Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутні викладачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andrushchenko I.
Назва : Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 32-41. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибіркова дисципліна--екстрене дистанційне навчання--кризові умови--майбутні викладачі--фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Руснак Д. А.
Назва : Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 34-39 (Шифр І368505/2015/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монологічне мовлення--мультимедійний репортаж--майбутні викладачі
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Іноземні мови -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Сєрякова І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.] (стр.3-5) Кл.слова: міжнародне партнерство,європейські мови,проект ТЕМПУС
Паршикова О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко (стр.6-10) Кл.слова: синтаксична реорганізація,паракомунікація,комунікативно-ігрові прийоми
Осадча Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства/ Н. В. Осадча (стр.11-18) Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність,країнознавство,класифікація вправ
Калько В. О. Developing English reading skills of secondary school students/ В. О. Калько (стр.19-22) Кл.слова: види читання,вміння англомовного читання,вправи для навчання читання
Писанко M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю/ M. Л. Писанко (стр.23-26) Кл.слова: профільне навчання,філологічний профіль,елективний курс
Курило Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило (стр.27-33) Кл.слова: модель навчання,цикл Навчання,практична дисципліна
Руснак Д. А. . Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia/ Д. А. Руснак (стр.34-39) Кл.слова: монологічне мовлення,мультимедійний репортаж,майбутні викладачі
Kvasova O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)/ O. G. Kvasova (стр.40-47) Кл.слова: читання,конструювання тестових завдань,валідація тестових завдань
Бігич О. Б. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати/ О. Б. Бігич (стр.48-51) Кл.слова: наочний посібник,лінгвосоціокультурна компетентність,мультимедіа
Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика"/ С. Ю. Ніколаєва (стр.52-53) Кл.слова: методична компетентність,майбутні викладачі французької мови,професійно-методична діяльність
Фабрична Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур/ Я. Г. Фабрична (стр.54-60) Кл.слова: англійсько-український глосарій,професійна термінологія,іноземна мова
Качкан О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова (стр.61-63) Кл.слова: позакласний захід,аудіювання,японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.64) Кл.слова: мовознавство,Європейський центр сучасних мов,публікації 2011-2014 рр.
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Городничий, Олег
Назва : Особливості професійного становлення майбутніх викладачів закладу вищої освіти
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: науково-практичний журнал/ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків: Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2019. - № 4. - С. 67-77. - ISSN 2078-7782 (Шифр Т992504671/2019/4). - ISSN 2078-7782
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--професіоналізація--професійний розвиток особистості--майбутні викладачі--заклад вищої освіти
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.04я43/К 38
Автор(и) : Проценко О. Б.
Назва : Формування акмеологічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури: теоретичний аспект
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 111-120 (Шифр 74.04я43/П 24-298794630)
Примітки : Бібліогр.: с. 118-119 (13 назв)
ББК : 74.04я43
Предметні рубрики: Професійна компетентність-- викладачі вищих навчальних закладів
Анотація: У статті розглянуто проблему досягнення майбутнім викладачем вищого навчального закладу акме власної професійної діяльності, що обумовлюється формування акмеологічної компетентності фахівця. Проаналізовано поняття "акмеологічна компетентність"; визначено складові та умови формування акмеологічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)