Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
1.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
   37.091.3:004
   М 69


    Михалюк, Алла Михайлівна.
    Педагогіка: інтерактивний контент : навчально-методичний посібник / А. М. Михалюк ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Каравела, 2023. - 244 с. : іл., кольорові іл., схеми, табл. - Бібліогр.: с. 223-224 . - ISBN 978-966-8019-31-9 (в пер.) : 80.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Виховання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- науково-педагогічне дослідження -- дистанційне навчання -- змішане навчання -- методи навчання -- засоби навчання -- освітні технології -- контроль -- оцінювання -- виховання -- партнерська взаємодія
Анотація: У посібнику висвітлено загальні засади педагогіки, розкрито основні положення дидактики, викладено теорію і методику виховання у форматі змішаного навчання.
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Тищенко, Віталій.
    Аналіз методів навчання та інструментів нейромереж для виявлення фейків / В. Тищенко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 4, N 20. - С. 20-34, DOI 10.28925/2663-4023.2023.20.2034. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
фейкові новини -- нейромережі -- методи навчання -- інструменти виявлення фейків -- мережа Інтернет
Анотація: У цій статті проводиться аналіз різних методів навчання та інструментів нейромереж для виявлення фейків. Розглядаються підходи до виявлення фейків на основі текстових, візуальних та змішаних даних, а також використання різних типів нейромереж, таких як рекурентні нейронні мережі, згорткові нейронні мережі, глибока нейронна мережа, генеративні змагальні мережі та. Також розглядаються методи навчання з вчителем та без вчителя, такі як автокодувальні нейромережі та глибокі варіаційні автокодувальні нейромережі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Чижикова, Ольга.
    Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] = Teaching Methods and Techniques of Developing Creative Thinking Of Future Economists and Managers in the Process of Foreign Language Learning / О. Чижикова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 152-165, DOI 10.28925/2312-5829.2023.19 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- методи навчання -- розвиток креативності -- інтерактивні методи навчання -- творчість
Анотація: У статті висвітлюється необхідність розвитку творчого мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземної мови. Креативне мислення розглядається як невід’ємна компетентність майбутніх спеціалістів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
793.3:378.016(075.8)
З-91


    Зубатов, С. Л.
    Стиль викладання в хореографії : навчальний посібник / С. Л. Зубатов ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2022. - 92 с. - ISBN 978-617-7748-59-4 : 72.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хореографія--Викладання хореографії--Стиль викладання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
стиль танцю -- манера викладання -- методи навчання -- особистість педагога -- поводження викладача
Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

6.
373.3.016:745(072)
К 78


    Красовська, Ольга Олександрівна.
    Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі : навчально-методичний посібник / О. О. Красовська. - Львів : Новий Світ-2000, 2022. - 291 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-196-6 : 350.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- образотворче мистецтво -- формування знань -- методи навчання -- методика викладання -- дидактичні засоби -- контроль та оцінка -- позакласна робота
Анотація: У навчальному посібнику пропонуються матеріали для організації навчального курсу "Образотворче мистецтво з методикою викладання" для студентів 3-го курсу педагогічного факультету (галузь знань 6.0101 Педагогічна освіта, напрямки підготовки 6.010102 Початкова освіта)

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:745(072)
К 78


    Красовська, О. О.
    Образотворче мистецтво з методикою викладання у початковій школі : навчально-методичний посібник / О. О. Красовська ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Новий Світ-2000, 2021. - 291 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-196-6 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- образотворче мистецтво -- формування знань -- методи навчання -- методика викладання -- дидактичні засоби -- контроль та оцінка -- позакласна робота
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
793.3:378.016(075.8)
З-91


    Зубатов, С. Л.
    Стиль викладання в хореографії : навчальний посібник / С. Л. Зубатов ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2021. - 92 с. - ISBN 978-617-7748-59-4 : 72.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Хореографія--Викладання хореографії--Стиль викладання--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
стиль танцю -- манера викладання -- методи навчання -- особистість педагога -- поводження викладача
Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.


    Острань, Руслана
    Круги обертаємо, фрукти й овочі вивчаємо... : дидактичні ігри для дітей дошкільних груп / Руслана Острань, Ганна Музика // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- дидактична гра -- ігрові методи -- круги Луллія -- дидактичний посібник
Дод.точки доступу:
Музика, Ганна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Никитенко, Ольга.
    Навчатися, граючись : розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках у сучасній школі / О. Никитенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Соціальна компетентність--методи навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- методи навчання -- ситуація успіху -- соціальні умови -- ігрова діяльність -- навчальні ігри -- ігрові методи навчання -- соціальна поведінка -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: П225817115/2020/33
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 33 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа. - С.8-16
Кл.слова: акмеологічна, андрагогічна, аксіологічна
Желанова, В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу / В. В. Желанова. - С.17-23
Кл.слова: рефлексивна, рефлексіогенез, компетентність
Мельниченко, О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти / О. В. Мельниченко. - С.24-30
Кл.слова: андрагогіка, саморозвиток, самоосвіта
Стеблецький, А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти / А. Л. Стеблецький. - С.31-40
Кл.слова: освітній процес, викладач, неупередженість
Козир, М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти / М. В. Козир. - С.41-47
Кл.слова: компетентність, інформаційний, інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва, І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога / І. В. Леонтьєва. - С.48-56
Кл.слова: професійна підготовка, ігрові технології, педагогічні дисципліни
Тадеуш, О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. М. Тадеуш. - С.57-69
Кл.слова: партнерство, компетентність, інтроверсифікаційнй
Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти / Н. В. Дячок. - С.70-75
Кл.слова: мобільність, неперервна освтіа, конкурентноспроможність
Михалюк, А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів / А. М. Михалюк. - С.76-79
Кл.слова: майбутній педагог, інтерактивний, методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПО / ТІП / 011 / Професійно-педагогічна культура: Педагогічна майстерність / 9 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Чала, Наталія.
    Педагогічна діяльність Дж. Дьюї в електронному інформаційно-бібліографічному ресурсі "Видатні педагоги України та світу" [Текст] / Н. Чала // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 23-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- новаторство -- прагматизм -- педагогічний процес -- нове виховання -- реформаторський рух -- демократизація освіти -- соціалізація -- прогресивна освіта -- інструменталізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Ігнатьєва, Світлана.
    Практика навчання основ мовленнєвої комунікації в закладах загальної середньої освіти / С. Ігнатьєва // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 6. - С. 11-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва комунікація -- методи навчання -- культура спілкування -- комунікативне моделювання -- когнітивна карта тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Дущенко, О.
    Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання / О. Дущенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 15-25, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчальний курс -- програмування інтернет-орієнтованих додатків -- викладання курсу -- методи навчання -- засоби навчання
Анотація: Використання інтернет-орієнтованих додатків постійно зростає, збільшується кількість таких додатків, але постає питання як створити інтернет-орієнтовані додатки. Якраз навчальний курс «Програмування інтернет-орієнтованих додатків» покликаний вирішити цю проблему. У статті описано предмет, мету і результати вивчення навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Подано зміст програми навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків». Розкрито методичні аспекти викладання навчального курсу «Програмування інтернет-орієнтованих додатків», а саме подано характеристику лекційних занять з описом вивчення понять теми, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, бесіда), наочні методи навчання (демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (інформаційно-рецептивний, репродуктивний, проблемний, частково-пошуковий (евристичний), пошуковий (дослідний), індуктивний, дедуктивний), метод стимулювання інтересу до навчання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності (дискусія); комп’ютер), лабораторних занять з описом завдань для виконання, методів і засобів навчання (словесні методи навчання (пояснення, розповідь, інструктаж), наочні методи навчання (ілюстрація, демонстрація), методи навчання залежно від типу пізнавальної діяльності (репродуктивний), методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчальнопізнавальної діяльності: методи усного контролю (індивідуальне опитування, фронтальне опитування), методи самоконтролю (самостійний пошук помилок, самоаналіз); підручник, комп’ютер), самостійної роботи студентів, модульної контрольної роботи. Зазначено, що до більшості лекційних занять розроблено мультимедійні презентації, розташовані у вільному доступі мережі інтернет. Створено дистанційний курс «Програмування інтернеторієнтованих додатків» у рамках реалізації дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Михалюк, А. М.
    Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / А. М. Михалюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 76-79, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.9 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
майбутній педагог -- інтерактивний -- методи навчання
Анотація: У статті висвітлено сутність інтерактивних методів навчання та аргументовано переваги їх застосування в освітньому процесі закладів вищої освіти. Виявлено особливості використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх педагогів. Подано характеристику окремих методів інтерактивного навчання, розкрито значення їх використання в процесі формування особистісних та професійних якостей майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Пономарьова, К.
    Особливості навчання української мови в 3 класі : методичні рекомендації / Катерина Пономарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 1-7. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Українська мова--методичні рекомендації--навчально-методичний комплект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- методичні рекомендації -- навчально-методичний комплект -- методи навчання -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Наливайко, О.
    Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів [Текст] / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 129-137, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.129137 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
воркшоп -- методи навчання -- класичний університет
Дод.точки доступу:
Друганова, О.
Іваненко, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.
37
К 78


    Краснова, Т. В.
    Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 16-19.
УДК

Рубрики: Шкільна освіта--розвивальне середовище

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- особистісний потенціал школяра -- методи навчання -- обдаровані діти
Анотація: Йдеться мова про те, що завдання вчителя полягає в тому, щоб віднайти у кожній дитині ту чи іншу грань унікальності та надати можливість проявити її у навчанні.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

20.


    Каркіч, Ірина.
    Компетентнісний підхід до навчання лексики в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / І. Каркіч, І. Хом’як // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 10. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- компетентність -- лексика -- методи навчання -- компетентнісний підхід
Дод.точки доступу:
Хом’як, Іван


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)