Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингове дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Палагин А. В.
Назва : Функционально-ориентированный подход в исследовательском проектировании
Місце публікування : Кибернетика и системный анализ. - Київ: Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 2017. - № 6. - С. 185-192 (Шифр К499224528/2017/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницьке проектування--маркетингове дослідження--штучний інтелект
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Москаленко, Олександра
Назва : Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 29-36. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове дослідження--нейромаркетинг--айтрекінг--айтрекер
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/Х 15
Автор(и) : Хайем, Александр
Назва : Маркетинг для "чайников"
Вихідні дані : Киев; Москва: Диалектика, 1998
Кільк.характеристики :336 с
ISBN, Ціна 966-506-107-0: 15.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова програма--маркетингові комунікації--маркетингове дослідження--друкована реклама--зовнішня реклама--ціноутворення--маркування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соснюк, Олег
Назва : Кризис доверия пользователей к социальным медиа будет преодолен
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 4. - С. 26-29 (Шифр М689368129/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні мережі--персональна інформація--маркетингове дослідження
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коршевнюк, Лев
Назва : При анализе маркетинговых коммуникаций необходимо использовать многофакторные исследования
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 3. - С. 26-30 (Шифр М689368129/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-планер--маркетингове дослідження--види опитування
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куц М. П., Демченко В. П.
Назва : Модель редуктора
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 13/14. - С. 57-64 (Шифр Т893832/2019/13/14)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- проектування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): об"єкт проектування--модель редуктора--маркетингове дослідження--пристрій--конструкція моделі--пасова передача
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейхетов, Сергей
Назва : В поисках глубинных инсайтов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 5. - С. 52-61 (Шифр М689368129/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове дослідження--споживацький інсайт--підсвідомість респондента
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Венгер, Елена
Назва : Исследование социальных сетей - один из каналов получения информации
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 4. - С. 30-31 (Шифр М689368129/2018/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингове дослідження--соціальні відносини--аудиторія соціальних мереж
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хом’як В.А.
Назва : Корисні речі для інтер"єру оселі. Таріль, ваза для фруктів, ваза для цукерок, скринька
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 23/24. - С. 15-22 (Шифр Т893832/2017/23/24)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- інтер"єр-- творчий проект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учні 9 класу--творчий проект--композиційні матеріали--технологія обробки деревини--таріль--ваза для фруктів--конструкторські етапи--художнє конструювання виробу--маркетингове дослідження
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шибіка В. І., Павлівський В.
Назва : Іграшка-головоломка "Загадкові квадратики"
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 9. - С. 22-32 (Шифр Т893832/2017/9)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий проект--оздоблення--проектна модель--маркетингове дослідження--кольорова гама--розвиток уяви--проектування--проектна модель--конструкція
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)