Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіареальність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бабенко, В.
    Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни / В. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масова свідомість -- пропаганда -- російська пропаганда -- інформаційна війна -- комунікація -- мем -- медіареальність -- архетип -- стереотип -- тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Землякова, Т.
    Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії [Текст] / Т. Землякова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 53-58. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
культурна війна -- етнос -- ментальна історія -- інформаційне суспільство -- традиції -- цінності
Анотація: У статті зроблено комплексну спробу класифікації культурної війни як смислового маніпулятивного явища в інформаційному суспільстві нового типу. Виокремлено ознаки та причини розвитку кризи ідентичності в умовах смислових маніпуляцій медіареальності. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що переповнена підступними смислами нова інформаційна епоха пропонує нам систему подібних підступних інформаційних процесуальних «спектаклів». Вони, своєю чергою, втілюються в усталені образи, утворюючи цілковито нову смислову систему, і творять простір перманентної дії, в якому вибір залишається за людиною нової інформаційної епохи, що виявляє неабиякий рівень інтелектуальної майстерності через діалог чи протест або ж, навпаки, діє за нормованим, «диктованим», нав’язаним культом, з якого народжуються основи всієї культури. Породження окремих спалахів спротиву до «інформаційних перфомансів» через колективну волю нації, яка наче м’язи, інтенсивно натреновується у світлі подій російсько-української війни, є виправданим через потребу в збереженні націєтвірної основи суспільства, або ідентичності нації. Саме на рівні останньої можна допустити виникнення найбільшої кількості конфліктів, пов’язаних із спробою руйнування культурного ядра (ядра нації), яке формується з норм, стандартів, цінностей певного етносу. Головною функцією такого ядра є передача системи зрілих культурних кодів з метою збереження тожсамості нації. Підсумовуючи результати дослідження автор доходить думки, що запропонована нею типологія культурної війни є умовною, але вона дає підстави говорити про симптоматичну появу смислової дезорієнтації та кризи ідентичності. У цій ситуації надзвичайно важливими стануть розуміння й розмежування на основі власного «ментального ідентикатора», аби згодом відбулося об’єднання індивідів за нових умов.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)