Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=математичні дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В., Грибонос Є. Ю.
Назва : Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 157-168. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.15768 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.15768
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контроль--навчальні досягнення--майбутні економісти--математична підготовка--математичні дисципліни--вища математика
Анотація: У статті подано систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що спрямована на підвищення якості математичної підготовки студентів і включає наступні компоненти: змістово-функціональний, управлінський, технологічний. Розглянуто особливості застосування програми «OpenTEST» для здійснення тестування студентів. Подано структуру інформаційних пакетів з математичних дисциплін задля забезпечення прозорості освітнього процесу та максимальної інформованості майбутніх фахівців про всі аспекти організації контролю. Представлено вимоги до розроблення системи індивідуальних завдань і науково-методичних матеріалів практико зорієнтованого характеру для самостійної роботи студентів. Окреслено перспективи подальших досліджень, що пов’язані з упровадженням системи контролю навчальних досягнень студентів-економістів у процесі вивчення математичних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ротаньова, Наталія Юріївна, Шабельник, Тетяна Володимирівна, Крівенко, Сергій Вікторович
Назва : Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки: прикладна спрямованість математичних дисциплін
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2021. - N 13. - С. 123-132. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.123132 (Шифр К667665926/2021/13). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.123132
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--інформаційна безпека--математичні дисципліни--прикладна спрямованість
Анотація: В дослідженні обґрунтовано існування нагальної потреби у підготовці кваліфікованих фахівців здатних у стислі терміни реагувати на кіберінциденти та протидіяти кіберзагрозам, проводити аудити станів та створювати ефективні системи управління інформаційною безпекою та кібербезпекою. Метою роботи є розкриття шляхів та особливостей організації вивчення циклу математичних дисциплін з метою ефективної професійної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 125 «Кібербезпека». Розглянуто роль математичної складової кібербезпеки та питання про організацію навчального процесу з циклу математичних дисциплін з метою ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки. Зроблено висновок, що більшість професійно-орієнтованих дисципліни, які забезпечують базові знання з усіх аспектів захисту інформації ґрунтуються на фундаментальній математичній підготовці. В дослідженні аргументовано, що прикладні задачі, які вирішуються здобувачами спеціальності 125 «Кібербезпека» мають задовольняти методичній вимогі щодо реального практичного змісту, який забезпечує ілюстрацію практичної цінності і значущості набутих математичних знань у сфері інформаційної та/або кібербезпеки. Вирішення проблеми підвищення якості математичної підготовки здобувачів розглянуто за рахунок використання внутрішньо-предметних й міжпредметних зв’язків, впровадження прикладної спрямованості математичних дисциплін та принципу наступності. В роботі наведено приклади професійно спрямованих завдань, які пропонуються до розв’язання здобувачам вищої освіти спеціальності 125 «Кібербезпека» під час вивчення математичних дисциплін. Доведено, що впровадження прикладної спрямованості математичних дисциплін створює необхідні умови та залучає здобувачів до професійної сфери, що є важливим кроком на шляху до підвищення якості підготовки фахівців з кібербезпеки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)