Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовно-літературна освітня галузь<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вашуленко М., Дубовик С.
Назва : Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас : (автори М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, К. : "Видавничий дім "Освіта", 2019 рік)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 7. - С. 24–28. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/7). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Українська мова-- підручники-- методичні рекомендації-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--методика викладання--підручники--методичні рекомендації--робота з підручником--мовно-літературна освітня галузь--звуковий аналіз--графічні навички письма--перенос слів--наголошування слів--значення слів--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті висвітлено особливості роботи за новим підручником з української мови для 2 класу (автори М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яблонська, Ольга
Назва : Українська література як державна стратегія України
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ, 2020. - N 5. - С. 2-3 (Шифр Д357007/2020/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--шкільний період--інтегровані мовно-літературні курси--українська культура--соціокультурні знання--мовно-літературна освітня галузь--індивідуальний стиль
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нежива Л., Паламар С.
Назва : Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 144-160. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.11 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--засоби навчання--освітній процес--початкова освіта--заклад вищої освіти--майбутні педагоги--мовно-літературна освітня галузь
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх педагогів до використання технології AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Проаналізовано наукові джерела з проблеми застосування AR в освіті. Розглянуто можливості використання AR у роботі з молодшими школярами. Схарактеризовано специфіку інтерактивних абеток, розмальовок, художніх книжок українських і зарубіжних письменників, іграшок з AR-додатками, які доречно застосовувати в роботі з молодшими школярами. Розроблено методику діагностичного дослідження рівня готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Визначено критерії, показники, схарактеризовано рівні розвитку основних компонентів досліджуваної готовності (мотиваційного, когнітивного, діяльнісного). Підтверджено недостатність її сформованості в майбутніх педагогів у галузі початкової освіти, неузгодженість між особливостями підготовки майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності та сучасними вимогами до якості освітнього процесу, необхідність розробки й реалізації цілісної системи формування досліджуваної готовності майбутніх педагогів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. Розроблено модель формування готовності майбутніх педагогів до використання AR в мовно-літературній галузі початкової освіти. Головними завданнями визначено: сформувати у педагогів мотивацію, розуміння значимості застосування технології доповненої реальності в професійній діяльності, розширити й поглибити знання студентів про специфіку AR, різноманіття засобів навчальної діяльності з додатками AR, сприяти оволодінню прийомами роботи із навчальними засобами з AR, способами організації молодших школярів під час роботи з додатками AR. Модель містить етапи: когнітивний (дослідження наукових джерел, аналіз навчальних планів та робочих програм навчальних дисциплін педагогічних інститутів, вивчення сучасного стану готовності майбутніх педагогів до використання AR у професійній діяльності), діяльнісний (розробка змістового модуля «Основи застосування AR в мовнолітературній галузі початкової освіти»), творчий (розробка майстер-класів, тренінгів, вебінарів, квестів з проблеми застосування технології доповненої реальності в мовно-літературній галузі початкової освіти).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)