Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіареальність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Гузенко Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща)/ Т. А. Гузенко (стр.8-15)
Курбан О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах/ О. В. Курбан (стр.16-20)
Курбан С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку/ С. О. Курбан (стр.21-27)
Куцай Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю/ Т. І. Куцай (стр.28-31)
Bernyhora N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions"/ N. Bernyhora (стр.32-34)
Єжижанська Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції/ Т. С. Єжижанська (стр.35-43)
Шпак В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства/ В. І. Шпак (стр.44-47)
Росінська О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України/ О. А. Росінська (стр.48-52)
Землякова Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії/ Т. Землякова (стр.53-58)
Іващенко В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові/ В. Л. Іващенко (стр.59-60)
Білас Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту/ Х. О. Білас (стр.61-62)
Данилюк Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис/ Ю. М. Данилюк (стр.66-69)
Коваль В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста/ В. В. Коваль (стр.70-76)
Онищенко О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц")/ О. М. Онищенко (стр.77-83)
Петрина Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна"/ Л. В. Петрина (стр.84-88)
Повар А. В. Редагування в період рукописної книги/ А. В. Повар (стр.89-91)
Горбенко Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік/ Г. В. Горбенко (стр.92-100)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабенко В.
Назва : Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6 (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масова свідомість--пропаганда--російська пропаганда--інформаційна війна--комунікація--мем--медіареальність--архетип--стереотип--тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Землякова Т.
Назва : Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 53-58 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурна війна--етнос--ментальна історія--інформаційне суспільство--традиції--цінності
Анотація: У статті зроблено комплексну спробу класифікації культурної війни як смислового маніпулятивного явища в інформаційному суспільстві нового типу. Виокремлено ознаки та причини розвитку кризи ідентичності в умовах смислових маніпуляцій медіареальності. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що переповнена підступними смислами нова інформаційна епоха пропонує нам систему подібних підступних інформаційних процесуальних «спектаклів». Вони, своєю чергою, втілюються в усталені образи, утворюючи цілковито нову смислову систему, і творять простір перманентної дії, в якому вибір залишається за людиною нової інформаційної епохи, що виявляє неабиякий рівень інтелектуальної майстерності через діалог чи протест або ж, навпаки, діє за нормованим, «диктованим», нав’язаним культом, з якого народжуються основи всієї культури. Породження окремих спалахів спротиву до «інформаційних перфомансів» через колективну волю нації, яка наче м’язи, інтенсивно натреновується у світлі подій російсько-української війни, є виправданим через потребу в збереженні націєтвірної основи суспільства, або ідентичності нації. Саме на рівні останньої можна допустити виникнення найбільшої кількості конфліктів, пов’язаних із спробою руйнування культурного ядра (ядра нації), яке формується з норм, стандартів, цінностей певного етносу. Головною функцією такого ядра є передача системи зрілих культурних кодів з метою збереження тожсамості нації. Підсумовуючи результати дослідження автор доходить думки, що запропонована нею типологія культурної війни є умовною, але вона дає підстави говорити про симптоматичну появу смислової дезорієнтації та кризи ідентичності. У цій ситуації надзвичайно важливими стануть розуміння й розмежування на основі власного «ментального ідентикатора», аби згодом відбулося об’єднання індивідів за нових умов.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)