Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=курси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 218
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bacurovska I.
Назва : Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 323-337. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масові відкриті онлайн-курси--освітня сфера--платформи--університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 81.432.1/E56
Автор(и) :
Назва : Englishland 6: практ. курс англ. мови: у 2 т./ О. М. Коваль [та інш.]. - (Курси англійської мови Гаудеамус). Т. 1
Вихідні дані : Дніпропетровськ; Запоріжжя: АРТ-ПРЕС, 2014
Кільк.характеристики :314 с.: іл.
Примітки : Словник: с. 278-313
ISBN, Ціна 978-966-348-363-4 : 48.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
ББК : 81.432.1
Предметні рубрики: Англійська мова
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horbenko H., Fruktova Y., Hondiul O.
Назва : Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 103-109. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальна освтіа--медіацентр--медіаосвіта--навчальна програма
Анотація: Медіаінформаційна грамотність визнана базовою, життєво необхідною для громадян Європи. Вона має формуватися протягом життя, на всіх етапах становлення особистості. Європа на сьогодні перебуває на передовій формування медіаграмотності, оскільки історично склалося так, що саме цей регіон світу став колискою медійної цивілізації, центром для координації дискусій філософського, культурологічного та технічного розвитку засобів масової інформації. Саме тому ми обрали провідні країни регіону для аналізу сучасного стану медіаосвіти, такі, як Фінляндія, Швеція, Франція, Німеччина, Велика Британія та Іспанія. Статтю присвячено аналізу навчально-методичного забезпечення європейської системи медіаосвіти педагогів. Розкрито значення медіаосвіти саме педагогів як найбільших агентів безпосереднього виховного впливу на представників молодого покоління, медіаосвіта яких є вимогою часу. Визначено необхідність розвитку саме неформальної та інформальної медіаосвіти вчителів, оскільки медіакомпонент може мати місце на будь-якому уроці та в позаурочній діяльності. Виявлено спільні компоненти системи організації цього процесу (учасники, зміст, форми, методи, засоби) та описано навчально-методичні ресурси, які є загальнодоступними і можуть стати в нагоді педагогам незалежно від країни проживання, громадянства чи мови спілкування. У результаті дослідження зроблено наступні висновки: спеціалізовані центри пропонують широкий спектр короткотривалих навчальних курсів для педагогів різноманітної тематики; форми підвищення кваліфікації з медіаосвіти педагогів різноманітні (дистанційні курси, тренінги, семінари, воркшопи, конференції, навчальні фільми тощо); існує доступна для широкого загалу сучасна наукова, навчальна, методична література для вчителя (монографії, фахові журнали, розробки уроків, інформаційні пакети); неформальна та інформальна підготовка педагогів до медіаосвітньої діяльності різноманітна за змістом, формами, засобами та методами, проте залишається фрагментарною, не системною, що не дозволяє комплексно розв’язувати окреслену нами проблему, а отже потребує подальшої розробки та критичного налізу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hura V.
Назва : Modern Ukrainian Pentecostal theology: from history of development to content of researches
Паралельн. назви :Сучасне українське п’ятидесятницьке богослов’я: історія розвитку та зміст
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 1. - С. 61-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): місійна сучасне п’ятидесятницьке богослов’я--українська п’ятидесятницька освіта--ідентичність п’ятидесятників--українська церква християн віри єваангельської--п’ятидесятницькі богословські дослідження
Анотація: Стаття демонструє основні історичні етапи становлення української теорії п’ятидесятників за останні тридцять років: від зародження перших церковних шкіл до захищених дисертацій докторського рівня. Автор представив зв’язок між пострадянською догматичною системою п’ятидесятників з євангельською традицією диспенсаціоналізму та буквальним герменевтичним методом у вивченні Біблії. Очевидно, що Церкви П'ятидесятників отримали сильний вплив через баптистські курси Біблії в Москві, які там закінчили багато лідерів П'ятидесятників. Автор продемонстрував роль Біблійних семінарій, заснованих в незалежній Україні західними місіонерами провідних церковних союзів, таких як Асамблея Божа і Церква Божа. Визначено дві моделі п’ятидесятницької освіти (“церковний” та “академічний” підходи), що стосуються різних потреб церковного суспільства. "Церковний" тип богословської освіти намагається вивчати важливі теми, пов'язані з прикладними питаннями церковного служіння. Але цей підхід має слабку сторону, приховану в методології дослідження. Як результат, не всі наукові праці, закінчені випускниками церковно-орієнтованої школи, цікаві для українського наукового товариства. Для контролю якості в українських духовних школах було засновано EAAA. Ще одним напрямком розвитку української п'ятидесятницької теологічної моделі мислення є "академічна модель" теологічної освіти, яка сьогодні зростає у співпраці з державними установами. Проаналізувавши теми захищених дисертацій, автор визначає ключові тенденції розвитку українського руху п’ятидесятників. Серед ключових тем - інтроспективне дослідження власних коренів, причини поширення альтернативного церковного руху в СРСР та його місце на світовій карті релігій. Виділено декілька тем, перспективних для подальшої розробки українськими та зарубіжними дослідниками, зокрема "теологія Майдану", "Церковні мирні стратегії для Сходу України" та "Екологічна теологія у світлі Чорнобильської трагедії".
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivashnova S.
Назва : How teachers choose training courses. Empirical research results [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 33-43. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні курси--вчителі--глибинне інтерв’ю--компетентність--кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Krotofil M., Sribnyak I.
Назва : Activity of schools and educational courses for soldiers of the Ukrainian Galician Army interned in Czechoslovakia as a form of their socialization (1919-1920)
Паралельн. назви :Діяльність шкіл та освітніх курсів для інтернованих вояків Української Галицької Армії в Чехословаччині як одна з форм їх соціалізації (1919-1920 рр.)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 6. - С. 58-62. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/6). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа--освітні курси--навчання--інтерновані--табір німецьке яблонне--українська галицька армія
Анотація: У статті розглянуто особливості діяльності шкіл та освітніх курсів у таборі інтернованих військ Української Галицької Армії Німецьке Яблонне (Чехословаччина) у 1919-1920 рр. Актуальність теми даного дослідження полягає в тому, що дозволяє переосмислювати досвід загальноосвітньої та професійної підготовки інтернованих вояків-українців у таборах Чехословаччини в часи постімперської модернізації країни (1919-1920 рр.). Запропонована для таборян "освітня формула" значною мірою сприяла їх соціалізації та глибшому пристосуванню до умов життя серед титульних етносів (чехів і словаків). Завдяки порівняно сприятливим умовам перебування в ЧСР та готовності її уряду надавати гуманітарну допомогу слов'янам-емігрантам у рамках "руської акції", частина колишніх вояків отримала можливість набути вищу освіту в чеських вищих навчальних закладах. Табір став справжнім осередком єднання всіх галичан, перетворившись на центр інтенсивної культурно-просвітницької роботи в цій країні. З метою повної ліквідації неписьменності серед стрілецтва у таборі було засновано значну кількість курсів початкової освіти. Воякам з достатнім освітнім цензом (із закінченою початковою чи незакінченою середньою освітою) викладались спеціальні курси з кооперації, молочарства, сільського господарства та ін. Крім того, тут діяла ціла низка загальноосвітніх, кооперативних, господарських, торговельних курсів, а також школи кількох ступенів, на яких слухачі здобували знання з різних ділянок науки. Також у таборі можна було набути відповідний фах у шевській, кравецькій, столярській, слюсарській, палітурній, електротехнічній майстернях; діяли ветеринарні й лікарські курси; старшини мали можливість завершити середню освіту та підготуватись до вступу у вищі навчальні заклади Чехословаччини. Значна увага в культурно-просвітницькій роботі з інтернованими приділялась поширенню серед вояцтва історичних знань як на рівні стрілецьких університетів, так і початкових та середніх шкіл. Одночасно ця робота включала в себе й збирання матеріалів, документів, спогадів, мемуарів - що мало велике значення для наступних поколінь істориків. Діяльність таборових освітніх курсів дозволила майже повністю ліквідувати неписьменність серед інтернованого вояцтва УГА та в значній мірі підготувати його до переходу на цивільний стан. Освітня робота, започаткована у таборах, заклала міцне підґрунтя для продовження навчання українського вояцтва вже за цивільними фахами за кордоном
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Krotofil M., Sribnyak I., Sribniak М.
Назва : Activity of the UNR Military and Sanitary Mission on prisoners' of war affairs in Germany (1919)
Паралельн. назви :Діяльність військово-санітарної місії УНР для справ полонених у Німеччині (1919 р.)
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 4. - С. 47-52. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): полонені українці--військово-санітарна місія--репатріація--табір
Анотація: Актуальність статті обумовлена потребою розкриття основних аспектів діяльності Військово-санітарної місії УНР для справ полонених у Німеччині (1919 р.), головним завданням якої мало стати налагодження їх репатріації. Слід відзначити, що основною перешкодою для виїзду полонених українців стало посилення деструктивних політичних процесів на теренах колишньої Російської імперії - в першу чергу в зв'язку з приходом до влади більшовиків у Петрограді. Мета студії полягає у встановленні специфіки взаємодії Місії з таборовими громадами полонених українців, а також обсягів та характеру гуманітарної допомоги, яка їм надавалась. Встановлено, що Місія домоглась поліпшення умов перебування полонених в таборах шляхом передачі їм продуктів харчування, одягу й взуття, а крім того вона опікувалась й духовними потребами українців, влаштовуючи в таборах курси, виклади, театральні вистави, надсилаючи до таборів українські часописи та книжки. Також Місія здійснювала й санітарну опіку полонених, надсилаючи до таборів ліки й лікарський персонал. Її заходами були розроблені й маршрути та логістика процесу повернення додому полонених українців. Новизна дослідження полягає у комплексному вивченні діяльності Місії, заходами якої у вересні-жовтні 1919 р. вдалось організувати перевезення невеликих груп полонених до Чехії, звідки вони переправлялися в Україну. Але домовитись про масове переправлення полонених українців додому так і не вдалось, наслідком чого значна їх частина залишалась до травня 1920 р. Попри це діяльність Місії мала позитивні наслідки для значної кількості полонених українців, особливо для організації їх національного життя в таборах
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Machynska N., Derkach Y., Pankevych Y.
Назва : Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 72-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--ділові ігри--сертифіковані курси--стажування
Анотація: Стаття присвячена практичним аспектам формування професійної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до професійного зростання упродовж життя. Показано, що професійний розвиток вчителя-практика в процесі підвищення кваліфікації може бути втілений у певних формах, зокрема: спеціалізованому навчанні на роботі; коучингу та / або консультативній взаємодії; у профільних спільнотах з обміну досвідом чи колегіальних навчальних групах. Автори подають опис змістових характеристик та практичного значення різних форм методичної роботи в закладі дошкільної освіти, зокрема: тренінгів, сертифікованих курсів (інноваційна форма професійного зростання вчителів), ділових ігор (форма та метод активних навчання вчителів), майстер-класів (розповсюдження педагогічного досвіду, що становить собою фундаментально розроблений оригінальний метод або авторську методику), стажування, організацію методичних об’єднань (структурного підрозділу методичної служби закладу освіти, що забезпечує навчальну підготовку, методичні дослідження та експериментальну роботу). Приклади тренінгів, ділових ігор та вправ, вказівки щодо методичних об’єднань, майстер-класів та стажування надаються з чітким описом їх цілей та завдань. У статті зазначено, що педагогічні тренінги є ефективною формою методичної роботи в закладі дошкільної освіти. Окреслено переваги та труднощі у проведенні тренінгів. Вказується, що успіх тренінгу залежить від так званого «групового ефекту». Доведено, що професійне зростання вихователя закладу дошкільної освіти залежить від сукупності різних чинників, серед яких підкреслено сформовану мотиваційну готовність та добірку інтерактивних форм і методів методичної роботи, які доцільно використовувати у роботі з вихователями закладів дошкільної освіти. Саме такий підхід враховує індивідуальні потреби кожного фахівця дошкільної освіти та визначає потенційні можливості, які існують у вихователів закладу дошкільної освіти та можуть бути розвиненими й удосконаленими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Muzhanova T. M., Yakymenko Y. M. , Zaporozhchenko M. M.
Назва : International vendor-neutral certification for information security professionals
Паралельн. назви :Міжнародні незалежні від виробників сертифікаційні програми для фахівців з інформаційної безпеки
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2022. - N 16. - С. 129-141. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.129141 (Шифр К667665926/2022/16). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.129141
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сертифікаційні програми--інформаційної безпеки--сертифікація спеціалістів--інформаційна безпека в україні
Анотація: Шукаючи кваліфікованих спеціалістів у сфері ІТ та інформаційної безпеки роботодавці віддають перевагу кандидатам з професійними сертифікатами від надійних та всесвітньо визнаних організацій. Залучення сертифікованих фахівців дозволяє компанії максимально ефективно використовувати свій персонал і тим самимпідвищувати конкурентоспроможність бізнесу. Для кваліфікованого спеціаліста сертифікат є запорукою його компетентності та основою впевненості в успішній професійній кар’єрі. Сьогодні ринок професійної сертифікації з ІТ та інформаційної безпеки пропонує якпрограми сертифікації від відомих виробників програмного або апаратного забезпечення, так і незалежні сертифікати, розроблені експертними організаціями в цій галузі і не пов’язані з продукцією окремих виробників. Незалежні сертифікації забезпечують комплексний підхід до інформаційної безпеки та гарантують, що сертифіковані спеціалісти є компетентними з технічних та управлінських аспектів захисту інформації, а також володіють широким спектром різноманітних знань і практичних навичок. У статті досліджено найбільш популярні й затребувані на ринку професійні сертифікаційні курси з інформаційної безпеки від (ISC)2, ISACA, EC-Council та CompTIA. Встановлено, що розглянуті сертифікації мають такі спільні риси: короткий термін навчання за програмами сертифікації, зазвичай 5-7 днів; поєднання в межах курсів як базових, так і спеціалізованих компонентів; використання під час навчання переважно відкритих апаратних і програмних засобів; поєднання різноманітних форм і методів навчання: очне або дистанційне навчання з інструктором, самостійне навчання, онлайн-тести та використання спеціальних навчальних платформ; проведення комплексного іспиту з подальшою видачею сертифіката; трирічний термін дії сертифіката, який необхідно підтверджувати шляхом участі в наукових та практичних заходах за спеціальністю. Дослідження ринку міжнародної сертифікації фахівців з інформаційної безпеки в Україні показало, що існує кілька компаній -акредитованих постачальників послуг професійної сертифікації: Треніговий центр ISSP, група компаній Fast Lane, Київське відділення ISACA, компанія PwC в Україні, які сертифікують фахівців із інформаційної безпеки шляхом проведення незалежних від виробників курсів, а також сертифікаційних програм від розробників програмного та апаратного забезпечення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 94(438)/N13
Назва : Nad Wisla I Dnieprem : Polska i Ukraina W przestrzeni Europejskiej – Przeszlosc i Terazniejszosc. № 4
Вихідні дані : Torun; Saragossa, 2015
Кільк.характеристики :190 с
Колективи : Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, International Assotiation of Historians and Archivists
Ціна : 15.00, 15.00, грн.
ДРНТІ : 00 + 03
УДК : 94(438) + 94(477)
Предметні рубрики: Історія-- Політика-- Суспільство --Польща --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): протистояння--річ посполита--православна церква--республіка
Зміст : Interesy narodowe i geopolityczne w interpretacjach wspolczesnych/ І. Монолатій. Kulturpolitische programme der eu (2000-2020)/ М. Савелова. Геополітичні розклади у внутрішньополітичному протистоянні щодо "Аверсного" запуску нафтопроводу "Одеса-Броди" (2007-2009 рр.)/ О. Дуднік. Дипломатичні стосунки між незалежною Україною та Ватиканом: історія та сьогодення/ Ю. Ковальчук. Україна та Росія: розвінчання міфу про "Братерство"/ Ю. Масловська, В. Антонова. Українсько-Чеські культурно-освітні контакти в контексті інтеграції України до європейського союзу/ П. Плісова. Відношення австрійського уряду до польсько-українських протиріч у Галичині (кінець XIX-початку XX ст.)/ Ю. Плекан. Українсько-польський союз 1920 р.: погляд політолога-міжнародника/ В. Головченко. Політико-правове поле України та Республіки Польщі в сфері політики пам’яті/ Х. Федорищак(Федорів). Феномен Польського Рапперсвілю та його роль збереженні зарубіжної полоніки/ М. Г. Палієнко. "Репресований театр": до історії польського театру в Києві (1920-1930-ті роки)/ Н. Томазова. Архівна освіта в Польщі: основні тенденції розвитку/ М. Апеннікова. Станіслав Понятовський: дитинство та входження у дорослий світ останнього короля Речі Посполитої/ А. Котиченко. В. Липинський - О. Скоропис-Йолтуховський: від тісної співпраці до гострого протистояння (1920-ті рр.)/ Ю. Назарук. На передовой - сын министра: Рудольф Фон Риббентроп/ Т. Шиндлер. Ближайшее окружение Адольфа Гитлера/ Е. Мозохина. Османська імперія на шляху реформ XVIII - перша половина XIX ст./ Н. Пророченко. Соціальні практики в сфері торгівлі алкогольними напоями Київської губернії першої половини XIX ст./ Л. Губицький, Г. Мельник. Вплив культурно-ідеологічної доктрини Російської православної церкви на храмову архітектуру в Україні другої половини XIX ст./ А. Острікова. Вплив культурно-ідеологічної доктрини Російської православної церкви на храмову архітектуру в Україні другої половини XIX ст./ А. Острікова. "... Спільною думкою зв’язати й об’єднати тисячі полонених Українців": табірні видання полоненних українців у Німеччині (1915-1917 рр.)/ А. Ситнік. З історії діяльності мистецьких осередків в таборі інтернованих військ Уга Йозефов (Чехословаччина)/ М. Срібняк. Спортивний рух української молоді в Європі в 1920-1939 рр./ О. Гуменюк. Українська політична еміграція в міжвоєнній Польщі: шляхи формування, особливості діяльності, подальша доля/ І. Срібняк. "Опис трьох держав" як уособлення джеролознавчого оновлення аннало-біографічної традиції укладання "династійних історій" в Китаї/ В. А. Рубель. Повсякдення курсисток вищої жіночої школи в Російській імперії (кінець XIX - початок XX ст.)/ О. Драч. Рік перед еміграцією: вищі органи влади української народної республіки у 1920 році/ В. Яблонський. Українське товариство Червоного Хреста у 1918-1922 рр.:деякі аспекти діяльності/ С. Голоско. Природоохоронні аспекти статусу корінного народу кримких татар/ Р. Абкадиров.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)