Пошуковий запит: (<.>K=лідерські якості<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Лідерство в державному управлінні/Національне агентство України з питань державної служби, Національний університет Одеська юридична академія, Національна академія державного управління при Президентові України. - 2012
|
>2.
| Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів/під наук. ред. Лозової О. М.. - 2014
|
>3.
| Наукові студії студентів-грінченківців. № 1(4). - 2010
|
>4.
| Клименко Л. Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар/Людмила Клименко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.40–48.
|
>5.
| Грошева О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів/Оксана Грошева // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.47–49
|
>6.
| Нечипоренко Т. Лідер світу/Т. Нечипоренко // Психолог. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 23/24.-С.86-97
|
>7.
| Воробйова Є. Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти/Є. Воробйова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 1.-С.116-132
|
>8.
| Михайличенко В. Способи і методи діагностики і розкриття лідерського потенціалу студентів/В. Михайличенко, Т. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 2.-С.12-22
|
>9.
| Костиря І. Моделювання підготовки професійної діяльності майбутнього фахівця-лідера/І. Костиря // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 2.-С.100-107
|
>10.
| Тіняков А. Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар’єри/А. Тіняков, Т. Арабаджи // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. -Харків:Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019,N № 4.-С.56-66
|
>11.
| Сторожев Р. Тенденції розвитку лідерства в скандинавських країнах: досвід для України/Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 5.-С.90-96
|
>12.
| Сторожев Р. Зарубіжний досвід розвитку лідерства для України (на прикладі Німеччини та Польщі)/Р. Сторожев // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2020. т.Том 8,N N 6.-С.23-29
|
>13.
| Гулько О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів/О. Гулько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.51-59
|
>14.
| Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.61-69
|
>15.
| Мороз В. Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування/В. Мороз // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.107-116
|
|