Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаграмотність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90  
1.


    Лебединська, Тетяна.
    Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення [Текст] / Т. Лебединська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 26-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіаповедінка -- поінформованість -- медіавплив -- медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіаспоживання -- професійне самовизначення -- респондент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Маркова, Вікторія.
    Медіаосвіта в системі соціальних комунікацій: теоретичний аспект [Текст] / В. Маркова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 10. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- мас-медіа -- соціальні комунікації -- соціальні інститути -- селекція -- спотворення інформації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Яворська, Тетяна Михайлівна.
    Формування медіа- та інфомаційної культури: зарубіжний досвід публічних бібліотек [Текст] / Т. М. Яворська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 38-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- інформаційна грамотність -- медіа культура -- інформаційна культура -- публічна бібліотека

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
32.019.51
Д 37


   
    Деструктивні впливи та негативні наративи: Інструменти виявлення та протидії [Текст] : методчні матеріали / Д. В. Дубов, А. В. Баровська, Ю. К. Каздобіна ; Українська фундація безпекових студій. - Київ : УФБС, 2020. - 60 с. - ISBN 978-617-7315-38-8 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Впливи та переконання--Протидія впливам

Кл.слова (ненормовані):
впливи -- influences -- медіаграмотність -- media literacy -- дезінформація -- misinformation -- соціальні мережі -- social networks -- цифровий простір -- digital space -- наративи -- narratives
Дод.точки доступу:
Дубов, Д. В.
Баровська, А. В.
Каздобіна, Ю. К.
Українська фундація безпекових студій


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (4)

Знайти схожі

6.


    Поліщук, Тетяна.
    Практико-орієнтований підхід у викладанні дисципліни "Бібліотечна журналістика" в Університеті Грінченка [Текст] / Т. Поліщук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- практико-орієнтоване навчання -- бібліотечна журналістика -- бібліотечний журналіст -- новітні медіа -- засоби масової інформації -- медіаграмотність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Гранчак, Тетяна.
    Бібліотечно- інформаційна діяльність і медіаграмотність [Текст] / Т. Гранчак // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
біюліотечно-інформаційне обслуговування -- бібліотечні фонди -- бібліотечне інформування -- медіаграмотність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Онкович, Г. В.
    Професійно орієнтована медіаосвіта у вищій школі [Текст] / Г.В. Онкович // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 55-60

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

9.


    Головченко, Г. О.
    Витоки та тенденції розвитку медіаосвіти США в історичній ретроспективі [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 3. - С. 50-59 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- історія медіаосвіти -- медіаграмотність -- періодизація етапів розвитку медіаосвіти у США

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Кубко, Валентина.
    Медіакультура сучасного інформаційного суспільства [Текст] / В. Кубко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- медіакультура -- інформаційна культура -- медіаосвіта -- медіаграмотність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Дорош, Марина.
    Як підвищити медіаграмотність: і теорія, і практика [Текст] / М. Дорош // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2018. - № 10. - С. 60-66

Кл.слова (ненормовані):
освітня платформа -- ІКТ

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
070.16:004.056(07)
В 16


    Вальорська М., Аґнєшка.
    Діпфейк та дезінформація : практичний посібник / А. Вальорська М. ; пер. з нім. В. Олійника ; Fridrich Nauman Foundation, Академія Вільної Преси. - Київ : Центр вільної преси, 2020. - 36 с. - ISBN 978-617-7370-15-3 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дезінформація

   Кібербезпека


Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека -- cybersecurity -- штучний інтелект -- artificial intelligence -- дезінформація -- misinformation -- чіпфейк -- chipfeke -- діпфейк -- dipfeyk -- маніпуляція -- manipulation -- social networks -- соціальні мережі -- медіаграмотність -- media literacy -- критичне мислення -- critical thinking


Дод.точки доступу:
Олійник, В. \перекладач.\
Fridrich Nauman Foundation
Академія Вільної Преси


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

13.
077.5:159.955](075.8)
І 18


    Іванова, Тетяна.
    Як не стати гейміфікатором: методики і технології проведення ігор із медіаграмотності [Текст] : навчальний посібник / Т. Іванова ; редактор В. Іванов ; Академія української преси, Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності. - Київ : Центр вільної преси, 2021. - 96 с. - ISBN 978-617-7370-39-9 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Медіаграмотність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- медіаграмотність -- професіограма -- інтерактивне навчання -- пошук інформації -- кодування інформації -- маніпуляція -- латеральне мислення -- медіагігієна
Дод.точки доступу:
Іванов, В. \редактор.\
Академія української преси
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

14.


    Кривець, Марія Петрівна.
    Роль публічних бібліотек у забезпеченні інформаційної безпеки та формуванні медійної грамотності особистості [Текст] / М. П. Кривець // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2021. - № 4. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- медіаграмотність -- публічна бібліотека -- інформація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Зражевська, Н. І.
    Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти [Текст] / Н. І. Зражевська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1(11). - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- людина медіакультури -- медіаграмотність -- постмодерна культура
Анотація: Медіакультура та медіаосвіта — це дуже пов’язані між собою поняття, які сформувались майже одночасно та мають багато спільного. Однак досить часто медіакультуру розуміють лише як культуру особистості або культуру використання засобів масової інформації різними групами: школярами, студентами, людьми по-хилого віку чи медіапрофесіоналами. Таке розуміння медіакультури не зовсім відповідає цілям її вивчення та ви-користання в процесі медіаосвіти, оскільки феномен медіакультури дуже широкий і включає всі процеси комуні-каційного циклу, починаючи з предметів інформації, змісту, передачі, аудиторії та ефектів.У статті ми використовуємо загальнонаукові методи аналізу та синтезу, а також критичний аналіз. За-уважимо, що в більшості загальних теорій медіакультура в контексті медіаосвіти розглядається поверхнево. Багато теорій підкреслюють здатність аудиторії протистояти маніпуляціям із ЗМІ, створювати власний контент та самозахист від основної медіакультури. Медіакультура є об’єктом дослідження комунікативних дисциплін, які зосереджуються на процесі передачі культурних символів та знаків, образів та перформансів. Спираючись на методологію представників культурних досліджень, ми стверджуємо, що медіакультура висту-пає як домінуюче соціокультурне явище нашого часу.Щоб включити медіакультуру до парадигми медіаосвіти, нам слід вивчити історію виникнення та функці-онування медіакультури, трансформаційні процеси в суспільстві, перехід до нової постінформаційної ери всіх аспектів життя. У цьому контексті медіаосвіта сьогодні стає не провідником цінностей і норм, а інструмен-том інтерпретації, множинності реальностей, змін форм сприйняття та знання. А це в свою чергу порушує питання про «політику ідентичності» в сучасній медіакультурі та медіаосвіті. Новий дискурс медіаосвіти фокусується на студентові, його знаннях та культурному досвіді.Мета статті розвинути розуміння ролі медіакультури в медіаосвіті та обґрунтувати твердження, що медіаосвіта сьогодні стає не тільки провідником цінностей і норм, а інструментом інтерпретації, множиннос-ті реалій, змін форм сприйняття та знання.У зв’язку з цим виникає питання — на чому ґрунтується вищезгадана «політика ідентичності»: демокра-тичних, релігійних, полікультурних цінностях?Медіаосвіта, інтегрована в медіакультуру, дозволяє розширити компетенції та представництва, вдоско-налити та впровадити методи та методологію відповідно до розширення та трансформації медіакульту-ри. Сьогодні медіаосвіта повинна бути переключена з інструменту захисту на розвиток навичок розуміння та участі в медіакультурі. Без обізнаності та розуміння цих важливих питань медіакультури важко уявити успішний розвиток сучасної медіаосвіти та медіаграмотності.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.
378.016:077.5](082)
І 74


   
    "Інфомедійна грамотність - невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти" : збірник статей / Академія української преси, Центр Вільної преси, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) ; редкол: Д. Р. Дуцик [та ін.]. - Київ : АУП, 2021. - 400 с. : кольорові. іл. - ISBN 978-617-7370-26-9 : 100.00 грн.
За підтримки Посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Навчальний процес--Зміст навчання

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- інклюзивна освіта -- критичне мислення -- позашкільна освіта -- академічна риторика -- медіапсихологічна компетентність -- критичне осмислення інформації -- медіаосвіта -- медіаграмотність студентів -- блог викладача -- онлайн-безпека -- медіакультура -- доброчесність -- інфомедійна грамотність -- медіаграмотна свідомість
Анотація: Збірник прсвячений науковому осмисленню ходу та результатів проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність". розглядаються як загальні положення, так і конкретні приклади впровадження елементів медіаграмотності в освітній простір України.
Дод.точки доступу:
Дуцик, Д. Р. \редактор.\
Іванов, В. Ф. \редактор.\
Романюк, В. С. \редактор.\
Тараненко, О. В. \редактор.\
Фінклер, Ю. Е. \редактор.\
Янкович, О. І. \редактор.\
Академія української преси
Центр Вільної преси
Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.


    Гришин, Михайло.
    Маніпулювання інформацією: теоретичні аспекти наукового дискурсу [Текст] / М. Гришин // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 38-43DOI 10.28925/2524-2644.2023.164. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маніпулювання -- медіакомунікація -- масмедіа -- дослідження -- геополітичний контекст
Анотація: У статті обґрунтовано основні аспекти маніпулювання інформацією. Визначено, які з них стосуються мас-медіа та хто з українських і зарубіжних науковців їх досліджував. Зосереджено увагу на тому, що технології маніпуляції в медіа застосовуються для формування громадської думки, впливу на поведінку пересічних громадян та контролю за тими чи іншими наративами. Вивчення медіаманіпуляцій розвиває навички критичного мислення й підвищує медіаграмотність споживачів, що дозволяє розрізняти достовірну інформацію та маніпулятивний контент. А це дає можливість приймати правильні рішення та знижує ризик бути введеними в оману або піддатися маніпуляціям з боку оманливих медіатактик. Маніпуляції в медіа мають значну загрозу для демократичних процесів, адже фейкові новини та дезінформаційні кампанії підривають довіру громадськості, спотворюють та маніпулюють політичними наративами. Розпізнавання маніпуляцій у ЗМК дає громадянам інструменти для протидії цим загрозам. Відтак захищеними є демократичні принципи прозорості, підзвітності та поінформованої участі. Маніпуляції в медіа часто пов’язані з неетичними практиками, зокрема з поширенням дезінформації, перекручуванням фактів або використанням оманливих прийомів для створення сенсацій. Вивчення маніпуляції в медіа дає можливість журналістам стати більш обізнаними з такими тактиками та спонукають до дотримання етичних стандартів у журналістських матеріалах. Споживачі інформації, які розуміють, що таке маніпуляції в медіа, можуть перевіряти інформацію та не піддаватися впливу оманливого або упередженого контенту. Вивчення маніпуляцій у медіа має вирішальне значення для розвитку критичного мислення, захисту демократичних процесів, просування етичної журналістики, розуміння людської поведінки та зміцнення цифрового громадянства. Це дає змогу окремим громадянам і суспільству загалом орієнтуватися в складному медіаландшафті та протидіяти негативним наслідкам маніпулятивних упливів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.
378:07(477)
М 42


   
    Медіазнавчі студії в євроінтеграційному дискурсі України : колективна монографія / наук. редактор В. Л. Іващенко. - Київ : ДП "Експрес-об’ява", 2022. - 199 с. - ISBN 978-617-7389-19-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Освітній дискурс--Медіаосвіта--Монографії

   Медіа


Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- медіазнавство -- цифрова грамотність -- медіаграмотність -- цифрова грамотність -- арткомунікація -- пресознавство -- масова комунікація -- контент-моделювання
Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л. \наук. редактор.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

19.
075.2(075.8)
Б 77


    Бойд, Ендрю.
    Ефірна журналістика. Технології виробництва ефірних новин [Текст] / Е. Бойд ; переклав з англ. О. О. Колот ; Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. - П’яте видання. - Київ : [б. в.], 2007. - 429 с. - 25.00 грн.
На замовлення проекту ЄС "Жорна"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Тележурналістика--Ефір--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ефірне мовлення -- позаштатна робота -- джерела новин -- редакційна рада -- прес-конференція -- стилі мовлення -- написання новин -- кліше -- газетні штампи -- інтерв’ю -- документалістика -- побудова програми -- хронометраж -- ведучий новин -- суфлер -- цензура -- радіо -- монтаж -- відеомонтаж -- титри -- студія новин -- знімальний майданчик -- відеожурналістика -- Інтернет-журналістика -- онлайн-медіа
Дод.точки доступу:
Колот, О. О. \перекладач.\
Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.
07:070.16(075)
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодермії, або Як не ізолюватися від правди : навчальний посібник / USAID, Академія Української Преси, Інтерньюз-Україна, Центр вільної преси ; редактор: О. Волошенюк [та ін.]. - 2-е видання, стереотипне. - Київ : АУП, 2020. - 68 с. - ISBN 978-617-7370-11-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаграмотність--Медіаосвіта--Медіатехногії--Інфодемія

   Пандемія--Короавірус--COVID-19


Кл.слова (ненормовані):
дезінформація -- фейки -- паніка -- пандемія -- соціальні медіа -- COVID-19 -- ментальне здоров’я -- клікбейт -- сенсація -- мова ворожнечі -- мізінформація -- пропаганда -- громадянська освіта
Дод.точки доступу:
Волошенюк, О. \редактор.\
Євтушенко, Р. \редактор.\
Іванова, В. \редактор.\
Кулакова, А. \редактор.\
USAID
Академія Української Преси
Інтерньюз-Україна
Центр вільної преси


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

21.
07:347.78(075.8)
П 30


    Петрова, Наталія.
    Медіа-право [Текст] : для студентів факультетів/відділень журналістики / Н. Петрова, В. Якубенко ; Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. - Київ : ТОВ "Київська типографія, 2007. - 280 с. - 20.00 грн.
На замовлення проекту ЄС "Жорна"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіа--Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

   Право--Авторське право--Медіа-право--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
принципи права -- інтелектуальна власність -- міжнародні стандарти -- гілки влади -- легітимність -- захист інформації -- свобода інформації -- відкрита інформація -- доступ до інформації -- джерела інформації -- журналістська етика -- права журналіста -- авторське право -- свобода слова -- розслідування -- захист прав -- достовірність -- електронні медіа -- суспільне мовлення -- онлайн-медіа -- реклама
Дод.точки доступу:
Якубенко, В’ячеслав
Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

22.


    Мурзіна, О.
    Медіакомпетентність та медіаграмотність: сутність понять [Електронний ресурс] / О. Мурзіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - С. 18-23, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
медіакомпетентність -- медіаосвіта -- медіапростір -- медіасередовище
Анотація: У статті проведено аналіз науково-педагогічної літератури, в ході якого визначено сутність понять «медіаграмотність» та «медіакомпетентність», а також подані власні дефініції. Під медіакомпетентністю ми розуміємо сукупність знань, умінь, здібностей, що сприяють пошуку, відбору, інтерпретації, використанню, оцінюванню, критичному аналізу, створенню та передаванню медіаінформації. Медіакомпетентність фахівців ми визначаємо як їх компетентність щодо застосування медіатехнологій у професійній діяльності. Медіакомпетентність включає інформаційну, інформатичну, комунікаційну та комунікативну компетентності. Медіакомпетентність формується через медіаграмотність, якої, у свою чергу, можна досягти в процесі медіаосвіти. Вона допомагає особистості критично мислити, що сприяє формуванню певного розуміння медіаінформації та прийняттю компетентних рішень у відповідь на неї. Медіаграмотність ми визначаємо як процес розвитку особистості за допомогою медіа та з метою формування медіакультури, розвитку комунікативних і творчих здібностей, критичного мислення, уміння знаходження, інтерпретації, оцінювання й аналізу медіаінформації за допомогою медіатехнологій. Тобто медіаграмотна особистість здатна контролювати медіа та орієнтуватися в медіасередовищі, ефективно знаходити потрібну інформацію, а також може усвідомлювати і контролювати хибність повідомлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

23.
373.3.016:004(072)
Н 72


   
    Нова українська школа: дидактичні основи формування медіаграмотності в учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / І. П. Старагіна [та ін.]. - Харків : Соняшник, 2020. - 160 с. - ISBN 978-617-7673-50-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Дидактика--Навчальні видання для підвищення кваліфікації

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
медіа -- медіасоціалізація -- медіатекст -- літературний текст -- комікси -- ютуб -- анімація
Дод.точки доступу:
Старагіна, І. П.
Волошенюк, О. В.
Мокрогуз, О. П.
Ганик, О. В.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

24.
373.5(075.8)
М 42


   
    Медіаосвіта та медіаграмотність [Текст] : підручник / В. Ф. Іванов [та ін.]. - 2-ге стереот. - Київ : Центр вільної преси, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-2123-45-6 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіа--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- телебачення -- кінематограф -- газети -- журнали -- радіо -- відеоігри
Дод.точки доступу:
Іванов, В. Ф.
Дзюба, Д. Ю.
Волошенюк, О. В.
Дубровський, В. Ф.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

25.


    Масімова, Лариса Гагіківна.
    Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа [Текст] / Л. Г. Масімова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 111-115. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
медіаграмотність -- медіатекст -- видавнича справа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

26.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 29-38

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта -- медіатехнології -- освітня модель
Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л. В.


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

27.
659.3-005.336.2:070.41
М 42


   
    Медіакомпетентність фахівця [Текст] : колективна монографія / Інститут вищої освіти. - Київ : Логос, 2013. - 287 с. - ISBN 978-966-171-764-9 : 20.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Редактори--Засоби масової інформації--Компетентність--Монографії

   Медіакомпетентність--Медіаосвіта--Редактори


Кл.слова (ненормовані):
медіапсихологія -- медіаграмотність -- телевізійний простір
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

28.


    Ісаєнко, Олександр.
    Роль медіаосвіти у формуванні медіакультури сучасної молоді [Текст] / О. Ісаєнко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- медіаграмотність -- засоби масової комунікації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експерементального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2013. - N 2(79). - С. 38-45

Кл.слова (ненормовані):
Медіаосвіта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)
Ф2 Прим. 4 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

30.
378.016:070](075.8)
М 42


   
    Медіаосвіта та медіаграмотність : підручник / В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк, Д. Ю. Дзюба ; Акад. укр. преси. - Київ : Центр вільної преси, 2012. - 352 с. - (Бібліотека масової комунікації). - Бібліогр. наприкінці глав. - Предм. покажч. : 345. - ISBN 978-966-2123-39-5 : 26.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність


Дод.точки доступу:
Іванов, Валерій Феліксович
Волошенюк, Оксана Валеріївна
Дзюба, Діана Юріївна
Академія української преси (Київ)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)