Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маніпулювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32/Б 77
Автор(и) : Бойко, Олександр Дмитрович
Назва : Анатомія політичного маніпулювання : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: [ДС "Міланік"], 2007
Кільк.характеристики :223 с ; [1] с
Примітки : Библиогр.: с. 214-220
ISBN, Ціна 978-966-96794-6-8: 12.00 грн.
УДК : 32
Предметні рубрики: Політологія
Політичне маніпулювання
PR технології
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ш 39
Автор(и) : Шейнов, Виктор Павлович
Назва : Скрытое управление человеком (Психология манипулирования)
Вихідні дані : Москва: АСТХарвест; Минск, 2005
Кільк.характеристики :816 с
Серія: Библиотека практической психологии
ISBN, Ціна 5-17-013669-2
ISBN, Ціна 985-13-3409-Х
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81'37/С 48
Назва : Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : програма міжнародної наукової конференції, 10-12 жовт. 2013 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :15 с :
ДРНТІ : 16.01
УДК : 81'37
Предметні рубрики: Мовознавство-- Семантика-- Синтактика
Зміст : Візантійська символіка в американській поезії епохи модернізму/ Л. І. Бєлєхова. Виды импликатур / Л. Р. Безуглая. Знание и информация в лингвистическом освещении/ Д. Г. Богушевич, И. В. Иванова-Мицевич, Т. В Писанова. Категория глагольного вида в германских языках: история вопроса / И. Р. Буниятова. Коммуникативный статус слова в модульном тексте (на примере текстов рекламных объявлений)/ Е. В. Быкова. Антонимическая периферия лингвоидеологемы "народ" / С. Г. Воркачев. Как устроен текст?/ Л. И. Гришаева. Знаковые пластии в лексической подсистеме языка/ С. А. Жаботинская. Конкуренция языковых ресурсов в условиях глобализации / Е. А. Карпиловская. Основы функциональных исследований языка и речи в русле когнитивно-дискурсивной парадигмы знания / А. Э. Левицкий. Акторечевая ипостась паратаксиса/ А. Н. Приходько. Сказочный дискурс: новое о старом/ И. Ф. Ухванова-Шмыгова. The Chomskyan turn: its promises and effects / Z. A. Kharitonchik. О компетентности и легитимности эксперта в науке / B. E. Чернявская. Динамическая система частей речи русского языка в когнитивно-дискурсивном аспекте/ А. Л. Шарандин. Історія мовленнєвого акту і дискурсу: когнітивно-прагматичний ракурс/ I. C. Шевченко. Статус песенного текста в современной типологии текстов/ Н. А. Алексеева. Особливості застосування темпоральних адвербів у маркуванні компонентів інформаційної структури середньоанглійського речення/ Андрушенко О. Ю. . Лексичні та граматичні трансформації в українському перекладі роману Вільяма Голдінга "Володар мух"/ Ю. Ю. Васильчук. "Записки" І. Г. Галагана — малодосліджена пам'ятка староукраїнської мови XVIII ст. / Т. Л. Видайчук. Міфолорний простір роману Скотта Момадея "House Made of Dawn" / С. В. Волкова. Англійські зворотні предикативні інтенсифікатори / O. B. Гирин. Актомовленнєва послідовність у діалогічному дискурсі/ Н. Ф. Гладуш. Синтаксические разговорные средства взаимодействия автора и читателя медийного текста/ Т. Н. Гребень. До питання про семантичний аспект вивчення герундіальних конструкцій англійської мови: синхронія та діахронія / В. А. Григоренко. Аксіологічннй потенціал лексеми "green" в екологічному дискурсі (на матеріалах веб-сайтів міжнародних неурядових природоохоронних організацій) / Н. О. Гудзь. Принцип бинарности в определении значения метеорологических глаголов/ И. В. Дмитриева. Диахроническая лингвосинергетика - новый подход к исследованию эволюции языка/ Т. Н. Домброван. Комунікативні імплікатури в процесуальному законодавстві України / О. Л. Доценко. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю в українській політичній рекламі/ Ю. О. Жукова. Ресурси корпусної лінгвістики у дослідженні історичної динаміки мови/ В. В. Жуковська. Структура апозитивних конструкцій з підрядним означальним реченняму середньо- і ранньоновоанглійській мові / Г. Є. Зінченко. Структурно-семантические особенности перфектных форм на различных этапах развития английского языка/ И. В. Иванова-Мицевич, А. И. Статино. Мовні засоби, що вживаються у порівняннях рівнозначних об'єктів і дій у давньогерманських мовах (на матеріалі молитви "Отче наш")/ Л. П. Калитюк. Проблема мультикультуралізму в діалозі культур/ І. В. Ковалинська. Англомовний переклад української діалектної лексики як чинник стильової трансформації тексту/ А. М. Козачук. Лексическая сочетаемость антонимов: по данным национального корпуса русского языка / И. В. Кошкина. Ознаки категорії ірреальності у прозових творах Е. А. По/ М. В. Кравець. VOSI-конструкції з дієсловами want та believe у сучасній англійській мові/ Т. В. Криворучко. Умовні речення зі складнопідрядним та складносурядним зв'язками у середньоанглійській мові (на матеріалі пам'яток північних діалектів)/ О. І. Кхеліл. Теоретичні здобутки програми мінімалізму ; Внутренний и внешний локатив в структуре английского предложения с предикатом, образованным по конверсии/ А. В. Ломовая. Лексико-семантичні особливості мовної особистості політичного лідера Великобританії 40-х років Вінстона Черчилля / О. В. Луньова. Фактор семантического субъекта в определении типа ситуации качественного изменения / Е. С. Ляшенко. Мобільність меж поетичної парадоксальності (на матеріал сучасного англомовного поетичного дискурсу) / О. С. Маріна. Синтаксичні особливості вигуків сучасної китайської мови / О. О. Нестеренко. The basic parts of speech in English / A. D. Oguy, A. I. Galina. Ірреальні порівняльні підрядні речення у середньоверхньонімецькій мові/ М. П. Оксанич. Особливості засвоєння англійських фразових дієслів україномовними студентами / К. Ю. Пилипенко. Екстрапозиція клауз в англійському складному реченні: функціональний аспект/ М. Г. Плоткіна. Семантичні особливості підмета в англійських медіальних конструкціях/ М. В. Полховська. Ключові концепти культури: критерії виокремлення / I. Г. Саєвич. Демотиватор: форматно-жанровая перспектива / Т. Н. Свищук. Componential analysis of lexicon on the dust jackets of English books / A. L. Smolyana. Образ человека как волевой личности в культурных традициях Запада и Востока/ В. И. Соколова. Риторика Дэвида Кэмерона: когнитивный аспект/ С. В. Соколовська. Особливості раціональної аргументації текстів СПЕ американської лінгвокультурної традиції початку XXI ст/ Ю. І. Торговець. Лингвистическая экология: к определению понятия/ Е. В. Троц. Вербалізація концепту "ризик" у сучасній англійській мові/ В. А. Ущина. Лінгвокультурологічний аспект кольороназви "чорний" (на матеріалі фразеологізмів французької мови)/ Л. О. Федорова, В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Эволюция синтаксических структур с глаголами to look, to feel, to taste, to smell / И. И. Цвирко. Антропоніми в оригіналах і перекладах вікторіанських романів/ Ю. Л. Чала. Жанр: класифікаційні критерії/ О. А. Черниш. Роль структурно-семантически значимых элементов в организации денотативной структуры текста/ И. В. Чучкевич. Языковые средства оценки нового знания в реализации функций научно-популярного газетного текста/ В. Ю. Якубова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/П 16
Автор(и) : Панкратов, Вячеслав Николаевич
Назва : Защита от психологического манипулирования : практическое руководство
Вихідні дані : Москва: Изд-во Института Психотерапии, 2004
Кільк.характеристики :208. с
Серія: Психология успеха и эффективного управления
ISBN, Ціна 5-89939-115-4: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41.43
УДК : 159.923
Предметні рубрики: Психологічне маніпулювання
Анотація: В книге анализируются три группы уловок-манипуляций: организационно-процедурные, логические и психологические, так называемые "хамские" приемы в общении, предлагается механизм нейтрализации уловок-манипуляций в общении.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наук. праць. № 5
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ISBN, Ціна 2311-2433:
ДРНТІ : 17.07.29
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Топос Львова у сучасній українській прозі/ Т. Белімова. Поняття "простір літератури" у сучасному літературознавстві/ П. Білоус. Українська віршована сатира й гумор періоду другої світової війни/ О. Гарачковська. Притчовий характер повісті О.Кобилянської "Ніоба"/ Л. Жижченко. Порівняльні дослідження Д. Донцова-критика крізь призму категорії іронічного/ В. Колкутіна. Мистецтво versus імітат-література: проблема естетичної оцінки виробничого роману 20-30-х pp. XX ст./ І. Комаровська. Концептосфера поетичного дискурсу Григорія Білоуса: сковородинівські мотиви/ Л. Марчук. Симулякризація в альтісторичному творі В. Кожелянка "Дефіляда в Москві" як вияв глобалізаційних процесів у літературі/ О. Поліщук. Фабульний плюралізм та відкритість художнього тексту/ І. Рибалка. Літературно-філософські виміри часу у романі Жорж Санд "Графиня Рудольштадт" / Л. Сипа. Польськомовна полеміка Йоаникія Галятовського: між політикою та богослов'ям/ С. Сухарєва. Роман Карен Харпер як квазі-біографія Марії Болейн/ О. Галич. Опозиція "місто (цивілізація) / село (природа)" у романі "Щоденний жезл" Є. Пашковського/ Д. Гнілицька. Персидская переводческая рецепция пьесы М. Кулиша "Мина Мазайло"/ А. Голькар. А. Барбюс, Е. Ремарк, О. Гончар: парадигма паралельних структур / М. Гуменний. Специфика интертекстуальности в повести А. Жида "Изабель"/ Тетяна Динниченко. Образ українського селянства у революційному вирі у романі Олексія Кундзіча "De Facto"/ Л. Дмитрук. Екзистенціали туги і страху у романах I. Багряного "Людина біжить над прірвою" та Е. М. Ремарка "Час жити і час помирати"/ Н. Маланій. Турецька дитяча драматургія: ґенеза, розвиток, представники / І. Прушковська. Міфологічний простір трилогії про Сонячних Зайчиків Всеволода Нестайка/ Н. Резніченко. "Бесконечный тупик" Д. Галковского: стратегии эссеизации/ Л. Садыкова. Роль "буквенных" антропоэтонимов в структуре литературного произведения/ И. Шлапак. Татары и украинцы Г. Синкевича: проблемы интерпретации и ксенофобские интенции / Николай Васькив. Дискурс вікової динаміки старіння: визначення та завдання (на матеріалі сучасної драматургії США)/ А. Гайдаш. "Сценічний" тип оповідання Дж. Конрада та О. Гріна у типологічному аспекті / Л. Кобзан ; Л. Ковзан. Вплив наслідків глобалізації на літературний процесв Україні та Польщі/ І. Кропивко. Постмодерністські тенденції у дитячій прозі Роальда Дала / Т. Кушнірова. Контроверсії сучасної рецепції Данте та проблема універсальної мови у культурі людства / М. Моклиця. Реалізація неоміфологічної свідомості крізь призму анімалістичної метафори у прозі Роси Монтеро/ С. Романова. Міський простір як тло епохи у романі В. Домонтовича "Доктор Серафікус"/ Г. Саган. Засоби мовного маніпулювання у сучасних ЗМІ / Л. Чік. Глобалізація як виклик національній ідентичності митців української діаспори/ Ю. Ященко. Родина як центр усесвіту Закарпатського селянина у творчості Івана Чендея/ В. Бойко. Романи Т. Гарді і Панаса Мирного: індивідуально-мовленнєвий аспект характеротворення/ К. Мельникова. Традиційність змалювання козацтва у творах Данила Мордовця / О. Новик. Іван Франко і Федір Достоєвський: контактно-генетичний дискурс / О. Оренчак. Архетипний образ воріт в українській літературній прозі 30-60-х pp. XIX століття/ Ж. Янковська. Подготовка учащихся к самостоятельной читательской практике на основе формирования литературоведческой компетенции/ А. Антипова. Материалы к изучению в школе творчества Н. В. Гоголя: Гоголь-писатель и Гоголь-моралист в понимании Сергея Довлатова/ В. Гладышев. Формування уявлення учнів про діяльність українських перекладачів як вияв екзистенційного вибору/ Ж. Клименко. Методологія міфопоетичного аналізу художнього твору (на прикладі міфологічної драми)/ О. Кобзар. Діалог як засіб комічного/ О. Кузьмич. Елітарність чи елітність: методичні аспекти плекання сучасного читача / Л. Мацевко-Бекерська. Значення поетичного світосприйняття у формуванні літературознавчої компетенції студента / Ю. Москвич. Боротьба методологічних підходів у дослідженнях біографії Т.Г. Шевченка 1920-х - поч. 1930-х рр./ М. Сподарець. Діалектика нових підходів до вивчення літератури та культури у новому історизмі / М. Сур'як. Відомості про авторів
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.019.51/П 44
Автор(и) : Подшивайлова А. М.
Назва : Манипулятивное воздействие в политическом дискурсе : монография
Вихідні дані : Київ: Київський університет, 2013
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко
ISBN, Ціна 978-966-439-680-3: 64.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
УДК : 32.019.51
Предметні рубрики: Політологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпуляція політичною свідомістю--гіпноз--газетна мова--політичне маніпулювання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.8/П 34
Автор(и) : Піскунова Л. Е., Прилипко В. А., Зубок Т. О.
Назва : Безпека життєдіяльності : підручник
Вихідні дані : Херсон: ОЛДІ-плюс, 2013
Кільк.характеристики :455 с
ISBN, Ціна 978-966-2393-90-3: 175.00 грн.
ДРНТІ : 52.01.93
УДК : 614.8
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція оон--джерела небезпеки--безпека людини--здоровий спосіб життя--маніпулювання особистістю
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Піроженко Т. "Золотий" період розвитку дитячої особистості, або Як підвищити якість дошкільної освіти/ Т. Піроженко (стр.4-9) Кл.слова: дошкільна освіта
Щодо організації дошкільної роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. Лист МОН України від 16.06.2016№1/9-315 (стр.10-14)
Біла І. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання/ І. Біла (стр.15-20) Кл.слова: світоглядний депозит,світосприймання,пізнавальна й емоційна депривація
Катанаха А. Вихователі та батьки - поруч чи разом?/ А. Катанаха (стр.21-24) Кл.слова: взаємодія педагогів та батьків,педагогічна підтримка,семінар-практикум
Кононко О. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних/ О. Кононко (стр.25-34) Кл.слова: дитячі страхи,види і прояви,причини
Леус І. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття/ І. Леус, І. Халамай (стр.36-39) Кл.слова: ауторелаксація,саморегуляція,самоконтроль
Зима О. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього/ О. Зима (стр.43-46)
Козак Т. Боротьба зі спамом як скадова медіаосвіти вихователів/ Т. Козак (стр.47-51) Кл.слова: спамери,спам-боти,спам-база
Кучеренко Ж. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку/ Ж. Кучеренко (стр.54-59) Кл.слова: емоційна сфера,емпатія,саморегуляція
Корольова Н. У пошуках таємниці. Музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця"/ Н. Корольова (стр.62-64)
Карабаєва І. Мовленнєва та комунікативна компетенції: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників/ І. Карабаєва (стр.65-69) Кл.слова: мова,мовлення
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Кононко О. Сильна воля - запорука повноцінного розвитку особистості. Організація діяльності з формування вольових рис характеру учня/ О. Кононко (стр.3-6)
Бібік Н. Предмет "Я у світі" методичні орієнтири/ Н. Бібік (стр.7-11)
Мовчун А. Вивчаємо дієслово: вправи, творчі завдання, методичні підходи/ А. Мовчун (стр.12-17)
Кіщук Н. Від маніпулювання моделями до основ геометрії. Засоби формування просторових уявлень молодших школрів/ Н. Кіщук (стр.18-22)
Митник О. Розвиток педагогічного мислення та педагогічної техніки у межах внутрішньошкільної методичної роботи/ О. Митник (стр.23-27)
Сьоміна О. Хай в серці кожної дитини живе любов до України. Виховна година для учнів 3-4 класів/ О. Сьоміна (стр.28-30)
Чарковська К. Ukraine is the Heart of Europe Україна - серце Європи. Тематична лінійка/ К. Чарковська (стр.31-33)
Бонь Н. Спитай себе, дитино, хто ти є. Казка як засіб формування життєвих цінностей/ Н. Бонь (стр.34-35)
Проценко О. Завдання для роботи над казкою/ О. Проценко (стр.36)
Бонь Н. Казка про віночок/ Н. Бонь (стр.37)
Котелянець Н. Світ пізнаємо повсякчас ми без обмеження - у праці, дослідах і спостереженнях. Пошукова діяльність на уроках трудового навчання/ Н. Котелянець (стр.38-41)
Джемула Г. Весела абетка. Вірші до уроків навчання грамоти/ Г. Джемула (стр.42-44)
Пинка Н. Лиш боротись - значить жить! Вечір пам'яті Івана Франка для молодших школярів/ Н. Пинка (стр.45-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)