Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіасередовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гиріна Т. С.
Назва : До питання періодизації історії українськомовного радіо у світовому медіасередовищі
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2018. - N 1. - С. 125-130. - ISSN 0554-4866 (Шифр П739395/2018/1). - ISSN 0554-4866
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія радіомовлення--світове медіасередовище--трансформація--українськомовне радіо
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гиріна, Тетяна
Назва : Корифеї радіосправи української діаспори у глобальному соціокультурному просторі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 7. - С. 33-36. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/7). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): радіопродуценти--світове медіасередовище--українська діаспора--українськомовне радіомовлення
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гиріна, Тетяна
Назва : Проблемологія українськомовного радіомовлення у світовому медіасередовищі
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 4. - С. 49-52. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конвергенція--проблемна ситуація--проблемологія--світове медіасередовище--трансформація--українськомовне радомовлення
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скляр О.
Назва : Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 15. - С. 43-53. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2020/15). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інвективність--інвективна лексика--інвектива--лихослів’я--медіасередовище--контент
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом сучасної лінгвістики до мовленнєвої поведінки звичайної людини. У статті розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних науковців на природу інвективності, з’ясовано її витоки та причини вживання інвектив. Інвективність — це властивість мовленнєвих одиниць набувати додаткових семантичних і прагматичних значень, що полягають в інтенції образити співрозмовника. Інвективи і лихослів’я загалом є вербальним порушенням заборон, які існують у певній соціальній групі. Серед основних функцій інвективної лексики — вербалізація агресії у конфліктній ситуації; зниження емоційної напруги; заповнення пауз під час мовлення; зменшення або встановлення соціальної дистанції. Увагу зосереджено на особливостях функціонування інвектив у сучасному медіасередовищі, зокрема дитячому і підлітковому. Обґрунтовано вплив лексем з інвективною семантикою на свідомість реципієнта. У межах досліджуваної теми проведено опитування, покликане виявити ставлення користувачів до медіаконтенту, який містить інвективну лексику. Відеоматеріал, доданий до опитування, — уривок мультфільму «Гра Бендера». Результати опитування засвідчують неоднозначне сприйняття контенту з інвективами, відсутність єдиної стратегії вибору і контролю дитячого контенту серед батьків. На основі відповідей можна виокремити 3 типи ставлення до інвективної лексики: негативне (табуювання, уникання інвективної лексики у реальному житті та інформаційному просторі), нейтральне (використання інвектив у житті та віртуальному просторі зумовлене ситуацією, має мету), позитивне (широке використання інвектив, сприйняття їх як засобу увиразнення мовлення, складової повсякденного словника). Подальші дослідження інвектив та специфіки їх реалізації в мовленні дають змогу встановити вплив контенту на мовну особистість, простежити зв’язок між комунікативною поведінкою людини та її інформаційним простором.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мурзіна О.
Назва : Формування медіакомпетентності в процесі дистанційної освіти: фактори впливу. Якість [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 2. - С. 60-65. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.7 (Шифр Н057263/2022/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--медіакомпетентність--медіасередовище--інформаційні технології
Анотація: У статті розглянуто основні фактори, які впливають на якість дистанційного навчання в контексті формування медіакомпетентності. Некомпетентне використання інформаційних і медіатехнологій, відсутність сучасного програмного забезпечення, комп’ютерної техніки і медіазасобів, а також, несформованість медіакомпетнтності у викладачів-тьюторів та студентів негативним чином впливають на якість дистанційного навчання. Наше дослідження дозволило нам виявити основні фактори які впливають на ефективність формування медіакомпетентності викладачів та студентів в системі дистанційної освіти. Виявлені нами фактори безпосередньо впливають на якість дистанційного навчання. До таких факторів ми віднесли: підготовку контенту навчальної дисципліни; мотивацію та зацікавленість усіх учасників освітнього процесу; рівень медіакомпетентності викладача-тьютора та студентів; матеріально-технічна оснащеність як викладача-тьютора так і студента; медіасередовище закладу вищої освіти; фактори, які пов’язані з індивідуальними особливостями всіх учасників освітнього процесу. Обґрунтовано значимість та характер фактору, який суттєво впливає на ефективність дистанційного навчання у закладах вищої освіти. В нашому дослідженні виявлено, що для ефективного використання медіасередовища закладу вищої освіти необхідно мати: матеріально-технічну оснащеність, навчальний контент, компетентних викладачів-тьюторів, засоби контролю, технології використання хмарних технологій. Розглянуто критерії процесу оцінювання навчального контенту, ефективного використання засобів комунікації учасників освітнього процесу, професіоналізм викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мурзіна О.
Назва : Медіакомпетентність та медіаграмотність: сутність понять [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 18-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.2 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіакомпетентність--медіаосвіта--медіапростір--медіасередовище
Анотація: У статті проведено аналіз науково-педагогічної літератури, в ході якого визначено сутність понять «медіаграмотність» та «медіакомпетентність», а також подані власні дефініції. Під медіакомпетентністю ми розуміємо сукупність знань, умінь, здібностей, що сприяють пошуку, відбору, інтерпретації, використанню, оцінюванню, критичному аналізу, створенню та передаванню медіаінформації. Медіакомпетентність фахівців ми визначаємо як їх компетентність щодо застосування медіатехнологій у професійній діяльності. Медіакомпетентність включає інформаційну, інформатичну, комунікаційну та комунікативну компетентності. Медіакомпетентність формується через медіаграмотність, якої, у свою чергу, можна досягти в процесі медіаосвіти. Вона допомагає особистості критично мислити, що сприяє формуванню певного розуміння медіаінформації та прийняттю компетентних рішень у відповідь на неї. Медіаграмотність ми визначаємо як процес розвитку особистості за допомогою медіа та з метою формування медіакультури, розвитку комунікативних і творчих здібностей, критичного мислення, уміння знаходження, інтерпретації, оцінювання й аналізу медіаінформації за допомогою медіатехнологій. Тобто медіаграмотна особистість здатна контролювати медіа та орієнтуватися в медіасередовищі, ефективно знаходити потрібну інформацію, а також може усвідомлювати і контролювати хибність повідомлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко, Олександр
Назва : Олександр Назаренко, голова Чернігівської ОО НСЖУ-Плануємо, аби кожен мав змогу внести пропозиції щодо роботи обласної організації
Місце публікування : Журналіст України. - Київ: Національна спілка журналістів України, 2017. - № 9. - С. 32-36 (Шифр Ж793851931/2017/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіасередовище--фотожурналістика--журналісти, чернігів
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко, Ірина Анатоліївна
Назва : Обережно: сучасне медіасередовище
Місце публікування : Дошкільне виховання. - Київ: Світич, 2013. - № 6. - С. 23-26. (Шифр Д441483/2013/6)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Влада повинна підтверджувати авторитет діями, а не додатковими повноваженнями, — голова НСЖУ
Місце публікування : Журналіст України. - Київ: Національна спілка журналістів України, 2017. - № 7/8. - С. 13 (Шифр Ж793851931/2017/7/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): боротьба з корупцією--медіасередовище
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/П 30
Автор(и) : Петрунько, Ольга Володимирівна
Назва : Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіасередовищі : монографія
Вихідні дані : Полтава: Укрпромторгсервіс, 2010
Кільк.характеристики :480 с
Примітки : Библиогр.: с. 458-476
ISBN, Ціна 978-966-8716-24-9: 38.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.25
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Психологія-- Суспільство-- Середовище
Дитяча психологія
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)