Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутній учитель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.134:7/9](477)/Г 95
Автор(и) : Гуржій, Андрій Миколайович, Карташова, Любов Андріївна, Лапінський, Віталій Васильович
Назва : The peculiarities of forming the contents of training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 150-162 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Текст англ. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 371.134:7/9](477) + 37:001.32](477)Гуржій + 37:001.32](477)Лапінський
Предметні рубрики: Підготовка вчителів-- інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--навчальний посібник--система навчання--студент--майбутній учитель--гуманітарні спеціальності--навчальний заклад--особистість
Анотація: У статті "Особливості формування змісту навчального посібника з інформаційних технологій для майбутніх вчителів-гуманітаріїв" розглядаються проблеми, викликані принципово новими вимогами до педагогічної діяльності сучасних вчителів гуманітарних предметів. Означено умови розроблення навчального посібника як складника авторської системи навчання інформаційних технологій студентів – майбутніх вчителів, завданням якої є формування готовності до використання інформаційних технологій (у професійній діяльності й у самонавчанні) як однієї із неодмінних, на сьогодні, якостей майбутнього вчителя.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Брижата, Ірина Григорівна
Назва : Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2014. - № 21. - С. 26-30 (Шифр 74.0я43/П 24-737198)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогічна інноватика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова підготовка--образотворче мистецтво--майбутній учитель--предметні компетентності--компоненти фахової підготовки
Знайти схожі

5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. № 24
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISSN: 2311-2409
Ціна : 46.82 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--ікт-компетентність--комунікативна компетентність--робота з архівами--геоінформаційна компетенція
Зміст : Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами"/ Н. О. Терентьєва. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра/ Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату/ Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді/ Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. Професійна компетентність експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції/ Г. В. Брюханова. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців/ М. М. Галицька. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща/ Ю. В. Грищук. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning)/ О. М. Кузьменко. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда/ О. В. Мартинчук. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва/ Т. М. Пляченко. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів/ В. В. Прошкін. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми/ H. В. Стаднік. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів/ Н. М. Громова. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 378:167(082) + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів/ О. І. Браткова. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища/ Д. А. Волківська. Актуальність і перстективи музейної педагогіки/ О. В. Дудар. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу/ О. Ю. Закраєвська. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ/ А. С. Карпенко. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи/ Н. С. Кипиченко. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії/ С. С. Костюк. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер")/ Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї/ Б. Кумар. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів/ Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки/ П. І. Плісова. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества/ О. В. Помазова. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі/ А. О. Попова. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект/ Г. В. Сало. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація/ І. В. Срібняк. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі/ І . С. Шпильова.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Осадчий В., В'ячеслав Володимирович
Назва : Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 80-86 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання : 378.091/П 80 рукописний текст
Автор(и) : Прокопенко, Ірина Андріївна
Назва : Система підготовки майбутніх учителів до фасилітаційної взаємодії з учнями закладів загальної середньої освіти : автореферат дисертації ... доктора педагогічних наук : 13.00.04
Вихідні дані : Харків: Мітра, 2021
Кільк.характеристики :40 с
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.091:373.011.3-051 + 373.011.3-051
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Теорія і методика
Вища освіта-- Вчителі-- Система підготовки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітаційна взаємодія--підготовка--готовність--майбутній учитель--освітній процес--педагогічна система
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 2
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :647 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання--освіта--інформаційне суспільство--полікультурна освіта
Зміст : Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela/ C. Plewka. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога/ О. Дубасенюк. Modele nauczania nauczycieli/ T. Walkowiak. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти/ Н. Лазаренко. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру/ Л. Хомич. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym/ E. Wiśniewska. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру/ І. Андрощук. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів/ О. Курок, В. Зінченко. The values orientations of future teachers/ L. Orshanskyi. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога/ Г. Товканець. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych/ Ĵ. E. Wierzeĵska. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру/ О. Семеног. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект/ О. Падалка. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів/ О. Шагаєва. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки/ В. Биков, М. Шишкіна. Media a edukacja dla pokoju/ E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства/ Р. Гуревич, М. Кадемія. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів/ Л. Березівська. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства/ Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін/ Г. Головченко. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру/ К. Годлевська. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві/ В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва/ В. Бойчук, О. Бойчук. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти/ А. Кузьмінський. Українсько-польські проекти: регіональний досвід/ М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів/ А. Пугач, Н. Дівінська. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій/ О. Бенч. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн/ Н. Пазюра. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії/ Н. Постригач. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy/ O. Zhizhko. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju/ A. Tadeusz. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади/ Л. Лук’янова, Л. Ващенко. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym/ N. Pikuła. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн/ О. Огієнко. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок/ О. Пєхота. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян/ Я. Пилинський. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих/ О. Біда, І. Орос. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС/ О. Самойленко. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги/ Н. Сиско. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування/ М. Марусинець. Людський капітал у контексті освіти для миру/ Н. Ничкало. From sustainable development goals quality assurance in vocational education/ V. Radkevych, O. Radkevych. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження/ Н. Авшенюк. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій/ М. Козяр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема/ О. Діденко, Т. Плачинда. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей/ О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації/ Н. Бідюк. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій/ Б. Бистрова. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця/ Т. Фурсенко. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні/ Л. Базиль, В. Орлов. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks/ N. Tymkiv. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру/ Є. Царьова.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)