Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=малювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Alizunna D., Zubaidah E.
Назва : The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 57-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/H74
Назва : Hokusai : beyond the Great Wave
Вихідні дані : New York: Thames & Hudson, 2022
Кільк.характеристики :352 с.: il.
Колективи : The British Museum
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 978-0-500-09406-8: 300.00 грн.
ДРНТІ : 18.31
УДК : 75(520)(083.824)Хокусай
Предметні рубрики: Художники, японські-- Мистецькі твори-- Життя і творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): живописці--картини--опис картин--дослідження--символіка--painters--paintings--description of paintings--research--symbolism
Анотація: Дивовижна хвиля з фрактальним кінчиком Кацусіки Хокусая (1760–1849) є одним із найвідоміших зображень у світі, яку вихваляють за яскраве використання пігменту прусського синього кольору, новаторську перспективу, композицію та те, як вона викликає жах і красу світу природи. Він був розроблений у 1831 році, наприкінці життя та кар’єри Хокусая, періоду, якому присвячено цей візуально приголомшливий каталог, відредагований Тімоті Кларком і опублікований для супроводу виставки Британського музею 2017 року. Останні три десятиліття Хокусая розглядаються з точки зору кількох тем: побачених світів, світів уявлень, світу Хокусая та безсмертя, самовпевненості, яка висвітлює особисті, духовні та мистецькі зусилля, які інформували та надихали його мистецтво. На цьому етапі свого життя Хокусай був винятковою творчою силою, оволодівши японськими, китайськими та навіть європейськими техніками, і ставав сміливішим та більш експериментальним у своєму концептуально орієнтованому підході. Малювання стало «засобом для відкриттів і особистого керівництва», і його спонукало бажання, як він сам висловився, «революціонізувати» своє покликання живопису. Розкішні репродукції творчості художника, від гравюр до лінійних малюнків для посібників з малювання до ілюстрованих книг, супроводжуються есеями, в яких обговорюється його еволюція як художника; його думки про віру, реальний і уявний світи, природу і форму; надзвичайна потужність і технічна майстерність його використання лінії; його підхід до старіння та його художній контроль у літньому віці; і художника в контексті соціальних змін, що відбуваються в пізній період Токугава (1603–1867).
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу/ П. М. Бойчук (стр.3-7) Кл.слова: вища освіта,молодший спеціаліст
Кущ О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога/ О. М. Кущ (стр.8-11) Кл.слова: юзабіліті-аналіз,персональний сайт,блог
Москалик Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації/ Г. Ф. Москалик (стр.12-14) Кл.слова: коефіцієнт чиновника,біосферний регіон,об'єднана територіальна громада
Сас Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління/ Н. М. Сас (стр.15-17) Кл.слова: професійна освіта,стандарти
Курок В. П. Обгрунтування змісту та структури інтегрованих технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій/ В. П. Курок (стр.18-21) Кл.слова: інтеграція,технічна підготовка
Бочевар А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу У ВНЗ/ А. Г. Бочевар (стр.22-24) Кл.слова: умови застосування ІКТ,властивості ІКТ,дидактичні функції ІКТ
Рой С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ/ С. Д. Рой (стр.25-26) Кл.слова: індивідуалізоване навчання,зміст навчання,засоби навчання
Крамаренко А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого вчителя початкової школи" як складова підвищення якості/ А. М. Крамаренко (стр.27-31) Кл.слова: екологічні цінності,екологічна педагогіка
Ярова Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів/ Т. П. Ярова (стр.32-35) Кл.слова: характерні особливості,основні стадії,нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні дисципліни "Настільний теніс з метою навчання"/ Ю. С. Прокопенко (стр.36-39) Кл.слова: професійна підготовка,інноваційні технології,проектна діяльність
Марчук С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчої особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу/ С. С. Марчук (стр.40-44) Кл.слова: студентська олімпіада,педагогіка,творчий студент
Олійник І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові/ І. О. Олійник (стр.45-48) Кл.слова: педагогічна любов,дюбов до дітей
Грисенко Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект/ Л. П. Грисенко (стр.49-52) Кл.слова: адаптація,психологічне здоров'я,самооцінка
Московець Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів/ Л. П. Московець (стр.53-56) Кл.слова: гуманізм,гуманізація освіти,механізм перцепції
Деркач В.В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи/ В. В. Деркач (стр.57-59) Кл.слова: когнітивістика,методика
Самусь Л. И. Происхождение рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте/ Л. И. Самусь (стр.60-62) Кл.слова: гидронимия,топонимы,этнография
Кулікова Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто"/ Т. В. Кулікова (стр.63-66) Кл.слова: ідеостиль,лінгвістика,художній стиль
Солодовникова Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу/ Л. Г. Солодовникова (стр.67-69) Кл.слова: педагогічна майстерність
Ціпов’яз А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті/ А. Т. Ціпов’яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова (стр.70-72) Кл.слова: технічна підготовка,фізичні якості
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва газети: Інформатика -2017р.,N 5
Цікаві статті :
Новини IT (стр.4-5) Кл.слова: алгоритм "Фонтан ДНК",голосові інструкції користувача,магнітна пам’ять
Желізняк Л. Редагування та форматування текстового документа/ Л. Желізняк (стр.6-13) Кл.слова: інформатика, 6 клас,план-конспект уроку,форматування тексту
Гуназа Л. Ділова гра з використанням методики case study/ Л. Гуназа (стр.14-17) Кл.слова: кейс-метод,хід гри,рекламна агенція
Матузна К. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок/ К. Матузна (стр.20-24) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 8 клас,електронна таблиця
Білоконь О. Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур/ О. Білоконь (стр.25-29) Кл.слова: план-конспект уроку,інформатика, 9 клас,комп’ютерна графіка
Пітка І. Використання стилів, поняття про схему документа. Перегляд документа в різних режимах. Практична робота "Використання стилів і шаблонів документів"/ І. Пітка (стр.30-39) Кл.слова: веб-квест,інформатика, 10 клас,редагування тексту
Журибеда О. Де знайти число?/ О. Журибеда (стр.40-43) Кл.слова: олімпіада з інформатики,завдання,розбір задачі
Чижевська С. Графічний редактор/ С. Чижевська (стр.44-55) Кл.слова: інформатика, 5 клас,роздатковий матеріал для учнів,інструктивні картки
Журибеда О. Логічні задачі/ О. Журибеда (стр.56-58) Кл.слова: ігри розуму,кола Ейлера,логічні задачі
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2:376/А 43
Назва : Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р.
Паралельн. назви :Actual Problems of Preschool and Special Education
Вихідні дані : Рівне: Видавець О. Зень, 2021
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет
ISBN, Ціна 978-617-601-392-1: Б.ц.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2:376 + 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна педагогіка -- Спеціальна освіта
Зміст : Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті/ О. Войтович. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя/ В. В’юнник. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ/ А. Гаєвська. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, М. Данилюк. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні/ Н. Горопаха, О. Дякова. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку/ Н. Горопаха, Н. Євгейчук. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO/ Н. Горопаха, О. Зух. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання/ Н. Горопаха, В. Литман. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості/ Н. Горопаха, І. Московчик. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників/ Н. Горопаха, Н. Хомич. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, Н. Лантух. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку/ К. Джеджера, І. Піддубна. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності/ К. Джеджера, Я. Фесюк. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку/ І. Дичківська, Ю. Бринскіх. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення/ І. Дичківська, А. Мазур. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення/ І. Дичківська, І. Сакалош. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової/ І. Дичківська, І. Улюкаєва. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM/ Л. Загородня. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності/ Л. Козак, С. Федорова. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень»/ О. Козлюк. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем/ О. Козлюк, І. Беднарчук. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників/ О. Козлюк, І. Вишневська. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів/ О. Козлюк, О. Гаврилюк. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників/ О. Козлюк, З. Грипич. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку/ О. Козлюк, Ю. Грицай. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку/ О. Козлюк, Н. Лозян. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки/ О. Козлюк, К. Мощук. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти/ І. Кондратець. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії/ Г. Косарєва. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням/ Г. Косарєва, Н. Ворощук. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення/ Г. Косарєва, Л. Заморська. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру/ Г. Косарєва, С. Серикина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією/ Г. Косарєва, О. Сива. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї/ Г. Косарєва, С. Хлистік. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами/ О. Косарєва, Д. Баранчук. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи/ О. Косарєва, К. Варейчук. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку/ О. Косарєва, С. Мельничук. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру/ О. Косарєва, Г. Тертична. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО/ О. Косарєва, А. Степанець. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри/ О. Косарєва, Б. Тимошок. Виховання «Мислення вищого порядку»/ Л. Кравець. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги/ Н. Маліновська, О. Голуб. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності/ Н. Маліновська, Т. Кондратюк. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання/ Н. Маліновська, І. Крючкова. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ/ Н. Маліновська, С. Лічна. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя/ Н. Маліновська, А. Макарець. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти/ Н. Маліновська, Т. Музичук. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників/ Н. Маліновська, Х. Мурдза. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення/ Т. Марєєва. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ М. Машовець, А. Карнаухова. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами/ Т. Павлюк. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури/ Т. Павлюк, С. Кутянська. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності/ Т. Павлюк, Д. Мельничук. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук»/ Т. Павлюк, Ю. Музичук. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики/ Т. Павлюк, Н. Петришина. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом/ Т. Павлюк, О. Сидорчук. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ/ Т. Павлюк, В. Тишкун. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції/ Т. Павлюк, І. Чучман. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів/ Т. Павлюк, В. Швед. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками/ Т. Павлюк, О. Штокало. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку/ Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики/ О. Половіна. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання/ Н. Руденко, М. Баландюк. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук/ Н. Руденко, М. Винар. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією/ Н. Руденко, Д. Заїка. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки/ Н. Руденко, І. Крутяк. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення/ Н. Руденко, Х. Мурдза. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії/ Н. Руденко, Т. Скляревська. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку/ Н. Руденко, Л. Шевцова. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри/ О. Сторож, М. Попик. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору/ М. Трачук. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій/ Т. Фасолько. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти/ Н. Федорова. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень/ Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії/ О. Ферт, Н. Воробей. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки/ О. Ферт, А. Гатауліна. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі/ О. Шадюк, О. Солодуха. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки/ О. Шостак, І. Вахнюк. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування/ О. Шостак, А. Солоненко. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку/ О. Шостак, К. Хондока. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення/ О. Юрчук, Я. Тишинська. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності/ Л. Янцур, О. Столярчук. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації/ Л. Янцур, А. Іваненко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5:741.02/А 72
Автор(и) : Антонович, Євген Антонович, Проців, Вітольда Іванівна, Свид, Станіслав Петрович
Назва : Художні техніки у школі : навчально-методичний посібник для студентів художньо-графічних факультетів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: ІЗМН, 1997
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання
ISBN, Ціна 5-7763-8752-3:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5:741.02
Предметні рубрики: Шкільна освіта-- Методика викладання образотворчого мистецтва-- Техніка малювання
Анотація: Розглянуто близько 100 художніх технік та даються методичні поради щодо творчого виконання кожної техніки в образотворчій діяльності школярів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонюк, Володимир Іванович
Назва : Малювання сухою пастеллю в образотворчих студіях
Місце публікування : Мистецтво та освіта: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна думка, 2019. - № 1. - С. 29-39. - ISSN 2308-8885 (Шифр М815538/2019/1). - ISSN 2308-8885
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): художні техніки--пальцеграфія--пастель
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідна Світлана
Назва : Краса на склі : творчі заняття з малювання на лоні природи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 20-21. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Образотворчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативне мислення--малювання--пленер
Анотація: "Літо - чудова пора для пленерів - творчих занять з малювання на свіжому повітрі. Художнє сприйняття образів доповнюється ароматом квітів і трави, які приносить легенький вітерець, дотиками теплих променів сонечка до обличчя... А ще треба взяти гарний настрій та набір різних предметів. Саме так, на думку авторки статті, відбувається гармонійне поєднання внутрішнього світу маленьких художників зі світом природи. Незвичайні світлини творчих робіт - нагадування про приємні миті натхнення".
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Білоконь, Олена
Назва : Принципи побудови й обробки векторних зображень. Засоби графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм; створення простих векторних зображень. Інструменти малювання. Малювання геометричних фігур : Формуємо вектор зображення
Місце публікування : Інформатика. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 5. - С. 25-29 (Шифр І823343/2017/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--інформатика, 9 клас--комп’ютерна графіка
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білошина Т. В.
Назва : Оздоблення сумки нетрадиційною технікою малювання
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 20. - С. 26-29 (Шифр Т893832/2017/20)
Примітки : Бібліогр.: 2 назви
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хід уроку--актуалзація знань--оздоблення сумки--гра--нестандартна техніка--малюнок--фантазія
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Білошина Т. В.
Назва : Оздоблення сумки нетрадиційною технікою малювання
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 20. - С. 26-29 (Шифр Т893832/2017/20)
Примітки : Бібліогр.: 2 назви
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хід уроку--актуалзація знань--оздоблення сумки
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бабіченко Н. Ю.
Назва : Весняні квіти. Нетрадиційні способи малювання. Малювання повітряними кульками. Урок образотворчого мистецтва
Місце публікування : Початкове навчання та виховання. - Київ: Основа, 2016. - № 13/14. - С. 23-24 (Шифр П843512/2016/13/14)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Базилівська Тетяна, Германюк Оксана
Назва : "Я розмалюю житття" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 26-28. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/10). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Робота з батьками
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний клімат--творчість--арт-терапія--діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Подано тренінг з використанням арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Мета його - дати батькам знання про арт-терапію як метод розвитку творчих здібностей дітей; розширити знання про використання нетрадиційних технік малювання для створення композицій; підвищувати рівень психолого-педагогічної культури батьків, спонукати їх до самоаналізу; сприяти зближенню малят і батьків, сімей вихованців і дошкільного закладу.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бахмутська Ірина
Назва : Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 26-28. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/11). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна-- Робота з родиною
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): співпраця з батьками--тренінг--круглий стіл--спільна діяльність дітей і батьків--майстер-клас
Анотація: Представлено досвід організації роботи вихователів з родинами наймолодших вихованців. Описано ефективні форми такої співпраці: тренінг "Вчимося чути наших дітей"; "круглий стіл" "Дисципліна без покарань. Чи це можливо?" та "Краса і повчальний зміст українських народних казок, забавлянок і пісень"; майстер-клас "Нетрадиційні техніки малювання"; клуб "Молода сім'я" і "Родина - родині" та ін.
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бобрікова, Ольга
Назва : Чи можна навчитися "бачити" звуки
Місце публікування : Музичний керівник. - Київ, 2016. - N 11. - С. 4-8 (Шифр М552267/2016/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кольорова музика--кольоровий слух--малювання музика
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бобруйко Наталя
Назва : Квіти для мами : заняття з малювання для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 30-31. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Образотворчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативне мислення--малюнок видуванням через соломинку--аерографія
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи. Мета заняття - закріплювати вміння дітей створювати зображення в нетрадиційній техніці - аерографії (видування через соломинку); учити поєднувати в малюнку кілька художніх матеріалів (воскові олівці, акварель); розташовувати композицію на аркуші; формувати здатність до зорового контролю за діями рук, естетичне сприйняття навколишнього світу; заохочувати до проявів творчості; розвивати творчу уяву, увагу, мислення, пам'ять, дрібну моторику; виховувати самостійність, охайність.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бочковська Наталія
Назва : Зимове дерево : заняття з малювання для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 24-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/12). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Образотворчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--малювання--природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - закріплювати вміння дітей малювати зимове дерево і сніг з використанням нетрадиційних технік образотворчості ("видування", "відбитки", "набризк"); закріплювати знання про зміни в житті рослин у різні пори року; розвивати мислення, уяву, мовлення, дрібну моторику, творчі здібності; виховувати любов до природи, акуратність, самостійність.
Знайти схожі

18.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бурковецька Т. В.
Назва : Симетрія як засіб силуетної форми. Малювання метеликів Інтегрований урок образотворчого мистецтва, природознавства та розвитку мовлення в 4-му класі
Місце публікування : Початкове навчання та виховання. - Київ: Основа, 2016. - № 15. - С. 34-37 (Шифр П843512/2016/15)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/В 29
Автор(и) : Венгер, Леонид Абрамович, Мухина В. С.
Назва : Психология : учебное пособие для учащихся педагогических училищ по специальности № 2002 "Дошкольное воспитание" и № 2010 "Воспитание в дошкольных учреждениях"
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1988
Кільк.характеристики :336 с
Примітки : библиограф. в начале глав.
ISBN, Ціна 5-09-000760-8:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Анотація: Краткое изложение основ общей психологии: освещение основных закономерностей психического развития ребенка, возрастная характеристика психического развития.
Примірники : всього 1: Ф2(4), Ф3(2)
Вільні : Ф2(3), Ф3(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 73(075.3)/В 31
Автор(и) : Верделли А.
Назва : Искусство рисунка
Вихідні дані : Москва: ЭКСМО-ПРЕСС, 2001
Кільк.характеристики :160 с.: ил.
Серія: Классическая библиотека художника
ISBN, Ціна 5-04-088067-7: 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 18.31
УДК : 73(075.3)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Малювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): техніка малювання--матеріали--композиція--перспектива--сюжети
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016.3:62/64(07/В 31-892653110
Автор(и) : Веремійчик І. М., Тименко В. П.
Назва : Трудове навчання : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2015
Кільк.характеристики :103 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-11-0592-7:
ДРНТІ : 14.01.93
УДК : 37.016.3:62/64(072)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- Художні промисли-- Ремесла-- Малювання --4 клас
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3:741.02/В 46
Автор(и) : Вильчинский В. М.
Назва : Учитесь рисовать : альбом для 3 класса . -3-е изд., доп.
Вихідні дані : Киев: Радянська школа, 1988
Кільк.характеристики :64 с.: цв. ил.
Ціна : 20.00, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3:741.02 + 741.02
Предметні рубрики: Початкова школа-- образотворче мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): малювання з натури--ілюстративне малювання--види декоративно-графічних робіт
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградов, Віктор
Назва : Із книжки "Малювання Наркіса" : Нестерті фрагменти
Місце публікування : Кур’єр Кривбасу. - Кривий Ріг, 2007. - № 214/215. - С. 152-163 (Шифр К989922/2007/214/215)
Знайти схожі

24.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Калинюк Є. Стимулюємо саморозвиток вихователя-методиста, або Електронний самоосвітній маршрут/ Є. Калинюк, Т. Шевеленко, Н. Назарук (стр.4-11) Кл.слова: кваліметрична модель,індивідуальна програма
Нікітіна І. Педагогічний аналіз: від мети до висновків/ І. Нікітіна (стр.13-23) Кл.слова: діяльність педагога,контроль
Яремчук І. ІКТ в методичній роботі сучасного дошкільного закладу/ І. Яремчук (стр.28-34) Кл.слова: хмарні технології
Коваленко А. Звітують архітектори освітнього процесу/ А. Коваленко (стр.37-41) Кл.слова: атестація,методична служба,творчий звіт
Половіна. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід/ Олена Половіна (стр.45-50) Кл.слова: малювання,нетрадиційні техніки
Коровіна Л. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки/ Л. Коровіна (стр.51-57) Кл.слова: техніки малювання,арт-терапія
Цимбал В. Долучаємо до мистецтва: лялька-мотанка власноруч/ В. Цимбал (стр.58-59) Кл.слова: культура,Україна
Цікаві статті :
Знайти схожі


25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вусик Світлана
Назва : Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сенсорний розвиток--образотворчість--природознавче виховання
Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.
Знайти схожі

26.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврилюк, Меланія
Назва : Малювання у грі. Ігри та вправи на заняттях із зображувальної діяльності
Місце публікування : Дитячий садок. Мистецтво. - 2016. - № 7. - С. 15-17 (Шифр Д426630/2016/7)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 742(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гарбуз, Роман Степанович
Назва : Лінійна перспектива в навчальному рисунку : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: ЗУКЦ, 2009
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Львівська національна академія мистецтв
ISBN, Ціна 978-96-1518-36-9: 6.00 грн.
ДРНТІ : 18.31
УДК : 742(075.8)
Предметні рубрики: Малювання-- Перспектива-- Рисунок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закони перспективи--точка сходу--лінія горизонту--похилі площини--тіні--перспектива--метод архітектора--рисування людини
Анотація: Матеріал в даному посібнику викладено послідовно, від найпростішого до складного, охоплено всі найважливіші відомості і правила та методи побудови лінійної перспективи. Теоретичні положення про закони перспективи доповнені прикладами їх практичного застосування у малярстві з цікавими екскурсами в історію розвитку цієї науки.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/Г 52
Автор(и) : Гладченко О. М., Шевцова О. А.
Назва : Комплексні заняття в ДНЗ. : Розробки занять для дітей 4-6 років
Вихідні дані : Харків: Основа, 2008
Кільк.характеристики :269 с
Серія: Дошкільний навчальний заклад. Вихователю
ISBN, Ціна 978-966-333-722-7: 5.00, 5.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційність--інтегративність--заняття в дитячому садку
Анотація: Посібник містить розробки комплексних занять для дітей віком 4-6 років. Запропоновані заняття складаються з різних видів діяльності дитини - розвитку мовлення, сенсорних та елементарних математичних уявлень, навичок конструювання, а також малювання, аплікації.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.92/Г 55
Автор(и) : Глушаков С. В., Капитанчук А. В., Вещев Е. В., Кнабе Г. А.
Назва : Компьютерная графика : учебный курс . -3-е издание, дополненное и переработанное
Вихідні дані : Харків: ФОЛИО, 2006
Кільк.характеристики :511 с
ISBN, Ціна 966-03-3358-7:
ДРНТІ : 20.19.29
УДК : 004.92
Предметні рубрики: Комп’ютерні науки-- Комп’ютерні технології-- Комп’ютерна графіка
Анотація: Книга рассчитана на пользователей, желающих приобрести базовые знания в компьютерной графике, а также освоить популярные графические пакеты - систему обработки растровой графики Photoshop и программу для работы с векторной графикой CorelDRAW признаных лидеров среди графических систем.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнєда Інна
Назва : Скляний мольберт: вчимо виражати почуття
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 28-30. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/3). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Сенсорний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образотворчість--засоби навчання--індивідуальна робота--художня діяльність--малювання пальчиком--монотипія--краплетерапія--пісочна анімація--аплікація з паперу--тістопластика--робота з кінетичним піском
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)