Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (16)Рідкісні та цінні видання (3)Мережеві ресурси (85)Наукові періодичні видання Університету (154)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2310
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:004.7/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна
Назва : Інтернет в дидактиці
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :69 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.09:004.7 + 004.7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : Професійний розвиток педагогічних працівників ; Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти ; Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти ; Навчально-методичні матеріали ; Комп’ютер у дидактиці
Примірники : всього : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(26), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09:001.895/С 68
Автор(и) : Софій, Наталія Зіновіївна
Назва : Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :60, 58 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк, Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Серія: Рівний доступ до якості освіти
Примітки : Книжка-перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.09:001.895 + 001.895
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Зміст : ; Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання
Примірники : всього : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.6/Л 84
Назва : Вимірювання та управління якістю освіти
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :50 с ; 59 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти"
Примітки : Книжка -перекрутка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.014.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Зміст : Компонент 1. Професійний розвиток педагогічних працівників ; Модуль 9 ; Модуль 10. Педагогічна діагностика: завдання, методи, інструменти
Примірники : всього : ГП АБ(47), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(47), Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.202я73/С 13-860405673
373.3.02(075)/С 13
Автор(и) : Савченко, Олександра Яківна
Назва : Дидактика початкової освіти : підручник для вищих навчальних закладів . -2-ге видання
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2013
Кільк.характеристики :503 с
Примітки : Затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-349-344-2:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3.02(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Початкова освіта
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(61), Ф1(1), Ф3(37)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(60), Ф1(1), Ф3(36)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(075)/М 54
Назва : Методика та методологія організації наукових досліджень. Управлінське документування : навч. посібник для магістрів зі спец. "Управління навчальним закладом"
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2011
Кільк.характеристики :180 с :
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 001.891(075)
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінська діяльність--оформлення роботи--методи наукового дослідження--ділове листування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075.8)/Л 69
Назва : Логопедія : підручник . -3-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Слово, 2013
Кільк.характеристики :664 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-194-053-5:
ДРНТІ : 14.29.29
УДК : 376(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія
Примірники : всього : Ф3(5)
Вільні : Ф3(5)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Управління інноваційним розвитком : навчальний посібник . -2-ге вид., переробл. і доп.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга; Київ: Княгиня Ольга, 2005
Кільк.характеристики :324 с
ISBN, Ціна 966-680-184-1
ISBN, Ціна 966-96075-1-5
ДРНТІ : 06
УДК : 330.3
Предметні рубрики: Економіка-- Інноваційний розвиток
Анотація: У посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(9)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(9)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 519.816(075.8)/В 19
Автор(и) : Василевич, Леонід Федорович, Юртин, Іван Іванович
Назва : Прийняття рішень за умов конфлікту та невизначеності середовища : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства :
ДРНТІ : 20
УДК : 519.816(075.8)
Предметні рубрики: Фізико-математичні науки-- Дослідження операцій
Теорія ігор-- Умови конфлікту
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП АБ(14)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП АБ(14)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/М 79
Автор(и) : Моргун В. Ф., Тітов І. Г.
Назва : Основи психологічної діагностики : навчальний посібник . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Слово, 2012
Кільк.характеристики :459 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-194-022-1:
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологічна діагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностична діяльність--теоретико-методологічні аспекти--типології діагностичних методів--характеристика психодіагностичного методу--математико-статистичні методи у психодіагностиці
Анотація: У навчальному посібнику розглянуто історичні етапи становлення психодіагностики та її специфіку як теоретико-практичної дисципліни.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 374.72:005.336.2/К 17
Автор(и) : Калашнікова, Світлана Андріївна,
Назва : Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2/ С. А. Калашнікова
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :57 зустріч. паг. ; 57 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк
Примітки : Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - Книжка-перекруткаКомпонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освітиКнижка-"перекрутка" :
ДРНТІ : 14.37
УДК : 374.72:005.336.2 + 005.336.2
Предметні рубрики: Організація вищої освіти-- Педагогічна освіта-- Підвищення кваліфікації
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891/О-75
Назва : Основи наукових досліджень : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-266-9:
ДРНТІ : 00.21
УДК : 001.891(075.8)
Предметні рубрики: Наука-- Дослідження
Анотація: У підручнику подано основні відомості про організацію науки в Україні та особливості підготовки кадрів дослідницької кваліфікації у світі, розкрито методологічні засади наукового пізнання та творчості, пошуку й опрацювання наукової інформації.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/М 21
Автор(и) : Мальський М. З., Мацях М. М.
Назва : Теорія міжнародних відносин : підручник . -3-тє вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2007
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка, Факультет міжнародних відносин
Примітки : Библиогр.: с.448-461
ISBN, Ціна 966-346-283-3:
ДРНТІ : 11.25
УДК : 327
Предметні рубрики: Міжнародні відносини
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 101(038)/Є 24
Назва : Європейський словник філософій. Лексикон неперекладностей . Т. 1 . -Вид. 2-ге, випр.
Паралельн. назви :Vocabulaire Europeen des Philosophies: Dictionnaire des Intraduisibles
Вихідні дані : Київ: Дух і літера, 2011
Кільк.характеристики :570 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Перевод з фр.
ISBN, Ціна 978-966-378-171-6
ISBN, Ціна 978-966-378-172-3
ISBN, Ціна 2-85-036-580-7
ISBN, Ціна 2-02-030730-8
ДРНТІ : 02
УДК : 101(038)
Предметні рубрики: Філософія-- Сутність-- Предмет-- Методи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)

Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 101(038)/Є 24
Назва : Європейський словник філософій. Лексикон неперекладностей . Т. 2
Паралельн. назви :Vocabulaire Europeen des Philosophies: dictionnaire des Intraduisibles
Вихідні дані : Київ: Дух і літера, 2011
Кільк.характеристики :482 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Перевод з фр.
ISBN, Ціна 978-966-378-171-6
ISBN, Ціна 978-966-378-201-0
ISBN, Ціна 2-85-036-580-7
ISBN, Ціна 2-02-030730-8
ДРНТІ : 02
УДК : 101(038)
Предметні рубрики: Філософія-- Сутність-- Предмет-- Методи
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)

Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/Р 56
Автор(и) : Ричков М. О.
Назва : Соціологія : учебник
Вихідні дані : Ірпінь: Академія ДПС України, 2001
Кільк.характеристики :224 с ; [1] с
Колективи : Державна податкова адміністрація України, Академія державної податкової служби України
ISBN, Ціна 9667257-43-6: 12.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Соціологія
Зміст : Соціологія як наука ; Соціологічні дослідження ; Соціальна структура суспільства ; Соціальні інститути та організації ; Культура як соціальний феномен ; Особистість як соціальна система ; Економічна соціологія ; Соціологія праці й управління ; Соціологічний аналіз конфлікту ; Соціологія вільного часу ; Соціологія сім’ї
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/М 31
Назва : Мас-медіа на перехідному етапі: система мас-медіа, політична комунікація, аспекти журналістики, методи дослідження
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Центр вільної преси, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики
ISBN, Ціна 966-7181-53-7
ISBN, Ціна 966-594-209-3
ДРНТІ : 11.15.89
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Мас-Медіа
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(11), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(10), Ф3(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.411.4/К 75
Автор(и) : Кочерган, Михайло Петрович
Назва : Вступ до мовознавства : підручник . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Академія, 2010
Кільк.характеристики :367 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-248-8:
ДРНТІ : 16
ББК : 81.411.4
Предметні рубрики: Мовознавство-- вступ до мовознавства
Примірники : всього : ГП АБ(4)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Л 63
Автор(и) : Лисянська, Таїсія Миколаївна
Назва : Педагогічна психологія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2012
Кільк.характеристики :263 с
ISBN, Ціна 978-966-2229-27-1:
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія-- педагогічна психологія-- дитяча психологія
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф2(5)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Д 64
Автор(и) : Долинська, Любов Василівна, Матяш-Заяц, Людмила Петрівна
Назва : Психологія конфлікту : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2010
Кільк.характеристики :304 с
ISBN, Ціна 978-966-2229-14-1:
ДРНТІ : 15.41.43
УДК : 159.9(075) + 316.6(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Конфліктологія
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(2), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.4(075.8)/Л 84
Автор(и) : Лукашевич, Микола Павлович, Семигіна, Тетяна Вікторівна
Назва : Соціальна робота (теорія і практика) : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2011
Кільк.характеристики :367 с
Серія: "Українська книга"
ISBN, Ціна 978-966-8019-89-0:
ДРНТІ : 04.21.81
УДК : 364.4(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Анотація: В підручнику розкрито сутність поняття "соціальна робота" як галузі науки, навчальної дисципліни та фахової діяльності. Розглянуто основні типи теорій та моделей соціальної роботи, практику соціальної роботи в Україні та за кордоном.
Примірники : всього : Ф2(5), Ф1(3), Ф3(2)
Вільні : Ф2(5), Ф1(3), Ф3(2)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Д 76
Автор(и) : Дружинин, Владимир Николаевич
Назва : Экспериментальная психология : учебное пособие для студентов высших учебных заведений . -2-е изд., доп.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 2001
Кільк.характеристики :318 с.
Серія: Учебник нового века
ISBN, Ціна 5-8046-0176-8:
ДРНТІ : 15.21.69
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Загальна психологія-- Експериментальна психологія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/В 53
Назва : Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : зб. наук. пр. № 993. Вип. 29
Вихідні дані : Харків, 2012
Кільк.характеристики :183[1] с
Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи = Sociological studies of cjntemporary society: metodology, theory, methods
ISSN: 0453-80480453-7998 :
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Соціологія
Соціологія-- Дослідження
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/В 53
Назва : Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : зб. наук. пр. № 999. Вип. 30
Вихідні дані : Харків, 2012
Кільк.характеристики :223[1] с
Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи = Sociological studies of cjntemporary society: metodology, theory, methods
ISSN: 0453-80480453-7998 :
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Соціологія
Соціологія-- Дослідження
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

25.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2013р.,N 7/8
Цікаві статті :
(стр.2-12) Кл.слова: Українська мова,методичні рекомендації
Павлів І. Слово в житті людини/ І. Павлів (стр.22-25) Кл.слова: Українська література
Телішевська Л. Фанфіки: форми і методи роботи/ Л. Телішевська (стр.26-27) Кл.слова: Середня освіта,творчість
Павлів і. Новий вид учнівської творчості/ і. Павлів (стр.28-29) Кл.слова: Середня освіта
Криворотенко О. Створюємо фанфік за оповіданням Євгена Гуцала "Сім'я дикої качки"/ О. Криворотенко (стр.30-31)
Криворотенко О. Повість Івана Франка "Захар Беркут" і сучасна Україна/ О. Криворотенко (стр.32-38) Кл.слова: Українська література
Грицина В. Функціонування інфрастуктурних одиниць у різних стилях української мови/ В. Грицина (стр.39-43) Кл.слова: українська мова
Задорожній В. Веремія навколо євро/ В. Задорожній (стр.44-48) Кл.слова: Українська мова
Герасимчук В. Від літери до цифри: світові нумерації в українських числівниках/ В. Герасимчук (стр.49-54) Кл.слова: Українська мова,числівник
Білоус П. Про естетичне сприйманняч давніх творів/ П. Білоус (стр.55-60) Кл.слова: Українське письменство,слов'янська мова,переклад
Буряк О. Художньо-стильові особливості драм Марка Кропивницького/ О. Буряк (стр.61-65) Кл.слова: Українська література,фольклор,Марко кропивницький
Федунь М. Постать Степана Смаль-Стоцького на тлі українського життя першої половини ХХ століття/ М. Федунь (стр.66-70)
Голомб Л. Микола Філянський - "Краси земної пілігрим"/ Л. Голомб (стр.71-80) Кл.слова: Українська література,модернізм,Філянський Микола
Цікаві статті :
Знайти схожі


26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Телішевська, Лілія
Назва : Фанфіки: форми і методи роботи
Місце публікування : Дивослово: щомісячний науково-методичний журнал міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 7-8. - С. 26-27 (Шифр Д357007/2013/7/8)
Предметні рубрики: Середня освіта-- творчість
Знайти схожі

27.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Ляшенко О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язання задач/ О. І. Ляшенко, Р. І. Швай (стр.5-10) Кл.слова: Психологія
Кравченко Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку/ Т. В. Кравченко (стр.11-16) Кл.слова: Шкільна освіта
Добрянський І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу (з досвіду роботи Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки)/ І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова (стр.17-23) Кл.слова: Вища освіта
Левченко О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія/ О. О. Левченко (стр.23-30) Кл.слова: Вища освіта
Афанасенко Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації студентів аграрного профілю в умовах професійної підготовки/ Л. А. Афанасенко (стр.30-35) Кл.слова: Вища освіта
Омельчук С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду/ С. А. Омельчук (стр.36-42) Кл.слова: Філософія,гносеологія
Потапчук Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині/ Т. В. Потапчук (стр.42-47) Кл.слова: Психологія
Яценко Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи/ Л. В. Яценко (стр.48-52) Кл.слова: Середня освіта,позаурочна робота
Роговець О. В. Структура громадянськості молодших школярів/ О. В. Роговець (стр.53-59) Кл.слова: Середня освіта
Кофанова О. В. Дослідно-експерементальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів/ О. В. Кофанова (стр.59-69) Кл.слова: Вища освіта
Лякішева А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи/ А. В. Лякішева (стр.69-74) Кл.слова: Вища освіта
Отич Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич (стр.75-79) Кл.слова: Вища освіта,психологія
Набок М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону/ М. В. Набок (стр.80-87) Кл.слова: Вища освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко О. І., Швай Р. І.
Назва : Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язання задач
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - N 4. - С. 5-10. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/4). - ISSN 2304-0629
Предметні рубрики: Психологія
Знайти схожі

29.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Плиса Г. Аналітичний огляд щодо дотримання положень нормативних документів суб'єктами видавничої справи: оформлення вихідних відомостей у неперіодичних (книжкових) виданнях за 2012 рік/ Г. Плиса, А. Фідельська (стр.3-7) Кл.слова: видавнича справа,стандарти,вихідні відомості
Кравчук В. Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтв/ В. Кравчук (стр.8-10) Кл.слова: редагування,видавнича справа,медіаосвіта
Періодичні та продовжувані видання випуск яких розпочато у 2012 році. - C. 10. (стр.10-11) Кл.слова: назви видань,періодичність видань,підзаголовок видання
Стародубцева Л. "Summa summarum theoretica": между Сциллой всеобщего и Харибдой единичного/ Л. Стародубцева (стр.11-12) Кл.слова: культурологія,культура і цивілізація,культура і релігія
Білоцерківська А. . Науковий космодром Переяславщини/ А. Білоцерківська (стр.12-13) Кл.слова: космос,переяславці,дослідницька діяльність
Білоус В. . Лінгвістичне забезпечення — важливий аспект діяльності бібліотеки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського/ В. Білоус (стр.14-17) Кл.слова: координатне індексування,предметна рубрика,Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського
Дніпропетровщина читає Олеся Гончара (стр.17) Кл.слова: проведення заходів,бібліографічний покажчик,Гончар Олесь
Коханова І. . Вузькі фахові дисципліни як запорука отримання якісної вищої бібліотечної освіти (досвід ХДАК)/ І. Коханова (стр.18-20) Кл.слова: бібліотекознавство,інформатика,вища бібліотечна освіта
Біла Л. Освітянські бібліотеки у дзеркалі статистики/ Л. Біла, А. Копилова (стр.20-22) Кл.слова: освітянські бібліотеки,ДНПБ УКРАЇНИ ІМ. В. О. Сухомлинського,Миколаївська науково-педагогічна бібліотека
Всесвітній день письменника на Рівненщині (стр.25) Кл.слова: заходи,організація книжкових виставок,творчий обмін
Вітушко А. Веб-сервіси для підвищення комунікативності бібліотечних сайтів/ А. Вітушко, А. Струнгар (стр.23-25) Кл.слова: інформаційний простір,комунікації,веб-сайт
Мар’їна О. . Cоціально-комунікаційні технології як засіб управління бібліотечно-інформаційною сферою діяльності/ О. Мар’їна (стр.26-28) Кл.слова: бібліотека,комунікація,соціум
Смоляр І. Універсальний підсобний фонд НБУВ як складова бібліотечно-інформаційного обслуговування/ І. Смоляр, Л. Туровська (стр.29-31) Кл.слова: підсобні фонди,інформаційно-бібліографічні довідки,читацькі запити
Федотова О. До історичної практики заборони друкованого слова/ О. Федотова (стр.32-33) Кл.слова: історичний огляд,цензура,друковане слово
Доба Хмельниччини мовою літератури (стр.33) Кл.слова: книжкова виставка,Хмельницький Богдан,література
Устіннікова О. Роль журналів "Киевская старина" та "Україна" у розвитку української персональної бібліографії/ О. Устіннікова (стр.34-37) Кл.слова: інтелектуальна спадщина,інформаційний ресурс,Киевская старина
Марціняк Н. Форми та методи книжкової торгівлі в Україні (друга половина 1940-х — кінець 1980-х років)/ Н. Марціняк (стр.38-41) Кл.слова: книжкова торгівля,метод продажу,торговельна мережа
Філіпова Л. Морально-етичні заходи запобігання інформаційній небезпеці в Інтернеті. - C. 42-44./ Л. Філіпова (стр.42-44) Кл.слова: інформаційна небезпека,інформаційні загрози,інтернет
Музей культури і книги (стр.44) Кл.слова: книговидання,Прут Принт,Снятин
Кулаковська І. . Етнокультурні ресурси Житомирщини як туристські атракції: історіографія та джерельна база дослідження/ І. Кулаковська (стр.45-48) Кл.слова: Житомирщина,краєзнавчі дослідження,етнічний туризм
Біличенко О. Інформаційно-когнітивна динаміка суспільства та її вплив на художню літературу/ О. Біличенко (стр.49-52) Кл.слова: соціальні комунікації,художня література,автор
Дехтярьова Наталія Анатоліївна (стр.52) Кл.слова: Дехтярьова Наталія Анатоліївна (1933-2013),покажчик,бібліографія
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


30.

Назва журналу :Іноземні мови -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Устименко О. М. Навчання іншомовного монологічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу/ О. М. Устименко (стр.3-10)
Богушевич Н. В. Комплекс вправ для формування потенційного словника в учнів основної і старшої школи/ Н. В. Богушевич, В. В. Сорока (стр.10-17) Кл.слова: потенційний словник,мовленева здогадка
Шастова І. В. Методи навчання шестирічних школярів техніки читання англійською мовою/ І. В. Шастова (стр.17-23) Кл.слова: техніка читання,транскрипційний метод,звуковий аналітико-синтетичний метод
Майєр Н. В. Використання Інтернет-ресурсів навчального призначення для формуваня франомовної професійної комунікативної компетентності у майбутніх викладачів/ Н. В. Майєр (стр.24-27)
Курило Л. В. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення/ Л. В. Курило (стр.28-33) Кл.слова: комплекс вправ,етап навчання
Британ Ю. В. Підсистема для формування у майбутніх викладачів англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами Інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ (стр.34-42) Кл.слова: інтернет-ресурси
Коваль Т. І. Використання сучасних навчальних платформ у підготовці фахівців з вищою освітою/ Т. І. Коваль (стр.43-44)
Коваленко Ю. В. Комплекс вправ для навчання монологічного мовлення учнів 5 класу школи з поглибленним вивченням англійської мови/ Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко (стр.45-51) Кл.слова: монологічне мовлення
Кліванська О. В. Ігрові вправи для формування німецькомовної лінгвістичної компетентності старшокласників/ О. В. Кліванська, Л. А. Сажко (стр.52-55) Кл.слова: німецькомовна лінгвістична компетентність
Свердлова Т. Г. Рефлексивний аналіз процесу викладання японської мови як засіб підвищення його ефективності/ Т. Г. Свердлова (стр.56-61) Кл.слова: рефлексивний аналіз,японська мова,процес викладання
Дубровський К. І. Урок французської мови у 3 класі спеціалізованої школи на тему "La jungle"/ К. І. Дубровський (стр.62-64)
Осипенко К. Л. Урок англійської мови у 9 класі на тему "Our Fragile Planet"/ К. Л. Осипенко (стр.65-68)
Король Д. Урок французської мови в 11 класі загальноосвітньої школи "Si on chantait"/ Д. Король (стр.69-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)