Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=механізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 355
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013.42-057.87/В 55-462496365
Назва : Вища школа як соціальний інститут і механізм соціалізації молоді : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-226-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.013.42-057.875
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: У монографії представлено аналіз перспектив розвитку освітньої галузі, виявлення сутнісних особливостей вищої освіти як соціального інституту та з'ясування механізмів соціалізації молоді.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 321.7/Ш 70
Назва : Шляхи та механізм консолідації українського суспільства, утвердження ідеалів соборності, свободи та демократії : матер. наук.-практ. конф. [Київ]15-16 берез. 2012 року
Вихідні дані : Київ: [Київ. нац. торг. екон. ун-т], 2012
Кільк.характеристики :293[1] с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-629-593-7: 25.00 грн.
ДРНТІ : 11 + 03
УДК : 321.7 + 93/94
Предметні рубрики: Політика-- Демократія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах (стр.5-14) Кл.слова: якість освіти,економічне забезпечення,конкурентоспроможність нації
Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.15-25) Кл.слова: пасивна класифікація,активна стандартизація,організація міжнародної й національних систем освіти
Ляшенко О.І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору/ О. І. Ляшенко (стр.25-28) Кл.слова: тенденції розвитку середньої освіти,національні системи освіти країн,порівнювальні характеристики різних систем освіти
Загірняк М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО/ М. В. Загірняк, В. В. Костін (стр.28-36) Кл.слова: загальні відомості МСКО,класифікація та схеми кодування,особливості та проблеми
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання/ Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук (стр.36-42) Кл.слова: проблема,актуальність,основний матеріал
Чорноморець І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО/ І. М. Чорноморець (стр.42-49) Кл.слова: аналіз вищої педагогічної освіти,прогнозування перспектив вдосконалення структури,основні тенденції класифікації освіти
Лук’яненко Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО/ Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко (стр.49-53) Кл.слова: складові державного стандарту професійно-технічної освіти,структура ДСПТО,узгодження ДСПТО з МСКО
Штомпель Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО/ Г. О. Штомпель (стр.54-60) Кл.слова: проблеми,актуальність,аналіз наукових праць
Бех І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль/ І. Д. Бех (стр.63-66) Кл.слова: етичне одухотворення,інтелектуально-моральна педагогіка,інтелектуально-духовна педагогіка
Третяк О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема/ О. П. Третяк (стр.67-73) Кл.слова: етапи утвердження людиною себе в інших людях,принципи цінносного ставлення,активно-діяльнісне ставлення
Мартинюк М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці/ М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук (стр.74-81) Кл.слова: фахова підготовка,професійна підготовка,практична підготовка
Гуржій А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.82-87) Кл.слова: динаміка середнього рівня уваги,якість засвоєння навчального матеріалу,ефективність застосування постановки запитань
Потапчук Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості/ Т. В. Потапчук (стр.87-91) Кл.слова: механізм самоіндефікації особистості,процес ідентифікації,стадії ідентифікації
Карпенко О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.92-96) Кл.слова: досвід Ізраїлю,тенденція до децентралізації,державне управління
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/О-75
Назва : Основи економічної теорії : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут аграрної економіки УААН, 1999
Кільк.характеристики :467 с
ISBN, Ціна 966-7306-24-0:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економічна теорія
Зміст : Економічна теорія як наука ; З історії розвитку економічної теорії ; Економічна діяльність та її результати ; Економічне зростання ; Власність ; Товарне виробництво ; Суть і еволюція грошей ; Ринок і механізм його функціонування ; Ціна і ціноутворення ; Конкуренція і монополія ; Ринкова інфраструктура ; Організаційно-економічні форми підприємства ; Особливості підприємництва в аграрному секторі ; Агробізнес та механізм його функціонування ; Основи теорії маркетингу і менеджменту ; Доходи населення ; Фінансово-кредитна система і грошовий обіг ; Циклічний характер економічного розвитку ; Державне регулювання ринкової економіки ; Об’єктивні передумови виникнення світового господарства і розвиток світового ринку
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.71(075.8)/Г 21
Автор(и) : Гаршина, Ольга Констянтинівна
Назва : Цінні папери : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Донбаська державна машинобудівна академія
ISBN, Ціна 966-364-310-2:
ДРНТІ : 06.73.55
УДК : 336.71(075.8)
Предметні рубрики: Цінні папери
Зміст : Акції ; Переваги і недоліки володіння акціями. Права акціонера ; Інвестиційний портфель: формування і управління ; облікОблігації ; Визначення прибутковості та курсу облігацій ; Рейтинг облігацій ; Державні і банківські цінні папери ; Опціони ; Сутність, технологія торгівлі та механізм дії опціонів "пут" і "кол". Їхні переваги і недоліки ; Управління портфелем цінних паперів та оцінка його ефективності ; Моніторинг портфеля цінних паперів ; Технічний аналіз цінних паперів ; Джерела інформації та консультації для інвесторів ; Операції з цінними паперами ; Пролонгаційні угоди. Операції на Українській фондовій біржі ; Структура ринку цінних паперів. Інфраструктура фондового ринку ; Фондова біржа ; Політика лістингу ; Види біржових наказів клієнтів брокерам.Трансакційні витрати
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Потапчук Т.В.
Назва : Дослідження процесу ідентифікації особистості
Місце публікування : Педагогіка і психологія: наук.-теорет. та інформ. журн./ Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1(78). - С. 87-91. - ISSN 2304-0629 (Шифр П186607/2013/1). - ISSN 2304-0629
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.763(075.8)/П 12
Автор(и) : Павлов В. І., Пилипенко І. І., Кривов'язюк І. В.
Назва : Цінні папери в Україні : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-ге видання, доповнене
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :398 с
Колективи : Державна академія статистики, обліку та аудиту Держкомстату України, Тернопільська академія народного господарства
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Бібліогр.: 389-395 с.
ISBN, Ціна 966-7982-20-3: 49.00, 49.00, грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 336.763(075.8)
Предметні рубрики: Цінні папери
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(4)

Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336/У 67
Назва : Управління проблемними активами в банках : монографія
Вихідні дані : Київ: УБС НБУ, 2012
Кільк.характеристики :370 с
Колективи : Університет банківської справи НБУ
ISBN, Ціна 978-966-484-153-2:
ДРНТІ : 06.01 + 06.73.55
УДК : 336
Предметні рубрики: Економіка-- банківська справа --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336/М 55
Назва : Механізми забезпечення якості рішень щодо реінжинірингу бізнес-процесів банку : монографія
Вихідні дані : Київ: УБС НБУ, 2012
Кільк.характеристики :334 с
Колективи : Національний банк України, Університет банківської справи НБУ
ISBN, Ціна 978-966-484-145-7:
ДРНТІ : 06.73.55 + 82.33.13
УДК : 336
Предметні рубрики: Економіка-- кредитно-грошова система --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Б55
Автор(и) : Бех І. Д.
Назва : Психологічні джерела виховної майстерності : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :248 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-96-8226-79-3:
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія особистості
Примірники : всього : Ф2(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Мовознавство -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Лукінова Т. Б. Видатний акцентолог і етимолог/ Т. Б. Лукінова (стр.4-17) Кл.слова: МОВОЗНАВЕЦЬ,слов'янська акцентологія,славістика
Скляренко В. Г. Рецесія наголосу в ряді південно-звхідних говірок української мови/ В. Г. Скляренко (стр.18-23) Кл.слова: рецесія наголосу ,стягнення голосних,прасербохорватська мова
ПОНОМАРЕНКО С. С. Акцентні відмінності іменників середнього роду у львівському видання Апостола 1574 р. порівняно з московським виданням 1564 р./ С. С. ПОНОМАРЕНКО (стр.24-36) Кл.слова: іменники середнього роду,СЛОВОФОРМА,АКЦЕНТУАЦІЯ
Даниленко А. "Пиши як мовиш..." або чому Пантелеймон Куліш не став творцем сучасного українського правопису/ А. Даниленко (стр.37-53) Кл.слова: українська орфографія,радикальна фонетика,кулішівка
КОЗЛОВА Р. М. Антропонімія давньоруських посольств: Фарловъ, Берновъ, Фудри Туадовъ (Фруди Тулбовъ)/ Р. М. КОЗЛОВА (стр.55-62) Кл.слова: антропонім,ЕТИМОЛОГІЯ,ПРАСЛОВ'ЯНСЬКИЙ
Материнська О. В. Механізм утворення меронімів у німецькій мові/ О. В. Материнська (стр.63-74) Кл.слова: німецька мова,МЕРОНІМ,ПОЛІСЕМІЯ
Борщевський С. В. Етимологізація доіндоєвропейської лексики слов'янських мов і теорія кореневих детермінативів/ С. В. Борщевський (стр.75-82) Кл.слова: етимологізація,доіндоєвропейський субстрат,фонетична типологія
Скляренко В. [рецензія]/ В. Скляренко (стр.83-88) Кл.слова: АКЦЕНТОЛОГІЯ,наголошення непохідних,короткі прикметники
Бацевич Ф. . [рецензія]/ Ф. Бацевич (стр.88-91) Кл.слова: лінгвосеміотика,лінгвокультурний простір,мовна когніція
Загнітко А. . [рецензія]/ А. Загнітко, М. Михальченко (стр.91-96) Кл.слова: слов'янські прийменники,варіанти прийменників,характер синтаксеми
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.7/О-26
Автор(и) : Обушний С. М.
Назва : Методичні рекомендації до вивчення курсу "Фінанси, гроші та кредит"
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :35 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук :
ДРНТІ : 06.51.01
УДК : 339.7
Предметні рубрики: Економіка-- Фінанси --Україна
Примірники : всього : ГП(2), ГП АБ(6)
Вільні : ГП(2), ГП АБ(6)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Луговий В.І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування)/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.5-17) Кл.слова: галузі освіти,національна галузева стандартна класифікація освіти,кодифікація галузей освіти
Зязюн І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя/ І. А. Зязюн (стр.18-27) Кл.слова: компетенція,компетентність,педагогічна діяльність
Максименко С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості/ С. Д. Максименко (стр.28-33) Кл.слова: лідерство,лідер,керівник
Григоровська Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті/ Л. В. Григоровська (стр.33-38) Кл.слова: дитиноцентризм,рефлексивна педагогіка,рефлексивна компетентність
Полонська Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи/ Т. К. Полонська (стр.39-45) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,компетентність
Бех І.Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу/ І. Д. Бех (стр.46-54) Кл.слова: гуманістично орієнтована модель виховання,великодушність,моральна довіра
Романенко Ю.А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ/ Ю. А. Романенко (стр.55-67) Кл.слова: моніторинг,процесуальність,показники
Ничкало Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці/ Н. Г. Ничкало (стр.68-77) Кл.слова: ринок праці,професієзнавство,педагогіка праці
Дічек Н.П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр./ Н. П. Дічек (стр.79-91) Кл.слова: професійна орієнтація,диференціація навчання,індивідуальні особливості
Пригоровська Л. В. Змітнівське училище в Сосниці/ Л. В. Пригоровська (стр.91-96) Кл.слова: жіноча початкова освіта,Ушинский К. Д.,Ушинська А. Ф.
Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн (стр.97-98) Кл.слова: Зязюн І. А.,некролог
Зязюн І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів/ І. А. Зязюн (стр.99-102) Кл.слова: глобалізація,освіта,педагогічна думка
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.014.543(075.4/Ш 66-195737226
Автор(и) : Мархлєвський В., Шукевич Ю., Паращенко Л.
Назва : Шкільний бюджет : навчально-методичний посібник для керівників освіти
Вихідні дані : Київ: Таксон, 2011
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
ISBN, Ціна 978-966-7128-76-0:
ДРНТІ : 14.01.75
УДК : 373.014.543(075.4) + 37.014
Предметні рубрики: Педагогіка-- Шкільний бюджет
Анотація: У посібнику проаналізовано досвід фінансування освіти у країнах Європейського Союзу, законодавче забезпечення фінансово-економічної діяльності навчальних закладів, особливості фінансування шкільної освіти в Україні на сучасному етапі, запропановано практичні поради керівникам освіти щодо управління шкільним бюджетом.
Примірники : всього : Ф2(2), Ф1(7), ГП АБ(3), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), Ф1(7), ГП АБ(3), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364(477)/Б 79
Автор(и) : Болотіна, Нінель Борисівна
Назва : Право соціального захисту : становлення і розвиток в Україні
Вихідні дані : Київ: Знання, 2005
Кільк.характеристики :381 с
ISBN, Ціна 966-346-033-4: 40.50 грн.
ДРНТІ : 10.67
УДК : 349.3(477)
Предметні рубрики: Соціальний захист
Анотація: В монографії досліджується право соціального захисту як юридичний механізм забезпечення конституційного права людини і громадянина на соціальний захист.
Примірники : всього : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Вільні : ГП АБ(7), ГП ЧЗ(2), Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондрашова, Лідія
Назва : Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2015. - № 3. - С. 34-37: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2015/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назв.
УДК : 37:001.32](477)Кондрашова + 371.123:001.895](477)
Предметні рубрики: Інноваційна діяльність педагогів-- педагоги-- ліцеї
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--методична робота--готовність учителя до інноваційної діяльності
Анотація: У статті розкриваються напрями методичної роботи з формування готовності вчителя ліцею до інноваційної діяльності, що розглядається як механізм розвитку творчої особистості; конкретизуються завдання, зміст, поетапний характер, умови її реалізації в системі профільного навчання.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 67.401/Г 94
Автор(и) : Гуменюк Б. І.
Назва : Дипломатична служба: правове регулювання : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2007
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 978-966-06-0442-1:
ДРНТІ : 10
УДК : 341.7
Предметні рубрики: Дипломатична служба
Анотація: Розглядаються основні нормативно-правові акти універсального та національного характеру, що формують базові принципи та механізм діяльності дипломатичної служби. Аналізуються структура та правова сутність головних компонентів дипломатичної служюи і державних органів зовнішніх зносів, дипломатичних імунітетів і привілеїв, дипломатичного листування.
Примірники : всього : ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.35/П 62
Автор(и) : Поспєлова Т. В.
Назва : Механізми державного управління людським розвитком в Україні
Вихідні дані : Донецьк: Ноулідж, 2011
Кільк.характеристики :350 с
Колективи : Національна академія державного управління при президентові України
ISBN, Ціна 978-617-579-415-9: 35.00 грн.
ДРНТІ : 10.17.45
УДК : 316.35
Предметні рубрики: Державне управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-демографічний розвиток--матеріальний добробут--реформування системи--концепції державного управління--комунікаційний механізм
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 351.863/Е 45
Автор(и) : Мельник П. В., Тарангул Л. Л., Лібанова Е. М., Кириленко В. І.
Назва : Економічна безпека : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2009
Кільк.характеристики :647 с
ISBN, Ціна 978-966-346-761-0: 120.00 грн.
ДРНТІ : 06.52.45
УДК : 351.863
Предметні рубрики: Економіка-- Економічна безпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фінансова безпека--інвестиційна діяльність--ринковий механізм--податкова політика--тіньова економіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)