Пошуковий запит: (<.>K=лояльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Safarli E. Assessment of the customer satisfaction in Azerbaijan private banking system/E. Safarli, N. Gasimzade // Економіка України. -Київ, 2022,N № 6.-С.66-83
|
>2.
| Lee B. The Power Principle/B. Lee. - 1997
|
>3.
| Пиріг Р. Військова еліта української держави: еволюція політичних лояльностей/Р. Пиріг // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2018,N № 4.-С.46-67
|
>4.
| Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/С. Спивакова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.27-29
|
>5.
| Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/Н. Потапова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.24-26
|
>6.
| Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/Е. Венгер // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.20-21
|
>7.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>8.
| Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/И. П. Широченская // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.32-39
|
>9.
| Іванюк О. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення/О. Іванюк // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.60-70
|
>10.
| Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/А. Степанова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.30-31
|
>11.
| Психологічні перспективи. Спец. вип.:Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012
|
>12.
| Психологія групової ідентичності/Національна академія педагогічних наук, Інститут соціальної та політичної психології. - 2014
|
>13.
| Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів/О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 5.-С.83-89
|
>14.
| Камінська М. Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі/М. Камінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.131-150
|
>15.
| Гейко М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок"/М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 11.-С.102-108
|
>16.
| Бонь О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.106-115
|
|