Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове дослідження<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Палагин, А. В. Функционально-ориентированный подход в исследовательском проектировании [Текст] / А. В. Палагин> // Кибернетика и системный анализ. - Київ : Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. - № 6. - С. 185-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): дослідницьке проектування -- маркетингове дослідження -- штучний інтелект
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Зозульов, Олександр. Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 1. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): маркетингове дослідження -- нейромаркетинг -- айтрекінг -- айтрекер
Дод.точки доступу: Москаленко, Олександра
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 658.8 Х 15
Хайем, Александр. Маркетинг для "чайников" [Текст] / А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - Киев ; Москва : Диалектика, 1998. - 336 с. - ISBN 966-506-107-0 : 15.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані): маркетингова програма -- маркетингові комунікації -- маркетингове дослідження -- друкована реклама -- зовнішня реклама -- ціноутворення -- маркування
Дод.точки доступу: Ижакевич, Г. П. \пер. с англ.\
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Соснюк, Олег. Кризис доверия пользователей к социальным медиа будет преодолен / О. Соснюк> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 26-29
Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- персональна інформація -- маркетингове дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Коршевнюк, Лев. При анализе маркетинговых коммуникаций необходимо использовать многофакторные исследования / Л. Коршевнюк> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 3. - С. 26-30
Кл.слова (ненормовані): медіа-планер -- маркетингове дослідження -- види опитування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Куц, М. П. Модель редуктора / М. П. Куц, В. П. Демченко> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 13/14. - С. 57-64. - Бібліогр.: 6 назв
Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--проектування
Кл.слова (ненормовані): об"єкт проектування -- модель редуктора -- маркетингове дослідження -- пристрій -- конструкція моделі -- пасова передача
Дод.точки доступу: Демченко, В. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шейхетов, Сергей. В поисках глубинных инсайтов / С. Шейхетов> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 52-61
Кл.слова (ненормовані): маркетингове дослідження -- споживацький інсайт -- підсвідомість респондента
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Венгер, Елена. Исследование социальных сетей - один из каналов получения информации / Е. Венгер> // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 4. - С. 30-31
Кл.слова (ненормовані): маркетингове дослідження -- соціальні відносини -- аудиторія соціальних мереж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Хом’як В.А. Корисні речі для інтер"єру оселі. Таріль, ваза для фруктів, ваза для цукерок, скринька / В. А. Хом"як> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 23/24. - С. 15-22
Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--інтер"єр--творчий проект
Кл.слова (ненормовані): учні 9 класу -- творчий проект -- композиційні матеріали -- технологія обробки деревини -- таріль -- ваза для фруктів -- конструкторські етапи -- художнє конструювання виробу -- маркетингове дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шибіка, В. І. Іграшка-головоломка "Загадкові квадратики" / В. І. Шибіка, В. Павлівський> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 9. - С. 22-32
Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця
Кл.слова (ненормовані): творчий проект -- оздоблення -- проектна модель -- маркетингове дослідження -- кольорова гама -- розвиток уяви -- проектування -- проектна модель -- конструкція
Дод.точки доступу: Павлівський, В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
|
|