Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіапростір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.
811.161.2’373.43:075(477)](038)
Ш 37


    Шевченко, Л. І.
    Нові слова та фразеологізми в українських масмедіа [Текст] : словник. Частина 4 / Л. І. Шевченко, Д. Ю. Сизонов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2021. - 100 с. - ISBN 978-966-933-154-0 : 15.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Фразеологізми--Словники

   Мас-медіа--Мова мас-медіа--Україна--Словники


Анотація: Четверта частина інноваційного словника об’єднує неолексику та неофразеологію сучасного вербального простору України, що представлена в медійних джерелах - газетах і журналах, на радіо та телебаченні, в інтернеті, рекламі за 2020 рік. У словнику вміщено близько 250 мовних одиниць, що репрезентують сучасний український медіапростір. Розраховано на студентів, фахівців у галузі медійної комунікації журналістів, медіалінгвістів - усіх, хто професійно цікавиться медіасферою.
Дод.точки доступу:
Сизонов, Д. Ю.
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Шашенко, Сергій.
    Комунікаційні аспекти сучасних мультимедійних лонгрідів: українська практика [Текст] / С. Шашенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
лонгрід -- візуальна комунікація -- нові медіа -- медіапростір -- мультимедіа -- мультимедійний контент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Харамурза, Дар’я.
    Інформаційний тероризм як інструмент гібридної війни та фактор руйнації медіапростору [Текст] / Д. Харамурза // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 29-37DOI 10.28925/2524-2644.2023.163. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіатероризм -- інформаційний тероризм -- гібридна війна -- масмедіа -- медіапростір
Анотація: У статті проаналізовано явище інформаційного тероризму, який набув нових ознак в умовах глобалізації та розвитку сучасних інформаційних технологій. Окреслено специфіку цього поняття. Визначено принципові відмінності між інформаційним, медіа- та кібертероризмом. Авторка наголошує, що повномасштабне вторгнення російської федерації на територію України, розпал гібридної війни, масштабні інформаційно-психологічні спецоперації, дезінформаційні кампанії та кібератаки стали частиною сучасного інформаційного простору. Усе це вимагає нового підходу до аналізу інформаційного тероризму. У статті наведено основні інструменти та принципи інформаційного тероризму, визначено характерні ознаки інформаційного тероризму та його прояви в умовах російсько-української гібридної війни. Наголошено на двох ключових точках перетину медіа та тероризму. Перша – це ретрансляція мас-медіа актів терору, друга – використання терористами мас-медіа, соціальних мереж та інших інструментів комунікації у власних цілях. Інформаційний тероризм руйнує медіасистему та спричиняє потужний психологічний тиск у поєднанні з дезінформаційними кампаніями, поширенням фейків та діпфейків, поширенням інформаційних вірусів, застосуванням маніпулятивних технологій, посиленням психологічного тиску за допомогою медіа, трансляцією ідей ворога за допомогою продуктів масової культури, використанням інструментарію нової пропаганди. Інформаційний тероризм вносить дисбаланс у роботу медіаіндустрії, яка не може продовжувати функціонувати за старими правилами. Звідси виникає наступне не менш важливе питання – рівень медіабезпеки країни в цілому та кожного її громадянина. Медіатероризм отримує нові можливості у віртуальному світі – світі, у який люди прагнуть втекти від жорстокої реальності. Натомість потрапляють у світ маніпуляцій та пропаганди, де інструменти «м’якої сили» у поєднанні з маніпулятивними технологіями, дезінформаційними кампаніями, залякуванням, використанням методу батога та пряника, формують викривлену реальність.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Телеп, Оксана.
    Еволюція соціально-комунікаційних моделей як об’єкт наукової рефлексії [Текст] / О. Телеп // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- соціальна комунікація -- концепт моделювання -- медіамодель -- наукова рефлексія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Сєдова, Т. Д.
    Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 8–11. - Бібліогр.: 12 назв.

Рубрики: Патріотичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
інструментальна якість патріотизму -- медіаконтент -- деструктивний інформаційний вплив -- медіапростір -- медіаграмотність -- патріотизм -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Чепіга, І. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Порпуліт, Олена.
    Контроверсійна природа та соціальний вимір медіапростору [Текст] / О. Порпуліт // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 24-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- соціально-комунікаційний підхід -- гетерогенність -- підконтрольність -- фрагментованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Порпуліт, О. О.
    Інформаційно-комунікаційний і технологічний виміри медіапростору [Текст] / О. О. Порпуліт // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 1. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
медіапростір -- мобільність -- інтерактивність -- конвергенція -- демасифікованість -- креолізованість -- гнучкість -- гіпертекстуальність -- іграїзація

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Пономаренко, Т.
    Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 89-93, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3512. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
готовність -- заклад дошкільної освіти -- майбутні педагоги -- медіапростір -- освітній процес -- професійна підготовка
Анотація: У статті визначено актуальність підготовки майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Уточнено сутність поняття «медіапростір». Визначено зміст основного поняття дослідження «готовність педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кузіна, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: П186607/2015/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. N 3
Зміст:
Бех, Іван Дмитрович. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовна цінність, виховна технологія, духовне життя
Пустовіт, Григорій Петрович. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, соціальна активність, громадянська позиція
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерний підхід, громадянське виховання, ґендерна освіта
Гуржій, Андрій Миколайович. Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гуржій [и др.]. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Волинський В. П., Чорноус О. В., О. С. Красовський, Л. П. Ткачова
Кл.слова: аудіовізуальні електронні засоби, засоби навчання, навчальна діяльність
Коновалов, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті XXI ст / Ю. В. Коновалов. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітянська періодика, зарубіжний досвід, медіапростір
Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб’єктно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: процес соціалізації, суб'єкт, учинок
Загірняк, М. В. Громадянськість студентської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, основні проблеми молоді, шляхи вдосконалення освіти
Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянське виховання, громадянська культура, громадянська компетентність
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40 - 80-ті pp. XX ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психолого-педагогічна характеристика, диференціація, індивідуальний підхід
Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта Китаю, освітні послуги, реформа вищої освіти
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (28.09.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (28.09.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Піскорська, Галина.
    Трансформаційні процеси українського медіапростору, спричинені великою війною [Текст] / Г. Піскорська, К. Бучма, А. Буряк // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 78-85DOI 10.28925/2524-2644.2023.1510. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційні процеси -- український медіапростір -- державне регулювання -- діяльність журналістів -- війна -- виклики
Анотація: У статті на основі останніх досліджень українського медіапростору було визначено особливості державного регулювання інформаційного простору України, окреслено специфіку роботи українського медіаринку, його структурне переформатування та зміна контенту під час повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України. В умовах воєнного стану держава розробила нові рекомендації щодо діяльності журналістів та затвердила їх на законодавчому рівні. Основна увага зосереджена на визначенні труднощів, які долають журналісти під час своєї професійної діяльності внаслідок інформаційного та фізичного тиску ворога. Наголошено, що особливо на початку повномасштабного вторгнення робота більшості журналістів стала цілодобовою та без вихідних. Попри шалений ритм та втому, вони все одно мали збирати, обробляти та оперативно доносити актуальну інформацію до громадськості. Адже під час збройного конфлікту в демократичній державі існує нагальна потреба в правдивій, точній та якісній інформації. Без цього демократія не може ефективно функціонувати. У статті зазначено, що під час великої війни змінився порядок денний в медіапросторі. Серед ключових тем виділено висвітлення бойових дій, ракетних атак, обстрілів цивільних об’єктів, прифронтового життя людей, розповіді про військових, концепцію волонтерства. Також окрема увага приділяється міжнародній тематиці, зовнішній політиці та культурі. Велика війна спричинила зміну споживацьких уподобань щодо пошуку та отримання інформації, надавши перевагу інтернет-медіа на противагу традиційним. Популярність українського телебачення та месенджерів практично зрівнялась. Месенджери стали важливим джерелом отримання новиної інформації серед українців
Дод.точки доступу:
Бучма, Катерина
Буряк, Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)