Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методична компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.

Майєр Н. В. Особливості формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови у процесі самостійної роботи /Н. В. Майєр // Іноземні мови. -Київ, 2015,N № 3(83).-С.25-29
2.

Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/О. В. Караман // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2(42-43).-С.88-92
3.

Майєр Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови/Н. Майєр // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.61-65
4.

Ніколаєва С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика"/С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. -Київ, 2015,N № 4.-С.52-53
5.

Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти/Українська академія акмеології. - 2016
6.

Пасічник Т. Д. Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладанні перекладу/Т. Д. Пасічник // Іноземні мови. -Київ, 2019,N № 1.-С.41-46
7.

Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/Л. А. Теряєва // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N № 2.-С.141-144
8.

Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/О. В. Караман // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 1/2.-С.88-92
9.

Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/Ю. Кажан // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.112-118
10.

Бешенко М. М. Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період/М. М. Бешенко // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 13/15.-С.51–92.
 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)