Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (31)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Мережеві ресурси (41)Наукові періодичні видання Університету (118)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5094
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 329(581)/Д 26-961739875
329(510)/Д 26
Назва : Девять комментариев о коммунистической партии
Вихідні дані : Б.м., 2008
Кільк.характеристики :252 с
Примітки : Книга, которая совершила перерворот в умах китайцев всего мира и привела к окончательному распаду компартии
ISBN, Ціна 978-966-96701-3-7:
ДРНТІ : 11.15.51
УДК : 329(510):141.82 + 141.82
Предметні рубрики: Політика-- Дипломатія
Комуністична партія-- Історія --Китай
Анотація: История правления Коммунистической партии Китая в течении 80-ти лет.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.581’25 +811.5/К 90-976776500
Назва : Культура перекладу китайської та японської прози й поезії: світоглядний аспект
Вихідні дані : Київ: НаУКМА, 2009
Кільк.характеристики :85 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
ISBN, Ціна 978-966-2410-03-7:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.581’25 +811.521’25 + 811.521’25
Предметні рубрики: Мовознавство-- Японська мова-- Китайська мова-- Переклад --Китай --Японія
Зміст : "Шлях людини" в контексті конфуціянського канону "Лунь юй"/ С. Дроздова. Бінарні опозиції в японській поетичній антології "Манйосю": релігійно-філософський аспект/ Л. Джанкьозова. Мотиви природи як відображення категорій вічного й миттєвого в поетичній антології "Майосю"/ Д. Купко. Релігійно-філософський аспект жанру "дзуйхіцу": до проблеми традиційності жанру/ Ю. Дудченко.
Примірники : всього : ГП АБ(12), ГП ЧЗ(3)
Вільні : ГП АБ(12), ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(5+6)"1918/2000/Т 76-290556136
Автор(и) : Трощин, Юрий Александрович
Назва : История стран Азии и Африки в новейшее время (1918-2000)
Вихідні дані : Москва: Весь Мир, 2004
Кільк.характеристики :587, [6] с.
Серія: Аудитория
Примітки : Федеральная целевая программа "Культура России" (подпрогр. "Поддержка полиграфии и книгоиздания России")
ISBN, Ціна 5-7777-0178-7:
УДК : 94(5+6)"1918/2000"
Предметні рубрики: Історія-- Новітній час
Географіч. рубрики: Азія-- Африка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.011.3-057.87(/К 61-792027202
Автор(и) : Колумбет, Олександр Миколайович, Максимович, Наталія Юріївна
Назва : Професійно-прикладна фізична підготовка студентів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : , Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Библиогр.: с. 125-127 :
ДРНТІ : 77.03.05
УДК : 796.011.3-057.87(075.8)
Предметні рубрики: Фізична культура-- Студенти-- Професійна підготовка
Спорт
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(22), Ф1(1), Ф3(18)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(22), Ф1(1), Ф3(18)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.4(042.4)/К 93
Назва : Курс лекцій з дисципліни "Легка атлетика" для студентів І-ІV курсів спеціальності "Фізичне виховання"
Вихідні дані : Київ: [Київ. ун-т ім. Б. Грінченка], 2010
Кільк.характеристики :135 с :
ДРНТІ : 77
УДК : 796.4(042.4)
Предметні рубрики: Спорт-- Фізична культура-- Легка атлетика --Україна
Примірники : всього : ГП АБ(5), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/З-50
Автор(и) : Зелюк, Віталій Володимирович, Моргун, Володимир Федорович, Устименко, Тетяна Анатоліївна
Назва : Особистість в освіті: парадигма культури : монографія
Вихідні дані : Полтава: Асмі, 2011
Кільк.характеристики :211 с
Примітки : Библиогр.: с. 187-209
ISBN, Ціна 978-966-182-172-8:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Освіта-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відкритість--інтегральна якість--гуманізм--культура--ідеали
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)/И 90
Назва : Історія Києва : в 2 т. Т. 2
Вихідні дані : Київ: АН УРСР, 1960
Кільк.характеристики :946[2] с.: іл. :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)
Предметні рубрики: Історія-- Історія України-- Історія Києва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): революція--друга світова війна--культура--наука
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5(075)/К 90
Автор(и) : Бабич Н. Д., Герман К. Ф., Скаб М. В.
Назва : Культура фахового мовлення : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Книги - XXI, 2011
Кільк.характеристики :257 с
Примітки : Библиогр.: с. 526
ISBN, Ціна 978-617-614-000-9:
УДК : 808.5(075)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Українська мова-- Культура мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): походження мови--етапи розвитку мови--стилі мови--ділове мовлення
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.07я7/Д 41-476038
Автор(и) : Джинчарадзе, Наталія
Назва : Інформаційна культура : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :147 с
Примітки : Библиогр.: с. 145-147
ISBN, Ціна 966-602-002-5:
Предметні рубрики: Культура-- інформаційна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"18"/Р 89
Назва : "Руська трійця" в історії суспільно-політичного руху і культури України
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 1987
Кільк.характеристики :337 с ; [2] с
Колективи : Академія наук Української РСР, Інститут суспільних наук
Ціна : 16 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"18"
Предметні рубрики: Історія-- Історія України
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/Р 56
Автор(и) : Ричков М. О.
Назва : Соціологія : учебник
Вихідні дані : Ірпінь: Академія ДПС України, 2001
Кільк.характеристики :224 с ; [1] с
Колективи : Державна податкова адміністрація України, Академія державної податкової служби України
ISBN, Ціна 9667257-43-6: 12.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Соціологія
Зміст : Соціологія як наука ; Соціологічні дослідження ; Соціальна структура суспільства ; Соціальні інститути та організації ; Культура як соціальний феномен ; Особистість як соціальна система ; Економічна соціологія ; Соціологія праці й управління ; Соціологічний аналіз конфлікту ; Соціологія вільного часу ; Соціологія сім’ї
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/Ф 83
Назва : Франкознавчі студії : зб. наук. пр. Вип.3
Вихідні дані : Дрогобич: Коло, 2003
Кільк.характеристики :423 с ; [7] с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Філологічний факультет, Кафедра теорії та історії української літератури, Лабораторія франкознавства
Примітки : Библиогр.: с. 421-423
ISBN, Ціна 966-7996-62-Х:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.7(477)/К 90
Назва : Культура України: цілісність у регіональній різноманітності : матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 19 листоп. 2008 р.
Вихідні дані : Київ: ДАКККіМ, 2008
Кільк.характеристики :227 с
Колективи : Академія мистецтв України, Інститут культурології, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв :
ДРНТІ : 13
УДК : 316.7(477)
Предметні рубрики: Культура України
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.102.413я73/Л 68-961050
Автор(и) : Лобода, Ольга Володимирівна
Назва : Методика навчання англійської мови дітей дошкільного віку : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :100 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016 + 811.111(072)
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика викладання
Анотація: Посібник містить теоретичні, методичні та практичні аспекти навчання дошкільників англійської мови.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(8), Ф1(2), Ф2(33)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(7), Ф1(2), Ф2(32)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(450)/С 75
Автор(и) : Срібняк, Ігор
Назва : Італія / Italia : короткий нарис з історії
Вихідні дані : Київ: Науково-дослідний центр орієнталістики імені Омеляна Пріцака НаУКМА, 2011
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Інститут європейських досліджень, Національний університет "Києво-Могилянська академія"
ISBN, Ціна 978-966-2410-29-7:
ДРНТІ : 03
УДК : 94(450)
Предметні рубрики: Історія-- Італія-- суспільно-політичний розвиток-- культура
Примірники : всього : ГП КС(1), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП КС(1), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-3.09/С 34
Автор(и) : Сізова, Ксенія
Назва : Людина у дзеркалі літератури: трансформація принципів портретування в українській прозі ХІХ – початку ХХ ст. : монографія
Вихідні дані : Київ: Наша наука і культура, 2010
Кільк.характеристики :355 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-7821-51-7: 35.00 грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2-3.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література-- Проза
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85(477):069.5/У 45-703406530
Назва : Українські культурні цінності в Росії : спроба діалогу про повернення 1930р.
Паралельн. назви :Ukrainian Cultural values in Russia: Attemp of the Dialogue About Returning 1930
Вихідні дані : Полтава, 2006
Кільк.характеристики :330[1] с
Колективи : Державна служба контролю за переміщенням культурних цінностей через кордон, Національна академія наук України, Інститут історії України, Держ комітет архівів України , Полтавський університет споживчої кооперації України
Серія: Повернення культурного надбання України: документи свідчать; Вип. 4
ISBN, Ціна 978-966-7971-51-9:
ДРНТІ : 13.51.91
УДК : 930.85(477):069.51=161.2(470)"1930" + 069.51=161.2(470)"1930"
Предметні рубрики: Культура-- Музейні цінності --Україна
Географіч. рубрики: Україна-- Культурні цінності --Росія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.12/А 64
Назва : Аналіз куррікулума педагога професійної школи в Україні
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2003
Кільк.характеристики :34 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Український аналітичний центр професійної освіти "Національна Обсерваторія"
ISBN, Ціна 966-675-223-9:
УДК : 377.12
Предметні рубрики: Освіта-- педагогіка-- психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : програма Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :8 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Серія: 150 років від дня народж. Бориса Дмитровича Грінченка (1863-1910) :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19"
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Географіч. рубрики: Україна-- Київ
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 94(477)/З-43
Назва : Звід пам’яток історії та культури України : енциклопедія : у 28 т. Кн. 1 : Київ. Ч. 1 : А - Л
Вихідні дані : Київ: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1999
Кільк.характеристики :578[6] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут історії України НАН України, Інститут археології НАН України
ISBN, Ціна 966-95478-0-6:
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія-- Україна
Культура-- Україна
Географіч. рубрики: Україна-- історія-- культура
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 94(477)/З-43
Назва : Звід пам’яток історії та культури України : енциклопедія : у 28 т. Кн. 1 : Київ. Ч. 2 : М - С
Вихідні дані : Київ: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1999
Кільк.характеристики :639 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут історії України НАН України, Інститут археології НАН України
ISBN, Ціна 966-95478-0-6:
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія-- Україна
Культура-- Україна
Географіч. рубрики: Україна-- історія-- культура
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 83я431/Л 64
Автор(и) : Поліщук, Ярослав Олексійович
Назва : Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність?: матеріали Всеукр. наук. конф., 5-6 квіт. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 181-194 (Шифр 83я431/Л 64-441856)
ББК : 83я431
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 930.85/К 90
Автор(и) : Берестовська Д. С., Сугробова Ю. Ю., Карпова І. Д., Вінцерська Г. А., Семчук Н. І.
Назва : Культурологія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Сімферополь, 2010
Кільк.характеристики :367 с
Колективи : Кримський державний медичний університете імені С. І. Георгієвського
Примітки : Библиогр.: с. [368]
ISBN, Ціна 978-966-7348-138-0:
ДРНТІ : 13
УДК : 930.85
Предметні рубрики: Історія культура-- Культурологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377:159-051/Р 64
Назва : Розвиток психологічної культури учнівської молоді в системі неперервної освіти : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Київ: ІПППО АПН України, 2005
Кільк.характеристики :298 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примітки : Библиогр.: с. 298
ISBN, Ціна 966-22.22.0:
ДРНТІ : 14.01
УДК : 377:159-051
Предметні рубрики: Педагогіка-- Неперервна освіта
Психологічна культура-- Професійна освіта
Географіч. рубрики: Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/М 75
Назва : Молода нація : альманах. 2 (43)
Вихідні дані : Київ: Смолоскип, 2007
Кільк.характеристики :256 с.
Серія: Архів. Історія ідей
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Заснований у 1996 роціВиходить чотири рази на рік
ISBN, Ціна 966-7332-13-6:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України-- Філософія-- Політологія-- Літературознавство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09(081)/Ж 87
Автор(и) : Жулинський, Микола
Назва : Нація. Культура. Література. Національно-культурні міфи та ідейно-естетичні пошуки української літератури
Вихідні дані : Київ: Наукова думка, 2010
Кільк.характеристики :556 с
ISBN, Ціна 978-966-00-0899-6:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09(081)
Предметні рубрики: Українська література-- Критика та аналіз
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(06)/В 53
Назва : Вісник Глухівського державного педагогічного університету : зб. наук. пр. : Сер.: Педагогічні науки. Вип. 2
Вихідні дані : Глухів: ГДПУ, 2003
Кільк.характеристики :171 с
Колективи : Глухівський державний педагогічний університет
ISBN, Ціна 966-7763-40-4:
ДРНТІ : 14
УДК : 37(06)
Предметні рубрики: Педагогіка
Зміст : Виховання ціннісного ставлення до світу дорослих у дітей дошкільного віку/ Т. І. Поніманська. Методичні аспекти навчання дітей рухових дій з м'ячем/ О. І. Курок. Напрями навчально-виховної роботи для профілактики агресивності дітей старшого дошкільного віку/ З. І. Ікуніна, І. В. Трубник. Особливості мовленнєвої творчості старших дошкільників у процесі музично-ритмічної діяльності/ Н. В. Гавриш. Український фольклор як засіб лексичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку/ Л. В. Крайнова. Сучасні підходи до розгляду теоретичних основ валеологічної освіти/ О. Л. Богініч. Роль занять з ручної праці у підготовці дітей до оволодіня графікою письма/ І. В. Корякіна. Валеологічні знання-дітям: запровадження валеології в дошкільних закладах/ Л. В. Лохвицька. Використання методу моделювання у розвитку мовлення дошкільників/ О. П. Аматьєва. Екологічна культура та її формування у дітей старшого дошкільного віку засобами народного природознавства України/ Л. В. Лупійко. Формування у студентів умінь здійснювати інтегроване навчання дошкільників лічби, розв'язання арифметичних прикладів та задач з використанням англомовного матеріалу/ Н. О. Білоус. Психокорекція мікросередовища дитини/ Н. В. Карпенко.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)