Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=малювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
   908(520)
   H74


   
    Hokusai : beyond the Great Wave / The British Museum ; edited by Timothy Clark. - New York : Thames & Hudson, 2022. - 352 p. : il. - ISBN 978-0-500-09406-8 : 300.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художники, японські--Мистецькі твори--Життя і творчість--Каталоги виставок

Кл.слова (ненормовані):
живописці -- картини -- опис картин -- дослідження -- символіка -- painters -- paintings -- description of paintings -- research -- symbolism
Анотація: Дивовижна хвиля з фрактальним кінчиком Кацусіки Хокусая (1760–1849) є одним із найвідоміших зображень у світі, яку вихваляють за яскраве використання пігменту прусського синього кольору, новаторську перспективу, композицію та те, як вона викликає жах і красу світу природи. Він був розроблений у 1831 році, наприкінці життя та кар’єри Хокусая, періоду, якому присвячено цей візуально приголомшливий каталог, відредагований Тімоті Кларком і опублікований для супроводу виставки Британського музею 2017 року. Останні три десятиліття Хокусая розглядаються з точки зору кількох тем: побачених світів, світів уявлень, світу Хокусая та безсмертя, самовпевненості, яка висвітлює особисті, духовні та мистецькі зусилля, які інформували та надихали його мистецтво. На цьому етапі свого життя Хокусай був винятковою творчою силою, оволодівши японськими, китайськими та навіть європейськими техніками, і ставав сміливішим та більш експериментальним у своєму концептуально орієнтованому підході. Малювання стало «засобом для відкриттів і особистого керівництва», і його спонукало бажання, як він сам висловився, «революціонізувати» своє покликання живопису. Розкішні репродукції творчості художника, від гравюр до лінійних малюнків для посібників з малювання до ілюстрованих книг, супроводжуються есеями, в яких обговорюється його еволюція як художника; його думки про віру, реальний і уявний світи, природу і форму; надзвичайна потужність і технічна майстерність його використання лінії; його підхід до старіння та його художній контроль у літньому віці; і художника в контексті соціальних змін, що відбуваються в пізній період Токугава (1603–1867).
Дод.точки доступу:
Clark, Timothy \editor.\
Хокусай, Кацусіка (японський художник та ілюстратор, майстер укійо-е ; 1760-1849)
The British Museum


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Піскунова, А. В.
    І дощик буває радісним. Заняття з малювання (малювання піпеткою) у середній групі [Текст] / А. В. Піскунова // Дошкільний навчальний заклад. - Київ : Основа, 2017. - № 4. - С. 37-38


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Виноградов, Віктор.
    Із книжки "Малювання Наркіса" [Текст] : Нестерті фрагменти / В. Виноградов // Кур’єр Кривбасу. - Кривий Ріг, 2007. - № 214/215. - С. 152-163


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.
Шифр: І426210053/2016/2
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 2
Зміст:
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу / П. М. Бойчук. - С.3-7
Кл.слова: вища освіта, молодший спеціаліст
Кущ, О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога / О. М. Кущ. - С.8-11
Кл.слова: юзабіліті-аналіз, персональний сайт, блог
Москалик, Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації / Г. Ф. Москалик. - С.12-14
Кл.слова: коефіцієнт чиновника, біосферний регіон, об'єднана територіальна громада
Сас, Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.15-17
Кл.слова: професійна освіта, стандарти
Курок, В. П. Обгрунтування змісту та структури інтегрованих технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій / В. П. Курок. - С.18-21
Кл.слова: інтеграція, технічна підготовка
Бочевар, А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу У ВНЗ / А. Г. Бочевар. - С.22-24
Кл.слова: умови застосування ІКТ, властивості ІКТ, дидактичні функції ІКТ
Рой, С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ / С. Д. Рой. - С.25-26
Кл.слова: індивідуалізоване навчання, зміст навчання, засоби навчання
Крамаренко, А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого вчителя початкової школи" як складова підвищення якості / А. М. Крамаренко. - С.27-31
Кл.слова: екологічні цінності, екологічна педагогіка
Ярова, Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів / Т. П. Ярова. - С.32-35
Кл.слова: характерні особливості, основні стадії, нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко, Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні дисципліни "Настільний теніс з метою навчання" / Ю. С. Прокопенко. - С.36-39
Кл.слова: професійна підготовка, інноваційні технології, проектна діяльність
Марчук, С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчої особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу / С. С. Марчук. - С.40-44
Кл.слова: студентська олімпіада, педагогіка, творчий студент
Олійник, І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові / І. О. Олійник. - С.45-48
Кл.слова: педагогічна любов, дюбов до дітей
Грисенко, Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект / Л. П. Грисенко. - С.49-52
Кл.слова: адаптація, психологічне здоров'я, самооцінка
Московець, Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів / Л. П. Московець. - С.53-56
Кл.слова: гуманізм, гуманізація освіти, механізм перцепції
Деркач, В. В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи / В. В. Деркач. - С.57-59. - іннваційні технології
Кл.слова: когнітивістика, методика
Самусь, Л. И. Происхождение рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте / Л. И. Самусь. - С.60-62
Кл.слова: гидронимия, топонимы, этнография
Кулікова, Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто" / Т. В. Кулікова. - С.63-66
Кл.слова: ідеостиль, лінгвістика, художній стиль
Солодовникова, Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу / Л. Г. Солодовникова. - С.67-69
Кл.слова: педагогічна майстерність
Ціпов’яз, А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті / А. Т. Ціпов’яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова. - С.70-72
Кл.слова: технічна підготовка, фізичні якості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Довгопола, Катерина.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 2(86). - С. 17-24 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
незрячі діти -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: І823343/2017/5
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 5
Зміст:
Новини IT . - С.4-5
Кл.слова: алгоритм "Фонтан ДНК", голосові інструкції користувача, магнітна пам’ять
Желізняк, Людмила. Редагування та форматування текстового документа : практична робота / Л. Желізняк. - С.6-13
Кл.слова: інформатика, 6 клас, план-конспект уроку, форматування тексту
Гуназа, Леся. Ділова гра з використанням методики case study / Л. Гуназа. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кейс-метод, хід гри, рекламна агенція
Матузна, Ксенія. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок : Divide et impera (розділяй і володарюй) / К. Матузна. - С.20-24
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, електронна таблиця
Білоконь, Олена. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур : Формуємо вектор зображення / О. Білоконь. - С.25-29
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 9 клас, комп’ютерна графіка
Пітка, Ірина. Використання стилів, поняття про схему документа. Перегляд документа в різних режимах. Практична робота "Використання стилів і шаблонів документів" : У ролі слідопита / І. Пітка. - С.30-39
Кл.слова: веб-квест, інформатика, 10 клас, редагування тексту
Журибеда, Оксана. Де знайти число? : Робота з текстовими функціями в табличному процесорі / О. Журибеда. - С.40-43
Кл.слова: олімпіада з інформатики, завдання, розбір задачі
Чижевська, Світлана. Графічний редактор : Диво-картинки / С. Чижевська. - С.44-55
Кл.слова: інформатика, 5 клас, роздатковий матеріал для учнів, інструктивні картки
Журибеда, Оксана. Логічні задачі : Ворожіння на кавовій гущі / О. Журибеда. - С.56-58
Кл.слова: ігри розуму, кола Ейлера, логічні задачі
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІЛ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Коляда, Ірина.
    Аквагримування - на личках малювання : використання бодіарту в роботі з дошкільнятами / І. Коляда // Дошкільне виховання. - 2020. - № 7. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток -- ігрова діяльність -- малювання пальчиками -- бодіарт -- розмальовування себе

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
72
Г 67


    Горбенко, А. А.
    Акварельная живопись для архитекторов / А. А. Горбенко ; ред. С. Н. Балацкий ; рецензент Б. Н. Пианида . - Киев : Будівельник, 1982. - 128 с. : фот. цв., цв. ил. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Архітектура--Акварель--Живопис--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
натюрморт -- малювання -- архітектурна графіка -- живопис інтер'єру
Дод.точки доступу:
Балацкий, С. Н. \ред.\
Пианида , Б. Н. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
72
Г 67


    Горбенко, А. А.
    Акварельная живопись для архитекторов / А. А. Горбенко ; ред. С. Н. Балацкий ; рецензент Б. Н. Пианида . - 2-е изд., испр. и доп. - Киев : Будівельник, 1991. - 72 с. : фот. цв., цв. ил. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Архітектура--Акварель--Живопис--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
натюрморт -- малювання -- архітектурна графіка -- живопис інтер'єру
Дод.точки доступу:
Седак, Ю. И. \ред.\
Пианида , Б. Н. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

11.
373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
    Зміст:
Войтович, Оксана. Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті / О. Войтович. - С .10
Врочинська, Людмила. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. - С .12
В’юнник, Вікторія. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя / В. В’юнник. - С .14-15
Гаєвська, Анастасія. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ / А. Гаєвська. - С .16-17
Горопаха, Наталія. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, М. Данилюк. - С .18-19
Горопаха, Наталія. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні / Н. Горопаха, О. Дякова. - С .20-21
Горопаха, Наталія. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, Н. Євгейчук. - С .22-23
Горопаха, Наталія. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO / Н. Горопаха, О. Зух. - С .24
Горопаха, Наталія. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання / Н. Горопаха, В. Литман. - С .25-28
Горопаха, Наталія. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості / Н. Горопаха, І. Московчик. - С .29
Горопаха, Наталія. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників / Н. Горопаха, Н. Хомич. - С .30-32
Джеджера, Клавдія. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, Н. Лантух. - С .33-34
Джеджера, Клавдія. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, І. Піддубна. - С .35-36
Джеджера, Клавдія. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / К. Джеджера, Я. Фесюк. - С .37-39
Дичківська, Ілона. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку / І. Дичківська, Ю. Бринскіх. - С .40-41
Дичківська, Ілона. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення / І. Дичківська, А. Мазур. - С .42-44
Дичківська, Ілона. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення / І. Дичківська, І. Сакалош. - С .45-46
Дичківська, Ілона. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової / І. Дичківська, І. Улюкаєва. - С .47-49
Загородня, Людмила. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM / Л. Загородня. - С .50-51
Козак, Людмила. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності / Л. Козак, С. Федорова. - С .52-53
Козлюк, Ольга. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень» / О. Козлюк. - С .54-56
Козлюк, Ольга. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем / О. Козлюк, І. Беднарчук. - С .57-58
Козлюк, Ольга. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників / О. Козлюк, І. Вишневська. - С .59-61
Козлюк, Ольга. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів / О. Козлюк, О. Гаврилюк. - С .62-63
Козлюк, Ольга. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників / О. Козлюк, З. Грипич. - С .64-65
Козлюк, Ольга. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку / О. Козлюк, Ю. Грицай. - С .66-68
Козлюк, Ольга. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку / О. Козлюк, Н. Лозян. - С .69
Козлюк, Ольга. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки / О. Козлюк, К. Мощук. - С .70-72
Кондратець, Інна. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти / І. Кондратець. - С .73-74
Косарєва, Галина. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії / Г. Косарєва. - С .75-76
Косарєва, Галина. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням / Г. Косарєва, Н. Ворощук. - С .77-78
Косарєва, Галина. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення / Г. Косарєва, Л. Заморська. - С .79-80
Косарєва, Галина. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру / Г. Косарєва, С. Серикина. - С .81-82
Косарєва, Галина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією / Г. Косарєва, О. Сива. - С .83-84
Косарєва, Галина. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї / Г. Косарєва, С. Хлистік. - С .85-86
Косарєва, Оксана. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами / О. Косарєва, Д. Баранчук. - С .87-88
Косарєва, Оксана. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи / О. Косарєва, К. Варейчук. - С .89-90
Косарєва, Оксана. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку / О. Косарєва, С. Мельничук. - С .91-92
Косарєва, Оксана. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру / О. Косарєва, Г. Тертична. - С .93
Косарєва, Оксана. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО / О. Косарєва, А. Степанець. - С .94-95
Косарєва, Оксана. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри / О. Косарєва, Б. Тимошок. - С .96-97
Кравець, Любов. Виховання «Мислення вищого порядку» / Л. Кравець. - С .98-100
Маліновська, Наталія. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги / Н. Маліновська, О. Голуб. - С .101
Маліновська, Наталія. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності / Н. Маліновська, Т. Кондратюк. - С .102-103
Маліновська, Наталія. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання / Н. Маліновська, І. Крючкова. - С .104-105
Маліновська, Наталія. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ / Н. Маліновська, С. Лічна. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя / Н. Маліновська, А. Макарець. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти / Н. Маліновська, Т. Музичук. - С .109-110
Маліновська, Наталія. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників / Н. Маліновська, Х. Мурдза. - С .111-112
Марєєва, Тетяна. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення / Т. Марєєва. - С .113-114
Машовець, Марина. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / М. Машовець, А. Карнаухова. - С .118-119
Павлюк, Тетяна. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами / Т. Павлюк. - С .120
Павлюк, Тетяна. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури / Т. Павлюк, С. Кутянська. - С .121-123
Павлюк, Тетяна. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності / Т. Павлюк, Д. Мельничук. - С .124-125
Павлюк, Тетяна. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук» / Т. Павлюк, Ю. Музичук. - С .126-127
Павлюк, Тетяна. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики / Т. Павлюк, Н. Петришина. - С .128
Павлюк, Тетяна. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом / Т. Павлюк, О. Сидорчук. - С .129-130
Павлюк, Тетяна. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ / Т. Павлюк, В. Тишкун. - С .131-133
Павлюк, Тетяна. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т. Павлюк, І. Чучман. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів / Т. Павлюк, В. Швед. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками / Т. Павлюк, О. Штокало. - С .138-139
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку / Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. - С .139
Половіна, Олена. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики / О. Половіна. - С .140-141
Руденко, Наталія. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання / Н. Руденко, М. Баландюк. - С .142-144
Руденко, Наталія. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук / Н. Руденко, М. Винар. - С .145
Руденко, Наталія. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією / Н. Руденко, Д. Заїка. - С .146-147
Руденко, Наталія. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки / Н. Руденко, І. Крутяк. - С .148-149
Руденко, Наталія. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Руденко, Х. Мурдза. - С .150-152
Руденко, Наталія. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії / Н. Руденко, Т. Скляревська. - С .153-154
Руденко, Наталія. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку / Н. Руденко, Л. Шевцова. - С .155-156
Сторож, Олена. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри / О. Сторож, М. Попик. - С .157
Трачук, Марина. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору / М. Трачук. - С .158-160
Фасолько, Тетяна. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій / Т. Фасолько. - С .161-162
Федорова, Федорова. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти / Н. Федорова. - С .163-164
Федорова, Наталія. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень / Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. - С .165-166
Ферт, Ольга. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії / О. Ферт, Н. Воробей. - С .167-168
Ферт, Ольга. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки / О. Ферт, А. Гатауліна. - С .169-171
Шадюк, Ольга. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі / О. Шадюк, О. Солодуха. - С .174-175
Шостак, Ольга. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки / О. Шостак, І. Вахнюк. - С .176-177
Шостак, Ольга. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування / О. Шостак, А. Солоненко. - С .178-180
Шостак, Ольга. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку / О. Шостак, К. Хондока. - С .181-182
Юрчук, Олексій. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення / О. Юрчук, Я. Тишинська. - С .183-185
Янцур, Любов. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності / Л. Янцур, О. Столярчук. - С .186-187
Янцур, Любов. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації / Л. Янцур, А. Іваненко. - С .188-190
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

12.


    Ніколаєва, Олена.
    Аліса в Країні Знань Театралізована розвага з елементами англійської мови та малювання [Текст] / О. Ніколаєва // Музичний керівник. - Київ, 2016. - N 5. - С. 38-46


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Голенко, Олена
    Білий, білий сніг кружляє... Інтегроване заняття для дітей старшої групи / Олена Голенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- інтегрована освіта -- дидактична гра -- акватипія -- техніка малювання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - закріплювати знання дітей про зиму і спонукати до їх відображення в художній та мовленнєвій творчості; ознайомлювати з нетрадиційною технікою малювання - акватипією; вправляти в побудові складнопідрядних речень; розвивати уяву, мислення, здатність обґрунтовувати свої думки; виховувати ініціативність, любов до природи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Шумська, Тетяна
    В осінньому квітковому королівстві : заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи / Тетяна Шумська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- сенсорний розвиток -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи. Мета його - закріплювати уявлення дітей про осінні зміни в природі; збагачувати їхній словник назвами осінніх квітів; спонукати до фантазування, створення зображень у нетрадиційній техніці малювання - кукурудзяним качаном; формувати вміння гармонійно добирати кольори; розвивати зорову і слухову увагу, тактильні відчуття, дрібну моторику, координацію рухів, емоційну чутливість, емпатію; виховувати самостійність, охайність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
373.2.016
Г 65


    Гончаренко, А. М.
    Від душі до душі (світ природи Бориса Грінченка у творах для дітей) : навчально-методичний посібник / А. М. Гончаренко. - Київ : Слово, 2015. - 170 с. - ISBN 978-966-194-217-1 : 75.60 грн., 84.00 грн., 51.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Початкова освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
оповідання -- літературна спадщина -- спостереження -- переказування -- бесіда -- малювання
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910)


Примірників всього: 19
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12)

Знайти схожі

16.


    Бахмутська, Ірина
    Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками / Ірина Бахмутська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Робота з родиною

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- тренінг -- круглий стіл -- спільна діяльність дітей і батьків -- майстер-клас
Анотація: Представлено досвід організації роботи вихователів з родинами наймолодших вихованців. Описано ефективні форми такої співпраці: тренінг "Вчимося чути наших дітей"; "круглий стіл" "Дисципліна без покарань. Чи це можливо?" та "Краса і повчальний зміст українських народних казок, забавлянок і пісень"; майстер-клас "Нетрадиційні техніки малювання"; клуб "Молода сім'я" і "Родина - родині" та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Шевченко, Валентина.
    Великодня казка. Інтегроване заняття з розвитку мовлення та малювання для дітей молодшого дошкільного віку [Текст] / В. Шевченко // Дитячий садок. Мистецтво. - 2017. - № 3. - С. 8-9

Кл.слова (ненормовані):
художня література

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Бабіченко, Н. Ю.
    Весняні квіти. Нетрадиційні способи малювання. Малювання повітряними кульками. Урок образотворчого мистецтва [Текст] / Н. Ю. Бабіченко // Початкове навчання та виховання. - Київ : Основа, 2016. - № 13/14. - С. 23-24


Є примірники у відділах:
Ф2 (17.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Стеценко, Ірина
    Винахідницьке малювання: монотипія : робота з дітьми середньої та старшої груп / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість

Кл.слова (ненормовані):
монотипія -- відбиток на поверхні -- естетичне виховання засобами мистецтва -- образотворча діяльність
Анотація: "Чи можна поєднати дослідницьку та образотворчу діяльність? Не лише можна, а й варто! Експериментування - вагома частина художньої діяльності. Запропонуйте своїм вихованцям дослідити властивості фарб, основи для малоювання, різні техніки роботи з кольором. Формуйте в них уміння аналізувати результати експериментів, робити висновки на майбутнє, вчитися на помилках і сміливо творити!"

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
Шифр: В353859/2016/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 9
Зміст:
Калинюк, Євгенія. Стимулюємо саморозвиток вихователя-методиста, або Електронний самоосвітній маршрут / Є. Калинюк, Т. Шевеленко, Н. Назарук. - С.4-11
Кл.слова: кваліметрична модель, індивідуальна програма
Нікітіна, Ірина. Педагогічний аналіз: від мети до висновків / І. Нікітіна. - С.13-23
Кл.слова: діяльність педагога, контроль
Яремчук, Ірина. ІКТ в методичній роботі сучасного дошкільного закладу / І. Яремчук. - С.28-34
Кл.слова: хмарні технології
Коваленко, Алла. Звітують архітектори освітнього процесу / А. Коваленко. - С.37-41
Кл.слова: атестація, методична служба, творчий звіт
Половіна, Олена. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід / Олена Половіна. - С.45-50
Кл.слова: малювання, нетрадиційні техніки
Коровіна, Людмила. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки / Л. Коровіна. - С.51-57
Кл.слова: техніки малювання, арт-терапія
Цимбал, Віра. Долучаємо до мистецтва: лялька-мотанка власноруч / В. Цимбал. - С.58-59
Кл.слова: культура, Україна
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
   373.2.016:75
   Ф 32


    Федієнко, Василь Віталійович.
    Вчимось малювати без проблем : навчальне видання для дітей дошкільного віку / Василь Віталійович В. В. - Харків : Торсінг, 2002. - 24 с. : ил. - (Крок до школи). - ISBN 966-7661-70-9 : 2.40 грн., 2.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методика викладання--Малювання--Навчальні видання для дошкільного навчання

Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- іграшки -- тварини -- люди -- розфарбування -- пензлик

Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

22.
373.2.016:741
В 90


    Клейбурн, Анна.
    Вчимося малювати : посібник / А. Клейбурн ; редактор Л. Дарк ; ілюстратор: Т. Бартон, Л. Дарк ; фотограф Г. Оллман. - київ : Махаон-Україна, 1998. - 32 с. : цв. ил., фот. - (Учиться завжди згодиться). - ISBN 966-7433-27-7 : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вивчення форми -- відтінки і змішування -- близьке і далеке
Анотація: Це практичний посібник для югних художників. У ньому є все, що має знати початківець про малювання.
Дод.точки доступу:
Дарк, Лінда \редактор.\
Бартон, Террі \ілюстратор.\
Дарк, Лінда \ілюстратор.\
Оллман, Говард \фотограф.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

23.


    Рубінська, Олена.
    Горизонти творчості. Нетрадиційні техніки малювання в дитсадку / О. Рубінська // Дитячий садок. Управління : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - 2018. - № 7(89). - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
дитяча творчість -- класифікація методів малювання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Лосєва, Ю. М.
    "Гравюра на картоні" як засіб розвитку творчих умінь і навичок / Ю. М. Лосєва // Мистецтво в школі: музика, образотворче мистецтво, художня культура : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 21-24

Рубрики: Образотворче мистецтво в школі--Гравюра на картоні--Розвиток творчих здібностей учнів

Кл.слова (ненормовані):
образотворче мистецтво в школі -- гравюра на картоні -- розвиток творчості засобами малювання

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.
373.21
С 42


    Сірченко, Л. І.
    Декоративне малювання в дитячому садку : альбом / Л. І. Сірченко, Л. Я. Скиданова ; ред. В. В. Шаркунова ; рецензент О. П. Долинна. - Київ : Радянська школа, 1991. - 63 с. : цв. ил. - 5.05 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Декоративне малювання--Альбоми

Кл.слова (ненормовані):
декоративні візерунки -- українське народне мистецтво -- естетичне виховання -- гуаш
Дод.точки доступу:
Скиданова, Л. Я.
Шаркунова, В. В. \ред.\
Долинна, О. П. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

26.
74.100.544
С 42


    Скиданова, Л. Я.
    Декоративне малювання та аплікація в дитячому садку : посібник / Л. Я. Скиданова, Л. І. Сірченко. - Київ : Радянська школа, 1976. - 1.70 грн.
ДРНТІ
ББК 74.100.544

Рубрики: Дошкільне виховання--Декоративне малювання--Аплікація--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- вікові групи -- естетичне виховання -- образотворче мистецтво -- декоративне малювання -- аплікація -- організація занять -- конспекти занять
Анотація: В книзі розглядаються види роботи з дітьми різних вікових груп з методикою навчання їх декоративному малюванню й аплікації.
Дод.точки доступу:
Сірченко, Людмила Іванівна


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

27.
373.21
С 42


    Скиданова, Ленина Яковлевна.
    Декоративне малювання та аплікація в дитячому садку : посібник / Л. Я. Скиданова, Л. І. Сірченко. - 2-ге видання. - Київ : Радянська школа, 1981. - 64 с. : кольорові. іл. - 8.00 грн., 8.00 грн., 2.92 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка

   Образотворче мистецтво


Кл.слова (ненормовані):
дитячий садок
Анотація: В книзі розглядаються види роботи з дітьми різних вікових груп з методикою навчання їх декоративному малюванню й аплікації.
Дод.точки доступу:
Сірченко, Людмила Іванівна


Примірників всього: 19
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (18)

Знайти схожі

28.
Шифр: Д090011/2018/5
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Шульга, Л. Перевіряємо знання з української мови : Тести для учнів 6-го класу / Л. Шульга. - С.4-10
Чапенко, О. Звук [с] і буква с : Виділення звука [с] у словах на слух. Конспект уроку з української мови (навчання грамоти) для учнів 1-го класу спеціальної школи / О. Чапенко. - С.11-15
Медведєва, І. Легенда "Кошовий Іван Сірко" : Реальне й фантастичне у творі. Конспект уроку з української літератури у 10-му класі / І. Медведєва. - С.16-21
Касян, Л. Малювання з натури іграшкового котика : Конспект уроку з образотворчого мистецтва в 1-му класі / Л. Касян. - С.22-24
Гудзенко, Н. Формування вимови в глухих дітей : Використання ІКТ на уроках розвитку слухового сприймання / Н. Гудзенко. - С.25-29
Діброва, М. Диференціація звуків [з] - [с] : Заняття з логопедії для дітей із інтелектуальною недостатністю в початковій школі / М. Діброва. - С.30-33
Пугач, Р. Батьки - наше багатство! : Захід у 5-6-х класах / Р. Пугач. - С.34-35
Пугач, Н. "Хліб - усьому голова" : Година спілкування в початковій школі / Н. Пугач. - С.36-39
Пазенко, Н. Здоровий спосіб життя : Година спілкування з елементами тренінгу для старшокласників / Н. Пазенко. - С.40-44
Чапенко, О. "Умій дружбою дорожити" : Виховний захід для учнів 1-4-х класів спеціальної школи / О. Чапенко. - С.45-49
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
Шифр: Д165052/2013/11
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2013р. № 11
Зміст:
Манилюк, Ю. Розвиток дошкільнят: нетрадиційні техніки зображувальної діяльності / Ю. Манилюк. - С.4-108
Кл.слова: малювання, ліплення, паперові техніки
Є примірники у відділах:
Ф2 (26.11.2013р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
Шифр: Д426630/2016/7
   Газета

Дитячий садок. Мистецтво [Текст] : всеукраїнська педагогічна газета для керівників, вихователів, фахівців з музичної, образотворчої, літературної, музично-театралізованої, хореографічної діяльності. - 2007 . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2016р. № 7
Зміст:
Козюбра, Тетяна. Сила слова в поезії Тараса Шевченка / Т. Козюбра. - С.4-11
Руда, Лариса. Вишиванка - вишиваночка. Заняття для дітей середнього дошкільного віку / Л. Руда. - С.12-14
Гаврилюк, Меланія. Малювання у грі. Ігри та вправи на заняттях із зображувальної діяльності / М. Гаврилюк. - С.15-17
Гаврилюк, Меланія. Золота осінь. Заняття з розвитку мовлення, образотворчої діяльності та ознайомлення з природою для дітей старшого дошкільного віку / М. Гаврилюк. - С.18-20
Гаврилюк, Меланія. Квіти у горщику. Заняття з образотворчої діяльності для дітей старшого дошкільного віку / М. Гаврилюк. - С.21-22
Кузнецова, Людмила. Квітучий сад. Інтегроване заняття з розвитку мовлення та зображувальної діяльності для дітей середнього дошкільного віку / Л. Кузнецова. - С.23-24
Кузнецова, Людмила. Казковий світ Марії Приймаченко. Заняття з образотворчої діяльності для дітей старшого дошкільного віку / Л. Кузнецова. - С.25-26
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)