Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Палагин, А. В.
    Функционально-ориентированный подход в исследовательском проектировании [Текст] / А. В. Палагин // Кибернетика и системный анализ. - Київ : Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. - № 6. - С. 185-192. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дослідницьке проектування -- маркетингове дослідження -- штучний інтелект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 1. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- нейромаркетинг -- айтрекінг -- айтрекер
Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
658.8
Х 15


    Хайем, Александр.
    Маркетинг для "чайников" [Текст] / А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - Киев ; Москва : Диалектика, 1998. - 336 с. - ISBN 966-506-107-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова програма -- маркетингові комунікації -- маркетингове дослідження -- друкована реклама -- зовнішня реклама -- ціноутворення -- маркування
Дод.точки доступу:
Ижакевич, Г. П. \пер. с англ.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Соснюк, Олег.
    Кризис доверия пользователей к социальным медиа будет преодолен / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
соціальні мережі -- персональна інформація -- маркетингове дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Коршевнюк, Лев.
    При анализе маркетинговых коммуникаций необходимо использовать многофакторные исследования / Л. Коршевнюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 3. - С. 26-30

Кл.слова (ненормовані):
медіа-планер -- маркетингове дослідження -- види опитування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Куц, М. П.
    Модель редуктора / М. П. Куц, В. П. Демченко // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 13/14. - С. 57-64. - Бібліогр.: 6 назв

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--проектування

Кл.слова (ненормовані):
об"єкт проектування -- модель редуктора -- маркетингове дослідження -- пристрій -- конструкція моделі -- пасова передача
Дод.точки доступу:
Демченко, В. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Шейхетов, Сергей.
    В поисках глубинных инсайтов / С. Шейхетов // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 52-61

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- споживацький інсайт -- підсвідомість респондента

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Венгер, Елена.
    Исследование социальных сетей - один из каналов получения информации / Е. Венгер // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 30-31

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- соціальні відносини -- аудиторія соціальних мереж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Хом’як В.А.
    Корисні речі для інтер"єру оселі. Таріль, ваза для фруктів, ваза для цукерок, скринька / В. А. Хом"як // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 23/24. - С. 15-22

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--інтер"єр--творчий проект

Кл.слова (ненормовані):
учні 9 класу -- творчий проект -- композиційні матеріали -- технологія обробки деревини -- таріль -- ваза для фруктів -- конструкторські етапи -- художнє конструювання виробу -- маркетингове дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Шибіка, В. І.
    Іграшка-головоломка "Загадкові квадратики" / В. І. Шибіка, В. Павлівський // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 9. - С. 22-32

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця

Кл.слова (ненормовані):
творчий проект -- оздоблення -- проектна модель -- маркетингове дослідження -- кольорова гама -- розвиток уяви -- проектування -- проектна модель -- конструкція
Дод.точки доступу:
Павлівський, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)