Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Safarli E. Assessment of the customer satisfaction in Azerbaijan private banking system/E. Safarli, N. Gasimzade // Економіка України. -Київ, 2022,N № 6.-С.66-83
2.

Lee B. The Power Principle/B. Lee. - 1997
3.

Пиріг Р. Військова еліта української держави: еволюція політичних лояльностей/Р. Пиріг // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2018,N № 4.-С.46-67
4.

Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/С. Спивакова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.27-29
5.

Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/Н. Потапова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.24-26
6.

Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/Е. Венгер // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.20-21
7.

Маркетинг и реклама - 2017г.,N 7/8 (Введено оглавление)
8.

Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/И. П. Широченская // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.32-39
9.

Іванюк О. Передумови проведення загального перепису 1897 Р. в Наддніпрянській Україні й потреби у визначенні етнічного складу населення/О. Іванюк // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.60-70
10.

Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/А. Степанова // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 7/8.-С.30-31
11.

Психологічні перспективи. Спец. вип.:Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012
12.

Психологія групової ідентичності/Національна академія педагогічних наук, Інститут соціальної та політичної психології. - 2014
13.

Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів/О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 5.-С.83-89
14.

Камінська М. Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі/М. Камінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2024. т.Том 1,N № 44.-С.131-150
15.

Гейко М. Є. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок"/М. Є. Гейко, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 11.-С.102-108
16.

Бонь О. Табірне повсякдення київських професорів-гуманітаріїв: БАМЛАГ/О. Бонь // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.106-115
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)