Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові інструменти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Лояк Л. М. Маркетингові інстументи управління розвитком підприємств ресторанного господарства курорту «Буковель»/Л. М. Лояк // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 6.-С.122-128
|
>2.
| Как отслеживать эффективность рекламы // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.28-29
|
>3.
| Буднікевич І. Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків/І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2017,N № 1.-С.17-25
|
>4.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>5.
| Поліграфія і видавнича справа - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")/І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2013,N N 3/4.-С.25-30
|
|