Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (56)Наукові періодичні видання Університету (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методики<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 752
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.


    Abdurahman, A.
    The Gada system and the Oromo's (Ethiopia) culture of peace = Система Гада і культура миру оромо (Ефіопія) / A. Abdurahman // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P45-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
мир -- система миру -- культура -- цінності -- Гада -- оромо -- корінне населення -- Африка -- Ефіопія
Анотація: Автор акцентує, що ключовим питанням для всього африканського континенту є встановлення стійкої системи світу і безпеки, під якою він розуміє сталий розвиток, а не просто відсутність війни чи насильства. Його ідея полягає в тому, що в якості інструменту для встановлення системи світу краще застосовувати традиційні ціннісні й соціально-організаційні системи народів Африки, які сформувалися і застосовувалися задовго до ініціативи ООН щодо створення культури світу, яка зараз сформована в якості базової програми ООН для Африки та просуває демократичні цінності західної (американської і європейської) культури. Як дієву альтернативу оонівській парадигмі встановлення миру на африканському континенті він пропонує традиційний інститут соціальної організації народу оромо (що населяє різні області Ефіопії) - систему вікових класів гада (гадаа). Її основним структурним принципом є поділ на генеалогічні покоління. Інтервал між поколіннями становить 40 років і включає п'ять вікових класів, що послідовно проходять п'ятиланкову систему вікових ступенів. Всі вікові класи є корпоративними прооб'єднаннями, кожне з яких виконує ряд нормативно визначених функцій (господарських, військових, ритуальних). Функцію організатора життєдіяльності соціального організму віковий клас отримує при переході у віковий ступінь лубу - ступінь "правління". Серед оромійців, що досягли за віком цього ступеня, обирається група лідерів, так звана рада гада. Всі три основні функції з керівництва плем'ям - організаційно-управлінську, військову, релігійно-ідеологічну - у оромо здійснює рада гада. У релігійно-ідеологічній сфері діє, крім ради гада, релігійний лідер Абба муда ("батько помазання"). Ядром громади є патрилінійна родова група. Сусідні села, як правило, населені спорідненими групами. Важлива роль в сільськогосподарському виробництві і суспільному житті належить групам сусідської трудової взаємодопомоги. Частина оромо працює за наймом в промисловості й сільському господарстві; останнім часом збільшується національна інтелігенція. Важливим досягненням автора статті є концептуальний порівняльний аналіз системи гада оромо і концепції встановлення миру, запропонованої програмою ООН. Він робить висновок, що традиційна концепція більш зрозуміла і природна для африканських народів, аніж західна концепція миру, що розуміється тільки як відсутність насильства і військових дій. Одночасно він вказує на принципи системи гада, які зупинилися в своєму розвитку і не відповідають викликам сучасного африканського суспільства. Такими він вважає, наприклад, питання участі жінок в управлінні та організації соціального життя. На його переконання, вивчення і просування природних для Африки систем соціальної організації життя сприятиме зміцненню миру і злагоди на континенті набагато більше, аніж західні методики організації життя і примусу до миру
Дод.точки доступу:
Абдурахман Абдулалі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Chornobai, V.
    The development and initial validation of the Loneliness Inventory for Christians (LIFC) = Розробка і первинна валідація опитувальника самотності серед християн (ОССХ) / V. Chornobai // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P92-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальна самотність -- емоційна самотність -- екзистенційна самотність -- культурна самотність -- духовна самотність -- прив'язаність -- опитувальник -- факторний аналіз основних компонент
Анотація: У статті представлено процес розробки і первинної валідізації «Опитувальника самотності серед християн» (ОССХ) - унікальної методики вимірювання п’яти типів самотності: соціальної, емоційної, культурної, екзистенційної та духовної. Використовуючи дані вибірки, що складалася з 302 віруючих різних християнських конфесій в Україні, був проведений аналіз достовірності, валідності і факторний аналіз основних компонентів цієї попередньої версії вимірювання п’яти видів самотності. Результати аналізу основних компонентів підтримують багатовимірну концептуалізацію самотності. Результати дослідження взаємозв'язку ОССХ з іншими методиками, такими як: Шкала самотності UCLA-3, Опитувальник про Стосунки (RQ) і Вимірювання Прив’язаності до Бога (AGI), показали, що ОССХ є досить надійним інструментом з точки зору внутрішньої узгодженості (коефіцієнт α Кронбаха в діапазоні від 0,78 до 0,80), а також конкурентної та дискримінантної валідності.
Дод.точки доступу:
Валерія Чорнобай


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

4.


    Cоломаха, А. В.
    Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 121-135, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна граматична компетентність -- раннє навчання іноземних мов -- педагог з раннього навчання іноземних мов
Анотація: Методика навчання іноземних мов постійно шукає шляхи ефективного опанування іноземних мов учнями початкової школи. В статті розглянуто можливість застосування цифрових та мультимедійних технологій у процесі формування іншомовної граматичної компетенції молодших школярів на прикладі німецької мови. Аналіз зарубіжного досвіду довів актуальність впровадження таких технологій в освітній процес закладів освіти всіх ступенів, проте зазначено недостатність вивчення методики використання цифрових та мультимедійних засобів в процесі формування іншомовної компетентності учнів початкової школи, зокрема при навчанні граматики німецької мови. Зазначено, що в сучасних умовах розвитку освіти вагомими є врахування особливостей сучасних школярів, які є digital native – цифровими аборигенами, а тому застосування цифрових та мультимедійних технологій на уроках німецької мови є природним та зрозумілим для них інструментом. Майбутнім та практикуючим педагогам з раннього навчання іноземних мов необхідно подолати психологічні перешкоди та сумніви щодо ефективності застосування нових засобів, щоб цифрові та мультимедійні технології стали щоденною практикою. В статті запропоновано цифрові та мультимедійні ресурси і програми, які можна використати у процесі формування іношомовної граматичної компетенція на різних етапах опрацювання граматики, при цьому повністю враховані вимоги програми “Іноземні мови для загальноосвітніх та спеціалізованих навчальних закладів 1-4 класи” України. Порівняльний аналіз онлайн-ресурсів, призначених для вивчення іноземних мов, серед яких і німецька, з чинної програмою іноземних мов для Нової української школи (2018), з урахуванням рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності на час закінчення 4 класу, дозволив систематизувати існуючі в мережі Інтернет цифрові та мультимедійні ресурси відповідно до лексико-граматичних тем та видів мовленнєвої діяльності, що допоможе ефективно їх застосовувати на уроках німецької мови, підвищити мотивацію молодших школярів, спонукає до самостійного вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
   004.43
   D29


   
    Declarative Logic Programming: Theory, Systems, and Applications / Association for Computing Machinery ; editor: M. Kifer, Y. A. Liu. - New York : ACM Books, 2018. - 595 p. - ISBN 978-1-970001-99-0 : Б. ц.
Переклад назви: Декларативне логічне програмування: теорія, системи та програми
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Мови програмування

   Логічне програмування


Кл.слова (ненормовані):
математична логіка -- бази даних -- мови програмування
Анотація: Логічне програмування (LP) - це напрямок представлення знань, AI, математичної логіки, баз даних та мов програмування. Це дозволяє програмуванню бути більш декларативним, вказавши "що" робити замість "як" це зробити.


Дод.точки доступу:
Kifer, Michael \editor.\
Liu, Yanhong Annie \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.


    Durdas, А.
    Educational ideas of Maria Montessori on the pages of foreign periodicals / А. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - P84-90, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
educational ideas -- foreign periodicals -- method -- pedagogue
Анотація: У статті розглядаються просвітницькі ідеї відомої італійської лікарки та педагогині Марії Монтессорі, її багатогранна особистість, окремі сторони життя, діяльності, методики, цінності, світоглядні орієнтири та принципи, висвітлені дослідниками на сторінках зарубіжних періодичних видань. Підкреслено актуальність ідей італійської педагогині в сучасному світі; зауважено запит сучасного суспільства на виховання вільної особистості, що прагне до самостійного активного пошуку, зростання та самореалізації. У статті розкривається особистість М. Монтессорі як однієї з педагогинь, яка зуміла поставити і вирішити глобальну проблему у філософській та психолого-педагогічній теоріях, а також змогла реалізувати її концепцію на практиці, створивши педагогічну систему під назвою «Метод Монтессорі». М. Момтессорі розкривається у статті як освітня діячка, яка надала стратегії розвитку освіти нової якості – гуманізувавши її та повернувши її людині. У статті подано думки зарубіжних дослідників стосовно педагогічної діяльності, позицій, поглядів та життєвих шляхів М. Монтессорі, висвітлених на сторінках зарубіжних періодичних видань; підкреслюється її роль як архітектора «повторного відкриття» дитини. Відзначено революційні ідеї педагогині стосовно дитинства та виховання на все життя, а не виховання на основі слухняності та нерухомості, а також визнання їх розвитку у результаті медичних досліджень М. Монтессорі. Згадано коментарі зарубіжних дослідників стосовно того, що протягом тривалого часу М. Монтессорі вважалася «проблемною» фігурою в італійському академічному та політичному істеблішменті, «будучи нонконформісткою, феміністкою та «складним педагогом»«; зауважено і підкреслено її нове бачення школи шляхом розробки стратегій задля подолання бар’єрів в освіті. У статті також наголошується на прагненні педагогині показати, як засобами педагогіки врятувати людство: починаючи зі свободи дитини та свободи людини та, зокрема, свободи жінки.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Montessori, Maria \про неї\


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.
37.018.43:004
E10


   
    E-learning. Vol.8: E-learning Methodology - Implementation and Evaluation [Текст] : monograph / scient. ed. E. Smyrnova-Trybulska. - Katowice - Cieszyn : Studio NOA of University of Silesia in Katowice, 2016. - 480 p. - ISBN 978-83-060071-86-1 : 60.00 грн.
Переклад назви: Методологія електронного навчання - впровадження та оцінка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Електронне навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- дистанційне навчання -- індивідуальна робота студента -- е-портфоліо -- е-комунікація -- експертна оцінка -- індивідуальне навчання -- інструменти оцінювання -- забезпечення якості освіти
Дод.точки доступу:
Smyrnova-Trybulska, Eugenia \scient. ed.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Folomieieva, N.
    Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 232-239, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.232-9 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Adobe Audition -- мікшерський пульт -- естрадний спів -- мікрофон -- музичне мистецтво
Анотація: Стаття присвячена основам методики використання технічних засобів та програмного забезпечення у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва – артистів-вокалістів у мистецьких закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.
004.032.6:001.891
F94


   
    Frontiers of Multimedia Research / Association for Computing Machinery ; editor Sh. Chang. - New York : ACM Books, 2017. - 400 p. - (ACM Books series ; #17). - ISBN 978-1-970001-07-5 : Б. ц.
Переклад назви: Межі мультимедійних досліджень
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мультимедіа--Наукові дослідження

Анотація: Сфера мультимедіа унікальна тим, що пропонує багатий та динамічний форум для дослідників із «традиційних» сфер для співпраці та розробки нових рішень та знань, які виходять за межі окремих дисциплін. Незважаючи на плідну науково-дослідну діяльність та результати, мало зусиль було докладено до розробки книг, які слугують вступом у багатий спектр тем, охоплених цим широким полем. Доступно декілька книг, які або зосереджені на конкретних підполях, або на базовому тлі мультимедіа. На даний момент відсутні матеріали в навчальному стилі, що висвітлюють активні теми, якими займаються провідні дослідники на кордонах поля. У 2015 році ACM SIGMM, спеціальна група інтересів з питань мультимедіа, виступила з новою ініціативою щодо подолання цієї порожнечі, вибравши та запросивши 12 спікерів зі висхідною зіркою з різних підполів мультимедійних досліджень для виступу на пленарних переговорах у стилі підручника на конференції ACM Multimedia на 2015 рік Кожен спікер обговорив проблеми та сучасні розробки своїх перспективних напрямків дослідження в цілому для широкої спільноти. Тематика, що висвітлювалась, була всеосяжною, включаючи розуміння мультимедійного вмісту, мультимодальне взаємодія людина-людина та людина-комп'ютер, мультимедійні соціальні медіа та архітектуру та розгортання мультимедійних систем. Після дуже позитивних відповідей на ці бесіди доповідачів було запропоновано розширити зміст, обговорений у їхніх бесідах, на розділи, які можуть бути використані як довідковий матеріал для дослідників, студентів та практиків. У кожній главі обговорюються проблеми, технічні виклики, сучасні підходи та виступи, відкриті питання та перспективний напрямок майбутньої роботи. У сукупності глави дають чудовий вибірки основних тем, що стосуються громади в цілому. Ця книга, яка відображає деякі результати таких зусиль, добре підходить для задоволення вищезазначених потреб у наданні довідкових матеріалів у стилі підручника для прикордонних тем у мультимедіа.


Дод.точки доступу:
Chang, Shihfu \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

10.


    Ivanov, D.
    The superhuman being manipulated: the digital and the real personality on social networks [Текст] = Надлюдна маніпульована: цифра та реальна ідентичність у соціальних мережах / D. Ivanov // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1(7). - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
надлюдина -- соціальна мережа -- профіль ідентичності -- великі дані -- категоризація
Анотація: Метою статті є опис базових механізмів використання даних активності чи пасивності користувачів соціальних мереж та власників гаджетів, а також пов’язаних із цим викликів. Використовуючи метод контент аналізу, профіль у соціальній мережі розглядається як профіль ідентичності власника, в якому наявність чи відсутність інформації свідчить про те, ким є користувач та до яких категорій його можна зарахувати за різноманітними критеріями. Профіль у мережі розглядається як місце сповіді користувача, а гаджет – як «протез», потрібний кожному для реалізації власних потреб. Таким чином, людина з гаджетом розглядається як єдине ціле. Наводено відомості про розвиток методики OCEAN, яка дозволяє «виміряти» психіку особи на підставі її аутоекспресії у соціальній мережі. Подано приклади використання даних користувачів фірмою Кембридж Аналітика для політичних цілей – президентських виборів у США 2016 року, Брексіту, а також приклади, які свідчать про глобальний рівень збору персональних відомостей, їх високу репрезентативність, автоматизацію процесів збору та обробки інформації користувачів соціальних мереж та їх профілювання. Для демонстрації рівня репрезентативності даних наведено порівняння кількості користувачів соціальної мережі Фейсбук у США з кількістю населення країни. Також з метою виявлення співвідношень тих аспектів, які вивчаються проаналізовано статистичні дані користувачів системи Андроід. Ґрунтуючись на методах індукції та дедукції, висвітлено проблеми, пов’язані з процесами використання інформації користувачів гаджетів (крадіжку ідентичності, використання персональних відомостей для маніпуляцій, у тому числі політичних та споживацьких, загрози для демократичності виборів та втрату суб’єктності у прийнятті рішень). Зазначено тенденцію зневіри людей до політичної системи загалом, яка буде розвиватися як реакція на зазначені вище процеси. Запропоновані рішення, що можуть зменшити негативні процеси (вдосконалення законодавства на міжнародному та національному рівнях, сприяння підвищенню обізнаності). Цінність цієї роботи для науки та суспільства вбачається у комплексну висвітленні проблем, які у багатьох аспектах залишаються маргінальними, хоча їх вплив на різні суспільні групи загалом та кожну людину зокрема є надзвичайно вагомими.
Дод.точки доступу:
Іванов Д. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Koryakin, O.
    Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art = Методичне забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 26-33, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- звукорежисура
Анотація: Стаття присвячена конкретизації основ методичного забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті аналізується загальний напрям професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво» та визначаються особливості змісту звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій; наводяться умови включення інформаційних комп’ютерних технологій до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій. Стаття містить приклади використання мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення змісті звукорежисерської підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті містяться загальні характеристики навчальної дисципліни циклу професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва «Звукорежисура та музична акустика», а також наводяться приклади використання в процесі її викладання різних мультимедійних технологій та комп’ютерних програм. Також у статті визначаються етапи методики підготовки заняття з майбутніми магістрами музичного мистецтва виконавських спеціалізацій з використанням інформаційних мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення, а також основні умови включення до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій інформаційних комп’ютерних технологій. Акцентується велике значення використання в процесі звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій спеціальності «Музичне мистецтво» мультимедійних технологій та програмного забезпечення, що є важливим компонентом забезпечення конкурентоспроможності випускників на сучасному ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корякін О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Kosharna, N.
    Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language" [Електронний ресурс] / N. Kosharna, L. Petryk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - P50-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виробнича практика -- майбутній вчитель -- іншомовна підготовка -- метод підготовки
Анотація: Стаття присвячена питанню організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова». У процесі дослідження проаналізовано вітчизняну та зарубіжну літературу з проблеми дослідження, взято до уваги нормативно-правові документи та звіти з питань підготовки вчителя початкової школи, зокрема її практичної професійної складової, у провідних країнах Європи. Для досягнення мети було застосовано комплекс наукових методів: теоретичні – вивчення стану досліджуваної проблеми, визначення сутності виробничої практики майбутніх учителів початкової школи; емпіричні: анкетування, бесіди; педагогічні спостереження. З'ясовано, що головною метою виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є формування їх практичної методичної компетентності засобом імплементації теоретичних знань і умінь з методики навчання іноземної мови у початковій школі, сучасних технологій та інноваційних засобів навчання. Організовуючи такий вид практики, необхідно враховувати наступні завдання на розвиток умінь студентів-практикантів: раціонально використовувати методи, прийоми та засоби навчання іноземної мови в початковій школі відповідно до практичної мети уроку; планувати урок іноземної мови методично коректно; добирати, аналізувати та ефективно застосувати сучасні технології та інноваційні засоби навчання іноземної мови відповідно до практичної мети уроку; розвивати навичку навчання впродовж життя; розвивати вміння студентів-практикантів планувати урок з іноземної мови та здійснювати контроль рівня сформованості іншомовних знань, умінь та навичок учнів початкової школи. Доведено, що результатом ефективної організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є сформованість фахових компетентностей: здатність організовувати освітній процес з іноземної мови у початковій школі з огляду на сучасні методичні підходи та провідний педагогічний досвід; здатність спілкування іноземною мовою в усній та писемних формах у межах визначеної тематики; здатність використовувати іноземну мову в різних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Kyfenko, Anna.
    Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes = Методика роботи з паралітургійними хоровими композиціями на заняттях навчального хорового колективу / A. Kyfenko, K. Holian // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P67-75, DOI 10.28925/2518-7635.2022.76 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
спів -- динаміка -- вокал -- ансамбль -- фразування -- інтонація -- диригент
Анотація: У статті зосереджена увага на розкритті методики роботи з паралітургійними хоровими творами на заняттях навчальних хорових колективів, а саме: фонетичні особливості піснеспівів церковнослов'янської мови; характер звуковедення; динамічний ансамбль; вокальний та тембровий ансамбль; фразування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Holian, Khrystyna
Голян, Христина
Кифенко, Анна


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

14.


    Nurbekova, S.
    Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions [Електронний ресурс] = Гра як засіб розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку / S. Nurbekova, L. Kozak. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 31-37, DOI 10.28925/2311-2409.2021.364. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- креативнийпотенціал -- потенціал -- розвивальнагра -- теоріярозв’язання винахідницьких завдань
Анотація: У статті висвітлено актуальні питання розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку засобом гри. Проаналізовано роботи зарубіжних і вітчизняних науковців щодо проблеми дослідження. Розкрито сутність понять «креативність», «креативність дітей», «креативний потенціал», «розвивальна гра», «ТРВЗ». Представлені показники креативності за Дж. Гілфордом та Є. Торренсом. Обґрунтовано ефективність розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ у розвитку креативного потенціалу дітей дошкільного віку. Охарактеризовано цілі, завдання, особливість педагогіки ТРВЗ. Розглянуто деякі методи та прийоми ТРВЗ, а також методику їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. Подано опис (назва, мета, хід гри) розвивальних дидактичних ігор з елементами ТРВЗ. Зроблено висновки, що за допомогою використання методики ТРВЗ у роботі з дітьми дошкільного віку здійснюється розвиток креативної особистості, її уяви та фантазії. ТРВЗ сприяє зниженню шаблонного мислення, розкриває гнучкість думки, допомагає бачити проблеми та приймати рішення, привчає до використання незвичайних методів, допомагає розвинути кругозір.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Kozak, L.
Козак Людмила
Нурбекова Салтанат


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.
   37.011.3
   S45


   
    Selected problems of teachers’ functioning in Central and Eastern Europe : a Polish-Czech-Slovak Study / Anna Szafrańska [et al.] ; University of Silesia in Katowice, University of Ostrava, The Assotiation for support of Intercultural education. - Katowice : Ostrava University, 2017. - 154 p. - (Trans-Border Meetings). - ISBN 978-80-7464-952-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вчитель--Робота вчителя--Збірники -- З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
вчительська робота -- teacher’s work -- двомовність -- bilingual -- двомовне середовище -- bilingual environment -- інноваційні методики навчання -- innovative teaching methods -- професіоналізм вчителя -- teacher's professionalism -- професійна поведінка -- professional behavior -- професійні переконання -- profecional belives -- задоволення роботою вчителя -- teacher’s job satisfactions
Дод.точки доступу:
Szafrańska, Anna
Seberová, Alena
Kasáčová, Bronislava
Babiaková, Simoneta
University of Silesia in Katowice
University of Ostrava
The Assotiation for support of Intercultural education


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

16.


    Semergey, N.
    Modern historiography of the movement for Ukrainian education in mainstream of national and cultural enlightenment (the second half of the 19th - the beginning of the 20th century) = Новітня історіографія про рух за українську освіту в мейнстримі національно-культурного відродження (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / N. Semergey // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P87-94. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
національно-культурне відродження -- новітня історіографія -- українізація освіти -- українська мова -- шкільництво -- національна свідомість -- русифікація -- недільні школи
Анотація: Статтю присвячено аналізові новітньої історіографії з проблеми організації та розвитку національного руху за українізацію освіти у другій половині ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в історіографічному дискурсі проблематика українізації освіти окресленого періоду представлена загалом репрезентативно. На основі систематизації науково-історичного матеріалу виокремлено два історіографічні блоки: перший - історія української освіти другої половини ХІХ століття; другий - історія руху за інституційне оформлення української освіти у 1917-1921 роках. Підкреслено, що синтез відповідного історіографічного наративу дає змогу розглядати рух за українізацію вітчизняного освітнього простору другої половини ХІХ - початку ХХ століття у темпоральній, територіальній та змістовій єдності, розуміючи його як закономірний процес національного становлення української цивілізації. З'ясовано, що в центрі уваги істориків, праці яких умовно об'єднано у першому історіографічному блоці, були передумови зародження руху за українізацію освіти у середині ХІХ століття, сутність та наслідки імперської асиміляційної політики в освітній галузі, організаційні засади українізації тогочасної освіти, лідери та рушії національного руху тощо. Виявлено, що дослідники є спільними у думці про те, що саме недільні школи у другій половині ХІХ століття стали основними репрезентантами боротьби за українізацію освіти. Історики дійшли висновку, що асиміляційна та шовіністична політика імперій гальмувала розвиток українського шкільництва, всіляко перешкоджаючи інтеграції української мови до навчального процесу. У межах другого історіографічного блоку об'єднано історичні, історико-педагогічні та краєзнавчі синтези, що присвячені аналізові шляхів та змісту українізації освіти у 1917-1921 роках. Виявлено, що історики звертали увагу на такі аспекти як суспільно-політичні умови, сутність та особливості державної політики у сфері освіти; місце і роль педагогічних кадрів у піднесенні національного руху за побудову української освіти; ціннісно-світоглядні засади освітньої реформи та педагогічна думка; організатори освіти та лідери руху за українізацію шкільництва; сутність змін в структурі, змісті, методичних та організаційно-педагогічних засадах освіти і виховання дітей та молоді; історичне значення, здобутки та прорахунки в українізації тогочасного освітнього простору, його подальший розвиток в більшовицькій політиці українізації 1920-х років тощо. Зроблено висновок, що активне вивчення сучасними істориками національної філософії, шляхів та методики організації руху за українізацію освіти становить не лише пізнавальне, але й практико-орієнтоване значення у контексті актуалізації позитивного досвіду українізації освіти у сучасних умовах державотворення та інноваційного розвитку вітчизняного освітнього простору.
Дод.точки доступу:
Наталія Семергей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.
378.016:811.111(075.8)
T30


   
    TEFL reader: хрестоматія з методики навчання англійської мови : навч. посіб. для студ. філол. ф-ту спец. "Педагогіка і методика середньої освіти. Англійська мота та зарубіжна література" / уклад. Д. В. Ольшанський. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004. - 71 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Методика навчання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
теорія навчання -- викладання -- план -- методика навчання
Дод.точки доступу:
Ольшанський, Д. В. \уклад.\


Примірників всього: 26
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (23),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

18.
004.43.056.5
T44


   
    The Continuing Arms Race: Code-Reuse Attacks and Defenses / Association for Computing Machinery ; editor: P. Larsen, A. R. Sadeghi. - New York : ACM Books, 2018. - 288 p. - (ACM Books series ; #18). - ISBN 978-1-970001-83-9 : Б. ц.
Переклад назви: Триваюча гонка озброєнь: напади та повторне використання коду
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Мови програмування

Анотація: По мірі того, як діяльність людини перейшла до цифрового домену, так і всі відомі зловмисні поведінки, включаючи шахрайство, крадіжки та інші хитрощі. Срібної кулі немає, і кожна загроза безпеці вимагає конкретної відповіді. Одна особлива загроза полягає в тому, що програми приймають неправильно введені дані, і в багатьох випадках можливе виготовлення входів, які дозволяють зловмиснику повністю контролювати цільову комп'ютерну систему. Природа мов програмування систем лежить в основі проблеми. Замість того, щоб переписувати десятиліття добре перевіреної функціональності, ця книга вивчає способи жити з (програмуванням) гріхами минулого, в той час як скорочуючи безпеку найбільш ефективним способом. Ми вивчаємо цілу низку різних варіантів, кожен з яких досягає значного прогресу у напрямку захисту застарілих програм від шкідливих даних. Досліджені рішення включають захисні типи захисту, які виключають виконання певних програм, оскільки вони ніколи не виникають під час нормальної роботи. Інший напрямок досліджує ідею представити супротивникам рухому ціль, яка непередбачувано змінює поверхню атаки завдяки рандомізації. Ми також висвітлюємо ідеї виконання тандему, коли компроміс одного виконавчого клону змушує його відходити від іншого, тим самим виявляючи змагальну діяльність.


Дод.точки доступу:
Larsen, Per \editor.\
Sadeghi, Ahmad - Reza A. \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

19.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Електронний ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 1 : Foundations, User Modeling, and Common Modality Combinations / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2017. - 633 p. - (ACM Books series ; #14). - ISBN 978-1-970001-67-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

20.
004.5(075)
T44


    The Handbook of Multimodal-Multisensor Interfaces [Електронний ресурс] / Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018 - 2019. - Пер.назви: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів.
   Volum 2 : Signal Processing, Architectures, and Detection of Emotion and Cognition / Association for Computing Machinery ; editor: Sh. Oviatt [et al.]. - 2018. - 531 p. - (ACM Books series ; #21). - ISBN 978-1-970001-71-6 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Інтерфейс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дисплейний інтерфейс -- звуковий інтерфейс -- мультимодальний інтерфейс -- мультисенсорний інтерфейс
Анотація: Посібник з мультимодальних-мультисенсорних інтерфейсів дає перший авторитетний ресурс щодо того, що стало домінуючою парадигмою для нових комп'ютерних інтерфейсів - введення користувачем із залученням нових медіа (мовлення, мультитач, жести рук та тіла, міміка, письмо), вбудованих у мультимодальні- мультисенсорні інтерфейси. Цей тритомний посібник написаний міжнародними експертами та піонерами в цій галузі. Він пропонує навчальну довідку з підручників, довідників та технологій для професіоналів, які працюють у цій та суміжних сферах. Цей третій том присвячений сучасній мультимодальній обробці мови та діалогу, включаючи семантичну інтеграцію модальностей. Розвиток дедалі експресивніших втілених агентів та роботів стало активною пробною версією для координації введення та виводу мультимодального діалогу, включаючи обробку мови та невербальну комунікацію. Крім того, основні сфери застосування представлені для комерціалізації мультимодально-мультисенсорних систем, включаючи автомобільну, робототехнічну, виробничу, машинну трансляцію, банківську діяльність, комунікації та ін. Ці системи значною мірою покладаються на програмні засоби, ресурси даних та міжнародні стандарти для полегшення їх розвитку. Для розуміння майбутнього висвітлюються тенденції розвитку технологій мультимодально-мультисенсорного напряму для медицини, робототехніки, взаємодії з розумними просторами та подібних тем. Нарешті, у цьому томі обговорюється суспільний вплив більш широкого застосування цих систем, таких як ризики конфіденційності та шляхи їх зменшення. Розділи посібника містять низку детальних прикладів проектування та обробки системи, інформацію про практичні ресурси для розробки та оцінки нових систем, а також термінологічну та навчальну підтримку для освоєння цієї нової галузі. В останньому розділі цього тома експерти обмінюються думками щодо своєчасної та суперечливої ​​тематики, і про те, як вони вважають, що мультимодально-мультисенсорні інтерфейси повинні бути обладнані для найбільш ефективного підвищення продуктивності людини протягом наступного десятиліття.


Дод.точки доступу:
Oviatt, Sharon \editor.\
Schuller, Björn W. \editor.\
Cohen, Philip R. \editor.\
Sonntag, Daniel \editor.\
Association for Computing Machinery
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)