Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутній вчитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

Перші кроки до науки/Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - 2013
2.

Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір/Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012
3.

Початкова школа - 2014г.,N 5 (Введено оглавление)
4.

Магістерські дослідження/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
5.

Олексюк О. Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва /О. Олексюк, М. Ткач, Л. Бондаренко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.292-308
6.

Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика/С. М. Мартиненко. - 2008
7.

Професійно орієнтоване навчання іноземних мов у старшій профільній і вищій школі: проблемита перспективи/Київський національний лінгвістичний університет. - 2015
8.

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
9.

Бакка Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської освіти в школі/Т. Бакка // Вища освіта України. -Київ, 2020,N № 2.-С.75-80
10.

Kosharna N. Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language"/N. Kosharna, L. Petryk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.50-59
11.

Проблеми освіти - 2015г.,N 84 (Введено оглавление)
12.

Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
13.

Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва/Н. А. Овчаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.26-28
14.

Соболь Н. В. Художньо-творча толерантність у контексті інструментально-виконавської діяльності майбутніх вчителів/Н. В. Соболь // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.29-34
15.

Грицак Н. Професійний імідж майбутнього вчителя зарубіжної літератури: від навчання до практики/Н. Грицак // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 4.-С.84-102
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)