Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критичне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 10 найважливіших навичок успішного працівника XXI сторіччя
Місце публікування : Логопед: науково-методичний журнал. - Київ: Основа, 2018. - № 5. - С. 46-47 (Шифр Л759813/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійні знання та вміння--соціальні навички--робота в команді--критичне мислення
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.091.3/U44
Автор(и) : Um, Jiyoung
Назва : Collaborative Learning in Music. String Quartet Expirience for Beginners
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :200 p.
ISBN, Ціна 97986501466697: 560.98 грн.
ДРНТІ : 18.41 + 14
УДК : 78:37.091.3 + 37.091.3
Предметні рубрики: Музика-- Навчання музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): collaborative learning--спільне навчання--критичне мислення--струнний квартет
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Competences for democratic culture
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 61-62 (Шифр І368505/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура демократії--компетентність--критичне мислення
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 1-14. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--космополітизм--патріотизм--критичне мислення--всесвітня освіта--освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.2)/П 80
Автор(и) : Прокопчук, Марія
Назва : Let’s start with Buddy! 1 клас : навчальний посібник із розвитку усного мовлення та формування навичок читання і письма англійською мовою для 1 класу закладів загальної середньої освіти
Вихідні дані : Київ: Оріон, 2021
Кільк.характеристики :112 с.: кольорові. іл.
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-966-991-162-9: 20.00 грн.
ДРНТІ : 16.41 + 14.25
УДК : 811.111(075.2):373.3.016 + 373.3.016
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика навчання
Методика навчання-- Початкова школа-- Розвиток усного мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вірші--ребуси--нейробіка--аудіопідтримка--критичне мислення
Примірники : всього : ГП КС(9)
Вільні : ГП КС(9)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilous V.
Назва : Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 23-28. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2328 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2328
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--початкова школа--молодша школа
Анотація: Сучасна школа повинна розвивати мислення кожної дитини, активно брати участь у вирішенні важливих питань, вміння формувати, виражати та захищати свою думку, поважати думку інших людей. Неможливо підготувати дітей до умов сучасного життя шляхом бездумної та безпосередньої асиміляції встановлених істин. Щоб навчити навичкам комунікації та співпраці, навчити дітей навчатися, вчитель повинен радикально змінити зміст своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Budak V., Oleksiuk O.
Назва : Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology)
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 41-45. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): патріотизм--лідер-патріот--критичне мислення--патріотичне виховання--лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крутій Катерина
Назва : STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 3-7. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток математичних здібностей
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Інтегрована освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): stream-освіта--критичне мислення--креативне мислення--технічне мислення--інтегрована освіта--математичне мислення--програма stream-освіти
Анотація: В статті йдеться про можливості STREAM-освіти, яка націлена на новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Інтеграційний підхід за програмою STREAM-освіти передбачає формування уявлень та вмінь дітей у галузях природничих наук, технологій, читання та письма, інженерії, мистецтва, математики; акцентує увагу на вивченні точних наук, виховує культуру інженерного мислення.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N.
Назва : Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 14-25. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2 (Шифр О283150799/2020/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська мова--іноземна мова--критичне мислення--навичка--магістерський освітній рівень--педагогічні спеціальності--підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sholihati A., Wuri W.
Назва : The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 47-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--навчальний модуль--розвиток--початкова школа--соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Reva N.
Назва : The role of Logic in Critical Thinking
Паралельн. назви :Роль логіки у критичному мисленні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 5. - С. 49-53. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--логічне мислення--неформальна логіка
Анотація: Стаття присвячена виявленню відмінностей між критичним мисленням і логікою як двома способами раціонального мислення та як навчальними дисциплінами у вищій школі. Стверджується, що помилкова асоціація цих двох типів мислення впливає на те, яким чином викладаються обидві дисципліни. Показано, що інколи в українських університетах відбувається підміна змісту курсу критичного мислення на курси з формальної чи неформальної логіки. Крім того, усі існуючі українські посібники з критичного мислення присвячені лише логічним питанням. І хоча логіка може дати деякі важливі та корисні інструменти, в статті доводиться, що цього недостатньо для правильного використання критичного мислення. Надається порівняльна характеристика критичного та логічного мислення на основі базових параметрів. Аналізується, які характеристики є спільними для обох типів мислення, а які різні. Наводиться порівняльна таблиця з конкретними прикладами, які свідчать про розбіжність критичного мислення і логіки. Розкривається історичне коріння усталеного термінологічного непорозуміння в буденній свідомості щодо ототожнення критичного і логічного мислення. Зазначено, що західна наука вже давно розвела ці дисципліни та визначила основні пріоритети і проблеми для кожної з них. Однак в Україні ми все ще маємо деякі «проблеми з розмежуванням» через відсутність глосарію та помилкову асоціацію цих двох способів раціонального мислення. Щоб довести помилковість заявленої подібності, автор вивчає дві популярні фейкові новини про COVID-19, викриває обидва міфи, використовуючи різні засоби, надані логікою та критичним мисленням, і доводить, що вони є самодостатніми і можуть використовуватися окремо й незалежно один від одного. Стверджується, що критичне мислення – це базова мисленнєва навичка, особливо в кризовий період існування соціуму. Тому надзвичайно важливо, щоб критичне мислення почали правильно викладати в Україні та використовувати не лише в науковій діяльності, а й у повсякденних практиках.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амерханян, Світлана
Назва : «Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн…» (Урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» з елементами критичного мислення) (8 клас)
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2020. - N 9. - С. 21-25 (Шифр Д357007/2020/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): п’єса--комедія--критичне мислення--проблемні питання--проєктна робота--групова робота
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Д 53
Автор(и) : Дмитренко К. А., Коновалова М. В.
Назва : Інноваційні методи викладання зарубіжної літератури
Вихідні дані : Харків: Основа, 2018
Кільк.характеристики :92 с.: схеми, рис., табл.
Серія: Бібліотека журналу "Зарубіжна література в школі"
ISBN, Ціна 978-617-00-3272-0: 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики: Методика викладання-- Інноваційні методи
Зарубіжна література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна школа--інноваційні технології--особистісно орієнтоване навчання--критичне мислення--технології розвитку--проектні технології--кейс-метод--мультимедійні технології--соціальні сервіси--візуалізація
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091/Б 30
Автор(и) : Баханов К. О.
Назва : Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : монографія
Вихідні дані : Київ: Просвіт, 2004
Кільк.характеристики :326 с
ISBN, Ціна 966-7362-89-2:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.091 + 94
Предметні рубрики: Педагогіка-- методика навчання історії
Методи, форми і засоби навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація навчання--групова робота--критичне мислення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-9) Кл.слова: іноземна мова,методична підготовка,міжкультурна іншомовна освіта
Бігич О. Б. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови/ О. Б. Бігич (стр.10-13) Кл.слова: іспанська мова,Тio Spanish,школярі
Шевелько К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ К. О. Шевелько (стр.14-20) Кл.слова: анотаційний переклад,реферативний переклад,мета навчання
Шумський О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський (стр.21-26) Кл.слова: інформаційні технології,активні методи навчання,веб-квест технології
Тишко Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів/ Н. М. Тишко (стр.27-33) Кл.слова: диференційоване навчання,зміст навчання,навички
Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму/ О. А. Чухно (стр.34-39) Кл.слова: субординативний мультилінгвізм,інтерлінгвальна фонетична система,мовне перенесення
Мартиненко О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання/ О. Є. Мартиненко (стр.40-47) Кл.слова: майбутні перекладачі,аудіотекст,заочна форма навчання
Бесклінська О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях/ О. П. Бесклінська (стр.48-53) Кл.слова: статистичні методи,пакет Mikrosoft Exce,пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи (стр.54-57) Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі,основні компетенції європейського вчителя,основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe (стр.58-60) Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти,зміст педагогічної освіти,філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture (стр.61-62) Кл.слова: культура демократії,компетентність,критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.63-64) Кл.слова: видання 2011-2014 рр.,сучасні мови,мовознавство
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.091.33:0/І 73-475728172
Автор(и) : Жук Ю. О., Соколюк О. М., Дементієвська Н. П., Соколова І. В.
Назва : Інтернет орієнтовані педагогічні технології у шкільному навчальному експерименті : монографія
Вихідні дані : Київ: Атіка, 2014
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ISBN, Ціна 978-966-326-480-6: 47.20 грн.
ДРНТІ : 14.01.85
УДК : 373.3/.5.091.33:004.7 + 004.738.5
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методи навчання-- Експеримент
Інформаційні технології-- Інтернет-ресурс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет--критичне мислення--оцінювання--навчально-пошукова діяльність--діагностика--експеримент--навчання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП КС(7), Ф1(2), Ф2(3), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП КС(7), Ф1(2), Ф2(3), Ф3(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:077.5](08/І 74-528380331
Назва : "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей
Вихідні дані : Київ: АУП, 2021
Кільк.характеристики :400 с.: кольорові. іл.
Колективи : Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)
Примітки : За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-7370-26-9: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:077.5](082) + 077.5
Предметні рубрики: Навчальний процес-- Зміст навчання
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакомпетентність--інклюзивна освіта--критичне мислення--позашкільна освіта--академічна риторика--медіапсихологічна компетентність--критичне осмислення інформації--медіаосвіта--медіаграмотність студентів--блог викладача--онлайн-безпека--медіакультура--доброчесність--інфомедійна грамотність--медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.015.3:070.11/М 52
Автор(и) : Мерзлякова, Олена
Назва : Інформаційна грамотність. Профілактика деструктивного впливу мас-медіа
Вихідні дані : Київ: ВД Шкільний світ, 2017
Кільк.характеристики :80 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 66.00 грн.
ДРНТІ : 14 + 19
УДК : 373.015.3:070.11 + 070.11
Предметні рубрики: Педагогічна психологія
Мас-медіа-- Вплив мас-медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодіагностика--маніпулятивні прийоми--вплив на психіку--навіювання--цільова аудиторія--критичне мислення--інформаційне управління--інформаційний вплив--пропаганда
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь, Ольга Олександрівна
Назва : Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо : Урок № 70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 4. - С. 54 (Шифр З659149/2016/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацькі компетенції--творча активність--критичне мислення
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)