Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаконтент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сєдова Т. Д., Чепіга І. В.
Назва : Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 10/12. - С. 8–11 (Шифр У411512/2019/10/12)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Патріотичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інструментальна якість патріотизму--медіаконтент--деструктивний інформаційний вплив--медіапростір--медіаграмотність--патріотизм--національно-патріотичне виховання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Subashkevych I., Korniat V., Loboda V.
Назва : Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 78-86. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): youtube--медіаграмотність--інклюзивна освіта--медіаосвіта--професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.8(076):077.5/П 11
Автор(и) : Піщуліна, Наталія
Назва : Безпаека життєдіяльності та медіаграмотність. 5-7 клас : практичні кейси
Вихідні дані : Київ: АУП, 2022
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Фонд Конрада Аденауера, Академія української преси
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 87.24
УДК : 614.8(076):077.5
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожна валіа--повітряна тривога--критична ситуація--опіки--обмороження--хімічна атака--небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 12-14 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 614.8(076):077.5/П 11
Автор(и) : Піщуліна, Наталія
Назва : Безпека життєдіяльності та медіаграмотність. Для учнівства 7-9 років (1 - 4 класи) : практичні кейси
Вихідні дані : Київ: АУП, 2022
Кільк.характеристики :55 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 87.24
УДК : 614.8(076):077.5 + 077.5
Предметні рубрики: Безпека життєдіяльності
Медіаграмотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожна валіза--повітряна тривога--критична ситуація--укриття--опіки--обмороження--економія енергії--небезпечна територія
Анотація: Це перше видання в Україні, що розкриває питання безпеки життєдіяльності та медіаграмотності в умовах воєнного часу для учнівства 7-9 років. Кейси спрямовані на формування навичок безпечної поведінки, розвиток вміння критично сприймати медіаконтент, міркувати, аналізувати, робити висновки, аргументувати власну думку, знаходити і оцінювати необхідну інформацію. Збірка містить 10 кейсів і розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш вжитковими для учнів, й розвивати практичну медіаграмотність.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Васьків М. Стандарти журналістики й «мова толерантності» в контексті законодавства й державно-національної безпеки/ М. Васьків (стр.6-16)
Карась М. Загрози свободі слова з боку диктаторських режимів (на матеріалах незалежних змі Росії)/ М. Карась (стр.17-22)
Поліщук Т. Нові сервіси в роботі бібліотек Австралії та Нової Зеландії/ Т. Поліщук, О. Шевчук (стр.23-28)
Морозова О. Формування та промоція українського національного брендуяк pr-інструмент державного управління/ Морозова Олена (стр.29-33)
Сінько А. Маркетингові та рекламні технології як складник промоції освітніх послуг/ А. Сінько (стр.34-41)
Вронська Ю. Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів/ Ю. Вронська (стр.42-48)
Поліщук Т. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація дослідницького напряму «бібліотечна журналістика: медіапрактики в навчальному процесі»/ Т. Поліщук (стр.54-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вронська, Юлія
Назва : Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 1. - С. 42-48. - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17 (Шифр І254815328/2022/1). - DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): digital-маркетинг--digital-реклама--інстаграм-блогер--інфлюенсер-маркетиг--медіаконтент
Анотація: У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блоге-рів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також кон-тент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digital-ринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)