Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")/І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2013,N N 3/4.-С.25-30
2.

Поліграфія і видавнича справа - 2013г.,N 3/4 (Введено оглавление)
3.

Буднікевич І. Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків/І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2017,N № 1.-С.17-25
4.

Как отслеживать эффективность рекламы // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.28-29
5.

Маркетинг и реклама - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
6.

Лояк Л. М. Маркетингові інстументи управління розвитком підприємств ресторанного господарства курорту «Буковель»/Л. М. Лояк // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 6.-С.122-128
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)