр.18) Кл.слова: художня література,розвиток мовлення,спостережливість
Журлакова Ю. Чи є повітря у космосі?/ Ю. Журлакова (стр.19-21) Кл.слова: природа Космосу,формування світогляду,розвиток мовлення
Остапено К. Від гвинта!/ К. Остапено (стр.22-23) Кл.слова: креативність,конструювання,дрібна моторика
Валасіна Я. Вітрові загадки/ Я. Валасіна (стр.24-26) Кл.слова: розумовий розвиток,критичне мислення,доказове мовлення
Еманова З. Свято Вітру/ З. Еманова (стр.27-31) Кл.слова: сценічні, музичні здібності,мовленнєвий розвиток,природа
Знайомтеся, діти: повітря та вітер. Орієнтовний освітній проект для дошкільнят та молодших школярів (стр.32)
Горошко Л. Вихід завжди є!/ Л. Горошко (стр.33) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне ховання,логічне мислення
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091.33:0/І 73-475728172
Автор(и) : Жук Ю. О., Соколюк О. М., Дементієвська Н. П., Соколова І. В.
Назва : Інтернет орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті : монографія
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2014
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ISBN, Ціна 978-966-326-480-6: 47.20 грн.
ДРНТІ : 14.01.85
УДК : 373.3/.5.091.33:004.7 + 004.738.5
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методи навчання-- Експеримент
Інформаційні технології-- Інтернет-ресурс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет--критичне мислення--оцінювання--навчально-пошукова діяльність--діагностика--експеримент--навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП КС(7), Ф1(2), Ф2(3), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП КС(7), Ф1(2), Ф2(3), Ф3(2)
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стеценко Ірина
Назва : Комп'ютерна грамота? Інформаційна культура!
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2015. - № 2. - С. 13-17. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2015/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Клмп'ютерне і програмоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна культура--комп'ютерна грамотність--критичне мислення
Анотація: Ірина Стеценко, науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, надає консультації щодо застосування комп'ютерів під час навчання дошкільників і виховання у них нформаційної культури. В статті йдеться про те, як правильно організувати "знайомство дитини з комп'ютером, як викоритсовувати нові технічні засоби в освітньому процесі дитсадка, яким формам роботи з дітьми варто надавати перевагу та ін.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харитонова, Таїсія
Назва : Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 3. - С. 58-60. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.5.016:52]:371.32
Предметні рубрики: Астрономія-- методика викладання-- старша школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--розвиток критичного мислення--уроки астрономії--час та календар
Анотація: У статті наголошується, що технологія розвитку критичного мислення є достатньо ефективним методичним інструментарієм для застосування на уроках астрономії. Доводиться, що ТРКМ дає можливість учням сприйняти загальновідому і повсякденну інформацію з іншого погляду, критично поставитися до сформованих в свідомості, здавалось би, постулатних суджень, розширити своє уявлення про сучасне інформаційне поле.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко В. В.
Назва : Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 127-139. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація освіти--інтернаціоналізація освіти--університет--зближення народів--вища школа--політичне домінування--демократія--критичне мислення--інтегральність особистості
Анотація: Стаття присвячена фундаментальним проблемам і ціннісним стратегіям освіти в руслі системного підходу. Така інтеграція знань і підходів повинна здійснюватися, перш за все, філософією (орієнтованою на контекст суспільного розвитку філософією освіти – соціальною філософією освіти) на рівні онтологічних і методологічних уявлень і понять.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання : 373.5.016:070(072/М 42-377358945
Назва : Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін : посібник для вчителя
Вихідні дані : Київ: ЦВП; АУП, 2016
Кільк.характеристики :201 с
Колективи : Академія вільної преси, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-2123-69-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.5.016:070(072) + 070(072)
Предметні рубрики: Медіаосвіта-- Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта--медіаграмотність--критичне мислення--новинна грамотність--українізація--геноцид--голодомор--світова війна--пропаганда--конфлікти--субкультури
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга Олександрівна
Назва : Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо : Урок № 70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 4. - С. 54 (Шифр З659149/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацькі компетенції--творча активність--критичне мислення
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Competences for democratic culture
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 61-62 (Шифр І368505/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура демократії--компетентність--критичне мислення
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крутій Катерина
Назва : STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток математичних здібностей
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Інтегрована освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): stream-освіта--критичне мислення--креативне мислення--технічне мислення--інтегрована освіта--математичне мислення--програма stream-освіти
Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко С., Кіян, Ольга
Назва : Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 4. - С. 50–54. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 373.3/.5.01:001.895](477) + 371.321.1:001.895](477)
Предметні рубрики: Освіта-- інновації
Уроки-- інноваційні уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--дивергентність--конвергентність--когнітивний розвиток--критичне мислення--поліфункціональність--комунікативність
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щербакова, Олена
Назва : Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров'я
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 7. - С. 44-48. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позитивне мислення--критичне мислення--психічне здоров'я--молодші підлітки
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості розвитку позитивного мислення та формування психосоціального здоров'я учнів основної школи в умовах інноваційної освіти.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)