Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модернізація вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(083.8)/В 55
Назва : Вища освіта України в умовах трансформації суспільства: стан, проблеми, тенденції розвитку, 2007-2011 рр. : наук.-допом. бібліогр. покажчик. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Нілан-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :663 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук україни, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Інститут вищої освіти
Примітки : Ім. покажч.: с. 616-659. - Скор.: с. 660-663 :
ДРНТІ : 90.29.27
УДК : 378(083.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Модернізація --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Другий випуск науково-допоміжного посібника містить 2992 записи щодо подальшого реформування національної системи вищої освіти суверенної України впродовж 2007-2011 рр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(075.8)/М 55
Автор(и) : Мешко, Галина Михайлівна
Назва : Вступ до педагогічної професії : навчальний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :200 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013(075.8) + 37(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вступ до спеціальності
Анотація: У пропонованому посібнику висвітлено різноманітні аспекти проблеми вчительської професії.
Примірники : всього : ГП АБ(5), Ф3(18), Ф2(2)
Вільні : ГП АБ(5), Ф3(18), Ф2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Беспарточна, Олена Олександрівна
Назва : Вплив болонського процесу на формування нацioнальнoї cиcтеми квалiфiкацiй у Російській Федерації
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 139-145 (Шифр 74.00я43/П 24-208174691)
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Російська вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонська декларація--модернізація вищої освіти--система кваліфікацій
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013.3/С 40
Автор(и) : Сисоєва С. О., Соколова І. В.
Назва : Теорія і практика вищої освіти : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ; Маріуполь, 2016
Кільк.характеристики :338 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Маріупольський державний університет, Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 130.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378.013.3
Предметні рубрики: Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економіка вищої освіти--модернізація вищої освіти--вища школа--компетентнісний підхід--освітній процес
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Погребняк, Віталій, Дашковська, Олена, Власюк, Оксана, Солоденко, Алла
Назва : Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забеспечення
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ М-во освіти і науки України. - Київ: Вид-во "Знання", 2016. - № 10. - С. 20-26. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2016/10). - ISSN 1682-2366
Примітки : табл.
Предметні рубрики: Якість вищої освіти в Україні
Качество высшего образования в Украине
Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу
Нормативно-правовое обеспечение образовательного процесса
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рівень вищої освіти--уровень высшего образования--модернізація вищої освіти--модернизация высшего образования--ступінь вищої освіти--ступень высшего образования--кваліфікаційний рівень--квалификационный уровень--компетентність--компетентность--стандарти вищої освіти--стандарти высшего образования--науково-методичні комісії--научно-методические комиссии--національна рамка кваліфікацій--национальная рамка квалификаций
Анотація: Проаналізовано комплекс нормативно-правових актів та організаційних заходів, спрямованих на імплементацію Закону України "Про вищу освіту". Встановлено, що центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки створена необхідна нормативно-методична база для модернізації системи та змісту вищої освіти, сформовані науково-методичні комісії та організована їх діяльність з розроблення стандартів нового покоління.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондарчук Н. В.
Назва : Роль державно-приватного партнерства у розвитку системи вищої освіти
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 8. - С. 94-98. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/8). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державно-приватне партнерство--система вищої освіти--держава--приватний бізнес--модернізація вищої освіти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шитікова С. П.
Назва : Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 53-64. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.5364 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.5364
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізація вищої освіти--інтернаціоналізація--освітні та дослідницькі програми--розвиток потенціалу --вища освіта--проекти міжнародної технічної допомоги
Анотація: Стаття присвячена огляду пріоритетних напрямів проектів освітніх і дослідницьких програм Європейського Союзу в контексті запровадження положень нового Закону України «Про вищу освіту» задля реформування вищої освіти. Проаналізовано основні напрацювання освітніх проектів, що внесли вклад та створили підґрунтя для запровадження положень Закону України «Про вищу освіту». Описано інформаційні ресурси для забезпечення ефективного запровадження міжнародних проектів освітніх і дослідницьких програм ЄС Еразмус+ і Горизонт 2020. Визначено ключові пріоритетні напрями для запровадження реформи вищої освіти в рамках запровадження проектів міжнародної співпраці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)