Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.202я73/С 13-860405673
373.3.02(075)/С 13
Автор(и) : Савченко, Олександра Яківна
Назва : Дидактика початкової освіти : підручник для вищих навчальних закладів . -2-ге видання
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2013
Кільк.характеристики :503 с
Примітки : Затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
ISBN, Ціна 978-966-349-344-2:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 373.3.02(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика-- Початкова освіта
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(61), Ф1(1), Ф3(37)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(60), Ф1(1), Ф3(36)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016/М 54
Назва : Методика навчання української мови в початковій школі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Літера, 2010
Кільк.характеристики :364 с
Серія: Бібліотека студента, вчителя, методиста
Примітки : Бібліогр. наприкінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-178-015-5:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016 + 811.161.2(075)
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання в початковій школі
Примірники : всього 3: Ф3(79), ГП АБ(6), Ф2(73)
Вільні : Ф3(77), ГП АБ(6), Ф2(71)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/В 67
Автор(и) : Волкова, Наталія Павлівна
Назва : Педагогіка : посібник
Вихідні дані : Київ: Академія, 2003
Кільк.характеристики :576 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Библиогр.: с. 575
ISBN, Ціна 966-580-109-0:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(4), Ф2(5)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(4), Ф2(5)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Я 31
Автор(и) : Ягупов, Василь Васильович
Назва : Педагогіка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2002
Кільк.характеристики :560 с
ISBN, Ціна 966-06-0251-0: 13.85, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику викладено теоретико-методологічні основи педагогіки, ключові проблеми дидактики і теорії виховання
Примірники : всього 10: Ф2(17), ГП АБ(30), Ф1(8), ГП ЧЗ(1), Ф3(8)
Вільні : Ф2(17), ГП АБ(30), Ф1(8), ГП ЧЗ(1), Ф3(7)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/О-57
Автор(и) : Омеляненко В. Л., Кузьмінський А. І., Вовк Л. П.
Назва : Педагогіка: завдання і ситуації : практикум . -2-ге вид., виправлене
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2006
Кільк.характеристики :423 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-311-042-2:
ДРНТІ : 14
УДК : 378
Предметні рубрики: Педагогіка -- Загальні засади педагогіки
Дидактика
Теорія виховання
Школознавство
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф2(5)
Вільні : ГП АБ(1), Ф2(5)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогика школы
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1978
Кільк.характеристики :320 с :
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методи навчання-- Принципи навчання
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075.8)/Б 81
Автор(и) : Бондар, Володимир Іванович
Назва : Дидактика : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :264 с
ISBN, Ціна 966-06-0365-7:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075.8)
Предметні рубрики: Дидактика
Анотація: Розглядається інваріантність структури цих педагогічних явищ, що сприяло перетворенню дидактики із суто теоретичної інформаційно-повідомлюючої навчальної дисіипліни у теоретико-прикладну, виконуючу роль філософії педагогічної освіти
Примірники : всього 1: ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Вільні : ГП АБ(50), ГП ЧЗ(2), Ф2(103), Ф1(8), Ф3(32)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.013/Д 44
Автор(и) : Кобзарь Б. С., Кумарина Г. Ф., Кусий Ю. А.
Назва : Дидактика современной школы : пособие для учителя
Вихідні дані : Киев: Радянська школа, 1987
Кільк.характеристики :351 с
Колективи : Научно-исследовательский институт педагогики УССР
Серія: Педагогическая библиотека :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 373.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дидактика
Примірники : всього 2: Ф3(2), Ф2(1)
Вільні : Ф3(2), Ф2(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/К 68
Автор(и) : Коротяев, Борис Иванович
Назва : Учение-процесс творческий : книга для учителя: из опыта работы . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1989
Кільк.характеристики :159 с
ISBN, Ціна 5-09-001054-4:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики: Педагогіка-- Навчання школярів
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Шиліна Г. Класно-дистанційна форма навчання на уроках української мови та заняттях факультативу в допрофільних класах середньої школи/ Г. Шиліна (стр.2-5) Кл.слова: самостійна робота учнів,відкрита освіта + клас,Класно-дистанційна форма навчання
Шиліна Г. Звертання. Розділові знаки при звертанні (Урок української мови за класно-дистанційною формою навчання у 8 класі)/ Г. Шиліна (стр.5-7) Кл.слова: план-конспект уроку,класно-дистанційна форма навчання,методи навчання
Слюсар А. Повість-казка Галини Малик “Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії” (урок-конкурс на найкращого читача)/ А. Слюсар (стр.8-10) Кл.слова: план-конспект уроку,урок закріплення знань,Малик Галина
Дроздовський Д. Зустріч на Шевченковій “оновленій землі” (Олімпіада юних філологів)/ Д. Дроздовський (стр.11-15) Кл.слова: українська література,олімпіада з української літератури,завдання олімпіади, 11 клас
Ющук І. “І вражою злою кров’ю…”/ І. Ющук (стр.16-17) Кл.слова: шевченко Тарас,поет-націоналіст,творчість Тараса Шевченка
Дем’яненко С. “Мово моя материнська, квітни в душі на устах…” (Літературно-музична композиція)/ С. Дем’яненко (стр.19-23) Кл.слова: сценарій свята рідної мови,рідне слово,культурна спадщина українців
Харчук О. Павло Тичина (1891-1967)/ О. Харчук (стр.24-30) Кл.слова: символізм,соцреалізм,конструктивізм
Марко В. Поема Павла Тичини "Похорон друга" : продовження естетичної комунікації/ В. Марко (стр.31-34) Кл.слова: ліричний герой,трагічний пафос,ідея безсмертя
Чумак Т. Є в кожній миті вічності зерно/ Т. Чумак (стр.34) Кл.слова: художня література,поезія
Панькова Н. Світла нота “Соняшних кларнетів: Урок літератури в 11 класі/ Н. Панькова, Ю. Романенко (стр.35-39) Кл.слова: план-конспект уроку,художні образи,стиль поетичних творів
Задорожна О. "Блаженний муж на лукаву не вступає раду" (Лінгвостилістичний аналіз переспіву першого псалма Давидового Тарасом Шевченком)/ О. Задорожна (стр.40-42) Кл.слова: цитата,перший псалом Давидів,прототекст
Іванова І. Шевченкове слово в українській рекламній творчості/ І. Іванова (стр.43-46) Кл.слова: цитування,тестимоніум,рекламний текст
Васейко Ю. Структурно-функціональні параметри вертикального контексту художнього твору/ Ю. Васейко (стр.47-51) Кл.слова: вертикальний контекст,горизонтальний контекст,імпліцитний зміст
Ушкалов Л. Людина межі: Григорій Сковорода в рецепції Михайла Драгоманова/ Л. Ушкалов (стр.52-57) Кл.слова: раціоналізм,бароко,романтизм
Печарський А. Іван Франко – дух, наука, думка, воля: психоаналітична парадигма творчості/ А. Печарський (стр.58-64) Кл.слова: психобіографічна парадигма,христологічна позиція,смисл буття
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013(075.8)/Т 88
Автор(и) : Туркот, Тетяна Іванівна
Назва : Педагогіка вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2011
Кільк.характеристики :626 с
ISBN, Ціна 978-966-351-341-6: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.013(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний стрес--педагогічний імідж--педагогічна культура--викладачі вищої школи--модульно-рейтингова система--історія освіти--освітня політика--болонський процес--вища освіта україни--дидактика--технологія навчання--методи навчання--самостійна робота студентів--педагогічний контроль--педагогічні інновації--кредитно-модульна система--науково-методичне забезпечення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3/.5.02/Б 18
Автор(и) : Байбара, Тетяна Миколаївна
Назва : Методика навчання природознавства в початкових класах : навчальний посібник . -2-е видання
Вихідні дані : Київ: Веселка, 1998
Кільк.характеристики :334 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 966-01-0103-1:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3/.5.02 + 373.3.016(075) + 502(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика навчання природознавства
Анотація: У цьому посібнику інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства в початковій школі.
Примірники : всього : Ф2(29), Ф3(11), ГП КС(1)
Вільні : Ф2(29), Ф3(11), ГП КС(1)

Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075.8)/К 89
Автор(и) : Кузьминський А. І., Вовк Л. П.
Назва : Педагогіка: завдання і ситуації : практикум
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :429 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-7767-95-7: 36.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу "Пнедагогіка" для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвітку педагогічних умінь майбутніх учителів.
Примірники : всього : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Вільні : Ф3(15), ГП ЧЗ(1), Ф2(12)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/Б 81
Автор(и) : Бондарчук, Елена Ивановна, Бондарчук, Лилия Ивановна
Назва : Основы психологии и педагогики : курс лекций
Вихідні дані : Киев: МАУП, 1999
Кільк.характеристики :168 с.: ил.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7312-53-4: 6.50 грн.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9(075) + 37.01
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): характер--психіка--особистість--темперамент--здібності--спілкування--свідомість--дидактика--учбові заклади--пізнавальні процеси--емоційно-вольові процеси--психічні стани--освіта--акредитація навчальних закладів--методи навчання--навчальна мотивація--стимулювання навчальної діяльності--навчальна діяльність--форми навчання--методи виховання
Анотація: В курсі лекцій подані основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі.
Примірники : всього 2: Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:58/З-14
Автор(и) : Мороз , Іван Васильович, Степанюк , Алла Василівна, Гончар, Оксентій Денисович
Назва : Загальна методика навчання біології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :592. с
ISBN, Ціна 966-06-0421-1:
ДРНТІ : 14.35.09
УДК : 37.016:58 + 58
Предметні рубрики: Біологія-- Методика навчання
Анотація: Наведено теоретичні основи методики організації навчально-виховного процесу з біології в середніх загальноосвітніх закладах.
Примірники : всього : Ф3(5), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф3(5), ГП ЧЗ(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/К 89
Автор(и) : Кузьмінський А. І., Омеляненко В. Л.
Назва : Педагогіка у запитаннях і відповідях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2006
Кільк.характеристики :312 с.: мал.
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
Примітки : Термін. слов.: с. 288-311
ISBN, Ціна 966-346-064-4: 16.00, 20.00, 45.00, грн
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учитель--принципи навчання--методи навчання--виховання--методи виховання--колектив--моральне виховання--розумове виховання--трудове виховання--естетичне виховання--фізичне виховання--педагогічне спілкування--класний керівник--родинне виховання--наукова організація праці
Анотація: Основні наукові засади теорії навчання й виховання, шляхи й способи організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах та у сфері родинного виховання.
Примірники : всього : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(2), Ф2(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/М 17
Автор(и) : Максимюк, Світлана Петрівна
Назва : Педагогіка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :667 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет
ISBN, Ціна 966-8251-36-9: 52.14, 39.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: У посібнику викладено загальні засади педагогіки, основні положення дидактики, теорію і методику виховання, історію педагогіки, основи школознавства.
Примірники : всього : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), ГП(9), Ф1(13), Ф2(25)
Вільні : ГП АБ(11), ГП ЧЗ(1), ГП(9), Ф1(13), Ф2(25)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)