Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мнемотехніка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.
373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
    Зміст:
Войтович, Оксана. Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті / О. Войтович. - С .10
Врочинська, Людмила. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. - С .12
В’юнник, Вікторія. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя / В. В’юнник. - С .14-15
Гаєвська, Анастасія. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ / А. Гаєвська. - С .16-17
Горопаха, Наталія. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, М. Данилюк. - С .18-19
Горопаха, Наталія. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні / Н. Горопаха, О. Дякова. - С .20-21
Горопаха, Наталія. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, Н. Євгейчук. - С .22-23
Горопаха, Наталія. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO / Н. Горопаха, О. Зух. - С .24
Горопаха, Наталія. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання / Н. Горопаха, В. Литман. - С .25-28
Горопаха, Наталія. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості / Н. Горопаха, І. Московчик. - С .29
Горопаха, Наталія. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників / Н. Горопаха, Н. Хомич. - С .30-32
Джеджера, Клавдія. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, Н. Лантух. - С .33-34
Джеджера, Клавдія. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, І. Піддубна. - С .35-36
Джеджера, Клавдія. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / К. Джеджера, Я. Фесюк. - С .37-39
Дичківська, Ілона. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку / І. Дичківська, Ю. Бринскіх. - С .40-41
Дичківська, Ілона. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення / І. Дичківська, А. Мазур. - С .42-44
Дичківська, Ілона. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення / І. Дичківська, І. Сакалош. - С .45-46
Дичківська, Ілона. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової / І. Дичківська, І. Улюкаєва. - С .47-49
Загородня, Людмила. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM / Л. Загородня. - С .50-51
Козак, Людмила. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності / Л. Козак, С. Федорова. - С .52-53
Козлюк, Ольга. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень» / О. Козлюк. - С .54-56
Козлюк, Ольга. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем / О. Козлюк, І. Беднарчук. - С .57-58
Козлюк, Ольга. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників / О. Козлюк, І. Вишневська. - С .59-61
Козлюк, Ольга. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів / О. Козлюк, О. Гаврилюк. - С .62-63
Козлюк, Ольга. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників / О. Козлюк, З. Грипич. - С .64-65
Козлюк, Ольга. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку / О. Козлюк, Ю. Грицай. - С .66-68
Козлюк, Ольга. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку / О. Козлюк, Н. Лозян. - С .69
Козлюк, Ольга. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки / О. Козлюк, К. Мощук. - С .70-72
Кондратець, Інна. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти / І. Кондратець. - С .73-74
Косарєва, Галина. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії / Г. Косарєва. - С .75-76
Косарєва, Галина. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням / Г. Косарєва, Н. Ворощук. - С .77-78
Косарєва, Галина. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення / Г. Косарєва, Л. Заморська. - С .79-80
Косарєва, Галина. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру / Г. Косарєва, С. Серикина. - С .81-82
Косарєва, Галина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією / Г. Косарєва, О. Сива. - С .83-84
Косарєва, Галина. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї / Г. Косарєва, С. Хлистік. - С .85-86
Косарєва, Оксана. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами / О. Косарєва, Д. Баранчук. - С .87-88
Косарєва, Оксана. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи / О. Косарєва, К. Варейчук. - С .89-90
Косарєва, Оксана. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку / О. Косарєва, С. Мельничук. - С .91-92
Косарєва, Оксана. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру / О. Косарєва, Г. Тертична. - С .93
Косарєва, Оксана. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО / О. Косарєва, А. Степанець. - С .94-95
Косарєва, Оксана. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри / О. Косарєва, Б. Тимошок. - С .96-97
Кравець, Любов. Виховання «Мислення вищого порядку» / Л. Кравець. - С .98-100
Маліновська, Наталія. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги / Н. Маліновська, О. Голуб. - С .101
Маліновська, Наталія. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності / Н. Маліновська, Т. Кондратюк. - С .102-103
Маліновська, Наталія. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання / Н. Маліновська, І. Крючкова. - С .104-105
Маліновська, Наталія. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ / Н. Маліновська, С. Лічна. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя / Н. Маліновська, А. Макарець. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти / Н. Маліновська, Т. Музичук. - С .109-110
Маліновська, Наталія. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників / Н. Маліновська, Х. Мурдза. - С .111-112
Марєєва, Тетяна. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення / Т. Марєєва. - С .113-114
Машовець, Марина. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / М. Машовець, А. Карнаухова. - С .118-119
Павлюк, Тетяна. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами / Т. Павлюк. - С .120
Павлюк, Тетяна. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури / Т. Павлюк, С. Кутянська. - С .121-123
Павлюк, Тетяна. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності / Т. Павлюк, Д. Мельничук. - С .124-125
Павлюк, Тетяна. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук» / Т. Павлюк, Ю. Музичук. - С .126-127
Павлюк, Тетяна. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики / Т. Павлюк, Н. Петришина. - С .128
Павлюк, Тетяна. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом / Т. Павлюк, О. Сидорчук. - С .129-130
Павлюк, Тетяна. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ / Т. Павлюк, В. Тишкун. - С .131-133
Павлюк, Тетяна. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т. Павлюк, І. Чучман. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів / Т. Павлюк, В. Швед. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками / Т. Павлюк, О. Штокало. - С .138-139
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку / Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. - С .139
Половіна, Олена. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики / О. Половіна. - С .140-141
Руденко, Наталія. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання / Н. Руденко, М. Баландюк. - С .142-144
Руденко, Наталія. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук / Н. Руденко, М. Винар. - С .145
Руденко, Наталія. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією / Н. Руденко, Д. Заїка. - С .146-147
Руденко, Наталія. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки / Н. Руденко, І. Крутяк. - С .148-149
Руденко, Наталія. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Руденко, Х. Мурдза. - С .150-152
Руденко, Наталія. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії / Н. Руденко, Т. Скляревська. - С .153-154
Руденко, Наталія. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку / Н. Руденко, Л. Шевцова. - С .155-156
Сторож, Олена. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри / О. Сторож, М. Попик. - С .157
Трачук, Марина. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору / М. Трачук. - С .158-160
Фасолько, Тетяна. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій / Т. Фасолько. - С .161-162
Федорова, Федорова. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти / Н. Федорова. - С .163-164
Федорова, Наталія. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень / Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. - С .165-166
Ферт, Ольга. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії / О. Ферт, Н. Воробей. - С .167-168
Ферт, Ольга. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки / О. Ферт, А. Гатауліна. - С .169-171
Шадюк, Ольга. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі / О. Шадюк, О. Солодуха. - С .174-175
Шостак, Ольга. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки / О. Шостак, І. Вахнюк. - С .176-177
Шостак, Ольга. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування / О. Шостак, А. Солоненко. - С .178-180
Шостак, Ольга. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку / О. Шостак, К. Хондока. - С .181-182
Юрчук, Олексій. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення / О. Юрчук, Я. Тишинська. - С .183-185
Янцур, Любов. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності / Л. Янцур, О. Столярчук. - С .186-187
Янцур, Любов. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації / Л. Янцур, А. Іваненко. - С .188-190
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.953
А 92


    Аткинсон, Ричард.
    Человеческая память и процесс обучения = Human Memory and the Learninj Process : пер. с англ. / общ. ред. Ю. М. Забродина, Б. Ф. Ломова; вступ. статья Ю. М. Забродина. - Москва : Прогресс, 1980. - 528 с. - (Общественные науки за рубежом. Психология). - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мнемотехніка--Пам’ять--Навчання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
пам'ять -- навчання -- людська пам’ять

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Бібікова, Інна.
    Використання мнемотехніки на уроках математики як ефективний шлях реалізації концепції "Нової української школи" / І. Бібікова // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- запам’ятовування -- математика -- методи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бараненкова, Н. А.
    Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемонічні прийоми -- мнемонічна модель -- флексія -- мовленнєва компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Светенок, Л. К.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
Шифр: В353859/2016/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 11
Зміст:
Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її свідомого поціновування / Олена Половіна. - С.4-11
Кл.слова: мистецтво, дошкільники
Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-19
Кл.слова: алгоритм конструювання, інтелектуальна карта
Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-26
Кл.слова: мовленнєва культура, мовленнєва компетентність
Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-32
Кл.слова: діагностико-розвивальна програма, мовленнєві мотиви, граматичне структурування
Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-40
Кл.слова: наочне моделювання, мнемотехніка, дидактичний посібник
Як навчити дітей розповідати. Пам'ятка для батьків. - С.41
Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-50
Кл.слова: звуковимова, фонематичне сприймання, диференціація звуків
Король, Альона. Технологія "Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-58
Кл.слова: дистанційні форми, логопедична робота, цільова аудиторія
Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-63
Кл.слова: різдвяна розвага, традиції
Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ. Свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Г. Ільчук. - С.66-69
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Голота, Анастасія.
    Добірка щирих книжок. Розвиток емоційного інтелекту в дитини / А. Голота // Дитячий садок. Управління : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - 2021. - № 3(109). - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
емоційний розвиток -- дитячі книжки -- мнемотехніка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Д510959/2021/3
   Газета

Дитячий садок. Управління [Текст] : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - Київ, 2007 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2021р. № 3 (109)
Зміст:
Демощук, Марина. Базові якості особистості. Організація педагогічного процесу для формування емоційного інтелекту / М. Демощук. - С.6-17
Кл.слова: Деніел Гоулман, емоційний розвиток, емоційна культура
Каніболоцька, Марія. Емоційна грамотність. Аспект полегшення адаптації дитини до школи / М. Каніболоцька ; 18-21
Кл.слова: Клод Штайнер, емоції, дошкільний вік
Голота, Анастасія. Добірка щирих книжок. Розвиток емоційного інтелекту в дитини / А. Голота. - С.22-25
Кл.слова: емоційний розвиток, дитячі книжки, мнемотехніка
Мельник, Аліна. Є контакт! Форми взаємодії батьків і вихователів / А. Мельник. - С.26-29
Кл.слова: батьківські вечори, батьківські конференції, батьківські читання
Псатій, Алла. Друзі природи. Особливості сучасного екологічного виховання дошкільників / А. Псатій. - С.30-35
Кл.слова: екологічна свідомість, світовий досвід, види екологічної діяльності
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Д441483/2016/11
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2016р. № 11
Зміст:
Андрющенко, Тетяна. Досліджуємо власне здоров'я : формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільнят / Тетяна Андрющенко. - С.2-6
Про засідання круглого столу з представниками громадської організації "Батьки SOS" : лист МОН України № 1/557 від 18.10.2016. - С.6
Організація фізкльтурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України № 1/9-456 від 02.09.2016. - С.7-15
Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами : лист МОН України № 1/9-561 від 20.10.2016. - С.16
Ткачук, Галина. Як діток з книжкою подружити / Галина Ткачук, Наталія Тарасюк. - С.17-19
Комарницька, Ірина. Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків / Ірина Комарницька. - С.20-22
Кондратець, Іннна. Самоменеджмент - ключ до успіху : рефлексивна програма професійного антивигоряння / Іннна Кондратець; Інна Кондратець. - С.23-25
Бахмутська, Ірина. Від знайомства - до плідної співпраці : досвід роботи з батьками / Ірина Бахмутська. - С.26-28
Федорчук, Тетяна. Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Тетяна Федорчук. - С.29
Обадіна, Світлана. День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / Світлана Обадіна. - С.30-31
Григорчак, Ірина. Відкриття мінімаркету "Смакота" : сожетно-рольова гра для дітей старшої групи / Ірина Григорчак, Лариса Працьовита. - С.32-33
Литвиненко, Валентина. Про вовка, в якого заболіли зуби : гра-драматизація для дітей старшої групи / Валентина Литвиненко. - С.34-37
Красова, Олена. Музична лабораторія : домінантне підсумкове заняття для дітей старшої групи / Олена Красова, Наталія Бондаренко. - С.38-40
З фізкультурою дружимо і зростаємо дужими. - С.3 обкладинки
Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Задніпровська, Лариса.
    Пахуча музика. Тематичне заняття для дітей середньої групи / Л. Задніпровська // Музичний керівник : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи. - 2018. - N 9. - С. 28-39

Кл.слова (ненормовані):
іграшка -- малювання піском -- мнемотехніка

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Комарницька, Ірина
    Мнемотехніка: розучуємо скоромовки з радістю : індивідуальна робота з дітьми на етапі автоматизації та диференціації звуків / Ірина Комарницька // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення

   Педагогіка--Логопедія


Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемотаблиці -- скоромовки
Анотація: В статті описується індивідуальна форма роботи з дітьми-логопатами з використанням мнемотаблиць, розроблених на основі авторських скоромовок.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Косяк, Тетяна.
    Корекція звуковимови дошкільників: мнемотехніка + музика / Т. Косяк, В. Дейнеко, Л. Кучер // Музичний керівник : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи. - 2022. - N 11. - С. 4-11

Кл.слова (ненормовані):
музичні ігри -- логоритмічні пісні
Дод.точки доступу:
Дейнеко, Валентина
Кучер, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Мікітюк, Юлія.
    Мнемотехніка в роботі музичного керівниа [Текст] / Ю. Мікітюк // Музичний керівник. - Київ, 2016. - N 5. - С. 17-21

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехнічні прийоми -- музична грамота -- мнемотаблиці

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Мишолов, Наталія.
    Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників [Текст] / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 11. - С. 33-40

Кл.слова (ненормовані):
наочне моделювання -- мнемотехніка -- дидактичний посібник
Дод.точки доступу:
Таран, Валентина
Ряба, Ольга


Є примірники у відділах:
Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

14.
Шифр: М552267/2016/5
   Журнал

Музичний керівник [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2010 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 5
Зміст:
Кучеренко, Марина. Щоб свято було святом: запитуєте - відповідаємо / М. Кучеренко. - С.4-10
Кл.слова: організатор, репетиції, плейбек-театр
Фір, Світлана. Розвиток уваги та пам'яті в дітей за допомогою музичних ігор / С. Фір. - С.11-16
Кл.слова: концентрація, навчання, підготовка
Мікітюк, Юлія. Мнемотехніка в роботі музичного керівниа / Ю. Мікітюк. - С.17-21
Кл.слова: мнемотехнічні прийоми, музична грамота, мнемотаблиці
Брусовцова, Лариса. Хор рук / Л. Брусовцова. - С.22-26
Кл.слова: інноваційна технологія, атрибути, партитура
Чеснєйша, Людмила. Нотний будиночок, або Казка про Білочку Мелодію, Хжачка Оркестра та Борсучка Акомпанента / Л. Чеснєйша. - С.27-30
Кл.слова: назви нот, розміщення нот
Довженко, Вікторія. Цар Музики в гостях у Посейдона Музична розвага для дітей старшої групи / В. Довженко. - С.32-37
Ніколаєва, Олена. Аліса в Країні Знань Театралізована розвага з елементами англійської мови та малювання / О. Ніколаєва. - С.38-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: М552267/2018/9
   Журнал

Музичний керівник [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2010 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Шмон, Ольга. А хто такий музичний керівник? / О. Шмон. - С.4
Борук, Ольга. Інтеграція музики в інші види діяльності дитини / О. Борук, М. Серяга. - С.5-12
Кл.слова: музичне виховання, музична діяльність, музичні заняття
7 вправ на розвиток концентрації та переключення уваги. Пам'ятка. - С.13
Чамор, Ірина. Storytellіng: пізнавальні історії на варті цікавого навчання / І. Чамор. - С.14-19
Кл.слова: педагогічні технології, музичні заняття
Must-have для успішного storytelling'y. - С.20-21
Вишинська, Наталія. "Жила собі принцеса": storytellіng-гра в колі / Н. Вишинська. - С.22-23
Кл.слова: музична ігротека
Фір, Світлана. Повертаємо моду на Орфа / С. Фір. - С.24-26
Кл.слова: музична педагогіка, Орф-педагогіка
Нові будівельні норми: якою має бути музична зала. Пам'ятка. - С.27
Задніпровська, Лариса. Пахуча музика. Тематичне заняття для дітей середньої групи / Л. Задніпровська. - С.28-39
Кл.слова: іграшка, малювання піском, мнемотехніка
Скуратовська, Ольга. Гайдн і папуга. Музична казка за реальною історією / О. Скуратовська. - С.40-44
Кл.слова: творчість Йозефа Гайдна, казковий сюжет
Іваненко, Оксана. Славне Свято урожаю фермерів усіх збирає. Сценарій свята для дітей середньої та старшої груп / О. Іваненко, О. Ліщук. - С.45-49
Кл.слова: свята, розваги
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: М552267/2022/11
   Журнал

Музичний керівник [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2010 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 11
Зміст:
Косяк, Тетяна. Корекція звуковимови дошкільників: мнемотехніка + музика / Т. Косяк, В. Дейнеко, Л. Кучер. - С.4-11
Кл.слова: музичні ігри, логоритмічні пісні
Прийоми мнемотехніки. - С.13
Зайцева, Тетяна. Віртуальна дошка Padlet у роботі музичного керівника / Т. Зайцева. - С.13-15
Кл.слова: технічні засоби, дистанційне навчання
Що потрібно знати педагогу про атестацію та підвищення кваліфікації. - С.16-18
Кл.слова: педагогічні працівники
Вишинська, Наталія. Чотири гри з бумвокерсами для дітей, які вперше взяли їх у руки / Н. Вишинська. - С.19-21
Кл.слова: диво-оркестр, бумвокерси
Борисенко, Інна. Ритмо-джембе — перші сходинки / І. Борисенко. - С.22-23
Кл.слова: гра на барабанах
Борисенко, Інна. Барабанне коло з наймолодшими / І. Борисенко. - С.24-26
Кл.слова: гра на барабанах, ігрові варіації
Задніпровська, Лариса. Фрагмент розваги й пісня-танок до Дня української хустки / Л. Задніпровська. - С.27-28
Кл.слова: тернова хустка, українська символіка
Стаєнна, Олена. Як ознайомлювати дошкільників з українською народною іграшкою / О. Стаєнна. - С.29-31
Кл.слова: дерев'яна іграшка, іграшка-мотанка, сирна іграшка
Барабаш, Ольга. Осінь — не сумна! Дві нові музичні гри з фонограмами / О. Барабаш. - С.32-33
Кл.слова: музична ігротека, осінні ігри
Борисенко, Інна. Забава «Йшла зозуля мимо саду» / І. Борисенко. - С.34-36
Кл.слова: гра-забава, фольклор
Антонова, Світлана. Сцени Андріївської «паті» в українській хаті / С. Антонова. - С.37-43. - Андріївські вечорниці
Кл.слова: народні традиції, сценарії свят
Вовк, Тетяна. Миколай вже поспішає / Т. Вовк. - С.44-47
Кл.слова: інтерактивна лялькова вистава
Будюк, Світлана. Миколай вже поспішає / С. Будюк. - С.48
Кл.слова: нототека
Мігай, Алла. Соненя / А. Мігай, К. Гнатенко. - С.49-50
Кл.слова: нототека
Нагорна, Емілія. Іменинний пиріг / Е. Нагорна, О. Підпала. - С.51-52
Кл.слова: нототека
Мотько, Ірина. Святий Миколай / І. Мотько. - С.53-55
Кл.слова: нототека
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

18.
Шифр: П706412/2018/2
   Журнал

Палітра педагога [Текст] : науково-методичний додаток. - Київ : Світич, 1997 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2018р. № 2
Зміст:
Товкач, Ірина. Художньо-мовленнєва діяльність дітей. Організаційні аспекти / І. Товкач. - С.3-6
Кл.слова: художня література, розвиток мовлення, ігрова діяльність
Тиндюк, Наталя. Збагачуємо словник дітей у процесі фізичного виховання. З досвіду роботи з молодшими дошкільниками / Н. Тиндюк. - С.7-12
Кл.слова: фізичний розвиток, словникова робота
Кожевнікова, Тетяна. Разом малюємо - мовлення активізуємо / Т. Кожевнікова, І. Ганзевич. - С.13-17
Кл.слова: образотворче мистецтво, розвиток мовлення, логопедія
Терещенко, Ірина. Абетка в руках. Альтернатива друкованим засобам навчання / І. Терещенко. - С.18-21
Кл.слова: рухова діяльність, грамота, розвиток мовлення
Литвиненко, Олена. Звуки довкола. Заняття для дітей раннього віку (з використанням елементів технології М. Монтессорі) / О. Литвиненко. - С.22-23
Кл.слова: ранній вік, аудіальний розвиток дитини, музичне виховання
Сидоренко, Наталія. Добрий день усім! Заняття для дітей молодшої групи / Н. Сидоренко. - С.24-25
Кл.слова: моральне виховання, розвиток мовлення, інтегрована освіта
Шалда, Наталія. Книжка в гості завітала - малят вчила й з ними грала. Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань для дітей середньої групи / Н. Шалда. - С.26-28
Кл.слова: інтегрована освіта, розвиток мовлення, предметно-практична компетенція
Юхимок, Тетяна. Мнемотехніка: пов'язуємо образ і слово / Т. Юхимок. - С.29
Кл.слова: асоціативне мислення, розвиток пам'яті, розвиток мовлення
Яблука рум'яні, наливні, духмяні. Заняття для дітей старшої групи (з використанням прийомів мнемотехніки). - С.30-31
Кл.слова: мнемоквадрати, мнемотаблиця
Правоторова, Віра. Наголошуймо слова правильно! Віршики для запам'ятовування наголосів / В. Правоторова. - С.32
Кл.слова: рідна мова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: П464336/2019/6
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Закон про державну мову: вивчаємо за 5 хвилин. - С.6-9
Кл.слова: мова трудових відносин, мова освіти, мова публічних заходів
Омельяненко, Ніна. Хто шукає - завжди знайде... гроші на передплату періодики / А. Овчинникова, Ніна Омельяненко. - С.10-15
Кл.слова: професійна інформація, передплата профвидань
Овчинникова, Анжеліка. Керівник закладу звітує: кому, коли, про що і як / А. Овчинникова, Н. Омельяненко. - С.16-19
Кл.слова: звіт, дошкільний навчальний заклад
Мозирко, Ганна. Лаконічність - сестра таланту, або Виступ у форматі "Печа-куча" / Г. Мозирко. - С.20-21
Кл.слова: стислі висловлювання, виступ, презентації
Дуброва, Наталія. Постійно діюча технічна комісія: що має зробити до початку навчального року / Н. Дуброва. - С.23-27
Кл.слова: безпечні умови праці, огляд приміщень, акти-дозволи
Догадіна, Ольга. Як оформити трудову книжку "з нуля": алгоритм із 12 кроків / О. Догадіна. - С.28-33
Філоненко, Олена. Складаємо оголошення про вакансію: 6 порад / О. Філоненко. - С.34-36
Кл.слова: розмір зарплати, умови роботи, вимоги
Морєва, Олена. Помічник вихователя працює в інклюзивній групі - встановіть доплату / О. Морєва. - С.37-39
Кл.слова: оплата праці, інклюзивна група, помічник вихователя
А ви правильно встановлюєте зарплату працівникам?. - С.40-41
Гуменюк, Віра. Моделювання кадрової політики: 8 порад / В. Гуменюк. - С.42-47
Кл.слова: корпоративна культура, фірмові стандарти
Як спілкуватися з працівниками з "нестерпними характерами". - С.48-49
Приклад оформлення Положення про кадрову політику. - С.50-54
Чепурний, Геннадій. Як забути про забудькуватість / Г. Чепурний. - С.55-61
Кл.слова: мнемотехніка, ейдотехніка, ейдетика
Чемерис, Михайло. 10 міфів про домедичну допомогу / М. Чемерис. - С.62-65
Сідорська, Олена. Як привести себе в форму за відпустку: вправи для трьох локацій на природі / О. Сідорська. - С.66-69
Щодо порядку зарахування дітей до інклюзивних та спеціальних груп закладів дошкільної освіти. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: П464336/2019/7
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4
Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.5-9
Кл.слова: нормативні акти, індивідуальна програма розвитку, інклюзивна освіта
Полтавець, Юлія. Правопис у новій редакції: які норми застосовувати треба, а які можна / Ю. Полтавець. - С.10-13
Кл.слова: новий правопис, складноскорочені слова, іншомовні слова
Чи освоїли новий Український правопис? Тест. - С.14-15
Яценко, Володимир. Замінування закладу - не жарт: що робити / В. Яценко. - С.16-19
Кл.слова: надзвичайна ситуація, План реагування, запобіжні заходи
Дуброва, Наталія. Стороннім входу немає, або Як забезпечити охорону території закладу освіти / Н. Дуброва. - С.20-22
Кл.слова: відеоспостереження, освітлення території, охорона
Де на території закладу освіти розмістити засоби охорони. Пам'ятка. - С.23
Морєва, Олена. Працівник іде у відпустку: як замінити / О. Морєва. - С.24-27
Кл.слова: внутрішнє сумісництво, тимчасове заступництво
Морєва, Олена. Допомога на оздоровлення: чи надавати помічнику вихователя, кухарю, прибиральнику / О. Морєва. - С.28-30
Кл.слова: матеріальна допомога, оплата праці
Шкарівська, Ірина. До закладу надійшов адвокатський запит: без паніки / І. Шкарівська. - С.31-35
Кл.слова: відповідь на запит, адвокатський запит, конфідеційна інформація
Житкова, Ірина. П’ять днів для запису про прийняття на роботу - календарних чи робочих? / І. Житкова. - С.36-37
Кл.слова: трудова книжка, прийняття на роботу
Нерянова, Світлана. Чи безпечні пісочниці? Що проконтролювати / С. Нерянова. - С.38-39
Кл.слова: конструкції пісочниць, встановлення пісочниць, догляд за пісочницями
Швачова, Олена. Відомчі заохочувальні відзнаки: кого, за що нагороджують / О. Швачова. - С.40-42
Кл.слова: нагородний лист, заохочення працівників
Відомчі відзнаки МОН: послідовність отримання. - С.43-44
Дуброва, Ярослава. Зміни у закупівлях комунальних послуг / Я. Дуброва. - С.45-50
Кл.слова: предмет закупівлі, нові нормативні акти, договори
Не сміти: принципи відповідального споживання. - С.51
Клименко, Антоніна. Розмір посадового окладу керівника: хто встановлює та що враховують / А. Клименко. - С.52-53
Кл.слова: посадовий оклад, директор дошкільного закладу
Обережно, вами маніпулюють: як врятуватися. - С.54-57
Кл.слова: працівники-маніпулятори
8 типів працівників-маніпуляторів: як розпізнати. Шпаргалка для керівника. - С.58-59
Чепурний, Геннадій. Елементарно, Ватсоне, або Як легко запам'ятати цифрову інформацію / Г. Чепурний. - С.60-64
Кл.слова: мнемотехніка, прийом "Піктограми", цифрообраз
Вгадай, хто я: вчимося запам’ятовувати цифри. Пам’ятка. - С.65-66
Запам’ятовую і уявляю: тестуємо пам’ять. - С.67
Філоненко, Олена. Google Документи: корисні у роботі фішки / О. Філоненко. - С.68-71
Кл.слова: доповнення, великі файли, доповнення-перекладачі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)