Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=курси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 218
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Krotofil, M.
    Activity of schools and educational courses for soldiers of the Ukrainian Galician Army interned in Czechoslovakia as a form of their socialization (1919-1920) = Діяльність шкіл та освітніх курсів для інтернованих вояків Української Галицької Армії в Чехословаччині як одна з форм їх соціалізації (1919-1920 рр.) / M. Krotofil, I. Sribnyak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P58-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
школа -- освітні курси -- навчання -- інтерновані -- табір Німецьке Яблонне -- Українська Галицька Армія
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності шкіл та освітніх курсів у таборі інтернованих військ Української Галицької Армії Німецьке Яблонне (Чехословаччина) у 1919-1920 рр. Актуальність теми даного дослідження полягає в тому, що дозволяє переосмислювати досвід загальноосвітньої та професійної підготовки інтернованих вояків-українців у таборах Чехословаччини в часи постімперської модернізації країни (1919-1920 рр.). Запропонована для таборян "освітня формула" значною мірою сприяла їх соціалізації та глибшому пристосуванню до умов життя серед титульних етносів (чехів і словаків). Завдяки порівняно сприятливим умовам перебування в ЧСР та готовності її уряду надавати гуманітарну допомогу слов'янам-емігрантам у рамках "руської акції", частина колишніх вояків отримала можливість набути вищу освіту в чеських вищих навчальних закладах. Табір став справжнім осередком єднання всіх галичан, перетворившись на центр інтенсивної культурно-просвітницької роботи в цій країні. З метою повної ліквідації неписьменності серед стрілецтва у таборі було засновано значну кількість курсів початкової освіти. Воякам з достатнім освітнім цензом (із закінченою початковою чи незакінченою середньою освітою) викладались спеціальні курси з кооперації, молочарства, сільського господарства та ін. Крім того, тут діяла ціла низка загальноосвітніх, кооперативних, господарських, торговельних курсів, а також школи кількох ступенів, на яких слухачі здобували знання з різних ділянок науки. Також у таборі можна було набути відповідний фах у шевській, кравецькій, столярській, слюсарській, палітурній, електротехнічній майстернях; діяли ветеринарні й лікарські курси; старшини мали можливість завершити середню освіту та підготуватись до вступу у вищі навчальні заклади Чехословаччини. Значна увага в культурно-просвітницькій роботі з інтернованими приділялась поширенню серед вояцтва історичних знань як на рівні стрілецьких університетів, так і початкових та середніх шкіл. Одночасно ця робота включала в себе й збирання матеріалів, документів, спогадів, мемуарів - що мало велике значення для наступних поколінь істориків. Діяльність таборових освітніх курсів дозволила майже повністю ліквідувати неписьменність серед інтернованого вояцтва УГА та в значній мірі підготувати його до переходу на цивільний стан. Освітня робота, започаткована у таборах, заклала міцне підґрунтя для продовження навчання українського вояцтва вже за цивільними фахами за кордоном
Дод.точки доступу:
Sribnyak, I.
Срібняк Ігор,
Кротофіл Мацей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Krotofil, M.
    Activity of the UNR Military and Sanitary Mission on prisoners' of war affairs in Germany (1919) = Діяльність військово-санітарної місії УНР для справ полонених у Німеччині (1919 р.) / M. Krotofil, I. Sribnyak, М. Sribniak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P47-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- військово-санітарна місія -- репатріація -- табір
Анотація: Актуальність статті обумовлена потребою розкриття основних аспектів діяльності Військово-санітарної місії УНР для справ полонених у Німеччині (1919 р.), головним завданням якої мало стати налагодження їх репатріації. Слід відзначити, що основною перешкодою для виїзду полонених українців стало посилення деструктивних політичних процесів на теренах колишньої Російської імперії - в першу чергу в зв'язку з приходом до влади більшовиків у Петрограді. Мета студії полягає у встановленні специфіки взаємодії Місії з таборовими громадами полонених українців, а також обсягів та характеру гуманітарної допомоги, яка їм надавалась. Встановлено, що Місія домоглась поліпшення умов перебування полонених в таборах шляхом передачі їм продуктів харчування, одягу й взуття, а крім того вона опікувалась й духовними потребами українців, влаштовуючи в таборах курси, виклади, театральні вистави, надсилаючи до таборів українські часописи та книжки. Також Місія здійснювала й санітарну опіку полонених, надсилаючи до таборів ліки й лікарський персонал. Її заходами були розроблені й маршрути та логістика процесу повернення додому полонених українців. Новизна дослідження полягає у комплексному вивченні діяльності Місії, заходами якої у вересні-жовтні 1919 р. вдалось організувати перевезення невеликих груп полонених до Чехії, звідки вони переправлялися в Україну. Але домовитись про масове переправлення полонених українців додому так і не вдалось, наслідком чого значна їх частина залишалась до травня 1920 р. Попри це діяльність Місії мала позитивні наслідки для значної кількості полонених українців, особливо для організації їх національного життя в таборах
Дод.точки доступу:
Sribnyak, I.
Срібняк Ігор
Sribniak, М.
Срібняк Мілана
Кротофіл Мачей


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Nalyvaiko, O.
    Canvas lms: opportunities and features [Електронний ресурс] / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 154-172, DOI 10.28925/2312-5829.2021.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- онлайн-курси -- Canvas -- цифрові технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Vakulenko, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
81.432.1
E56


    Englishland 6 [Текст] : практ. курс англ. мови / О. М. Коваль [та інш.] : у 2 т. - Дніпропетровськ ; Запоріжжя : АРТ-ПРЕС, 2014 - . - (Курси англійської мови Гаудеамус). - ISBN 978-966-348-362-7.
   Т. 1. - Дніпропетровськ ; Запоріжжя : АРТ-ПРЕС, 2014. - 314 с. : іл. - Словник: с. 278-313. - ISBN 978-966-348-363-4 (т. 1) : 48.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.432.1

Рубрики: Англійська мова--Практичні посібники

Дод.точки доступу:
Коваль, Олена Миколаївна
Балика, Л. М.
Багдасарова, О. А.
Толкачова, А. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Nechepurenko, A.
    General trends in military specialists' training of the Armed Forces of Ukraine: historical aspect = Загальні тенденції підготовки військових фахівців Збройних Сил України: історичний аспект / A. Nechepurenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P12-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
військова освіта -- військова кадрова політика -- Збройні Сили України -- курси підготовки та підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано сучасні тенденції підготовки військових фахівців як одного із пріоритетних напрямів реалізації військової кадрової політики і необхідної умови формування кадрового потенціалу збройних сил. На сучасному етапі розбудови українського війська виникла необхідність модернізації існуючої системи комплектування з урахуванням світових тенденцій у цій галузі. При цьому упровадження новітніх форм і методів навчання відбувається на тлі ведення бойових дій на Сході нашої держави, що передбачає пошук оптимальної моделі підготовки та комплектування ЗС України. Автор зазначає, що трансформаційні процеси в українському війську вітчизняні дослідники новітньої історії України розглядають у контексті відповідних Державних програм військового будівництва. Автором в історичній ретроспективі досліджено наслідки невдалих реформ українського війська протягом 1992-2012 рр., які з початком збройної агресії Російської Федерації проти нашої держави на тлі недостатнього наукового й правничого супроводу процесу будівництва ЗС України, продемонстрували не тільки загальні недоліки у системі підготовки та підвищення кваліфікації військових фахівців, але й т.зв. "законодавчі прогалини", які полягали у невідповідності запланованих заходів існуючій нормативно-правовій базі. Автор описує низку результативних методів щодо забезпечення укомплектованості первинних офіцерських посад, зосереджуючи увагу на цілісній системі курсової підготовки (підвищення кваліфікації) та експериментальній програмі "Курсів лідерства"
Дод.точки доступу:
Нечепуренко Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Muzhanova, T. M.
    International vendor-neutral certification for information security professionals = Міжнародні незалежні від виробників сертифікаційні програми для фахівців з інформаційної безпеки / T. M. Muzhanova, Y. M. Yakymenko, M. M. Zaporozhchenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 129-141, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.129141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
сертифікаційні програми -- інформаційної безпеки -- сертифікація спеціалістів -- інформаційна безпека в Україні
Анотація: Шукаючи кваліфікованих спеціалістів у сфері ІТ та інформаційної безпеки роботодавці віддають перевагу кандидатам з професійними сертифікатами від надійних та всесвітньо визнаних організацій. Залучення сертифікованих фахівців дозволяє компанії максимально ефективно використовувати свій персонал і тим самимпідвищувати конкурентоспроможність бізнесу. Для кваліфікованого спеціаліста сертифікат є запорукою його компетентності та основою впевненості в успішній професійній кар’єрі. Сьогодні ринок професійної сертифікації з ІТ та інформаційної безпеки пропонує якпрограми сертифікації від відомих виробників програмного або апаратного забезпечення, так і незалежні сертифікати, розроблені експертними організаціями в цій галузі і не пов’язані з продукцією окремих виробників. Незалежні сертифікації забезпечують комплексний підхід до інформаційної безпеки та гарантують, що сертифіковані спеціалісти є компетентними з технічних та управлінських аспектів захисту інформації, а також володіють широким спектром різноманітних знань і практичних навичок. У статті досліджено найбільш популярні й затребувані на ринку професійні сертифікаційні курси з інформаційної безпеки від (ISC)2, ISACA, EC-Council та CompTIA. Встановлено, що розглянуті сертифікації мають такі спільні риси: короткий термін навчання за програмами сертифікації, зазвичай 5-7 днів; поєднання в межах курсів як базових, так і спеціалізованих компонентів; використання під час навчання переважно відкритих апаратних і програмних засобів; поєднання різноманітних форм і методів навчання: очне або дистанційне навчання з інструктором, самостійне навчання, онлайн-тести та використання спеціальних навчальних платформ; проведення комплексного іспиту з подальшою видачею сертифіката; трирічний термін дії сертифіката, який необхідно підтверджувати шляхом участі в наукових та практичних заходах за спеціальністю. Дослідження ринку міжнародної сертифікації фахівців з інформаційної безпеки в Україні показало, що існує кілька компаній -акредитованих постачальників послуг професійної сертифікації: Треніговий центр ISSP, група компаній Fast Lane, Київське відділення ISACA, компанія PwC в Україні, які сертифікують фахівців із інформаційної безпеки шляхом проведення незалежних від виробників курсів, а також сертифікаційних програм від розробників програмного та апаратного забезпечення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Yakymenko, Y. M.
Якименко Юрій Михайлович
Zaporozhchenko, M. M.
Запорожченко Михайло Михайлович
Мужанова Тетяна Михайлівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Hura, V.
    Modern Ukrainian Pentecostal theology: from history of development to content of researches = Сучасне українське п’ятидесятницьке богослов’я: історія розвитку та зміст / V. Hura // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P61-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
місійна сучасне п’ятидесятницьке богослов’я -- українська п’ятидесятницька освіта -- ідентичність п’ятидесятників -- Українська церква християн віри єваангельської -- п’ятидесятницькі богословські дослідження
Анотація: Стаття демонструє основні історичні етапи становлення української теорії п’ятидесятників за останні тридцять років: від зародження перших церковних шкіл до захищених дисертацій докторського рівня. Автор представив зв’язок між пострадянською догматичною системою п’ятидесятників з євангельською традицією диспенсаціоналізму та буквальним герменевтичним методом у вивченні Біблії. Очевидно, що Церкви П'ятидесятників отримали сильний вплив через баптистські курси Біблії в Москві, які там закінчили багато лідерів П'ятидесятників. Автор продемонстрував роль Біблійних семінарій, заснованих в незалежній Україні західними місіонерами провідних церковних союзів, таких як Асамблея Божа і Церква Божа. Визначено дві моделі п’ятидесятницької освіти (“церковний” та “академічний” підходи), що стосуються різних потреб церковного суспільства. "Церковний" тип богословської освіти намагається вивчати важливі теми, пов'язані з прикладними питаннями церковного служіння. Але цей підхід має слабку сторону, приховану в методології дослідження. Як результат, не всі наукові праці, закінчені випускниками церковно-орієнтованої школи, цікаві для українського наукового товариства. Для контролю якості в українських духовних школах було засновано EAAA. Ще одним напрямком розвитку української п'ятидесятницької теологічної моделі мислення є "академічна модель" теологічної освіти, яка сьогодні зростає у співпраці з державними установами. Проаналізувавши теми захищених дисертацій, автор визначає ключові тенденції розвитку українського руху п’ятидесятників. Серед ключових тем - інтроспективне дослідження власних коренів, причини поширення альтернативного церковного руху в СРСР та його місце на світовій карті релігій. Виділено декілька тем, перспективних для подальшої розробки українськими та зарубіжними дослідниками, зокрема "теологія Майдану", "Церковні мирні стратегії для Сходу України" та "Екологічна теологія у світлі Чорнобильської трагедії".
Дод.точки доступу:
Віталій Гура


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
94(438)
N13


   
    Nad Wisla I Dnieprem [Текст] : Polska i Ukraina W przestrzeni Europejskiej – Przeszlosc i Terazniejszosc. № 4 / Universytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, International Assotiation of Historians and Archivists. - Torun ; Saragossa : [s. n.], 2015. - 190 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Монолатій, Іван. Interesy narodowe i geopolityczne w interpretacjach wspolczesnych / І. Монолатій. - С .5-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: даржава, національний інтерес, державний контроль
Савелова, Марія. Kulturpolitische programme der eu (2000-2020) / М. Савелова. - С .12-13
Кл.слова: культурна політика, культурна програма, Єврокомісія
Дуднік, Олександр. Геополітичні розклади у внутрішньополітичному протистоянні щодо "Аверсного" запуску нафтопроводу "Одеса-Броди" (2007-2009 рр.) / О. Дуднік. - С .18-33
Кл.слова: енергетична стратегія, нафтопровід, енергетичний простір
Ковальчук, Юлія. Дипломатичні стосунки між незалежною Україною та Ватиканом: історія та сьогодення / Ю. Ковальчук. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: католицька церква, дипломатичні відносини, столиця
Масловська, Юлія. Україна та Росія: розвінчання міфу про "Братерство" / Ю. Масловська, В. Антонова. - С .36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: незалежність, внутрішні справи, Апостольська столиця
Плісова, Поліна. Українсько-Чеські культурно-освітні контакти в контексті інтеграції України до європейського союзу / П. Плісова. - С .41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, міждержавні зв’язки, культурно-освітнє співробітництво
Плекан, Юрій. Відношення австрійського уряду до польсько-українських протиріч у Галичині (кінець XIX-початку XX ст.) / Ю. Плекан. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: парламент, виборча реформа, сейм
Головченко, Володимир. Українсько-польський союз 1920 р.: погляд політолога-міжнародника / В. Головченко. - С .49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: договір, кордони, революція
Федорищак(Федорів), Христина. Політико-правове поле України та Республіки Польщі в сфері політики пам’яті / Х. Федорищак(Федорів). - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична пам’ять, політична пам’ять, примирення
Палієнко, Марина Геннадіївна. Феномен Польського Рапперсвілю та його роль збереженні зарубіжної полоніки / М. Г. Палієнко. - С .62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: полоніка, Польський музей, архіви
Томазова, Наталія. "Репресований театр": до історії польського театру в Києві (1920-1930-ті роки) / Н. Томазова. - С .66-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна культура, польська громада, Київ
Апеннікова, Марія. Архівна освіта в Польщі: основні тенденції розвитку / М. Апеннікова. - С .70-76
Кл.слова: архівна освіта, інформатизація архівів, Польща
Котиченко, Анна. Станіслав Понятовський: дитинство та входження у дорослий світ останнього короля Речі Посполитої / А. Котиченко. - С .77-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шляхтич, історія дитинства, Річ Посполита
Назарук, Юлія. В. Липинський - О. Скоропис-Йолтуховський: від тісної співпраці до гострого протистояння (1920-ті рр.) / Ю. Назарук. - С .81-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: листування, консервативно-гетьманський рух, В’ячеслав Липинський
Шиндлер, Татьяна. На передовой - сын министра: Рудольф Фон Риббентроп / Т. Шиндлер. - С .83-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бій під Харковом, Рудольф Фон Риббентроп
Мозохина, Елизавета. Ближайшее окружение Адольфа Гитлера / Е. Мозохина. - С .92-95
Кл.слова: Адольф Гитлер
Пророченко, Наталія. Османська імперія на шляху реформ XVIII - перша половина XIX ст. / Н. Пророченко. - С .96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Османська імперія, Османський флот, реформи Селіма
Губицький, Любомир. Соціальні практики в сфері торгівлі алкогольними напоями Київської губернії першої половини XIX ст. / Л. Губицький, Г. Мельник. - С .101-107
Кл.слова: торгівля, державний бюджет, пропінація
Острікова, Анна. Вплив культурно-ідеологічної доктрини Російської православної церкви на храмову архітектуру в Україні другої половини XIX ст. / А. Острікова. - С .107-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архітектура, православна церква, культурно-ідеологічна доктрина
Острікова, Анна. Вплив культурно-ідеологічної доктрини Російської православної церкви на храмову архітектуру в Україні другої половини XIX ст. / А. Острікова. - С .107-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: архітектура, православна церква, культурно-ідеологічна доктрина
Ситнік, Аліна. "... Спільною думкою зв’язати й об’єднати тисячі полонених Українців": табірні видання полоненних українців у Німеччині (1915-1917 рр.) / А. Ситнік. - С .138-145
Кл.слова: табірна преса, Німеччина
Срібняк, Мілана. З історії діяльності мистецьких осередків в таборі інтернованих військ Уга Йозефов (Чехословаччина) / М. Срібняк. - С .145-149
Кл.слова: С. Наріжний "Українська еміграція", автори-аматори, театральна секція
Гуменюк, Олена. Спортивний рух української молоді в Європі в 1920-1939 рр. / О. Гуменюк. - С .150-155
Кл.слова: українська молодь, спорт, еміграція
Срібняк, Ігор. Українська політична еміграція в міжвоєнній Польщі: шляхи формування, особливості діяльності, подальша доля / І. Срібняк. - С .155-159
Кл.слова: політична еміграція, міжвоєнна Польща
Рубель, Вадим Анатолійович. "Опис трьох держав" як уособлення джеролознавчого оновлення аннало-біографічної традиції укладання "династійних історій" в Китаї / В. А. Рубель. - С .163-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династійні історії, "Опис трьох царів"
Драч, Оксана. Повсякдення курсисток вищої жіночої школи в Російській імперії (кінець XIX - початок XX ст.) / О. Драч. - С .110-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищі жіночі курси, курсистки, семінари
Яблонський, Василь. Рік перед еміграцією: вищі органи влади української народної республіки у 1920 році / В. Яблонський. - С .117-121
Кл.слова: передпарламент, українська еміграція, Директорія УНР
Голоско, Світлана. Українське товариство Червоного Хреста у 1918-1922 рр.:деякі аспекти діяльності / С. Голоско. - С .121-123
Кл.слова: Червоний Хрест
Абкадиров, Рустем. Природоохоронні аспекти статусу корінного народу кримких татар / Р. Абкадиров. - С .123-127
Кл.слова: кримські татари, Османська імперія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Політика--Суспільство--Польща--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
протистояння -- Річ Посполита -- Православна церква -- республіка
Дод.точки доступу:
Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu
International Assotiation of Historians and Archivists


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Horbenko, H.
    Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Електронний ресурс] / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P103-109, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
неформальна освтіа -- медіацентр -- медіаосвіта -- навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fruktova, Y.
Hondiul, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)