Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=месенджери<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль, Наталія
Назва : "Лайкати" та "Дружити". Про етикет педагога в соцмережах
Місце публікування : Школа: інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 9. - С. 10-27 (Шифр Ш872624/2018/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна мережа--етикет--функції вчителя--месенджери--блоги та функції--комп’ютерезація шкіл
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2021р.,N 5
Цікаві статті :
Піроженко Т. Як формувати особистісну компетентність дитини/ Т. Піроженко, О. Байєр (стр.4-6) Кл.слова: особистісний розвиток,ранкові зустрічі,куточок приналежності
Плануємо особистість дошкільника (стр.7)
Левінець Н. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника/ Н. Левінець (стр.8-12) Кл.слова: рухова компетентність,фізичний розвиток,руховий режим
Левінець Н. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри/ Н. Левінець (стр.13-15) Кл.слова: фізичний розвиток,спортивно-ігрова компетентність,спортивні ігри
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу (стр.16-17) Кл.слова: річне завдання,приклади річних завдань,приклад плану реалізації
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень (стр.18-19) Кл.слова: карантинні обмеження,дистанційний режим
Полтавець Ю. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова/ Ю. Полтавець (стр.20-22) Кл.слова: словник,дитячі речі
Григорович Р. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі/ Р. Григорович (стр.23-28) Кл.слова: спільна діяльність,соціально-психологічний клімат
Типові професійні деформації педагогів (стр.29)
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі (стр.30)
Бадер С. Три типи педагогічного анлізу: підготовка, інструментарій, висновки/ С. Бадер (стр.31-36) Кл.слова: освітній процес,аналіз занять
Як аналізувати заняття в дитячому садку (стр.37)
Карачун В. Готуємося до літнього оздоровчого періоду/ В. Карачун (стр.38-41) Кл.слова: план,літній період,види діяльності
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період (стр.42-43) Кл.слова: упорядкувати документацію,ігровий майданчик,дидактичні матеріали
Горобчук Н. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей/ Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук (стр.44-46) Кл.слова: скеледром,скелелазіння,приклади вправ
Правила техніки безпеки на скеледромі (стр.47)
Болотова О. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу/ О. Болотова (стр.48-51) Кл.слова: genially,learningapps,wordwall
Етикет професійного онлайн-спілкування (стр.52-53) Кл.слова: електронна пошта,месенджери
Прудей В. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так/ В. Прудей (стр.54-57) Кл.слова: підготовка до школи,зефірний тест
П’ять потенційних проблем майбутнього пешокласника та як їх уникнути (стр.58-59) Кл.слова: стрес,труднощі у навчанні,емоційна незрілість
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма (стр.60-61) Кл.слова: масаж фетром,гімнастика для пальчиків,графічний диктант
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Етикет професійного онлайн-спілкування
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2021. - № 5. - С. 52-53 (Шифр В353859/2021/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна пошта--месенджери
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан О.
Назва : Проблема критичності мислення при споживанні медіаконтенту в умовах інформаційної війни
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 1. - С. 21-27. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4 (Шифр С325934233/2022/28/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--медіаконтент--критичність мислення--медіаграмотність--інформаційна стійкість--інформаційна безпека--інформаційне поле--інформаційна війна
Анотація: Статтю присвячено проблемі споживання контенту в сучасних медіа в контексті розвитку критичності мислення, базовими частинами якої є медіаграмотність та інформаціи на стіи - кість. Актуальність дослідження полягає в нинішній наявності сери озних викликів для українського медіаполя та інформаціи ного поля, що виникли внаслідок гібридної геополітичної агресії , якої Україна зазнала з боку Росіи ської Федерації . Предметом розгляду в представленому дослідженні є критичне мислення та навички протистояння маніпуляціям у медіа у віи - ськовослужбовців Зброи них сил Украї ни. Метою дослідження виступає кількісна оцінка рівня критичного мислення в представників цільової групи та виявлення конкретних проблемних питань у цьому контексті. Для досягнення зазначеної мети було використано такі загальнонаукові методи, як аналіз, порівняння та спостереження, а основним прикладним дослідженням було соціологічне опитування (анкетування). Результати дослідження свідчать про те, що представники цільової групи як основні джерела інформації використовують соціальні мережі (79,8 %), інтернет-ЗМІ (61,5 %) та месенджери (46,8 %). Переважна більшість опитаних при споживанні медіаконтенту користуються украї нською мовою — 70 %, для 22 % мова виявилася не принциповою, а 8 % визнали, що ї м зручнішою є росіи ська мова. Було з’ясовано, що представники цільової групи частіше обирали візуальні форми медіаконтенту (відео, інфографіку, фото), ніж тексти. На жаль, дослідження виявило факти низького рівня критичності мислення: лише 53,7 % опитаних зазначили, що перевірять інформацію, отриману з медіа, в альтернативних джерелах. 45,1 % респондентів уважали, що ніколи не були об’єктом медіаманіпуляціи , при цьому фактично саме на них у першу чергу спрямовується пропаганда з боку відповідних структур РФ. Ці та інші наведені в статті результати опитування засвідчили низький рівень критичності мислення і медіаграмотності та інформаціи ної стіи кості віи ськовослужбовців ЗСУ. Зазначена обставина є передумовою для необхідності подальшого вдосконалення процесів управління інформацій - ними процесами в украї нських медіа для ЗСУ, якісного поліпшення та збільшення кількості виробництва відповідного медіаконтенту, а також проведення системних навчань для представників цільових груп із питань медіаграмотності та інформаційної стійкості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М., Іващенко А.
Назва : Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 73-79. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронна пошта--google-chat--консультативна діяльність--месенджери--освіта дорослих--telegram--цифрові ресурси--цифрові технології
Анотація: У даній статті йдеться про використання цифрових технологій як інструменту консультативної діяльності в освіті дорослих. Автори наголошують на необхідності цифрові-зації вищої освіти в Україні, адже в умовах повномасштабного вторгнення освітяни не мають втрачати на якості надання освітніх послуг здобувачам освіти трьох рівнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Москаленко О. О. Передумови та методологічні засади створення електронної бібліотеки в державній науково-технічний бібліотеці України/ О. О. Москаленко, О. Б. Шмаглій (стр.5-10) Кл.слова: електронні інформаційні ресурси,електронний каталог,повнотекстові бази даних
Ржеуський А. В. SWOT-аналіз дистанційного бібліотечно-інформаційного обслуговування бібліотек закладів вищої освіти України/ А. В. Ржеуський, Н. Е. Кунанець (стр.11-24) Кл.слова: дистанційні сервіси,електронні інформаційні ресурси,месенджери
Жалко Т. Й. Бібліотека як середовище навчання і самоуправління навчанням в умовах сьогодення (на прикладі бібліотеки-студії "Дім" центральної бібліотеки для дітей М. Луцька)/ Т. Й. Жалко, Н. В. Ляшук (стр.25-30) Кл.слова: освітній простір,самоуправління навчанням,освітня послуга
Куліш Ю. О. Використання відеостримінгу та відеохостингу університетськими бібліотеками США для підтримки освітньо-наукової діяльності/ Ю. О. Куліш (стр.31-38) Кл.слова: університетська бібліотека,відеостримінг,відеоконтент
Анісімова О. М. Краєзнавчий контент бібліотек Вінниччини/ О. М. Анісімова, Г. П. Лукаш (стр.39-47) Кл.слова: бібліотечне краєзнавство,формування культурної свідомості,краєзнавчий електронний каталог
Тверитникова О. Є. Менеджмент якості архівної та бібліотечної справи: до проблеми імплементації міжнародних стандартів/ О. Є. Тверитникова, Г. В. Салата (стр.48-53) Кл.слова: стандарт,електронні ресурси,інформаційні технології
Тур О. М. Тенденції розвитку прикладних соціально-комунікаційних технологій у медичній галузі: мобільні застосунки та програми у сфері охорони здоров’я/ О. М. Тур, В. В. Шабуніна, В. І. Маслак (стр.54-62) Кл.слова: системи охорони здоров’я,інформаційні технології,мобільні застосунки
Яворська Т. М. Документні ресурси бібліотек України: проблема дерусифікації/ Т. М. Яворська, А. Л. Ребренюк (стр.63-68) Кл.слова: бібліотеки,документні ресурси,дерусифікація
Ржечицька С. А. Законодавче і нормативно-правове забезпечення діяльності закладів вищої освіти України/ С. А. Ржечицька (стр.69-75) Кл.слова: вища освіта,якість освіти,нормативно-правова база
Карпенко О. О. Інституційні репозитарії закладів вищої освіти України з підготовки фахівців у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи як складова якості наукової комунікації в сучасному освітньому просторі/ О. О. Карпенко, Н. І. Кобижча (стр.76-82) Кл.слова: інституційний репозитарій,заклад вищої освіти,канали комунікації
Горбань Ю. І. Оптимізація вебсайту бібліотеки закладу вищої освіти для покращення доступу до інформаційних ресурсів/ Ю. І. Горбань, Н. А. Гайсинюк (стр.83-90) Кл.слова: вебсайт,дистанційне обслуговування,інформаційний простір
Філіна Т. В. Креативний менеджмент у системі популяризації читання/ Т. В. Філіна, Я. В. Костельна (стр.91-96) Кл.слова: креативність,креативний менеджмент,популяризація читання
Івашкевич О. В. Штучний інтелект в акустиці функціонування книгозбірень України/ О. В. Івашкевич (стр.97-101) Кл.слова: інноваційні технології,елементи штучного інтелекту,виклики впровадження ШІ
Бондар І. В. Інтеграція електронних ресурсів у бібліотечному середовищі закладу вищої освіти: переваги та виклики/ І. В. Бондар (стр.102-108) Кл.слова: цифрові ресурси,бібліотечне середовище,інтеграція технологій
Мудроха В. О. Особливості формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/ В. О. Мудроха (стр.109-114) Кл.слова: цифрова компетентність,професійна підготовка,дистанційне навчання
Політова О. А. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"/ О. А. Політова (стр.115-122) Кл.слова: маркетинг,архіви,заклад вищої освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Піскорська, Галина, Бучма, Катерина, Буряк, Анна
Назва : Трансформаційні процеси українського медіапростору, спричинені великою війною
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 78-85. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1510 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.1510
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трансформаційні процеси--український медіапростір--державне регулювання--діяльність журналістів--війна--виклики
Анотація: У статті на основі останніх досліджень українського медіапростору було визначено особливості державного регулювання інформаційного простору України, окреслено специфіку роботи українського медіаринку, його структурне переформатування та зміна контенту під час повномасштабного вторгнення Російської Федерації на територію України. В умовах воєнного стану держава розробила нові рекомендації щодо діяльності журналістів та затвердила їх на законодавчому рівні. Основна увага зосереджена на визначенні труднощів, які долають журналісти під час своєї професійної діяльності внаслідок інформаційного та фізичного тиску ворога. Наголошено, що особливо на початку повномасштабного вторгнення робота більшості журналістів стала цілодобовою та без вихідних. Попри шалений ритм та втому, вони все одно мали збирати, обробляти та оперативно доносити актуальну інформацію до громадськості. Адже під час збройного конфлікту в демократичній державі існує нагальна потреба в правдивій, точній та якісній інформації. Без цього демократія не може ефективно функціонувати. У статті зазначено, що під час великої війни змінився порядок денний в медіапросторі. Серед ключових тем виділено висвітлення бойових дій, ракетних атак, обстрілів цивільних об’єктів, прифронтового життя людей, розповіді про військових, концепцію волонтерства. Також окрема увага приділяється міжнародній тематиці, зовнішній політиці та культурі. Велика війна спричинила зміну споживацьких уподобань щодо пошуку та отримання інформації, надавши перевагу інтернет-медіа на противагу традиційним. Популярність українського телебачення та месенджерів практично зрівнялась. Месенджери стали важливим джерелом отримання новиної інформації серед українців
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)