Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=менеджмент освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.018.43.046-02/О-64-789910421
Назва : Організаційна модель навчання аспірантів заочно-дистанційною формою (комплект дидактичних матеріалів)
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-228-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.018.43.046-021.68:004 + 004
Предметні рубрики: Вища освіта-- Дистанційне навчання
Аспіранти-- Очно-дистанційне навчання
Анотація: У дидактичних матеріалах містяться програми навчальних дисциплін і спецкурсів для організації навчання аспірантів і здобувачів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(2), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(2), Ф1(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/К 82
Автор(и) : Крижко, Василь
Назва : Теорія та практика менеджменту в освіті : навчальний посібник . -Вид. 2-ге. доопрац.
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2005
Кільк.характеристики :255, [1].: іл. с
ISBN, Ціна 966-8847-14-8
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Управління освітою-- Менеджмент освіти
Анотація: Навчальний посібник охоплює широкий аспект теоретичних засад наукового менеджменту, його історії, ідеології та ролі в формуванні нової генерації управлінців
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), ГП АБ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(3), ГП АБ(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/М 80
Автор(и) : Мороз І. В.
Назва : Менеджмент і маркетинг в освіті : навчально -методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2006
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 966-574-432-1
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Менеджмент-- Маркетинг
Анотація: У посібнику викладений зміст модульної робочої програми нормативного навчального курсу з менеджменту і маркетингу освіти, курс лекцій, тестові завдання, перелік питань до державної атестації спеціалістів, критерії оцінювання знань студентів в умавах кредитно-модульної системи навчання
Примірники : всього 1: ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 323(477)(08)/С 91
Назва : Сучасні соціокультурні та політичні процеси в Україні : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конференції, 11-12 квіт. 2013 р., присвяченої пам’яті видатного українського вченого, доктора філософських наук, професора олександра Миколайовича Семашка
Вихідні дані : Київ: [НАКККіМ], 2013
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 323(477)(08)
Предметні рубрики: Вища освіта
Культура-- Мистецтво
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондур, Оксана
Назва : Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ, 2018. - № 2. - С. 42-47. - ISSN 2078-1016 (Шифр В748746/2018/2). - ISSN 2078-1016
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--менеджмент освіти--суспільство--демократична освіта--педагогіка--свідомість--глобалізація
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Товканець О. С.
Назва : Менеджмент освіти в умовах глобалізації: завдання і перспективи розвитку
Місце публікування : Педагогіка і психологія: науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - N 3. - С. 23-32. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2018/3). - ISSN 2304-0629
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент освіти--глобалізація--модернізація наукових підходів--професійна підготовка
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.1:37.015.3/Г 34
Назва : Генеза провідництва в освіті : монографія . -Видання 2-е, доповнене
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2020
Кільк.характеристики :476 с
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет
ISBN, Ціна 978-617-7862-04-7: 30.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.014.1:37.015.3 + 37.015.3
Предметні рубрики: Вища освіта-- Провідництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урядові зв’язки--менеджмент освіти--управління--лідерство
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zinchenko V.
Назва : International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions
Паралельн. назви :Інтернаціональні моделі, напрями і концепції філософії освіти у контексті стійкого розвитку суспільства в умовах глобальних інституційних трансформацій
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 72-81. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи освіти--філософія освіти--менеджмент освіти--моделі філософії освіти--суспільний розвиток--педагогіка--вища освіта--виховання--демократія--глобалізація--інтернаціоналізація--інтеграція--трансформації
Анотація: На межі тисячоліть проблема освіти, а особливо вищої, її роль у становленні держави й вплив на життя суспільства набула особливої актуальності й стала предметом дослідження не тільки педагогів, істориків, а й економістів, політологів, психологів, суспільствознавців та, перш за все, - філософів (у зв'язку з чим і з'явилися різноманітні моделі, напрями філософії освіти). Водночас дещо бракує ґрунтовних інтегративних досліджень комплексного освітньо-управлінського і суспільно-історичного, соціально-економічного і державно-політичного досвіду втілення даних філософсько-освітніх парадигм, напрямів, моделей, концепцій реформування/модернізації вищої освіти і науки окремих розвинених країн, розглянутого з урахуванням аналогічних завдань, що стоять перед освітою і наукою в Україні. Практично в кожній розвиненій країні є багатий досвід побудови системи вищої освіти. Результати аналізу цього досвіду можуть сприяти розвитку й збагаченню вітчизняної системи освіти, дають змогу уникнути повторення помилок та можливість розкрити нові підходи до вирішення низки проблем у цій галузі. Ґрунтуючись на цьому, автор ставить питання про необхідність створення стратегії модернізаційних освітніх і наукових реформ, котрі зачіпають проблеми освітньо-наукового інституту соціуму в управлінні науково-освітнім простором (це вже стосується як галузі соціальної складової філософії освіти, так і сфери менеджменту освіти), а також на аналізі в рамках цієї стратегії існуючих моделей, шкіл, напрямів у сучасній філософії освіти
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)