Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лідерські якості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 354.075/Л 55
Назва : Лідерство в державному управлінні : збірник доповідей щорічних Рішельєвських академічних читань, 21-23 вересня 2011 р., м. Одеса
Вихідні дані : Одеса: Юридична література, 2012
Кільк.характеристики :268 с
Колективи : Національне агентство України з питань державної служби, Національний університет Одеська юридична академія, Національна академія державного управління при Президентові України
Різночитання назви :Назва опр.: Щорічні Рішельєвські академічні читання "Лідерство в державному управлінні", 21-23 вересня 2011 р., м. Одеса
ISBN, Ціна 978-966-419-126-2:
ДРНТІ : 11
УДК : 354.075
Предметні рубрики: Державне управління-- Державні службовці-- Лідерство
Зміст : Компетентносні засади регіонального лідерства в сучасних умовах/ М. П. Бутко. Етика публічного службовця: традиції США та перспективи утвердження в Україні/ І. П. Лопушинський. Критерій та фактори оптимізації поступального розвитку системи державно-владних відносин сучасної України/ О. В. Краснокутський. Президенти як суспільні лідери/ Н. В. Мішина. Феномен лідерства у сфері публічного управління/ В. Я. Малиновський. Кримінально-правовий захист здоров'я населення в Україні: історичні етапи становлення/ С. А. Хімченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/К 63
Назва : Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів : монографія
Вихідні дані : Вінниця: Віндрук, 2014
Кільк.характеристики :182 с
ISBN, Ціна 978-966-96616-8-5:
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія особистості-- Професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологи--професійна компетентність--етична компетентність--студенти--розвиток особистості--лідерські якості--самоактуалізація--стресостійкість
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.6:37/Н 34
Автор(и) :
Назва : Наукові студії студентів-грінченківців: журнал студентських наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; ред. Л. Хоружа [та ін.]. № 1(4)
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :123 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.17
УДК : 378.6:37 + 001.891(05)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Студенство --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.035.91(477)/К 49
Автор(и) : Клименко Л.
Назва : Розвиваємо лідерський потенціал дошкільників: семінар
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 5. - С. 40–48. (Шифр В353859/2017/5)
Примітки : Зміст: Створення умов для прояву дитячої активності ; Активізувальне спілкування як мотив до дії ; Хибні уявлення дорослих щодо виховання лідерів ; Додаток : Формування лідерських якостей у дошкільників через діалог у процесі активізувального спілкування : наук.-метод. семінар.
УДК : 373.2.035.91(477) + 373.211.21(477)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- соціальне виховання-- лідерство --Україна
Дошкільні навчальні заклади-- методична робота --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--соціальне виховання--лідерство--діти дошкільного віку--дитяча активність--умови для прояву--активізувальне спілкування--хибні уявлення--лідерські якості--методична робота--науково-методичні семінари
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грошева О.
Назва : Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 47–49. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/2). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Соціалізація особистості-- соціальна компетентність-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--соціальна компетентність--якості особистості--громадянська позиція--соціальні ролі--лідерські якості--молодші школярі
Анотація: Автор статті пропонує матеріал з власного досвіду щодо соціалізації молодших школярів. Проаналізовано поняття соціалізації молодших школярів, перешкоди, які виникають у процесі формування цієї компетентності. Матеріал має зацівити учителів початкових класів на етапі підготовки до педради, серпневих нарад, планування засідань методичних об’єднань.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипоренко Т.
Назва : Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 23/24. - С. 86-97 (Шифр П131260/2018/23/24)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--прагнення до лідерства--підлітки--лідерські якості
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воробйова, Євгенія
Назва : Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 1. - С. 116-132. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/1). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерські якості--лідерський потенціал--професійна підготовка менеджерів--тренінг--ділова гра--кейс-метод
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайличенко, Валентина, Гура, Тетяна
Назва : Способи і методи діагностики і розкриття лідерського потенціалу студентів
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 2. - С. 12-22. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/2). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--поняття--лідерський потенціал--лідерські якості--процес навчання--діагностика--виявлення--актуалізація--розвиток--студенти--методи
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Костиря, Ірина
Назва : Моделювання підготовки професійної діяльності майбутнього фахівця-лідера
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 2. - С. 100-107. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/2). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання професійної діяльності--моделювання підготовки--майбутній фахівець--лідерські якості--освітній процес--етапи моделювання--принципи моделювання
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тіняков, Артем, Арабаджи, Тимур
Назва : Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар’єри
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 4. - С. 56-66. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/4). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--лідерські якості--студенти-спортсмени--готовність до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар’єри--спорт--спортивне середовище--формування лідерських якостей
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сторожев, Роман
Назва : Тенденції розвитку лідерства в скандинавських країнах: досвід для України
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2020. - Том 8, N 5. - С. 90-96. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2020/8/5). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі лідерства--лідерські якості--особливості лідера--типологія лідерства--моральні цінності--відповідальність--комунікативність--скромність--публічність--європейські країни
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сторожев, Роман
Назва : Зарубіжний досвід розвитку лідерства для України (на прикладі Німеччини та Польщі)
Місце публікування : Аспекти публічного управління/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ: Грані, 2020. - Том 8, N 6. - С. 23-29. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231 (Шифр А394426800/2020/8/6). - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231. - ISSN 2311-6420ISSN 2413-8231
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі публічного лідерства--лідерські якості--особистість лідера--західноєвропейські країни--самоосвіта--делегування повноважень--транспарентність--моральні цінності--комунікативність
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гулько О.
Назва : Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 51-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель-лідер--лідерські якості--студентське самоврядування--педагогічний працівник
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано вплив участі в студентському самоврядуванні на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогічних працівників. Визначено комплекс лідерських якостей сучасного вчителя, що формується в здобувачів вищої освіти під час навчання у закладі вищої освіти, а саме: ініціативність, організованість, комунікативність, відповідальність, креативність, критичність, дослідницькі якості, емоційний інтелект, соціальна активність, стратегічне бачення, уміння працювати в команді, соціальна адаптивність, здатність вести за собою, толерантність, готовність прийти на допомогу, чесність і надійність. Наведені якості допоможуть майбутньому педагогічному працівникові здійснювати власну професійну діяльність на високому рівні: сприятимуть розвитку вмінь швидко налагоджувати контакти, спрямовувати роботу класу, знаходити швидкі та нестандартні варіанти вирішення проблемних питань, відчувати та розуміти внутрішній світ оточуючих, ставити близькі та далекі життєві цілі й досягати їх, працювати в команді тощо. Зазначене свідчить, що випускник закладу вищої освіти має володіти повним набором лідерських якостей, які сприятимуть його успішній професійній діяльності та здійснюватимуть активний вплив на розвиток відповідних якостей у його учнів. Акцентовано студентське самоуправління як самоорганізована діяльність, яка розвиває лідерські якості студентів, навички працювати у команді та планувати й прогнозувати власну діяльність, креативність, критичне мислення. Запропоновано приклад реалізації рольової гри «День студентського самоврядування», апробованої нами в Барському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Михайла Грушевського, як складової частини інтерактивної технології, спрямованої на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі залучення до діяльності органів студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Паламар С., Cавченко Ю., Антипін Є.
Назва : Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 61-69. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньопсихічна активність--лідерські якості--особистість--професійна підготовка--саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В.
Назва : Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 107-116. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.9 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.9. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерські якості--організаційно-педагогічні умови--розвиток--студент--студентське самоврядування
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування. Проаналізовано досвід провідних закордонних університетів, а також Луганського національного університету імені Тараса Шевченка щодо діяльності органів студентського самоврядування. Визначено принципи, які сприяють ефективній діяльності органів студентського самоврядування в закладах вищої освіти: змістовності; соціальної значимості діяльності органів студентського самоврядування; добровільності та виборності органів студентського самоврядування; ініціативності, самодіяльності та творчості студентської молоді; відкритості та гласності прийнятих рішень; координації; співробітництва. Аргументовано необхідність використання у практичній діяльності основних організаційно-педагогічних умов розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування. Обґрунтовано такі організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів: створення виховного простору, що передбачає забезпечення сприятливих умов для розвитку особистості; підвищення управлінської компетентності керівників органів студентського самоврядування; делегування управлінських повноважень студентам-активістам в організації суспільно-громадської діяльності; забезпечення формування в представників студентського активу необхідних для управлінської діяльності знань і навичок. Наведено приклад функціонування Школи лідерів як ефективної організаційної форми розвитку лідерських якостей здобувачів вищої освіти у процесі здійснення студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)