Пошуковий запит: (<.>K=майбутній вчитель<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Перші кроки до науки/Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - 2013
|
>2.
| Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
|
>3.
| Початкова школа - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>5.
| Олексюк О. Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва /О. Олексюк, М. Ткач, Л. Бондаренко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.292-308
|
>6.
| Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика/С. М. Мартиненко. - 2008
|
>7.
| Професійно орієнтоване навчання іноземних мов у старшій профільній і вищій школі: проблемита перспективи/Київський національний лінгвістичний університет. - 2015
|
>8.
| Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Бакка Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської освіти в школі/Т. Бакка // Вища освіта України. -Київ, 2020,N № 2.-С.75-80
|
>10.
| Kosharna N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language"/N. Kosharna, L. Petryk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.50-59
|
>11.
| Проблеми освіти - 2015г.,N 84 (Введено оглавление)
|
>12.
| Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
|
>13.
| Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/Н. А. Овчаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.26-28
|
>14.
| Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/Н. В. Соболь // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.29-34
|
>15.
| Грицак Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики/Н. Грицак // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.84-102
|
|