Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістр<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-76 
1.


    Rudnik, Y.
    Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty [Електронний ресурс] / Y. Rudnik. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P39-45, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентності -- професійне спілкування -- хореографія -- навчальний план -- робоча програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі розроблення робочої програми навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою» для підготовки студентів спеціальності 024 «Хореографія». Розроблення робочої програми навчальної дисципліни є однією із найважливіших аспектів у процесі планування професійної підготовки спеціаліста та створюється відповідно до вимог Освітньої програми підготовки спеціаліста. У статті обґрунтовано необхідність її перегляду та щорічного перезатвердження у зв’язку з оновленням нормативних документів, урахування сучасних вимог до фахівця, як-от ринку праці тощо, а також внаслідок розгляду відгуків студентів, які вже завершили свою підготовку за зазначеною дисципліною. Автором представлено мету та завдання навчальної дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», які базуються на освітньо-професійній програмі підготовки здобувачів ІІ ступеня вищої освіти (магістр) 024.00.01 «Хореографія» Наприклад, серед іншого змістом робочої програми навчальної дисципліни забезпечується потреба в розвитку компетентностей, які дозволяють майбутнім випускникам спілкуватися з представниками інших професійних груп. У статі обговорено очікувані результати оволодіння дисципліною «Професійне спілкування іноземною мовою» для магістрів спеціальності 024 «Хореографія». У статті зазначені структура робочої програми навчальної дисципліни, а також її інтеграція з сертифікованим курсом дистанційного навчання на платформі електронного навчання Moodle. Охарактеризовано результати анкетування студентів за результатами вивчення дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою», його мета, структура та зміст, а також здійснено аналіз отриманих результатів з метою подальшого вдосконалення робочої програми навчальної дисципліни. Акцентовано увагу на змістових аспектах, які потребують особливої уваги в процесі викладання означеної дисципліни. Наголошено на орієнтирах подальших трансформацій робочої програми навчальної дисципліни та окреслено перспективи подальших наукових досліджень, зокрема доцільності компаративного аналізу робочих програм навчальних дисциплін з урахуванням досвіду та напрацювань інших вітчизняних та зарубіжних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
   349.42
   Є 74


    Єрмоленко, Володимир Михайлович.
    Майнові правовідносини приватних сильськогосподарських підприємств : теорія, законодавство, практика : монографія / В. М. Єрмоленко. - Київ : Магістр - ХХІ сторіччя, 2005. - 303 с. - Библиогр.: с. 276-303. - ISBN 966-8817-17-6 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Правознавство--Аграрне право--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
майнові правовідносини -- приватні сільськогосподарські підприемства -- об’єкти майнових правовідносин -- внутрішні майнові правовідносини
Анотація: У монографії вісвітлено проблеми загальної теорії майнових правовідносин. Розкрито особливості аграрних майнових правовідносин, співвідношення між підприємством і юридичною особою, правовий статус приватних сільскогосподарських підприємств як суб’єктів аграрних майнових правовідносин.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Іваній, І. В.
    Культуролого-акмеологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. В. Іваній. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 38-51, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.3851. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культуролого-акмеологічний підхід -- професійна фізкультурна освіта -- магістр -- компетенції -- творча готовність
Анотація: У статті розкрито зміст і значення культуролого-акмеологічного підходу до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей та навчальної дисципліни «Основи професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту» як частини міждисциплінарної магістерської програми. Проаналізовано взаємозв’язок понять теорії культури і акмеології, принципи, які визначають стратегію і тактику організації магістерської підготовки. Запропоновано орієнтувати процес фізкультурної освіти на формування творчої готовності майбутнього фахівця до діяльності на основі опанування магістром не тільки компетенціями, але й спрямуванням його підготовки до вершин професіоналізму, формування професійно-педагогічної культури особистості. Показано, що запропонована навчальна дисципліна виступає інтеграційно-функціональним засобом формування професійнопедагогічної культури магістрів фізкультурних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Іваній, І.
    Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. Іваній. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)6167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акме-культурологічний підхід -- компетенції -- магістр -- професійна фізкультурна освіта -- творча готовність
Анотація: У статті розкрито зміст і значення акме-культурологічного підходу до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей та навчальної дисципліни «Основи професійно-педагогічної культури фахівця фізичного виховання та спорту» як частини міждисциплінарної магістерської програми. Проаналізовано взаємозв’язок понять теорії культури і акмеології, принципи, які визначають стратегію і тактику організації магістерської підготовки. Запропоновано орієнтувати процес фізкультурної освіти на формування творчої готовності майбутнього фахівця до діяльності на основі опанування магістром не тільки компетенціями, але й спрямуванням його підготовки до вершин професіоналізму, формування професійно-педагогічної культури особистості. Показано, що запропонована навчальна дисципліна виступає інтеграційно-функціональним засобом формування професійно-педагогічної культури магістрів фізкультурних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: І426210053/2017/2
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 2
Зміст:
Самодрин, А. П. Деонтологія вірності Володимира Моргуна (до 70-річчя професора В. Ф. Моргуна) / А. П. Самодрин. - С.3-6
Кл.слова: особистість, розвиток, пізнання
Родзієвська, І. В. Набуття ключових компетенцій як основа формування професійної компетентності медичних спеціалістів / І. В. Родзієвська. - С.7-10
Кл.слова: медичні фахівці, ключові компетенції
Лебедик, Л. В. Формування загальних і професійних компетенцій майбутніх викладачів економіки / Л. В. Лебедик. - С.11-14
Кл.слова: магістр економіки, компетенція
Білик, Л. В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної підготовки студентів-медиків / Л. В. Білик. - С.15-18
Кл.слова: методологічне дослідження
Кир'ян, Т. І. Вплив науково-технічного прогресу на підготовку медичних фахівців у другій половині ХХ століття / Т. І. Кир'ян. - С.19-22
Кл.слова: навчальні плани, медичні ВНЗ, євроінтеграція
Каркач, В. В. Інтегрований проект як засіб підвищення ефективності пізнавальної діяльності студентів / В. В. Каркач, О. Л. Москаленко. - С.23-25
Кл.слова: толерантність, Друга світова війна, Голокост
Івасів, О. В. Тенденції розвитку понятійного апарату проектної діяльності / О. В. Івасів. - С.26-31
Кл.слова: проект, план, програма
Повинська, Н. А. Стимулюваня студентів до навчальної та науково-дослідної роботи у період другої половин ХІХ - початку ХХ століття / Н. А. Повинська. - С.32-35
Кл.слова: інспекція, університети України
Слухенська, Р. В. Духовно-творчий потенціал майбутнього лікаря та розвиток професійного клінічного мислення / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.36-38
Кл.слова: розвиток, професійна освіта
Кравченко, О. П. Педагогічні умови формування професійної етики у студентів медичного навчального закладу / О. П. Кравченко. - С.39-42
Кл.слова: медичний працівник
Дяченко, А. В. Інноваційні підходи у викладанні лекційного матеріалу (на прикладі дисципліни "Матеріалознавство швейного виробництва" / А. В. Дяченко. - С.43-45
Кл.слова: лекція проблемна, провокація, візуалізація
Москалик, Г. Ф. Філософія оптимізації мережі навчальних закладів як засіб підвищення якості освіти / Г. Ф. Москалик. - С.46-47
Кл.слова: модернізація, освітні послуги, конфлікт
Ільїна, О. О. Вплив гендерних стереотипів на виховання гендерної культури молодших школярів / О. О. Ільїна. - С.53-56
Кл.слова: гендер
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: І426210053/2017/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 8
Зміст:
Зелюк, В. В. Процес децентралізації в Україні на засадах ефективного управління освітою в об'єднаних теріториальних громадах / В. В. Зелюк. - С.5-9
Кл.слова: децентралізація, управління освітою, опорна школа
Даниленко, Л. І. Інституційна спроможність загальноосвітнього навчального закладу в умовах розвитку державно-громадського управління / Л. І. Даниленко. - С.10-14
Кл.слова: інституційна спроможність, державно-громадське управління, сталий розвиток
Михасюк, О. К. Упровадження громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти в контексті законодавчих змін / О. К. Михасюк. - С.15-17
Кл.слова: управління, державно-громадське управління, громадсько-державне управління
Денисенко, Є. В. Управлінська культура майбутніх офіцерів як складник загальної культури фахівців військового управління / Є. В. Денисенко. - С.18-20
Кл.слова: культуролічний підхід, управління, управлінське мислення
Стрельніков, В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі / В. Ю. Стрельніков. - С.21-24
Кл.слова: підвищення кваліфікації викладачів, технологія кооперативного навчання, технологія інтенсивного навчання
Лебедик, Л. В. Проектування форм педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Л. В. Лебедик. - С.25-28
Кл.слова: магістр, форма навчання, ділова гра
Гельжинська, Т. Я. Педагогічні умови формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій / Т. Я. Гельжинська. - С.29-32
Кл.слова: система, освітнє середовище, моніторинг
Момот, О. О. Критерії, показники та рівні вихованостімайбутнього вчителя у здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.33-35
Кл.слова: вихованість, критерії вихованості, рівні вихованості
Палкин, В. А. Развитие виртуальной культуры в условиях Третьей промышленной( информационной) революции / В. А. Палкин. - С.36-40
Кл.слова: цивілізація, інформаційна цивілізація, віртуальна свобода
Кравченко, С. О. Науково-педагогічний аналіз понять "компетенція" та "компетентність" / С. О. Кравченко. - С.41-47
Кл.слова: компетентнісний підхід, освіта, європейський освітній простір
Бобак, О. Б. Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями / О. Б. Бобак, Л. І. Смеречек. - С.48-50
Кл.слова: дитина, вади психофізичного розвитку, соціалізація особистості
Ткаченко, А. В. Фізкультурно-спортивна підготовка молоді в Україні другої половини ХХ століття як об'єкт історико-педагогічного дослідження / А. В. Ткаченко. - С.55-58
Кл.слова: методологія історико-педагогічних досдіджень, джерелознавство, педагогічна біографістика
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
342.9
А 31


   
    Адміністративна відповідальність : збірник законодавства України про адміністративну відповідальність / упорядник: Е. Ф. Демський, В. І. Махно. - Київ : Магістр-XXI сторіччя, 2005. - 399 с. - (Законодавство і право України). - ISBN 966-8817-02-8 : 20.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Адміністративне право--Адміністративна відповідальність--Україна--Збірники -- Законодавчі матеріали

Дод.точки доступу:
Демський, Е. Ф. \упорядник.\
Махно, В. І. \упорядник.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

9.


    Біницька, О. П..
    Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- майбутні керівникі установ

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 17-22. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в Україні--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- педагогічна система -- міждисциплінарний підхід -- синергетика
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Титаренко, Інна Олегівна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.
378.22:378.22:37022
Б 28


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури : автореферат дисертації ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Батечко ; наук. керівник Я. В. Цехмістер ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 40 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--теорія і методика навчання--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
магістратура -- професійно-педагогічна компетентність -- підготовка викладачів вищої школи -- акмесинергетичний підхід -- магістр
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Цехмістер, Ярослав Володимирович \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

12.
378.22:377.8(043.3)
Б 28


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Теоретико-методологічні засади підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Батечко ; наук. керівник Я. В. Цехмістер ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет біоресурсів і природокористування. - Київ, 2016. - 669 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--теорія і методика навчання--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
магістратура -- професійно-педагогічна компетентність -- підготовка викладачів вищої школи -- акмесинергетичний підхід -- магістр
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Цехмістер, Ярослав Володимирович \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національний університет біоресурсів і природокористування


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.


    Батечко, Ніна.
    Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система [Електронний ресурс] / Н. Батечко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 45-52, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.4552. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- магістратура -- педагогічна система -- синергетичний підхід -- акмеологічний підхід -- акмесинергетичний підхід
Анотація: У статті розглянуто нагальні проблеми магістерської підготовки в Україні. Адаптовано синергетичний підхід до підготовки магістрів як до педагогічної системи. Вивчається феномен самоорганізації у процесі магістерської підготовки як можливий напрям її оптимізації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.
378.22.016
Б 48


    Берека, Віктор.
    Фахова підготовка магістрів з менеджменту освіти: теорія і методика [Текст] : монографія / В. Є. Берека. - Хмельницький : [ХГПА], 2008. - 482 с. - ISBN 978-699-2180-05-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- освіта -- фахова підготовка -- менеджери освіти -- історико-педагогічний аналіз -- підготовка менеджерів освіти -- магістр менеджменту освіти
Анотація: У монографії розглядаються теоретичні та методичні основи магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти., магістр менеджменту освіти, досвід, Європейський Союз, Росія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Г.
    Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті [Електронний ресурс] / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 72-82, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.7282. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
менеджер систем якості -- нова стратегія -- освітньо-професійна програма -- підготовка -- початкова освіта
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття «освітня стратегія», феномен «нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті», схарактеризувати зміст освітньо-професійної програми спеціальності 01300.01 «Початкова освіта» (освітня кваліфікація: магістр початкової освіти; професійна кваліфікація: менеджер систем якості в початковій освіті), яка розроблена робочою групою Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, в статті акцентується увага на цілі, змісті, формах, методах, педагогічних технологіях та інноваційних засобах підготовки фахівця, що ґрунтуються на дослідницькому, практико-орієнтованому та компетентнісному підходах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кипиченко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Бондаренко, О. В.
    Магістерський рух в Україні: історико-педагогічні виміри / О. В. Бондаренко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 18-26. - Бібліогр.: с. 24-25 (12 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Магістранти--професійна підготовка--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
магістратура -- магістри -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- вчений ступінь -- вища освіта -- педагогічні ВНЗ -- спеціалісти
Анотація: У статті висвітлено історію магістерського руху, підвалини якого було закладено ще в часи університетів середньовіччя; подано генезис поняття "магістр" та "магістратура"; проаналізовано розвиток магістратури у системі вищої освіти незалежної України.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.
004
Б 81


    Бонч-Бруєвич, Г. Ф.
    Професійна (асистентська) та науково-дослідна практика [Текст] : Навчально-методичний посібник для спеціальності "Інформатика" (освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр") / Г. Ф. Бонч-Бруєвич, Т. І. Носенко. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 76 с. - 7.38 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформатика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
асистентська практика -- оцінювання -- науково-дослідна практика -- вітні матеріали
Дод.точки доступу:
Носенко, Т. І.


Примірників всього: 24
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)

Знайти схожі

18.
004
Б 81


    Бонч-Бруєвич, Георгій Федорович.
    Практика студентів ОКР "Магістр" напряму спеціальностей 8.04030201 "Інформатика" 8.04030203 "Соціальна інформатика" [Текст] / Г. Ф. Бонч-Бруєвич [та ін.] ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 112 с. - 16.43 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні науки--Інформаційні технології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
асистентська практика -- науково-дослідна
Дод.точки доступу:
Носенко, Тетяна Іванівна
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10)

Знайти схожі

19.


    Воскобойнікова-Гузева, О.
    Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 58-62, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- магістерська програма -- міждисциплінарна підготовка -- вища освіта -- цифрові -- гуманітарні науки
Анотація: Актуальність статті обумовлена посиленим впливом інформаційно-комунікаційних технологій на дослідження в галузі соціогуманітарного циклу наук, що призвело до виникнення міждисциплінарного напряму досліджень та проектів - Digital Humanities, збільшення соціально важливого цифрового контенту ( електронні колекції, архіви, бібліотеки, музеї) та потреба у підготовці фахівців для цього напряму діяльності. Автор спирається на основні положення публікацій В. Копанієвої, Т. Ярошенко, С. Чуканової, О. Олійника та «Маніфесту цифрових гуманітарних наук». Мета статті - проаналізувати досвід підготовки фахівців з бібліотекознавства та інформаційних наук (LIS) міждисциплінарних магістерських програм з цифрових гуманітарних наук в Канаді та визначення перспектив впровадження таких програм в Україні. Автор використовує системний підхід до визначення перспектив підготовки фахівців з цифрових гуманітарних наук для бібліотек, навчальних закладів, музеїв, архівів та інших закладів культури. Застосовуються методи аналізу літературних джерел та інформаційних ресурсів, контент-аналіз сайтів університетів Канади, порівняльний аналіз освітніх програм Digital Humanities. Університетом Альберти (Едмонтон, Канада) було обрано основним об’єктом дослідження, де 3-річна міжфакультурна освітня програма з цифрових гуманітарних наук та магістр наук з бібліотечних та інформаційних досліджень (MLIS) пропонуються програмою «Цифрові гуманітарні науки» та Шкільною бібліотекою інформаційних студій. Порівняльний аналіз змісту міжфакультурної освітньої програми з цифрових гуманітарних наук в університеті Альберти та освітньо-професійної програми з управління інформацією, бібліотеками та архівами Київського університету імені Бориса Грінченка стимулював рішення про розробку нової спеціалізації з цифрових гуманітарних наук для студентів Студенти магістерської програми в Україні. Цифрові гуманітарні науки поєднують інформаційні та комунікаційні методи та теорії з дослідженнями та викладанням у галузі мистецтва та гуманітарних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
37.09(075.8)
В 85


   
    Вступ до освітології : навчальна програма для спеціальності 8.18010020 "Управління навчальним закладом" освітньо-кваліфікаційний рівень "магістр" / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Науково-дослідна лабораторія освітології ; розробник: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : [б. в.], 2014. - 79 с. - 8.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \розробник.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \розробник.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Науково-дослідна лабораторія освітології


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-76 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)