Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (17)Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=моніторинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 729
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П798116/2018/2
2018р.2
В содерж.:
Позашкільна освіта - 2017: 10 перемог : Відзначення найкращих здобутків. - С.4-7
Горбань, О. Валеологія для малят : Навчальна програма з позашкільної освіти гуманітарного напряму (1 рік навчання) / О. Горбань. - С.8-14
Бухтіярова, Н. Я по світу іду в вишиванці : Патріотичний проект / Н. Бухтіярова, О. Горбань. - С.15-17
Бобкова, О. Моніторинг якості позашкільної освіти на заняттях хореографічного гуртка / О. Бобкова. - С.18-20
Синельникова, І. Декоративна композиція "Розпис тарілки" : Заняття гуртка художньо-естетичного напряму / І. Синельникова. - С.27-32
Лебідь, Л. Розпис по склу вітражними фарбами : Заняття гуртка декоративно-ужиткового напряму / Л. Лебідь. - С.36-39
Ліскович, Н. Виготовлення ляльки-мотанки : Заняття гуртка декоративно-ужиткового напряму / Н. Ліскович. - С.40-47
Ленковська, І. Розвиток творчих здібностей педагогів : Тренінгове заняття / І. Ленковська. - С.48-52
Гайдук, Л. Хай пісня лине! : Сценарій дитячого мюзиклу / Л. Гайдук. - С.53-73
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д378451527/2017/1
2017р.1
Зміст:
Акімова, О. В. Напрями розвитку системи фінансового моніторингу в Україні / О. В. Акімова. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансовий моніторинг, система фінансового моніторингу, напрями розвитку, розкриття інформацій, організаційне забезпечення, безготівковий оборот, правове забезпечення
Силенко, С. А. Вибір шляхів сучасного антикризового управління промисловим підприємством / С. А. Силенко. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антикризове управління, банкрутство, неплатоспроможність, аназіз, фінансова криза, методи оцінювання
Череп, А. В. Стратегія зовнішньоекономічної діяльності України в умовах євроінтеграції / А. В. Череп, К. О. Можайська. - С.17-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, зовнішньоекономічна діяльність, експорт, імпорт
Болдуєв, М. В. Державне регулювання розвитку агропромислового комплексу та забезпечення продовольчої безпеки України / М. В. Болдуєв. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державне регулювання, продовольча безпека, реформування соціально-економічних відносин, сільське господарство
Гнєзділова, О. М. Формування системи інтегрованого обліку на підприємствах транспортної галузі народного господарства / О. М. Гнєзділова. - С.26-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фінансовий облік, управлінський облік, статистичний облік, оперативний облік, податковий облік, автотранспортні підприємства
Галан, О. Є. Методика оцінювання групового трудового потенціалу підприємства як векторної суми / О. Є. Галан. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трудовий потенціал, загальний трудовий потенціал, індивідуальний трудовий потенціал, система, оцінка, формування, вектор, сума
Стрілько, Я. С. Методичний інструментарій оцінювання якості праці менеджера / Я. С. Стрілько. - С.38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість праці, інтегральний підхід, якість управління виробництвом, специфічні здібності менеджера, професійне зростання управлінця, стан трудової дисципліни
Ткаченко, А. М. Просторові аспекти економічної стійкості підприємства / А. М. Ткаченко, Т. О. Пожуєва. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна стійкість, простір, конструктивність простору, деконструктивність простору, реляційна поведінка, стейкхолдери
Шмиголь, Н. М. Контролінг як інструмент управління торговим підприємством / Н. М. Шмиголь, Д. І. Павлішци, А. А. Антонюк. - С.50-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: управління підприємством, система контролінгу, бюджетування
Богма, О. С. Узагальнення методологічних основ концепції стратегічного обліку в управлінні бюджетним процесом / О. С. Богма. - С.56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бюджетний процес, стратегічний облік, гіпотеза, теорія, бюджетна стратегія, управлінське рішення, зовнішні фактори, невизначеність, фрактал
Гудима, О. В. Особливості відображення операцій зі списання безнадійної кредиторської заборгованості / О. В. Гудима. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безнадійна кредиторська заборгованість, дохід, контрагенти, зобов’язання, збиток, прострочена кредиторська заборгованість
Меняйлова, Г. Є. Фінансування інвестиційної стратегії корпорацій / Г. Є. Меняйлова, О. І. Пушкар, Л. Ф. Бондаренко. - С.65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інвестиційна стратегія, корпоративне управління, інвестиційні можливості, венчурний капітал, ефективність розвитку
Всі примірники списані
Учбова література:
ФІТУ / РЗГ / Державна інформаційна політика
Знайти схожі

3.


    Раков, С. А.
    45 засідання управлінської ради програми PISA (PISA PGB) / С. А. Раков // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 35-43

Кл.слова (ненормовані):
програма PISA -- дослідження PISA -- математична компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    45 нарада управлінської ради PISA і флеймворк PISA 2021 з математики // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
програма PISA -- система освіти -- децентралізоване управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    CLA+. Часто задавані питання // Вісник ТІМО. - 2018. - № 8/9. - С. 89-92

Кл.слова (ненормовані):
продуктивно-орієнтоване навчання -- оцінка результатів навчання -- процес оцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Covid-19: ВОІВ впроваджує моніторинг політики держав-членів у сфері інтелектуальної власності [Текст] // Інтелектуальна власність : науково-практичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 4-9 . - ISSN 1608-6422


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Nesterova, Maria (кандидат філософських наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    European Studies of Interactive Visual Communicative Technologies (ICVTs) in High Education / M. Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - P80-85. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв.

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- освіта -- трансверсальні компетенції -- освіта -- когнітивні технології -- європейські студії
Анотація: Раскрывается европейский подход к внедрению новых когнитивных технологий, основанных на визуальных интерактивных принципах коммуникации (ICVTs), в систему высшего образования.

Є примірники у відділах:
Ф2 (22.06.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (23.06.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Tarasenko, G.
    Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine [Текст] / G. Tarasenko // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 7-14 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний потенціал -- парадигма -- гуманітаризація -- освітні пріоритети

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Вакуленко, Т. С.
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів" [Текст] / Т. С. Вакуленко // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 29-36

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.


   
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: програма" [Текст] // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 22-28

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.


    Kari, Hudron K.
    Libraries and mobile technologies: an assessment of the deployment of mobile technologies in libraries of Nigeria = Бібліотеки та мобільні технології:оцінка впровадження мобільних технологій у бібліотеках Нігерії / Hudron K. Kari // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- мобільні технології -- фахівці -- користувачі
Анотація: У статті проаналізовано думку користувачів і фахівців бібліотек Нігерії щодо розгортання мобільних технологій в цій сфері. Для проведення дослідження було розроблено спеціальний інструментарій, що враховує демографічні та психографічні показники. В цілому було опитано 250 бібліотекарів та 250 користувачів бібліотек у Нігерії. Для визначення надійності інструментарію був використаний метод повторного тестування. В ході дослідження було висунуто і перевірено п'ять гіпотез. Всі п'ять припущень не підтвердилися (р> 0,05). Таким чином, автор прийшов до висновку, що і користувачі, і фахівці бібліотек багато знають про мобільні технології, готові застосовувати їх в бібліотечних службах і усвідомлюють переваги передбачуваної простоти використання й передбачуваної корисності. Ці результати свідчать про необхідність активного впровадження в бібліотечну справу мобільних технологій. Результати дослідження також впливають на надання бібліотечних послуг в бібліотечному середовищі ХХІ ст., оскільки передбачають, що як користувачі, так і фахівці бібліотеки підтримуватимуть будь-яку політику і програму, спрямовані на сприяння застосуванню мобільних технологій в бібліотечній практиці й патронажі. Основне значення даного дослідження полягає в тому, що воно дало емпіричну інформацію про погляди користувачів і фахівців бібліотеки на бібліотечну практику. Ці знання можуть направляти моніторинг і реалізацію адвокації політики. Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, розроблені рекомендації щодо інтеграції мобільних технологій в послуги і практики африканських бібліотек. Також рекомендується, щоб бібліотеки проводили дослідження, які дають їм уявлення про переваги мобільних технологій їх цільових клієнтів, щоб краще обслуговувати їх. У подальших дослідженнях рекомендується вивчити рівень впровадження мобільних технологій в академічні бібліотеки Нігерії. Більш того, на думку авторів, подібні дослідження мають бути розширені, щоб надати уявлення про упередженість проти впровадження мобільних технологій в бібліотеках Нігерії
Дод.точки доступу:
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

13.


   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


   
    NAP - національна система оцінювання якості освіти Австралії [Текст] // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 7/8. - С. 78-80

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.


   
    PISA-2021: рамковий документ з математики (проект, версія) // Вісник ТІМО. - 2018. - № 4/5. - С. 4-34. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
математичне тестування -- рамковий документ -- PISA

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


   
    PISA: природничо-наукова грамотність / Т. С. Вакуленко [та ін.] // Вісник ТІМО. - 2018. - № 10/11. - С. 42-62

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне дослідження -- природничо-наукові дисципліни -- Організація економічного співробітництва та розвитку -- природничо-наукові компетентності
Дод.точки доступу:
Вакуленко, Т. С.
Ломакович, С. В.
Терещенко, В. М.
Новікова, С. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


   
    PISA: У центрі уваги [Текст] : Чи погіршилася дисципліна в навчальних закладах? // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2018. - № 2/3. - С. 58-60


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Drahuntsov, Roman.
    Potential disguisingattack vectors on security operation centers and SIEM systems = Потенційні відволікаючі атаки на операційні центри безпеки та SIEM системи / R. Drahuntsov, D. Rabchun // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
обхід -- моніторинг -- тактики супротивника
Анотація: В даній статі розглянуто деякі потенційні вектори атак, що можуть бути здійснені на системи моніторингу операційних центрів безпеки (SOC), зокрема системи SIEM. Широко розповсюджені проблеми таких центрів, такі як великі обсяги хибних позитивних спрацювань, або не абсолютно точна конфігурація кореляційних правил, можуть призводити до ситуацій в яких порушник має змогу спровокувати небажаний стан системи моніторингу. Ми виявили три потенційні вектори подолання моніторингу SOC, що здійснюється через SIEM. Перший вектор ґрунтується на механізмі, що використовується для збору даних про події -log collector: Некоректний стан роботи SIEM може бути досягнутий за допомогою генерації сторонніх беззмістовних даних про події та спрямування їх на SIEM. Потік підроблених даних може спровокувати появу помилкових інцидентів, який витрачає час та можливості для реагування відповідного персоналу. Другий вектор вимагає від агенту загрози певних знань про фактичну конфігурацію SIEM -експлуатація проблем кореляційний правил. Беручи до уваги той факт, що кореляційні правила SIEM створюються вручну, вони можуть містити логічні помилки -певні правила детектування можуть не спрацьовувати на всі необхідні індикатори шкідливої активності. Агент загрози, що знає про такі особливості, може задовольнити критерії не-детектування та таким чином замаскувати процес атаки під легітимну активність. Останній досліджений вектор базується на надлишково чутливих правилах детектування, що генерують істотний обсяг хибно позитивних повідомлень, але все одно залишаються активними. Агент загрози може провокувати хибні тривоги на постійній основі для відволікання аналітиків та проведення атак під "шумовим маскуванням". Усі три вектори були досліджені нами в ході аналізу практичних інсталяцій SIEM та процесів SOC, що визнані стандартами індустрії. На даний момент ми не маємо інформації про те, що дані атаки вже відбувались в реальному середовищі, але існує висока вірогідність появи таких тактик в майбутньому. Мета даного дослідження полягає у висвітленні можливих ризиків для операційних центрів безпеки, пов'язаних з поточними процесами та практиками, що використовуються в індустрії, та розробити стратегії подолання даних проблем у перспективі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Rabchun, Dmytro
Рабчун Дмитро Ігорович
Драгунцов Роман Ігорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 24.00 грн., 155.00 грн., 115.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг ЗМІ -- PR технології -- бізнес-проект -- PR-процес -- робота з громадськістю -- бізнес-лідер -- інвестор-рілейшнз -- мобільний маркетинг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Примірників всього: 13
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.


    Салій, С. Л.
    Reforming the sphere of financial monitoring in terms of interaction with international financial organization / С. Л. Салій // Держава і право : збірник наукових праць. - 2018. - Вип. 81. - P187-197. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3349

Кл.слова (ненормовані):
фінансовий моніторинг -- публічні фінанси -- легалізація доходів -- міжнародні фінансові організації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)