Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модулі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616/Т 66
Назва : Тренінгові модулі для дослідників соціальних проблем, пов’язаних з ВІЛ/СНІДом : метод. рекомендації
Вихідні дані : Київ: Укр. ін-т соціальних досліджень, 2003
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Всесвітній фонд боротьби зі СНІДом, Український інститут соціальних досліджень
ISBN, Ціна 966-8435-19-2: 11.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 616.98 + 578.828 + 37
Предметні рубрики: ВІЛ-- СНІД
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004:37.011.33(075/І 74-951315877
Назва : Інформаційні технології - 2014 : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004:37.011.33(075.8) + 37.013.82
Предметні рубрики: Інформаційні технології
Освіта-- Інформаційні технології
Зміст : Хмарні технології в освіті: Dropbox/ А. Блощаневич [та ін.]. Використання вебінарів у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки/ О. В. Дудник. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі/ І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту/ М. А. Гладун. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю/ А. В. Яцишин. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів/ А. Б. Кочарян. / А. Б. Кочарян. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів/ Л. С. Колгатіна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/ К. Р. Колос. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі/ А. О. Костогриз. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента/ А. Кірда. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps/ В. Бубнюк [и др.]. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor/ A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення/ Є. І. Матасар. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження/ Н. П. Мазур. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті/ П. І. Мельніченко. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі/ В. В. Нагорна [та ін.]. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів/ Л. М. Огнівчук. Workshiftmg для студента/ К. П. Плєвако. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики/ Н. С. Пономарева. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя/ В. В. Прошкін. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі/ С. П. Радченко. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу/ О. Ю. Рудик. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування/ А. В. Шипілов. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу/ Я. Б. Сікора. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube/ І. Сотников [та ін.]. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики/ Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу/ І. С. Степура. Інформаційні технології в роботі вчителя/ А. Стецев'ят. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі/ С. Тартасюк [та ін.]. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації/ А. В. Тютюнник. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті/ І. Д. Бовсуновська [та ін.]. Електронна співпраця на основі Веб 2.0/ Л. О. Варченко-Троценко. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів/ Л. О. Варченко-Троценко. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі/ В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення/ О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ/ А. С. Карпенко. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу/ Ю. М. Кучірка [та ін.]. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності/ Г. О. Зензіна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету/ С.М. Рижко-Семенюк. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента/ С.М. Співак. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах/ Д. В. Горбатовский. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad/ S. Makovetska, О. Seidykh. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж/ А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський. Використання інформаційних технологій у театрі/ Л. Первак. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами/ З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров/ Т. А. Колпакова. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні/ Н. П. Литвин, О. О. Сонько. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій/ P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій/ С. Федорчук, В. Співак. Основні поняття та переваги хмарних технологій/ О. І. Яценко. Використання хмарного сервісу Google таблиці/ Я. С. Федосова [та ін.]. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве/ С. А. Лигус. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера/ М. Г. Лискова. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії/ М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів/ М. В. Машкіна. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления"/ А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації/ В. М. Льовкін.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), ГП ІБВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364.69/Т 66
Назва : Тренінгові модулі для дослідників соціальних проблем, пов'язаних з ВІЛ/СНІДом : Методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Український інститут соціальних досліджень , 2003
Кільк.характеристики :219, [1] с
ISBN, Ціна 966-8435-19-2:
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364.69
Предметні рубрики: Соціальна робота-- ВІЛ/СНІД
Примірники : всього : ГП(1), Ф2(1)
Вільні : ГП(1), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:796/Ф 11
Назва : Фізична культура в школі : 5-9 класи : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Літера ЛТД, 2009
Кільк.характеристики :176 с
ISBN, Ціна 978-966-2032-68-0:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016:796 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Фізична культура-- методична робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова навчальна програма--варіативні модулі--орієнтовні календарні плани
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.334.3/Т 66
Назва : Тренінгові модулі : методичний матеріал
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :131 с
Серія: Українсько-канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"
ISBN, Ціна 978-966-579-293-2: 15.00 грн.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.334.3
Предметні рубрики: Соціальна політика
Зміст : Вступ до питань "Інвалідності" ; Модуль "Розробка соціальної політики" ; Модуль "Доступність та універсальний дизайн" ; Модуль "Консультативна політика"
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2015р.,N 5/6
Цікаві статті :
Бобрицька В. І. Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні/ В. І. Бобрицька (стр.7-11) Кл.слова: державна кадрова політика,інклюзивна освіта,інклюзивне навчання
Брюханова Г. В. Тенденції професійної підготовки фахівців друкованої продукції в Україні: початок XXI століття/ Г. В. Брюханова (стр.12-16) Кл.слова: дизайн друкованої продукції,екодизайн,євроінтеграція
Диба Т. Г. Сучасні аспекти формування змісту неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба (стр.16-22) Кл.слова: зміст професійної освіти,неперервна освіта,професійна підготовка
Грищук Ю. В. Пріоритети та принципи розвитку сучасної вищої освіти у дослідженнях вітчизняних вчених/ Ю. В. Грищук (стр.22-26) Кл.слова: вища освіта,євроінтеграція,принципи розвитку вищої освіти
Сапрунова О. Г. Генеза концепцій інтелектуальної обдарованості у світовій психолого-педагогічній думці/ О. Г. Сапрунова (стр.26-31) Кл.слова: інтелект,обдарованість,початкова школа
Нагрибельна І. А. Організація самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки до навчання української мови / І. А. Нагрибельна (стр.32-36) Кл.слова: інтеграція,лінгводидактика,проблемно-модульна технологія навчання
Дика Н. М. Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення / Н. М. Дика (стр.37-42) Кл.слова: вказівні слова,засоби зв'язку,лінгвістичні поняття
Shkilyova G. The use of instruments of formative assessment of the junior pupils progress at the math lessons at primary school/ G. Shkilyova, S. Dubiaga, Y. Shevchenko (стр.43-47) Кл.слова: навчальні досягнення,оцінювання,початкова школа
Донець М. Г. Сучасні проблеми навчання математики в сільській школі/ М. Г. Донець (стр.47-51) Кл.слова: математична освіта,математика,сільська школа
Редько С. І. Формування рівня конкурентоспроможності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект/ С. І. Редько, А. Г. Панченко (стр.52-58) Кл.слова: загальноосвітній навчальний заклад,конкурентна перевага,освітня послуга
Нідзієва В. А. Системний підхід у дослідженні та практиці управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів/ В. А. Нідзієва (стр.58-62) Кл.слова: організаційна культура,загальноосвітній навчальний заклад,управління
Проценко О. Б. Інноваційні лекції у професійній підготовці магістрів/ О. Б. Проценко (стр.63-) Кл.слова: інноваційна лекція,інтерактивні технології,професійна підготовка
Гнілуша Н. В. Застосування методу проектів у професійній підготовці майбутніх екологів в умовах університету/ Н. В. Гнілуша, С. І. Гнілуша (стр.68-72) Кл.слова: метод проектів,професійна діяльність,підготовка екологів
Козир М. В. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу / М. В. Козир (стр.73-77) Кл.слова: ІКТ-педагогіка,інтеграція,інформаційна компетентність
Щербина О.А. Організація навчання викладачів на робочому місці при впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій в університеті/ О. А. Щербина (стр.78-83) Кл.слова: інформальне навчання,навчання на робочому місці,підвищення кваліфікації викладачів
Ковальчук І. М. Організація педагогічної взаємодії як чинник розвитку професійних якостей вчителів технологій у післядипломній педагогічній освіті/ І. М. Ковальчук (стр.83-88) Кл.слова: педагогічна взаємодія,позиція групи,позиція слухача
Процька C. M. . Застосування хмарних технологій у формуванні професійних компетентгіостей бакалаврів філології/ C. M. Процька (стр.88-92) Кл.слова: бакалаври філологи,інформатизація освіти,професійні компетентності
Кульбашна Я. А. Принципи формування професійної компетентності майбутнього фахівця у вищому медичному закладі України/ Я. А. Кульбашна (стр.93-97) Кл.слова: вища освіта,фахівці із стоматології,стоматологічна освіта
Волкова Н. І. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Волкова (стр.98-102) Кл.слова: компетентність,компетенція,професійна компетентність
Беседа Н. А. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього навчального закладу до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа (стр.102-107) Кл.слова: здоров’язбережувальні технології,організаційно-методичний супровід,мотивації
Луценко О. В. Дидактичні засади формування мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України до навчання/ О. В. Луценко (стр.107-110) Кл.слова: мотиваційна сфера,мотиваційний зміст освіти,навчальна мотивація
Петренко Н. В. До проблеми розвитку професійної компетентності викладачів фізичного виховання/ Н. В. Петренко (стр.111-114) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна компетентність
Загородня А. А. Базові поняття професійної підготовки фахівців економічної галузі в українському та польському освітньому просторі/ А. А. Загородня (стр.115-119) Кл.слова: економічна освіта,освітологія,професійна підготовка
Литвин Л. В. Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти/ Л. В. Литвин (стр.120-125) Кл.слова: дошкільна освіта,підготовка педагогів в Німеччині,навчальні модулі
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у галузі шкільної освіти: досвід Німеччини та Австрії/ Н. Г. Пономаренко (стр.120-129) Кл.слова: шкільна освіта в Німеччині,шкільна освіта в Австрії,експертна діяльність
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Сполучених Штатів Америки/ О. Ю Лисенко (стр.129-133) Кл.слова: етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів,Сполучені Штати Америки
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвин, Лілія Володимирівна
Назва : Навчальні програми федеральних земель Німеччини з підготовки педагогів для дошкільної освіти
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 5/6. - С. 120-125. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2015/5/6). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--підготовка педагогів в німеччині--навчальні модулі
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2016р.,N 7
Цікаві статті :
Буряк С. Поточна статистика книговидання: перше півріччя 2016 року/ С. Буряк (стр.3-9) Кл.слова: асортимент видавничої продукції,кількісні показники,аналіз випуску видань
Плиса Г. Ефективність застосування стандартів у видавничій діяльності/ Г. Плиса (стр.9-15) Кл.слова: законодавчі акти,стандарт,видавнича діяльність
Партико З. Статистика помилок в авторських оригіналах/ З. Партико, В. Бахрушин (стр.15-19) Кл.слова: авторські оригінали,помилки,статистика
Нерода Т. Аналіз фондів галузевих музеїв поліграфічно-орієнтованої тематики/ Т. Нерода (стр.20-23) Кл.слова: друкарський верстат,виробництво паперу,палітурне обладнання
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2016 році (за матеріалами надходжень обов’язкових примірників у Книжкову палату України) (стр.23) Кл.слова: назва видання,засновник видання,періодичність видань
Грабар Н. Вплив спілкування на комунікаційні зв'язки в бібліотечній діяльності/ Н. Грабар (стр.24-27) Кл.слова: бібліотека,спілкування,соціально-комунікаційні зв’язки
Лех Г. Електронні бібліографічні ресурси шкільної бібліотеки/ Г. Лех, Г. Швецова-Водка (стр.28-30) Кл.слова: електронна бібліографія,комп’ютеризація бібліографічної діяльності бібліотеки,електронні бібліографічні посібники
Лямець А. Модулі комплектування фондів у складі автоматизованих систем арабських бібліотек/ А. Лямець (стр.31-36) Кл.слова: арабські бібліотеки,програми автоматизації,модулі купівлі/передплати
Мудроха В. Атестація як визначальний чинник управління кадровим ресурсом/ В. Мудроха (стр.36-38) Кл.слова: бібліотека,атестація,професіограма
Медведєва В. Виникнення інформаційних шумів та шляхи їхнього усунення/ В. Медведєва (стр.38-40) Кл.слова: інформаційний шум,інформаційні потоки,бібліотечна установа
Орищенко І. Створення та початковий період діяльності Науково-педагогічної бібліотеки Українського науково-дослідного інституту педагогіки (1926-1930 pp.)/ І. Орищенко (стр.41-43) Кл.слова: науково-педагогічна бібліотека,освітянські бібліотеки,УНДІП
Соколов В. Культурно-просвітницька та бібліотечна діяльність комітетів піклування про народну тверезість у Київській губернії наприкінці XIX - початку XX ст./ В. Соколов (стр.44-49) Кл.слова: бібліотечна діяльність,історія бібліотечної справи,народна тверезість
Біловус Л. Український католицький університет у контексті збереження і формування освітніх та духовних традицій українців (за матеріалами діаспорної преси США)/ Л. Біловус (стр.50-51) Кл.слова: ідентичність,Український католицький університет,періодичні видання
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Палкин В. А. Книга и Интернет в жизни современного школьника/ В. А. Палкин (стр.3-7) Кл.слова: виртуальная культура,цивилизация
Сілаєва І. Є. Реалізація диференційного підходу у системі післядипломної освіти педагогів професійної школи/ І. Є. Сілаєва (стр.8-11) Кл.слова: інноваційна діяльність,науково-методична компетентність,андрагогічні принципи
Стрельніков В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського/ В. Ю. Стрельніков (стр.12-16) Кл.слова: інтенсивне навчання
Стрельніков М. В. Побудова змісту підготовки магістрів бізнес-адміністрування на основі ідей Михайла Остроградського/ М. В. Стрельніков (стр.17-21) Кл.слова: змістові модулі,проектний підхід
Лебедик Л. В. Педагогічні ідеї М. В. Остроградського як методологічна основа підготовки викладачів вищих навчальних закладів споживчої кооперації/ Л. В. Лебедик (стр.22-25) Кл.слова: проектування,навчання,сучасні технології
Щукіна О. В. Особливості позааудиторної діяльності студентів ВНЗ/ О. В. Щукіна (стр.26-30) Кл.слова: професійна підготовка,виховна робота,студентське самоврядування
Момот О. О. Сутність поняття "здоров'язбережувальне середовище" вищого навчального закладу/ О. О. Момот (стр.31-33) Кл.слова: знання,складові здоров'я
Ратушко В. А. Зміст і структура моделі експертного оцінювання управлінської культури керівника ЗНЗ/ В. А. Ратушко (стр.34-37) Кл.слова: керівники шкіл
Одайський С. І. Сучасні підходи до управління педагогічним персоналом ПТНЗ: регіональний аспект/ С. І. Одайський (стр.38-43) Кл.слова: педагогічний менеджмент,регіональний розвиток,ключові проблеми
Шумейко Н. В. Законодавче забезпечення процесу іншомовної підготовки фахівців гуманітарного профілю в університетах Словаччини/ Н. В. Шумейко (стр.44-47) Кл.слова: Болонська декларація
Асадчих О. В. Теоретико-методичні засади інтегративної системи навчання японської мови для академічних цілей/ О. В. Асадчих (стр.48-52) Кл.слова: інтеграція
Береза Л. О. Модель формування лінгвокраїнознавчої компетентності студентів технічних спеціальностей у процесі навчання української мови як іноземної/ Л. О. Береза (стр.53-58) Кл.слова: міжкультурна комунікація,принципи навчання,засоби навчання
Грегоращук Ю. В. Дослідження формування іншомовної комунікативної компетенції/ Ю. В. Грегоращук (стр.59-61) Кл.слова: іноземна мова,комунікативний метод,комунікативно-орієнтоване навчання
Дмитренко О. В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови/ О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш, О. І. Комарова (стр.62-65) Кл.слова: країнознавча мотивація,міжпредметні зв'язки,емоційний фон
Компаній О. В. Робота над тволром за картиною в початковій школі на основі принципу наступності/ О. В. Компаній
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(07)/Т 66
Назва : Тренінгові модулі : серія навчальних матеріалів
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2011
Кільк.характеристики :248 с
Серія: Українсько-канадський проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"
ISBN, Ціна 978-966-2432-10-7:
ДРНТІ : 04.51
УДК : 376(07)
Предметні рубрики: Соціальна політика-- Практичні посібники
Зміст : Вступ. Інклюзія та громадянське суспільство ; Термінологічний словник проекту ; Модуль "Врядування неурядових організацій" ; Модуль "Менеджмент неурядових організацій" ; Модуль "Життєздатність неурядових організацій" ; Модуль "Відстоювання інтересів дітей з особливими потребами на освіту"
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)